Je bent een zeer gevaarlijk iemand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!²
Denk het ook ja. Is ook wel een dubbelzinnig woord, vanuit het Nl geredeneerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik weet het, maar ze ging dus voor de aanslagen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Er rijden geen bussen meer in hartje Londen.
Revenge is a dish best served coldquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Nederland is inmiddels uit Irak. Hopelijk staan we niet meer op het lijstje.
Sukkel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
Putting your foot in your mouth heet datquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
3.600 doden
Volgens Bob Geldof zijn er de laatste 3 uur 3.600 kinderen dood gegaan in Afrika.
Even perspectief bieden.
vast zo'n belspeldel die daar de vertaling doet, als vakantiewerk ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef DrMarten het volgende:
RTL blijft als enige die 90 doden volhouden. Heb het idee dat ze casualties daar verkeerd vertalen.
Ik dacht juist dat Bin Laden een keer had gezegd dat Nederland geen doelwit zou zijn omdat dat 'vrienden' waren ofzo... Maar das al lang geleden hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
OK, jullie kunnen het gek noemen, maar waarom werd NL toen als derde op het lijstje genoemd als doelwit en zijn de anderen inmiddels al doelwit geweest?
Daarom neemt het grootste deel van fok jou ook al niet meer serieus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven. Terroristen hebben de langste adem, zij winnen altijd, als ze sterven hebben ze hun zin. Sterven ze niet dan hebben ze ook hun zin omdat de samenleving in angst leeft. Ik zou zeggen: zet die trots en eer op zij, en ga in het belang van beide partijen en de vrede onderhandelen
Kunnen sommige mensen niet gewoon weg blijven uit dit soort topics?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Ongeveer een kwart dode per explosie![]()
Man, ga lekker in je tuin zitten....er is helemaal niks aan de hand.
Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef surferr het volgende:
[..]
dat is wel zo,maar je bent toch wel terecht bang, het is niet alleen een dreiging maar het gebeurt ook echt
waar? In Nederland? (rellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris weer eens uit gaat breken...
Niet bekend, er worden nog geen concrete aantallen genoemd, alleen dat er doden zijn gevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef jp84 het volgende:
hoeveel dooie zijn er nou?
Ik ben ben benieuwd wat Bush gaat zeggen. Zij zijn de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Blair gaat zeggen..
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Altijd dat Afrika gedoe bij rampen en aanslagen, rot toch op zeg
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom moet je toegeven aan mensen die op deze manier hun zin willen krijgen?
Is er uberhaupt nog iemand die BSB serieus neemt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef _The_General_ het volgende:
Je bent een zeer gevaarlijk iemand.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god... Ik vrees dat de pleuris is uitgebroken
Ja laten we onze vrouwen als nederige honden gaan behandellen. Laten we met zijn allen heftig in een sprookjesboek gaan lezen en daar met zijn allen massaal in gaan geloven en daar ons hele leven naar in gaan richten. Democratie overboord, huppa! Daar heb je toch niks aan. Weg met de welvaart, want wat moet je daar nu mee. Goed planquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik ben ben benieuwd wat Bush gaat zeggen. Zij zijn de verantwoordelijke.
KILL the New World Order
hek, dam...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
laat die gast toch! die kerel is niet helemaal goed wijs! Zal me niks verbazen als hij zelf terrorist isquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Maar met terroristen is niet te onderhandelen BansheeBoy, ik zie niet in wat die je kunnen bieden.
Die moet je gewoon met de grond gelijk maken.
Kunnen zinloze posts als deze niet meteen verwijderd worden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef LuukBes het volgende:
Waar blijft dat oplopende dodenaantal, met 2 doden trek je geen volle zalen natuurlijk.
AQ komt naar je toe deze zomer. Al die chaos in Irak interesseert de mensen hier geen flikker, nu weet men ook weer hoe klote het is, alleen hebben ze daar tientallen doden per dag i.p.v. eens in de zoveel tijd.
En Blair naait er tussenuit, zodat de G8 flopt. Gunstig voor Bush die geen Kyoto hoeft te tekenen, dus Bush is de dader.
Een goed idee, laten we ze maar belonen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige manier om terroristen rustig te houden is door ze (deels) hun zin te geven.
Ehm, wat zouden die onderhandelingen welke partij dan precies kunnen opleveren volgens jou?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Nee, dat doen we niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Hoeveel moskeeen gaan er branden vanavond.....
Heel erg aangeslagen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Onderhandelen waarover? Uiteindelijk zullen ze doorgaan totdat iedereen zich onderwerpt aan die kut-Islam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een andere manier lukt het ze niet. Begrijp me niet verkeerd, je kunt ook gewoon doorgaan met de zgn. "War on terror", maar zo blijft het hele Westen in angst leven. Als het Westen gaat onderhandelen met dit soort figuren kunnen ze een win-win situatie creëren, maar helaas staat veelal de trots en eer in de weg om rationeel te handelen²
Niks onderhandelen, meteen de kop indrukken.... Tyfus Terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Blair zichtbaar aangeslagen zoals dat zo mooi heet
Waar past Bali er dan tussen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef neffu het volgende:
Nog een keer.
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste.
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
BBC zegt zelfs dat Blair zei dat het zeker terroristen zijn geweest..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef the_disheaver het volgende:
blair:
bijna zeker terreur aanslagen
Maar wel menselijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Blair - Terrorist attacks.
Hij komt niet rustgevend over op TV.
geen 1 als het aan mij ligtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Het klinkt misschien raar maar ik ga mensen die aan de uitelijke kenmerken voldoen van een terrorist toch echt wel minder vertrouwen Ookal is dat onterecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
Ik loop echt niet minder gevaar omdat ik me in mijn hoofd ga halen dat iedere man met een baard een bom in zijn tas heeft. Als ik pech heb gebeurt het idd en anders niet.
Winwin situatie? Hoe kunnen terroristen nu ooit garanties bieden, gaan ze soms bij de VN en bij de NAVO? Terroristen zijn gewoon niet te vertrouwen en daar is niet mee te onderhandelen, je kunt ze aan het lijntje houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks doen terwijl iemand doodgaat kun je ook uitleggen als moord. En in bepaalde gevallen is dat ook zo.quote:
ze zijn jaloers dat er over afrika gesproken word en niet het midden-oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo'n raar tijdstip, nu met die G8. Waarom nu? De belangrijkste G8-mensen zitten niet in de metro, wat bereik je hier in godsnaam mee?
en terecht!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Blair verlaat dus toch de G8
ok ik begrijp je nu niet meer verkeerd. war or terror is net zo nutteloos als war on drugs. concensus kan een oplossing zijn. maar het gaat om de inzet in dit geval en de onderhandelingsposities met barbaren. en ik denk niet dat het westen dat gaat veranderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Winwin situatie? Waarom zou je in godsnaam een win situatie willen creeren voor terroristen? Ben je wel helemaal lekker ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar staan veel waarheden in met een knipoog, alleen niet geschikt voor breezahs zonder enige hersenactiviteit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kunnen zinloze posts als deze niet meteen verwijderd worden?
De boel lekker verstoren ? Londen was toch nog aan de beurt ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zo'n raar tijdstip, nu met die G8. Waarom nu? De belangrijkste G8-mensen zitten niet in de metro, wat bereik je hier in godsnaam mee?
Eerder in shock, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef the_disheaver het volgende:
Heel erg aangeslagen...
check BBCquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Engeland reageert...
Onderhandelen over wat.... ?!?.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat heb ik nu onderhand wel 1000x geroepen op Fok!
Waarom niet ? Het is zo'n vreedzame religiequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef Gia het volgende:
Onderhandelen waarover? Uiteindelijk zullen ze doorgaan totdat iedereen zich onderwerpt aan die kut-Islam.
ik wist niet dat het al bekend was dat het om de g8 te doen was?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien zagen ze hun kans schoon omdat de meeste veiligheidsmensen in Schotland bij de G8 meeting zitten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tief op man.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Zullen we polletje maken
Deze vraag hield me ook net bezig. Ik zie het verband niet mocht er sprake zijn van een aanslag van Al Quada. Die hebben toch niets met de G8? (ik dacht nog: wereldleiders bij elkaar, hoeven ze elkaar tenminste niet te bellen)quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.
...of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef Chanandler het volgende:
G8Belachelijk dat die meeting gewoon doorgaat
En Washington! (Pentagon)quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:01 schreef neffu het volgende:
Nog een keer.
Weet je wat ik net ontdek.
New York
madrit
Londen
Keulen?
J
I
H.....
Amsterdam? Gelukkig met de a Dus als laatste .
Oftewel ze gaan het alfabet af en wij zijn het laatste
Waar past Bali er dan tussen?
Het westen valt vrijwillig? Nee, onderhandelen lijkt me absoluut niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ehm, wat zouden die onderhandelingen welke partij dan precies kunnen opleveren volgens jou?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!Afrika is ver van je bed, Londen niet. Hierbij voelen Nederlanders zich veel meer betrokken. Een mens is nou eenmaal hypocriet of egoistisch van nature, jij net zo goed! deal with it.
![]()
Het is gewoon altijd dat stomme gerelativeer! Waarom nou altijd Afrika erbij halen zodra er iets erg gebeurt in het Westen? Afrika is gewoon een grote kutzooi, daar vallen doden ja. Maar dat staat hier helemaal buiten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, Afrikaanse kinderen zijn negers hé. Dat moet je natuurlijk wel relativeren. Een paar dode blanke Engelsen zijn veel erger.
...of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
waren we meteen van dat misselijke mannetje Bob Geldof afgeweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef -Mk- het volgende:
Het zou net zo goed op het Live8 concert kunnen hebben gebeuren..
Ik vind het nu niet echt geschikt om dingen met een knipoog te melden, maar goed, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Daar staan veel waarheden in met een knipoog, alleen niet geschikt voor breezahs zonder enige hersenactiviteit.
Bovendien gaat er straks weer een paar miljoen in terreurbestrijding en defensie gepompt worden die niet naar ontwikkelinghulp kunnen. Je redt er ook niet bepaald levens in afrika mee dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit echt 'n zinloze discussie nu!Afrika is ver van je bed, Londen niet. Hierbij voelen Nederlanders zich veel meer betrokken. Een mens is nou eenmaal hypocriet of egoistisch van nature, jij net zo goed! deal with it.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |