Schokkend dat mensen nog steeds ontkennen dat de Irak-oorlog geen flikker heeft opgeleverd en de terreur volgens wereldwijde onderzoeken van inlichtingendiensten sindsdien floreert.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef Tikorev het volgende:
Schokkend dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je terroristische aanslagen aan jezelf te danken hebt...
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/showthread.php?t=109355quote:Thanks Marcus,
I just got a mail from my friend who works at the Home Office:
"Just seen our Secretary of State (Darling). Full scale alert. 20 plus dead. Further attacks expected. Transport network closing in zone one and probably further out as day progresses. Overland trains still running. Armed Police inside our building. All I know so far."
Looks like I will have to walk home, loads of sirens outside...
G
Ah ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
Ben benieuwd of ie dan eindelijk aan gaat kondigen dat ie naar London gaat. Politiek gezien ook niet heel slim om in Schotland te blijven. Bush kreeg destijd ook nogal wat kritiek toen ie niety direct naar New York ging.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Om 13:00 spreekt Blair in een persconferentie.
IRA bestaat niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de IRA het ook wel zou kunnen zijn?
Neuj. Mischien waren het wel agressieve hippes die de G8 dwars wilen zitten, of idd die lui uit ierland. Voorlopig is er nog niks opgeeist. Zou me verbazen als het AQ is, als zij Londen willen pakken zouden ze het gelijk goed doen denk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Kan de IRA dit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ik wil hegt graag geloven. Maar dit is te makkelijk. Bij elke oneffenheid in de samenleving wordt tegenwoordig Al-Qaida als dader betiteld. Zijn er al concrete aanwijzingen en bewijzen voor welke groepering dan ook? En is het al zeker dat dit uit de "islamitische" hoek komt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef Impry het volgende:
BBC zegt Al Qaida!
Misschien doet de AIVD dan toch nog iets goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
OK, jullie kunnen het gek noemen, maar waarom werd NL toen als derde op het lijstje genoemd als doelwit en zijn de anderen inmiddels al doelwit geweest?
Lijkt me niet. Het was de laatste jaren redelijk rustig rond de IRA, en ik kan me niet herinneren dat die aanslagen op meerdere doelen tegelijk hebben gepleegd, terwijl Al Qaida dat wel vaker heeft gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ira bestaat wel, en er is zeker geen akkoord tussen overheid en Ira, maar de IRA heeft tot dusver altijd waarschuwingen gegeven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
IRA lijkt uitgesloten omdat die meestal een waarschuwing geeft. Arabische bronnen die Al Qaeda monitoren noemen die organisatie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ook amateur-terroristen kunnen chaos veroorzaken....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Toeps het volgende:
Die Nederlandse amateur-terroristjes, valt dat dan ook onder Al Qaida?
Ik zou niet weten waarom de IRA nu ineens weer op zo'n schaal aanslagen zou gaan plegen, na jaren van rust. Bovendien vraag ik me af of zij nu nog de middelen en mensen hebben voor dit soort acties.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
alle Europese landen hebben er kans op....maar inderdaad, het komt nu zeker dichtbij...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef surferr het volgende:
het schijnt dat er na de aanslagen in amerika een "top 3 "is gekomen waar waarschijnlijk aanslagen zouden volgens die top 3 is
eerst madrid, dan londen, dan nederland...
wel beangstigend dit
Waarchijnlijk wel... alhoewel de IRA ook bomaanslagen pleegt, is dat altijd in eerste instantie gericht op specifiek de ondrukkers in Ierland..., als ze een aanslag plegen op verder onschuldige burgerdoelen, zorgen ze altijd van tevoren dat er een waarschuwing verstuurd wordt ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
de professionaliteit van de aivd zou wel eens kunnen zijn dat jij de ratten in nederland als amateurtjes betitelt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Toeps het volgende:
Die Nederlandse amateur-terroristjes, valt dat dan ook onder Al Qaida?
Toch binnen enkele minuten vol...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef NickNEC het volgende:
Drugshond had de openingspost voor deeltje 4 al netjes klaar staan, gaan we verder in deze kale thread..
Er rijden geen bussen meer in hartje Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben echt superbang, een van mijn collega's zit nog in een bus in centraal london als het goed is... Kunnen haar niet te pakken krijgen omdat het hele netwerk eruit ligt.
Hier in Zuid West london ook een grote chaos, iedereen bang etc.
Altijd dat Afrika gedoe bij rampen en aanslagen, rot toch op zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
Ja, wie anders? IRA doet zoiets niet...Het kunnen nog linkse anti G8 mensen zijn maar dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil hegt graag geloven. Maar dit is te makkelijk. Bij elke oneffenheid in de samenleving wordt tegenwoordig Al-Qaida als dader betiteld. Zijn er al concrete aanwijzingen en bewijzen voor welke groepering dan ook? En is het al zeker dat dit uit de "islamitische" hoek komt?²
Nederland toch ietsie meer hoor. Nederland heeft in Irak gezeten bijvoorbeeld. Frankrijk en Duitsland niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
alle Europese landen hebben er kans op....maar inderdaad, het komt nu zeker dichtbij...
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef surferr het volgende:
het schijnt dat er na de aanslagen in amerika een "top 3 "is gekomen waar waarschijnlijk aanslagen zouden volgens die top 3 is
wel beangstigend dit
Dat lijkt mij ook. Maar los daarvan, zijn zij hier sterk genoeg voor? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De IRA heeft hier geen belang bij,
Ik maak me er niet druk over. Als zoiets komt dan komt het. Ik kan moeilijk voor de komende 5 jaar niet meer op schiphol of het CS komen want "je weet maar nooit". We kunnen nu wel allemaal bang gaan zitten wezen, maar dat is precies wat terroristen proberen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef surferr het volgende:
wel beangstigend dit
tevens zou dat wel "mooi verdeeld zijn"ik bedoel als je de landen op een landkaart bekijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
alle Europese landen hebben er kans op....maar inderdaad, het komt nu zeker dichtbij...
wat zou jij doen als het wel uit islamitischehoek komt? ga je dan zeggen dat het geen échte moslims zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil hegt graag geloven. Maar dit is te makkelijk. Bij elke oneffenheid in de samenleving wordt tegenwoordig Al-Qaida als dader betiteld. Zijn er al concrete aanwijzingen en bewijzen voor welke groepering dan ook? En is het al zeker dat dit uit de "islamitische" hoek komt?²
Nee hoor, het kan nog van alles zijn. Ik denk ook dat het de IRA kan zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef -Mk- het volgende:
Crisis team bijeen geroepen in Frankrijk?
Word.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
Idd, die totale paniek gaat weer nergens overquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
Deze stond eerder in de lijst.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef NickNEC het volgende:
Drugshond had de openingspost voor deeltje 4 al netjes klaar staan, gaan we verder in deze kale thread..
dat had ik dus ook met die aanslagen in Madrid vorrig jaar. Een vriendin van mijn zus zat daar op school en moest rond dat tijdstip de trein hebben, wij konden haar dus ook niet bereiken. later op de dag wel gelukt, bleek dat ze van school die dag vrij hadden! anders had ze ook die trein moeten hebben die opgeblazen wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben echt superbang, een van mijn collega's zit nog in een bus in centraal london als het goed is... Kunnen haar niet te pakken krijgen omdat het hele netwerk eruit ligt.
Hier in Zuid West london ook een grote chaos, iedereen bang etc.
Bij één moskee en een kleintje bij een school, maar geen rellen whatsoever. Zoals de hele buurt bij de school reageerde sprak boekdelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zijn toch ook al verschillende äanslagen op moskees geweest daar
Gisteren (of eergisteren) was er anders nog op het nieuws dat Nederlandse soldaten beschoten waren in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
quote:'Duizend Nederlanders in Londen'
Gepubliceerd op donderdag 07 juli 2005
AMSTERDAM (ANP) - Op dit moment zijn tegen de duizend Nederlanders op vakantie in Londen. Dat zei een woordvoerster van het Brits Verkeersbureau donderdag. Ze weet niet of er Nederlanders gewond zijn geraakt door de ontploffingen in Londen.
Donderdagmorgen waren er explosies op vijf metrostations en in een bus in Londen. Daarbij zijn veel doden en gewonden gevallen. Hoeveel is nog onbekend.
De rederij Stena Line houdt vijftig tot zestig passagiers voorlopig in de Britse stad Harwich, waar ze donderdagochtend zijn aangekomen. Hun eindbestemming is Londen, maar volgens een woordvoerder van het bedrijf is de situatie daar te onzeker om ze door te laten reizen.
Donderdagmiddag zou een nog onbekend aantal mensen vanuit Hoek van Holland vertrekken naar Harwich, met eindbestemming Londen. Stena Line zoekt nu uit om hoeveel reizigers het gaat. De kans bestaat dat het bedrijf ze adviseert in Nederland te blijven. Dat hangt volgens de zegsman van de ontwikkelingen in de Britse hoofdstad af.
Stena Line vervoert in juli normaal gesproken zo'n 5000 mensen richting Londen.
Vliegtuigen gaan gewoon naar Londen
Het luchtvaartverkeer tussen Schiphol en Londen ondervindt vooralsnog geen hinder van de explosies in Londen. Alle 55 vluchten naar de vijf luchthavens bij de Britse hoofdstad gaan donderdag vooralsnog door zoals gepland. Dat zei een woordvoerster van Schiphol.
Ook volgens KLM zijn er geen gevolgen voor de vluchtuitvoering. Wel zit de luchtvaartmaatschappij ,,bovenop'' de situatie in Londen, zei een woordvoerder. De onderneming voert dagelijks meer dan tien vluchten uit naar de hoofdstad. British Airways vliegt ook door zoals gepland, aldus een zegsman.
Ja want die terroristen zijn zo bezorgd om de bevolking van Irak, dat ze ze daarom uit liefde maar opblazen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
Wat wil je eraan doen? Je huis niet meer uit? Geen OV meer in Nederland?quote:
waarom moet je toegeven aan mensen die op deze manier hun zin willen krijgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef neffu het volgende:
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste.
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
Ja, laten we vooral met z'n allen onszelf en iedereen om ons heen bang gaan maken.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef neffu het volgende:
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echtquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk over. Als zoiets komt dan komt het. Ik kan moeilijk voor de komende 5 jaar niet meer op schiphol of het CS komen want "je weet maar nooit". We kunnen nu wel allemaal bang gaan zitten wezen, maar dat is precies wat terroristen proberen te bewerkstelligen.
En wat is hun zin? Juist, het hele westen en alle "kaffers" dood, overal de Shaira.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dat niet Afghanistan? Daar zitten Commando troepen. Maar uit Irak is Nederland toch echt vertrokken dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef RetepV het volgende:
Gisteren (of eergisteren) was er anders nog op het nieuws dat Nederlandse soldaten beschoten waren in Irak.
Dat heb ik nog nooit geroepen. Het zullen dan wel niet de Moslims zijn met juiste dadenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zou jij doen als het wel uit islamitischehoek komt? ga je dan zeggen dat het geen échte moslims zijn?
Je bent een zeer gevaarlijk iemand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk het ook ja. Is ook wel een dubbelzinnig woord, vanuit het Nl geredeneerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik weet het, maar ze ging dus voor de aanslagen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Er rijden geen bussen meer in hartje Londen.
Revenge is a dish best served coldquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Sukkel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
Putting your foot in your mouth heet datquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
vast zo'n belspeldel die daar de vertaling doet, als vakantiewerk ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik dacht juist dat Bin Laden een keer had gezegd dat Nederland geen doelwit zou zijn omdat dat 'vrienden' waren ofzo... Maar das al lang geleden hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
OK, jullie kunnen het gek noemen, maar waarom werd NL toen als derde op het lijstje genoemd als doelwit en zijn de anderen inmiddels al doelwit geweest?
Daarom neemt het grootste deel van fok jou ook al niet meer serieus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen sommige mensen niet gewoon weg blijven uit dit soort topics?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Ongeveer een kwart dode per explosie![]()
Man, ga lekker in je tuin zitten....er is helemaal niks aan de hand.
Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echt
waar? In Nederland? (rellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris weer eens uit gaat breken...
Niet bekend, er worden nog geen concrete aantallen genoemd, alleen dat er doden zijn gevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef jp84 het volgende:
hoeveel dooie zijn er nou?
Ik ben ben benieuwd wat Bush gaat zeggen. Zij zijn de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Blair gaat zeggen..
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Altijd dat Afrika gedoe bij rampen en aanslagen, rot toch op zeg
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom moet je toegeven aan mensen die op deze manier hun zin willen krijgen?
Is er uberhaupt nog iemand die BSB serieus neemt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef _The_General_ het volgende:
Je bent een zeer gevaarlijk iemand.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris is uitgebroken
Ja laten we onze vrouwen als nederige honden gaan behandellen. Laten we met zijn allen heftig in een sprookjesboek gaan lezen en daar met zijn allen massaal in gaan geloven en daar ons hele leven naar in gaan richten. Democratie overboord, huppa! Daar heb je toch niks aan. Weg met de welvaart, want wat moet je daar nu mee. Goed planquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik ben ben benieuwd wat Bush gaat zeggen. Zij zijn de verantwoordelijke.
KILL the New World Order
hek, dam...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
laat die gast toch! die kerel is niet helemaal goed wijs! Zal me niks verbazen als hij zelf terrorist isquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Maar met terroristen is niet te onderhandelen BansheeBoy, ik zie niet in wat die je kunnen bieden.
Die moet je gewoon met de grond gelijk maken.
Kunnen zinloze posts als deze niet meteen verwijderd worden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef LuukBes het volgende:
Waar blijft dat oplopende dodenaantal, met 2 doden trek je geen volle zalen natuurlijk.
AQ komt naar je toe deze zomer. Al die chaos in Irak interesseert de mensen hier geen flikker, nu weet men ook weer hoe klote het is, alleen hebben ze daar tientallen doden per dag i.p.v. eens in de zoveel tijd.
En Blair naait er tussenuit, zodat de G8 flopt. Gunstig voor Bush die geen Kyoto hoeft te tekenen, dus Bush is de dader.
Een goed idee, laten we ze maar belonen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven.
Ehm, wat zouden die onderhandelingen welke partij dan precies kunnen opleveren volgens jou?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Nee, dat doen we niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Hoeveel moskeeen gaan er branden vanavond.....
Heel erg aangeslagen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Onderhandelen waarover? Uiteindelijk zullen ze doorgaan totdat iedereen zich onderwerpt aan die kut-Islam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Niks onderhandelen, meteen de kop indrukken.... Tyfus Terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Waar past Bali er dan tussen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef neffu het volgende:
Nog een keer.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
BBC zegt zelfs dat Blair zei dat het zeker terroristen zijn geweest..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef the_disheaver het volgende:
blair:
bijna zeker terreur aanslagen
Maar wel menselijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Blair - Terrorist attacks.
Hij komt niet rustgevend over op TV.
geen 1 als het aan mij ligtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Het klinkt misschien raar maar ik ga mensen die aan de uitelijke kenmerken voldoen van een terrorist toch echt wel minder vertrouwen Ookal is dat onterecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
Ik loop echt niet minder gevaar omdat ik me in mijn hoofd ga halen dat iedere man met een baard een bom in zijn tas heeft. Als ik pech heb gebeurt het idd en anders niet.
Winwin situatie? Hoe kunnen terroristen nu ooit garanties bieden, gaan ze soms bij de VN en bij de NAVO? Terroristen zijn gewoon niet te vertrouwen en daar is niet mee te onderhandelen, je kunt ze aan het lijntje houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks doen terwijl iemand doodgaat kun je ook uitleggen als moord. En in bepaalde gevallen is dat ook zo.quote:
ze zijn jaloers dat er over afrika gesproken word en niet het midden-oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo'n raar tijdstip, nu met die G8. Waarom nu? De belangrijkste G8-mensen zitten niet in de metro, wat bereik je hier in godsnaam mee?
en terecht!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Blair verlaat dus toch de G8
ok ik begrijp je nu niet meer verkeerd. war or terror is net zo nutteloos als war on drugs. concensus kan een oplossing zijn. maar het gaat om de inzet in dit geval en de onderhandelingsposities met barbaren. en ik denk niet dat het westen dat gaat veranderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Winwin situatie? Waarom zou je in godsnaam een win situatie willen creeren voor terroristen? Ben je wel helemaal lekker ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar staan veel waarheden in met een knipoog, alleen niet geschikt voor breezahs zonder enige hersenactiviteit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kunnen zinloze posts als deze niet meteen verwijderd worden?
De boel lekker verstoren ? Londen was toch nog aan de beurt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo'n raar tijdstip, nu met die G8. Waarom nu? De belangrijkste G8-mensen zitten niet in de metro, wat bereik je hier in godsnaam mee?
Eerder in shock, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
Heel erg aangeslagen...
check BBCquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Engeland reageert...
Onderhandelen over wat.... ?!?.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!
Waarom niet ? Het is zo'n vreedzame religiequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef Gia het volgende:
Onderhandelen waarover? Uiteindelijk zullen ze doorgaan totdat iedereen zich onderwerpt aan die kut-Islam.
ik wist niet dat het al bekend was dat het om de g8 te doen was?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien zagen ze hun kans schoon omdat de meeste veiligheidsmensen in Schotland bij de G8 meeting zitten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tief op man.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Deze vraag hield me ook net bezig. Ik zie het verband niet mocht er sprake zijn van een aanslag van Al Quada. Die hebben toch niets met de G8? (ik dacht nog: wereldleiders bij elkaar, hoeven ze elkaar tenminste niet te bellen)quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.
...of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef Chanandler het volgende:
G8Belachelijk dat die meeting gewoon doorgaat
En Washington! (Pentagon)quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef neffu het volgende:
Nog een keer.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste .
Waar past Bali er dan tussen?
Het westen valt vrijwillig? Nee, onderhandelen lijkt me absoluut niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ehm, wat zouden die onderhandelingen welke partij dan precies kunnen opleveren volgens jou?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!Afrika is ver van je bed, Londen niet. Hierbij voelen Nederlanders zich veel meer betrokken. Een mens is nou eenmaal hypocriet of egoistisch van nature, jij net zo goed! deal with it.
![]()
Het is gewoon altijd dat stomme gerelativeer! Waarom nou altijd Afrika erbij halen zodra er iets erg gebeurt in het Westen? Afrika is gewoon een grote kutzooi, daar vallen doden ja. Maar dat staat hier helemaal buiten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.
...of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
waren we meteen van dat misselijke mannetje Bob Geldof afgeweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef -Mk- het volgende:
Het zou net zo goed op het Live8 concert kunnen hebben gebeuren..
Ik vind het nu niet echt geschikt om dingen met een knipoog te melden, maar goed, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Daar staan veel waarheden in met een knipoog, alleen niet geschikt voor breezahs zonder enige hersenactiviteit.
Bovendien gaat er straks weer een paar miljoen in terreurbestrijding en defensie gepompt worden die niet naar ontwikkelinghulp kunnen. Je redt er ook niet bepaald levens in afrika mee dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!Afrika is ver van je bed, Londen niet. Hierbij voelen Nederlanders zich veel meer betrokken. Een mens is nou eenmaal hypocriet of egoistisch van nature, jij net zo goed! deal with it.
![]()
Saudi's en Afghanen in Amerika, Indonezen op Bali, Marokkanen in Madrid... Welk moslimland hebben we nog niet gehad?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Dit zal voor Amerika genoeg reden zijn om terroristen nest syria binnen te vallen...
agrees!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet echt geschikt om dingen met een knipoog te melden, maar goed, dat is mijn mening.
ZIjn ze al dicht?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef Faceoff het volgende:
AQ gaat nooit voor hoge personen, ze doen het juist om die mensen te dissen.
het gaat AQ om zogenaamde "zachte doelen" oftewel zoveel mogelijk onschuldigen en de economie platleggen. Vandaar dat het ook in het financiele deel van london was.
En je merkt het de beurzen kelderen allemaal. AQ wins (again).....
ben je gek ofzo..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
dat bedoel ik. het zou gaan om de israelische minister nethanyahu, de g8 of de betrokkenheid van engeland in irak. denk zelf dat het dat laatste is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze vraag hield me ook net bezig. Ik zie het verband niet mocht er sprake zijn van een aanslag van Al Quada. Die hebben toch niets met de G8? (ik dacht nog: wereldleiders bij elkaar, hoeven ze elkaar tenminste niet te bellen)
Eigenlijk dus best wel aardig van AQ dat ze dat niet deden toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef -Mk- het volgende:
Het zou net zo goed op het Live8 concert kunnen hebben gebeuren..
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
waren we meteen van dat misselijke mannetje Bob Geldof afgeweest.![]()
sorry, dat had ik eigenlijk niet mogen zeggen!![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef RetepV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verwerpelijke mening heb jij.
Stelletje idioten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef Lexie het volgende:
Oh God, de financiele markten zakken weer. Stelletje idioten.
Schrijf dan gewoon dat wij zelfs ONSZELF al niet kunnen helpen, laat staan Afrika.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is gewoon altijd dat stomme gerelativeer! Waarom nou altijd Afrika erbij halen zodra er iets erg gebeurt in het Westen? Afrika is gewoon een grote kutzooi, daar vallen doden ja. Maar dat staat hier helemaal buiten.
Daarbij kan je het ene leed nooit met het andere vergelijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Taurus het volgende:
![]()
verbroedering van opkomende terrroristen gespot?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef -nickx- het volgende:
Je wilt niet gaan kijken op de maroc.nl site : (
Uhm, dat was geen mening hoor, dat was 'n feit. Maar als er straks 'n aanslag in Amsterdam is vind ik 't echt nobel van je dat jij je aandacht bij Afrika houdtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef RetepV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Londen zijn ze minder alert denk ik omdat er eerder iets in Schotland wordt verwacht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze vraag hield me ook net bezig. Ik zie het verband niet mocht er sprake zijn van een aanslag van Al Quada. Die hebben toch niets met de G8? (ik dacht nog: wereldleiders bij elkaar, hoeven ze elkaar tenminste niet te bellen)
Vergis je hier niet in de Mossad is een van de beste geinformeerde diensten. Zij hebben Amerika er voorhand op gewezen dat er iets zou gaan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef BobRooney het volgende:
iemand foxnews al gezien?? daar zeggen ze dat Mossad al paar uur van te voren op de hoogte was...foxnews
Nu flink aandelen kopen zal je geen windeieren leggen, klinkt misschien grof maar het is wel zo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Stelletje idioten?
Dit worden economisch zeer onzekere tijden.
Vind ik wel meevallen. De bewoners van afrika hebben het langst van alle continenten de tijd gehad een beschaving op te bouwen en in al die tijd zijn ze niet eens in staat om voor hun eigen voedsel te zorgen. Waarom zouden wij dat dan moeten doen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef RetepV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet altijd relativeren en het grote overzicht behouden in perspectief. Emotionele impulsieve gedachtengangen koop je weinig voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet echt geschikt om dingen met een knipoog te melden, maar goed, dat is mijn mening.
En daarbij: waarom in London en niet in Glansbury ( of hoe heet dat)? Volgens mij is het meer toeval dan dat er een reden achter zitquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zei iemand al op tv. Benieuwd of ze de beurzen sluiten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu flink aandelen kopen zal je geen windeieren leggen, klinkt misschien grof maar het is wel zo.
Ik weet niet wat er met Netanjahu aan de hand is, maar wat heeft SY dan gedaan zodat hij veilig is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Netanjahu net op tijd weg. Heeft SY toch wat gedaan.
dan hebben ze het toch van tevoren geweten, waarom dan niet meteen de metro geevacueerd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef Spideyman het volgende:
De minsiter van buitenlandse zaken van Israel (Nethanyau??) zat in een hotel in London waar hij een toespraak zou houden op een congres. Onder dat hotel is een metro opgeblazen. Hij zou 2 minuten voor de explosie door agenten van Scotland Yard zijn weggevoerd. (NOS)
Nou precies!! Dan mag je hier toch ook wel geschokt door zijn??quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon dat wij zelfs ONSZELF al niet kunnen helpen, laat staan Afrika.
Ik ben namelijk die Westerse misplaatste arrogantie nogal zat. Samen met de halve wereld, zo te zien. De wereld verdelen in 'erge dingen' en 'minder erge dingen'. Kom op zeg. Dood is dood, daar zijn geen gradaties in.
In Engeland toch code rood?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Code Rood in Frankrijk, 1 na hoogste indicatie van terreurdreiging, wat doet Nederland?
Volgens Lex Runderkamp code geel, zoals deze al was..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Code Rood in Frankrijk, 1 na hoogste indicatie van terreurdreiging, wat doet Nederland?
Jij gaat die helm op je kop nog nodig hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Eigenlijk dus best wel aardig van AQ dat ze dat niet deden toch?
Ja dat geloof ik ook wel. Maar hoe weet foxnews dat nou weer...die blaten maar vanalles..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef -nickx- het volgende:
[..]
Vergis je hier niet in de Mossad is een van de beste geinformeerde diensten. Zij hebben Amerika er voorhand op gewezen dat er iets zou gaan gebeuren.
Libanon, Jemen, Libie(of waren die nu pro-amerikaans?)quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Saudi's en Afghanen in Amerika, Indonezen op Bali, Marokkanen in Madrid... Welk moslimland hebben we nog niet gehad?
Syrië zou kunnen.
Iemand linkje naar die speech?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef addie84 het volgende:
blair kwam wel erg menselijk over moet ik zeggen.. hopen dat het dodental meevalt..
Wil je een reactie? Die kun je krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef Esc het volgende:
islam is vrede
dat geeft te denken als je een bron hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef Spideyman het volgende:
De minsiter van buitenlandse zaken van Israel (Nethanyau??) zat in een hotel in London waar hij een toespraak zou houden op een congres. Onder dat hotel is een metro opgeblazen. Hij zou 2 minuten voor de explosie door agenten van Scotland Yard zijn weggevoerd. (NOS)
Dat lukt echt niet in 2 minuten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
dan hebben ze het toch van tevoren geweten, waarom dan niet meteen de metro geevacueerd?
G8-top is verschrikkelijk goed beveiligd en minder doden zullen daar vallen als je een aanslag pleegt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En daarbij: waarom in London en niet in Glansbury ( of hoe heet dat)? Volgens mij is het meer toeval dan dat er een reden achter zit
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon dat wij zelfs ONSZELF al niet kunnen helpen, laat staan Afrika.
Ik ben namelijk die Westerse misplaatste arrogantie nogal zat. Samen met de halve wereld, zo te zien. De wereld verdelen in 'erge dingen' en 'minder erge dingen'. Kom op zeg. Dood is dood, daar zijn geen gradaties in.
De Mossad is tien minuten van te voren op de hoogte gebracht door SLYard, Dit omdat een Israelische minister in Londen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef BobRooney het volgende:
iemand foxnews al gezien?? daar zeggen ze dat Mossad al paar uur van te voren op de hoogte was...foxnews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |