lekker belangrijk ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Die ander moest er nog 5, maar ja het is wel stoer om zo'n topic te openen...
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met fok te vergelijkenquote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
[/b]
offtopic: handiger om direct een klaar te hebben, dan 1 minuut zonder te zitten en dan opeens met 20 te komen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Die ander moest er nog 5, maar ja het is wel stoer om zo'n topic te openen...
Voor aanslagen op Londen zijn er altijd wel minstens 3 verschillende organisaties te noemen. het is niet voor niets dat er nergens in de tube prullenbakken te vinden zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Hier verder.
Ik vind het speculeren over de organisatie op dit tijdstip echt nutteloos.
Eerst maar eens zorgen dat er zo min mogelijk choas is
6 explosies tot nu toe
Ze gaan een "victim-count-bureau" openen, dus denk dat over een tijdje de eerste aantallen wel naar buiten worden gebracht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus zeg! zijn er nou al echt bevestigde berichten over de hoeveelheid slachtoffers tot nu toe?
Sowieso 2 bevestigdquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Dat was op 1 metrostation...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
Gewoon naar de Beeb kijken dus als je die mogelijkheid hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toch irritant, dat geblaat van bijvoorbeeld die domme NOS weer. DIe roepen dat 3 bussen de lucht in zijn gevlogen, terwijl de BBC gewoon 1 meldt.
Altijd hetzelfde met die teringpaniekzaaiers. Verderest was dit te verwachten, want ik von dhet al bijzonder hoelang de grootste kontenkruiper van Bush buiten schot bleef. Blijkt maar weer dat het niet te verdedigen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |