mag dat als je zwanger bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef poemojn het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat we hier ook aanslagen krijgen: misschien kun je je aanmelden als bloeddonor bij de bloedbank?
http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/sqn_home_nl.nsf
Echt erg, dit..
mja, eerst je in verdiepen, dan pas blaten aub!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Al Qaida, Al Qaida... Volgens mij bestaat dat hele Al Qaida niet. Het zijn onafhankelijke cellen en zo. Maar ja, Al Qaida is een makkelijke 'bad guy'.
Moet je beter luisteren ze hadden telefonisch contact met israel exact 5 minuten voor de aanslagen. Hoe wilde je al die mensen gaan evacueren ? Wel makkkelijk he om hun de schuld te gaan gevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
Als ik je replys zo lees ben jij wel het slimste jongetje van de klas hè?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef DrMarten het volgende:
Kom dan niet met van die domme reacties, denk gewoon even na voordat je iets neerzet.
Nou, ik vind het bijna onmenselijk hoe ze reageren op de BBCquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef BobRooney het volgende:
wat een amateur zeg...hij moet een voorbeeld nemen aan zijn collegae van de bbc
ik vind niet dat je klunt spreken van heftigerquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Het is gewoon een wannabe groepering, echt heftig zijn die aanslagen niet vergeleken met NY/Madrid
Amateurs
Ik ben een beetje van de kaart door het hele gebeuren, doe gewoon normaal, of reageer dan niet op me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kom dan niet met van die domme reacties, denk gewoon even na voordat je iets neerzet.
Inderdaad, dit is gepruts 1ste klas. Iemand met een keukenmes maakt meer doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Het is gewoon een wannabe groepering, echt heftig zijn die aanslagen niet vergeleken met NY/Madrid
Amateurs
Deels om op dit moment de rust te bewaren. Als je nu al gaat roepen 'we weten niet wie het was, we hebben geen idee waar de daders vandaan komen' dan creer je dubbel zoveel onrust. Als je nu alvast stelt dat het Al quaida is dan heeft dat iets 'bekends' voor zover mogelijk. Daarnaast is de kans sowieso groot dat het wederom moslimterroristen waren. De grootste aanslagen in de afgelopen jaren kwamen allen op naam van deze mensen met een vreedzame religie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Precies. Het lijkt wel of het gelijk is aan elkaar.
Al Quaida = aanslagen.
Aanslagen = Al Quaida-
Ik zou naar Londen gaan en je bloed daar afgeven!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef poemojn het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat we hier ook aanslagen krijgen: misschien kun je je aanmelden als bloeddonor bij de bloedbank?
http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/sqn_home_nl.nsf
Echt erg, dit..
nog zo['n idioot, donder op mongoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
elke wannabe groepering die aanslagen plant/maakt kan claimen dat ze AQ zijn, gelijk meer ruchtbaarheid voor hun aanslag, en niemand die kan bewijzen of het echt zo is of nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Amateurs
Vaart nu ook een politieboot op de Amstelquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Op schiphol is inmiddels extra waakzaamheid.
Er is nog helemaal NIETS bevestigd over het aantal doden, de bronnen wisselen constant...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is gepruts 1ste klas. Iemand met een keukenmes maakt meer doden.
Ja, er waren Moslims. Ja, die hebben aanslagen gepleegd. Ja, er bestaat een Osama. Maar dat het één grote georganiseerde groep is, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mja, eerst je in verdiepen, dan pas blaten aub!
Vertel het maar aan de slachtoffers en na bestaanden van New York en Madrid dat ze niet bestaan, eens kijken of ze je daarna nog geloven...
Het lijkt me in jouw situatie niet verstandig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mag dat als je zwanger bentstomme vraag maar vind dit een goede suggestie
bbc? belgie? duitsland? rtl?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil geluid op nl2!
Chinaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
Ik geef niemand de schuld. Ik hoor overal verschillende dingen, ik heb niks gehoord over 5 minuten ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Moet je beter luisteren ze hadden telefonisch contact met israel exact 5 minuten voor de aanslagen. Hoe wilde je al die mensen gaan evacueren ? Wel makkkelijk he om hun de schuld te gaan geven![]()
![]()
Ja, AQ is al genoemd, erg verrassend is het niet, maar ik geloof niet echt in het AQ verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als ik je replys zo lees ben jij wel het slimste jongetje van de klas hè?
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Rot eens op kneus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
wie weet.... ik hoop het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Ze weten toch nog niet hoeveel doden er zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben er helaas ook erg bang voor. Maar als moslim heb je hier helemaal niks mee te maken..het zijn terroristen. Een terrorist is allang geen moslim meer, maar meer satanistl!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
7-7-7 (als je 2005 ziet als 2+5) en zo kunnen we nog lekker doorspeculeren.
En ik vrees ook voor rellen gericht tegen moslims in zowel Londen als andere plaatsen in Europa.
zijn toch ook al verschillende äanslagen op moskees geweest daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, stuk beperkter ieg dan hier.
Laten we mekaar niet af gaan vallen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongool
Ik probeer nog enigszins rationeel te denken en niet uit emotie de meeste idiote dingen te roepen.
sensatiebelust? moeten er minstens een paar 100 doden vallen voor jij onder de indruk bent? Als 9/11 ineens een soort maatstaf is... prutserquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Amateurs
Daar zouden we nog wel eens van kunnen schrikken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |