Chinaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
Ik geef niemand de schuld. Ik hoor overal verschillende dingen, ik heb niks gehoord over 5 minuten ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Moet je beter luisteren ze hadden telefonisch contact met israel exact 5 minuten voor de aanslagen. Hoe wilde je al die mensen gaan evacueren ? Wel makkkelijk he om hun de schuld te gaan geven![]()
![]()
Ja, AQ is al genoemd, erg verrassend is het niet, maar ik geloof niet echt in het AQ verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als ik je replys zo lees ben jij wel het slimste jongetje van de klas hè?
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Rot eens op kneus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
wie weet.... ik hoop het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Ze weten toch nog niet hoeveel doden er zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben er helaas ook erg bang voor. Maar als moslim heb je hier helemaal niks mee te maken..het zijn terroristen. Een terrorist is allang geen moslim meer, maar meer satanistl!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
7-7-7 (als je 2005 ziet als 2+5) en zo kunnen we nog lekker doorspeculeren.
En ik vrees ook voor rellen gericht tegen moslims in zowel Londen als andere plaatsen in Europa.
zijn toch ook al verschillende äanslagen op moskees geweest daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, stuk beperkter ieg dan hier.
Laten we mekaar niet af gaan vallen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongool
Ik probeer nog enigszins rationeel te denken en niet uit emotie de meeste idiote dingen te roepen.
sensatiebelust? moeten er minstens een paar 100 doden vallen voor jij onder de indruk bent? Als 9/11 ineens een soort maatstaf is... prutserquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Het is gewoon een wannabe groepering, echt heftig zijn die aanslagen niet vergeleken met NY/Madrid
Amateurs
Daar zouden we nog wel eens van kunnen schrikken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |