quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
de professionaliteit van de aivd zou wel eens kunnen zijn dat jij de ratten in nederland als amateurtjes betitelt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Toeps het volgende:
Die Nederlandse amateur-terroristjes, valt dat dan ook onder Al Qaida?
Toch binnen enkele minuten vol...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef NickNEC het volgende:
Drugshond had de openingspost voor deeltje 4 al netjes klaar staan, gaan we verder in deze kale thread..
Er rijden geen bussen meer in hartje Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben echt superbang, een van mijn collega's zit nog in een bus in centraal london als het goed is... Kunnen haar niet te pakken krijgen omdat het hele netwerk eruit ligt.
Hier in Zuid West london ook een grote chaos, iedereen bang etc.
Altijd dat Afrika gedoe bij rampen en aanslagen, rot toch op zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
Ja, wie anders? IRA doet zoiets niet...Het kunnen nog linkse anti G8 mensen zijn maar dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil hegt graag geloven. Maar dit is te makkelijk. Bij elke oneffenheid in de samenleving wordt tegenwoordig Al-Qaida als dader betiteld. Zijn er al concrete aanwijzingen en bewijzen voor welke groepering dan ook? En is het al zeker dat dit uit de "islamitische" hoek komt?²
Nederland toch ietsie meer hoor. Nederland heeft in Irak gezeten bijvoorbeeld. Frankrijk en Duitsland niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
alle Europese landen hebben er kans op....maar inderdaad, het komt nu zeker dichtbij...
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef surferr het volgende:
het schijnt dat er na de aanslagen in amerika een "top 3 "is gekomen waar waarschijnlijk aanslagen zouden volgens die top 3 is
eerst madrid, dan londen, dan nederland...
wel beangstigend dit
Dat lijkt mij ook. Maar los daarvan, zijn zij hier sterk genoeg voor? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De IRA heeft hier geen belang bij,
Ik maak me er niet druk over. Als zoiets komt dan komt het. Ik kan moeilijk voor de komende 5 jaar niet meer op schiphol of het CS komen want "je weet maar nooit". We kunnen nu wel allemaal bang gaan zitten wezen, maar dat is precies wat terroristen proberen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef surferr het volgende:
het schijnt dat er na de aanslagen in amerika een "top 3 "is gekomen waar waarschijnlijk aanslagen zouden volgens die top 3 is
eerst madrid, dan londen, dan nederland...
wel beangstigend dit
tevens zou dat wel "mooi verdeeld zijn"ik bedoel als je de landen op een landkaart bekijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
alle Europese landen hebben er kans op....maar inderdaad, het komt nu zeker dichtbij...
wat zou jij doen als het wel uit islamitischehoek komt? ga je dan zeggen dat het geen échte moslims zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil hegt graag geloven. Maar dit is te makkelijk. Bij elke oneffenheid in de samenleving wordt tegenwoordig Al-Qaida als dader betiteld. Zijn er al concrete aanwijzingen en bewijzen voor welke groepering dan ook? En is het al zeker dat dit uit de "islamitische" hoek komt?²
Nee hoor, het kan nog van alles zijn. Ik denk ook dat het de IRA kan zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de IRA het ook wel zou kunnen zijn?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef -Mk- het volgende:
Crisis team bijeen geroepen in Frankrijk?
Word.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
Idd, die totale paniek gaat weer nergens overquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Even perspectief bieden.
Deze stond eerder in de lijst.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef NickNEC het volgende:
Drugshond had de openingspost voor deeltje 4 al netjes klaar staan, gaan we verder in deze kale thread..
dat had ik dus ook met die aanslagen in Madrid vorrig jaar. Een vriendin van mijn zus zat daar op school en moest rond dat tijdstip de trein hebben, wij konden haar dus ook niet bereiken. later op de dag wel gelukt, bleek dat ze van school die dag vrij hadden! anders had ze ook die trein moeten hebben die opgeblazen wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben echt superbang, een van mijn collega's zit nog in een bus in centraal london als het goed is... Kunnen haar niet te pakken krijgen omdat het hele netwerk eruit ligt.
Hier in Zuid West london ook een grote chaos, iedereen bang etc.
Bij één moskee en een kleintje bij een school, maar geen rellen whatsoever. Zoals de hele buurt bij de school reageerde sprak boekdelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zijn toch ook al verschillende äanslagen op moskees geweest daar
Gisteren (of eergisteren) was er anders nog op het nieuws dat Nederlandse soldaten beschoten waren in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
quote:'Duizend Nederlanders in Londen'
Gepubliceerd op donderdag 07 juli 2005
AMSTERDAM (ANP) - Op dit moment zijn tegen de duizend Nederlanders op vakantie in Londen. Dat zei een woordvoerster van het Brits Verkeersbureau donderdag. Ze weet niet of er Nederlanders gewond zijn geraakt door de ontploffingen in Londen.
Donderdagmorgen waren er explosies op vijf metrostations en in een bus in Londen. Daarbij zijn veel doden en gewonden gevallen. Hoeveel is nog onbekend.
De rederij Stena Line houdt vijftig tot zestig passagiers voorlopig in de Britse stad Harwich, waar ze donderdagochtend zijn aangekomen. Hun eindbestemming is Londen, maar volgens een woordvoerder van het bedrijf is de situatie daar te onzeker om ze door te laten reizen.
Donderdagmiddag zou een nog onbekend aantal mensen vanuit Hoek van Holland vertrekken naar Harwich, met eindbestemming Londen. Stena Line zoekt nu uit om hoeveel reizigers het gaat. De kans bestaat dat het bedrijf ze adviseert in Nederland te blijven. Dat hangt volgens de zegsman van de ontwikkelingen in de Britse hoofdstad af.
Stena Line vervoert in juli normaal gesproken zo'n 5000 mensen richting Londen.
Vliegtuigen gaan gewoon naar Londen
Het luchtvaartverkeer tussen Schiphol en Londen ondervindt vooralsnog geen hinder van de explosies in Londen. Alle 55 vluchten naar de vijf luchthavens bij de Britse hoofdstad gaan donderdag vooralsnog door zoals gepland. Dat zei een woordvoerster van Schiphol.
Ook volgens KLM zijn er geen gevolgen voor de vluchtuitvoering. Wel zit de luchtvaartmaatschappij ,,bovenop'' de situatie in Londen, zei een woordvoerder. De onderneming voert dagelijks meer dan tien vluchten uit naar de hoofdstad. British Airways vliegt ook door zoals gepland, aldus een zegsman.
Ja want die terroristen zijn zo bezorgd om de bevolking van Irak, dat ze ze daarom uit liefde maar opblazen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
Wat wil je eraan doen? Je huis niet meer uit? Geen OV meer in Nederland?quote:
waarom moet je toegeven aan mensen die op deze manier hun zin willen krijgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef neffu het volgende:
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste.
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
Ja, laten we vooral met z'n allen onszelf en iedereen om ons heen bang gaan maken.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef neffu het volgende:
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste.
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echtquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk over. Als zoiets komt dan komt het. Ik kan moeilijk voor de komende 5 jaar niet meer op schiphol of het CS komen want "je weet maar nooit". We kunnen nu wel allemaal bang gaan zitten wezen, maar dat is precies wat terroristen proberen te bewerkstelligen.
En wat is hun zin? Juist, het hele westen en alle "kaffers" dood, overal de Shaira.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dat niet Afghanistan? Daar zitten Commando troepen. Maar uit Irak is Nederland toch echt vertrokken dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef RetepV het volgende:
Gisteren (of eergisteren) was er anders nog op het nieuws dat Nederlandse soldaten beschoten waren in Irak.
Dat heb ik nog nooit geroepen. Het zullen dan wel niet de Moslims zijn met juiste dadenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zou jij doen als het wel uit islamitischehoek komt? ga je dan zeggen dat het geen échte moslims zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |