Kook je er ook veel uit?quote:
soms wel, soms nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kook je er ook veel uit?
Dan mag het![]()
Oh en ik vind boodschappen doen altijd leuk, geen verslaving maar een afwijking?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja obli
sorry
Je hebt wel mooie benen.... maar toch....
3-4 eetlepelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
help!
ik heb hier geen litermaat, hoe ga i nu 50 ml. yogurt afmeten![]()
Gefeliciteerd Eucquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Euc- het volgende:
Ik heb de uitslagen van mn theorie examens binnen!! Een 7 voor de bediening en een 9,1 voor de keuken!!!! Dat had ik nou echt nooit verwacht, beide had ik verwacht gezakt te zijn! Ah super relaxt!
Of is het gewoon een winkelverslaving Bluezz? Daar hebben meer voruwen last vanquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik vind boodschappen doen altijd leuk, geen verslaving maar een afwijking?
Dat ga ik ook doen. Heb al een recept voor lekkere Sate saus van DM en dan Nasi en sate erbijquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik ken het de komende week met ziekenhuisvoer doen... blehh!
Als ik weer thuis ben moet je maar eens lekker voor me koken Martijn77
Welk ziekenhuis was dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriend vond het prima geregeld, Annemiek. Verschilt volgens mij alleen wel van ziekenhuis tot ziekenhuis...
*bwurk*quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand ervaring met ziekenhuis maaltijden?
Kreeg donderdagavond van die lekker kleffe aardappelprut... puree..
Maar de gouhlas erbij was dan weer wel oke.
Ben hier wel eens in het ziekenhuis geopereerd aan mijn neus en bij mij op de afdeling lagen ook van die opatjes die aan staar geopereerd waren en die kregen s'avonds een jonge jenever ipv een slaappil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
*bwurk*
Ik heb zelf minder slechte ervaringen gelukkig (voor zover ik echt ervaring heb).
Maar als je ècht wil genieten, laat je dan in een Duits ziekenhuis opnemen!
Mijn man kwam daar na een ongeluk(je), en kon daar bij het eten een... biertje krijgen! Vonden ze gezond...!
Ik begin maandag in de keuken van een ziekenhuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand ervaring met ziekenhuis maaltijden?
Kreeg donderdagavond van die lekker kleffe aardappelprut... puree..
Maar de gouhlas erbij was dan weer wel oke.
Nou qua kleding gelukkig niet, interresseert me niet zo, maarrrrrr ikea-achtigen, tokootjes, supergrote supermarkten, of kleine cul-winkeltjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Of is het gewoon een winkelverslaving Bluezz? Daar hebben meer voruwen last van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |