Nee, dat doen we niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Hoeveel moskeeen gaan er branden vanavond.....
Heel erg aangeslagen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Onderhandelen waarover? Uiteindelijk zullen ze doorgaan totdat iedereen zich onderwerpt aan die kut-Islam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Niks onderhandelen, meteen de kop indrukken.... Tyfus Terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Waar past Bali er dan tussen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef neffu het volgende:
Nog een keer.
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste.
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
BBC zegt zelfs dat Blair zei dat het zeker terroristen zijn geweest..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef the_disheaver het volgende:
blair:
bijna zeker terreur aanslagen
Maar wel menselijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Blair - Terrorist attacks.
Hij komt niet rustgevend over op TV.
geen 1 als het aan mij ligtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Hoeveel moskeeen gaan er branden vanavond.....
Het klinkt misschien raar maar ik ga mensen die aan de uitelijke kenmerken voldoen van een terrorist toch echt wel minder vertrouwen Ookal is dat onterecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
Ik loop echt niet minder gevaar omdat ik me in mijn hoofd ga halen dat iedere man met een baard een bom in zijn tas heeft. Als ik pech heb gebeurt het idd en anders niet.
Winwin situatie? Hoe kunnen terroristen nu ooit garanties bieden, gaan ze soms bij de VN en bij de NAVO? Terroristen zijn gewoon niet te vertrouwen en daar is niet mee te onderhandelen, je kunt ze aan het lijntje houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Niks doen terwijl iemand doodgaat kun je ook uitleggen als moord. En in bepaalde gevallen is dat ook zo.quote:
ze zijn jaloers dat er over afrika gesproken word en niet het midden-oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo'n raar tijdstip, nu met die G8. Waarom nu? De belangrijkste G8-mensen zitten niet in de metro, wat bereik je hier in godsnaam mee?
en terecht!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Blair verlaat dus toch de G8
ok ik begrijp je nu niet meer verkeerd. war or terror is net zo nutteloos als war on drugs. concensus kan een oplossing zijn. maar het gaat om de inzet in dit geval en de onderhandelingsposities met barbaren. en ik denk niet dat het westen dat gaat veranderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |