Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echt
waar? In Nederland? (rellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris weer eens uit gaat breken...
Niet bekend, er worden nog geen concrete aantallen genoemd, alleen dat er doden zijn gevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef jp84 het volgende:
hoeveel dooie zijn er nou?
Ik ben ben benieuwd wat Bush gaat zeggen. Zij zijn de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Blair gaat zeggen..
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Altijd dat Afrika gedoe bij rampen en aanslagen, rot toch op zeg
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom moet je toegeven aan mensen die op deze manier hun zin willen krijgen?
Is er uberhaupt nog iemand die BSB serieus neemt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef _The_General_ het volgende:
Je bent een zeer gevaarlijk iemand.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris is uitgebroken
Ja laten we onze vrouwen als nederige honden gaan behandellen. Laten we met zijn allen heftig in een sprookjesboek gaan lezen en daar met zijn allen massaal in gaan geloven en daar ons hele leven naar in gaan richten. Democratie overboord, huppa! Daar heb je toch niks aan. Weg met de welvaart, want wat moet je daar nu mee. Goed planquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |