Je bent een zeer gevaarlijk iemand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
Denk het ook ja. Is ook wel een dubbelzinnig woord, vanuit het Nl geredeneerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik weet het, maar ze ging dus voor de aanslagen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Er rijden geen bussen meer in hartje Londen.
Revenge is a dish best served coldquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
Sukkel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
Putting your foot in your mouth heet datquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
vast zo'n belspeldel die daar de vertaling doet, als vakantiewerk ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik dacht juist dat Bin Laden een keer had gezegd dat Nederland geen doelwit zou zijn omdat dat 'vrienden' waren ofzo... Maar das al lang geleden hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
OK, jullie kunnen het gek noemen, maar waarom werd NL toen als derde op het lijstje genoemd als doelwit en zijn de anderen inmiddels al doelwit geweest?
Daarom neemt het grootste deel van fok jou ook al niet meer serieus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
Kunnen sommige mensen niet gewoon weg blijven uit dit soort topics?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Ongeveer een kwart dode per explosie![]()
Man, ga lekker in je tuin zitten....er is helemaal niks aan de hand.
Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |