quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
lekker, van zo'n kapitaal kan ik alleen maar dromenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
06-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 1 820 000 ¤ ontvangen
06-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 548 730 ¤ ontvangen
Kapitaal: -160 119 ¤ (1 820 533) ¤
Trainees staan weer op 10 (qua aantal)
Dit bedrag mag dus op aan een fijne spits
20 jarige voor de toekomstquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat had ik ook in gedachten
Heb eerst ff wat trainees erbij gekocht voor de toekomst.
4 17jarige
4 18jarige
1 19jarige
1 20jarige
Als ik die verkoop, heb ik weer toekomstquote:
Leroy is al wegquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
dat is leroy?
die je van mij niet mag verkopen??
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
je weet toch dat ik een spammerd ben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey komrad, heb je eigenlijk msn? Dat praat wat makkelijker dan elkaars gastenboeken steeds vol te spammen
goed plan, ik dacht dat je nog ging verkopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Niemand meer, voorlopig...
Deze basis bewaar ik voorlopig ff
Das nie handigquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef komrad het volgende:
[..]
Maar ff serieus, ja ik heb msn maar eerlijk gezegd heb ik al 5 weken niet meer ingelogd
rustig aan JD, ik ben nog ana het werkquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Das nie handig
Verander dat eens rap
maarten123 hotmail com
aan het werk...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
rustig aan JD, ik ben nog ana het werk
ik voeg je wel toe later
ach, ik werk ook tijdens feestdagenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef komrad het volgende:
niet grappig assp
pekel, 3 wedstrijden gespeeld 7 punten tot nu toequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef pekel het volgende:
Komrad
Poulewedstrijden 4de speelronde Fok!Cup in het Fok!Cup topic..
Hebben jullie enig advies?quote:Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 2
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 2
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 1
Ik wil mijn stadion wat voller krijgen en daar heb ik die woordvoerders voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:44 schreef MyImmortal het volgende:
ik zou je keeperstrainer neit ontslaan, houd je keeper in vorm enzow misschien 1 woordvoerder eraf ofzo iig geen keeperstrainer wegdoen
3 gespeeld 9 punten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:17 schreef komrad het volgende:
[..]
pekel, 3 wedstrijden gespeeld 7 punten tot nu toe
pekel
Mazzelaarquote:
Dunno ik vind mijn eigen stats belangrijker dan die van de fed...quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Mazzelaar
We hadden godverredomme echt bijna exact dezelfde stats!!!
Evenveel balbezit, eenveel kansen, even hoge ratings, alleen win je gvd met 1-0
Ow ja, je had een halve ster meer . . . .
BTW, toen ik het over fedstats had, bedoelde ik deze: http://www.go-2-it.com/Fed-Stats
Of worden deze niet meer geupdate?????
ik zou niks wegdoen, dat kost je op dit moment net zo veel geld als dat hij je zondag gaat kosten. Gewoon rustig laten gaan, die winst komt vanzelf wel. Heb je anders niet wat mindere spelers die je toch niet gebruikt en die een beetje verkoopbaar zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bezuinigen. En ik denk dat ik eens naar mijn staf moet kijken hoewel ik niet weet wie ik de laan uit moet sturen. Als enige kan ik verzinnen om mijn keeperstrainer de zak te geven. Ik train immers geen keepers. Verder is het allemaal niet zo gek, dacht ik. Ik heb nu de volgende mensen rondlopen:
[..]
Hebben jullie enig advies?
Ik sta op dit moment een slordige ¤ 100.000,00 rood en ik wil uiteraard niet faillietHet zal zo'n vaart niet lopen maar ik vind het erg jammer dat ik iedere week een bult geld aan rente kwijt ben.
En dit komt allemaal door een aankoop toen ik net mijn team had en eigenlijk geen flauw benul van HT hadIf I could turn back time
![]()
Ik heb een speler die ik voor aardig wat winst kan verkopen maar na jullie aanraden wil ik hem nog liever even verder trainen.
De dokter zou wegkunnen (als je geen blessures hebt) voor de rest kan er niks weg. Woordvoerders idd voor sponsorgeld e.d. Ik zou juist 6 assistent trainers meer aannemen, gaat je training weer een weekje sneller.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bezuinigen. En ik denk dat ik eens naar mijn staf moet kijken hoewel ik niet weet wie ik de laan uit moet sturen. Als enige kan ik verzinnen om mijn keeperstrainer de zak te geven. Ik train immers geen keepers. Verder is het allemaal niet zo gek, dacht ik. Ik heb nu de volgende mensen rondlopen:
[..]
Hebben jullie enig advies?
Ik sta op dit moment een slordige ¤ 100.000,00 rood en ik wil uiteraard niet faillietHet zal zo'n vaart niet lopen maar ik vind het erg jammer dat ik iedere week een bult geld aan rente kwijt ben.
En dit komt allemaal door een aankoop toen ik net mijn team had en eigenlijk geen flauw benul van HT hadIf I could turn back time
![]()
Ik heb een speler die ik voor aardig wat winst kan verkopen maar na jullie aanraden wil ik hem nog liever even verder trainen.
Ik heb pech met blessures geloof ik. Die dokter is erg noodzakelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De dokter zou wegkunnen (als je geen blessures hebt) voor de rest kan er niks weg. Woordvoerders idd voor sponsorgeld e.d. Ik zou juist 6 assistent trainers meer aannemen, gaat je training weer een weekje sneller.
Behaal je over een periode van 2 weken (dus een uit en thuis wedstrijd, zonder transfers) winst?
Je komt niet uit het rood door uitgaven te besparen denk ik, gewoon fanatiek gaan trainen.
En die fouten aan het begin hebben we allemaal gemaaktIk stond begin vorig seizoen nog 200k in het rood, begin deze week net geen miljoen in de plus...trainen bij het leven
hebben jullie transfers met elkaar gedaan ofzo? vanwaar die straf eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb pech met blessures geloof ik. Die dokter is erg noodzakelijk
Verder heb ik net weer groot tegenslag gehad. Mijn vriendin heeft ook een team aangevraagd maar nu wordt ik bestraft voor cheaten en heb ik een boete van ¤ 75000 gehad. Als hier zo'n #$^&^$#@^@ GM rondloopt. Bedankt he, goed werk geleverd![]()
Ik heb ze al wel gemailed dat ze er flink naast zitten maar ze zullen wel op hun strepen blijven staan. Dit komt mijn spelplezier niet ten goedeKlerelijers
Tot zover mijn tirade
Transfers? Hell no!! Ze had alleen maar een team aangevraagd. Ze heeft hem nog nieteens gekregen. Ik word bestrafd voor het aanvragen van een tweede team.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
hebben jullie transfers met elkaar gedaan ofzo? vanwaar die straf eigenlijk?
damn..sucks.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Transfers? Hell no!! Ze had alleen maar een team aangevraagd. Ze heeft hem nog nieteens gekregen. Ik word bestrafd voor het aanvragen van een tweede team.![]()
Ik denk niet dat ze nog een team krijgt, want dan krijg ik mijn felbegeerde tweede teamquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn..sucks.
Misschien had je eerst ff een mail naar de GM's moeten sturen maarja hoe bewijs je dat het een team voor je vriendin is en geen 2e team voor jou
niet door trouwens een tweede teamkrijgt ze er wel nog 1?
Calm down... Er is nog alle tijd om je team weer gezond te krijgen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Oldbie het volgende:
Na mijn onterechte straf van ¤ 75000 overweeg ik om mijn, nieuwe, team onderuit te halen. Ik heb keuze uit de volgende twee:
- 7 weken niet inloggen
- zorgen dat ik failliet word verklaard
Op dit moment is mijn saldo ¤ 115 658 ROOD
Als ik nu snel een speler koop voor rond de ¤ 84 000 sta ik dus 200k in de min. Dan neem ik maximaal staf aan wat me dus 105k per week zal kosten. Dan ben ik binnen 3 weken van mijn team af.
Tegen die tijd kan ik een nieuw team aanvragen en kan ik met een schone lei lekker overnieuw beginnen.
Ik weet dat dit ook niet echt eerlijk is omdat ik nu veel meer over HT weet dan toen ik begon. Ik zal mijn beginnersfouten ook niet meer maken. Het liefst ga ik door met mijn huidige team maar als HT mij zo behandeld omdat mijn vriendin ook wou beginnen, dan verpest ik de boel lekker en begin ik overnieuw.
Ik heb een mailtje gestuurd met uitleg maar ze reageren niet. Dan moeten ze het toch zelf weten? Als ze mij niet nogmaals toelaten op mijn naam, dan fiets ik naar mijn ouders; geef ik een ander naam en adres op en dan kom ik toch wel weer binnen. Ze kunnen mij in de stront zakken.
Ik doe mee voor mijn plezier. Die eikels hebben het echt vergald.
Ik zit in X en ik ben een maand of 4 bezig met HT. Geen echte loss voor mij als ik overnieuw begin.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:49 schreef JJHelder het volgende:
lijkt me een beetje overdreven wat je nu wil doen, kweet niet in welke divisie je zit ofzo, maar in XI beginnen lijkt me zeker geen pretje als je al wat ervaring hebt met hattrick, aangezien de meeste tegenstand nihil zal zijn. Tuurlijk heb je daar ook voordelen bij, maar het zal je dus 6 seizoenen kosten om een beetje op niveau hattrick te spelen.
Ik zou eerst afw88 of je reactie krijgt van de gamemasters, en hoe dan ook gewoon doorgaan, want stel je voor dat iedereen dat zou doen bij een foute gm beslissing, dan zitten de bovenste aantal divisies vol met WO's en vergal je ook het speelplezier vioor de mensen die wel serieus op dat nivewau willen spelen, kzeg nu dus niet dat jij daar de aanleiding voor gaat zijn ofzo, maar kom even rustig tot rust en w8 antwoord af, en ga daarna kijken wat je gaat doen
ik hoop iig dat de GM's hun fout es durven toe te geven, maar aangezien je vriendin een team aan vroeg (ik neem via dezelfde pc?) was het sowieso verstandig geweest om ff een meeltje erheen te sturen, tenminste dat word altijd aangeraden op de forums
iig sterkte ermee
Staat niets in over mailtjes oid. Wij hebben niets fouts gedaan.quote:Kunnen verschillende gebruikers die een computer delen wel allemaal een team hebben?
Ja, maar het wordt je wel sterk aangeraden om te vermijden zaken met elkaar te doen. Er zijn genoeg andere gebruikers in het spel om zaken mee af te handelen. Als toevoeging: je mag absoluut niet via andermans account inloggen. Teams mogen maar door één persoon bestuurd worden.
klopt, maja, de gm's blijven aparte mannetjes (en vrouwtjes?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zit in X en ik ben een maand of 4 bezig met HT. Geen echte loss voor mij als ik overnieuw begin.
Wat betreft je opmerking over mailtjes naar GM's of diverse fora, ze mogen dat dan ook in hun FAQ zetten. We hebben vantevoren uitgezocht of je op eenzelfde huisadres en IP-adres twee teams mag hebben. Dit zegt de FAQ:
[..]
Staat niets in over mailtjes oid. Wij hebben niets fouts gedaan.
Eerlijk gezegd wil ik ook geen afstand meer van mijn team doen. Ik ben er al aan gehecht geraaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef The_Hives het volgende:
Oldbie, gewoon doorgaan met je team. Is nu juist een uitdaging. Ik zou het juist een stuk minder leuk vinden als ik met een nieuw team zou beginnen
de dapp're strijkersquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef komrad het volgende:
Dat zou niet echt dapper zijn van de dapp're strijders he
daar ben je niet oud genoeg voorquote:
mischien helpt het om verdragelijker te maken, ik sta 232k in het roodquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik ook geen afstand meer van mijn team doen. Ik ben er al aan gehecht geraakt![]()
Maar ik sta na de volgende economische update wel een dikke 175k roodEn ik was al zo driftig aan het bezuinigen....Dit wordt een hele lastige hobbel.
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:53 schreef One_conundrum het volgende:
en geen verstand van verdedigers
wat zou die waard zijn ??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziek, komrad, heel ziek.
Maar wel netjes...
Gefeliciteerd enz.
Briljant/wonderbaarlijk, in die buurt ergens...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:26 schreef komrad het volgende:
wat voor counterrating haal je wel niet??
ik heb maar 2 trainees met solid passen
maar counter je nu nog wel??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Briljant/wonderbaarlijk, in die buurt ergens...
Ik heb er 5 met goed passen
Nu pas?quote:
qynquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:47 schreef qyn het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:47 schreef qyn het volgende:
Ik had meteen weer een mooie Verbal Kint has logged in gezien dus wist dat het goed zatquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
tvp
alles ok hier, beetje geschokt door london explosies, voor alle duidelijkheid, ik verblijf/werk er zon 40 km vanaf...
Het was hier op het werk ook even spannend.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:30 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik had meteen weer een mooie Verbal Kint has logged in gezien dus wist dat het goed zat
Zelf vier druipers omhoog waaronder een 17 jarige naar excellent in twee weken, leuk
quote:Maron Beek
TSI = 3 040, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig
www.hottrick.orgquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Waar ken ik meer lezen over trainees...moet er ook eens aan beginnen denk ik.
Gebruik wel HAM, waar elke keer een trainingsupdate wordt gedaan maar verder?quote:TSI: 4100 (+4230/-130)
Vorm: 2 (+5/-3)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
Ik gok dat je er tussen de 250-300k voor krijgt.... hij is wel snel dus dat is positief voor de waarde.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef Mokkaboon het volgende:
Ole weer een spelertje die z'n passen heeft verbeterd... Deze keer een experiment met een 17 jarige. Ik zou graag willen weten hoeveel ik ervoor kan vragen. Ik kan bij compare kijken, maar dat verschilt heel erg merk ik.
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
oh ja m'n training:
TSI: 1480 (+2080/-600)
Vorm: 3 (+5/-2)
Passen: 1 (+1/-)
zou ik die nu het beste op de lijst kunnen zetten of zondag avond pas? want ik heb gehoord dat mensen dan je spelers dan voor YP aan zien, en niet goed kijken... (als hij dus die leeftijd heeft)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik gok dat je er tussen de 250-300k voor krijgt.... hij is wel snel dus dat is positief voor de waarde.
Wat is het verschil tussen een YP kopen en een "gewone" speler kopen..?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
zou ik die nu het beste op de lijst kunnen zetten of zondag avond pas? want ik heb gehoord dat mensen dan je spelers dan voor YP aan zien, en niet goed kijken... (als hij dus die leeftijd heeft)
YP's kunnen hoog/laag in een bepaalde skill zijn "gewone", "jonge", "getrainde" spelers zijn normaal gesproken (in 99% van de gevallen) altijd laagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een YP kopen en een "gewone" speler kopen..?
Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
YP's kunnen hoog/laag in een bepaalde skill zijn "gewone", "jonge", "getrainde" spelers zijn normaal gesproken (in 99% van de gevallen) altijd laag
Zoals gewoonlijkquote:
L-E-L-I-J-Kquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Uddel het volgende:
Dan lijkt me dat het beter is om hem zondagavond op de lijst te zetten..
Trouwens.. mensen.. check m'n nieuwe avatar..
Bij deze zet ik avatars dus uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Uddel het volgende:
nog maar een keerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:30 schreef DionysuZ het volgende:
Ik heb zojuist n formidabele verdediger gekocht van 24j in matig vorm met TSI 2 750 voor 858k .. goedkoop of duurkoop?
Bijstats??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
nog maar een keer. de TC gaf erg uiteenlopende bedragen, dus ik vroeg me af of iemand weet of ik teveel heb betaald voor deze verdediger? Dan weet ik dat voor de volgende keer.
neen,quote:
kan/wil je die van mij ook ff oppimpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Uddel het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan/wil je die van mij ook ff oppimpen. Wat ik nu heb in combi met AFC Ajax
![]()
-edit-
ik zou btw bij je eigen avatar, het oude logo nog ff meer naar voren laten komen. Dat vuurwerk is dan nog iets te overheersend.
is nu gestegen naar uitstekend en staat te koop voor 420kquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef Ruudt het volgende:
[[url=http://img104.imageshack.us/img104/8922/jurikling0pb.th.png]afbeelding][/URL]
verkocht voor 273k, valt een beetje tegen
Mwah, ik ken er vast wel 1k voor vangenquote:Mick de Niet (70268271)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 572 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Edit - TC zegt tussen de 800 en de 1400kquote:Daan Caris (70273924)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 645 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Ik word gekquote:Op zondag 10 juli 2005 10:42 schreef komrad het volgende:
mooie speler Joralf, ook nog een fijne conditie erbij, scheelt weer ene paar weken training![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 10 juli 2005 10:48 schreef komrad het volgende:
ik heb al 7 weken niet fatsoenlijks gepulled, tijden verkeren
whehehehequote:Op zondag 10 juli 2005 10:55 schreef komrad het volgende:
mooi toch, iedereen krijgt wel een keer een mega pull
ik hoop op een excellent def met solid passing, wing en conditie en nog redelijk PM
en dat dan 17 jaar en in week 1 gepulled.
Mocht ik die pullendan lach ik zo hard dat ik je dit alles vanzelfsprekend gun.
En bovendien ik moet mijn award eer aan doen
ik heb betere ervaringen met koppen en onvoorspelbaarquote:Op zondag 10 juli 2005 10:59 schreef komrad het volgende:
ik zou dan persoonlijk voor een snelle spits gaan
iemand interesse?quote:Jimi King (70283658)
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 782 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Daar kan ik misschien wat mee....ik houd het in de gatenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef Ruudt het volgende:
Necmettin Ölçüm
TSI = 200 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
voor 0 op de lijst
Watnou in de gaten houden? Ik bied meteen ¤ 1000 .Dat weerhoudt een eventuele volgende koper misschien wel om te biedenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar kan ik misschien wat mee....ik houd het in de gaten
Ik vind het best. Ik wil hem best hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:44 schreef Ruudt het volgende:
Gefeli met je nieuwe speler, daar zal niemand overheen gaan bieden
hoofdstad?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef komrad het volgende:
terrestra, jammer dat hij geen matig hoofdstad heeft want ik denk niet dat veel SP trainers een matig speler gaan optrainen. Maar hij is zeker wat waard
Ah jij speelt in Turkije ?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef Ruudt het volgende:
Necmettin Ölçüm
TSI = 200 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Quick]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: inadequate
voor 0 op de lijst
veel matigs, moet verkoopbaar zijn voor 1 k ofzo?quote:Gosse Degenaars (70216077)
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 532 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
93 kquote:Op zondag 10 juli 2005 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
ik zal em es door de vergelijk halen, ik heb er geen verstand van...
Edit: De prijzen varieren heel erg... ik ga voor de 93k. net als zijn tsi
weet ik, ik word vooral afgezet met mijn spelers... ik krijg geen bidwar gestart voor mijn 17-jarigen met goed vleugel en redelijk passenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:28 schreef One_conundrum het volgende:
ach er zijn vast wel meer gegadigden... en dan doe jij het niet bijster goed want de transfervergelijk geeft nog wel hogere prijzen dan dit. Hij is ook nog maar 17 he
ik ookquote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, ik merk wel dat mijn spelert wel een vrij hoge tsi heeft...
27jaar met waardeloos ervaringquote:
hoe kan ik je helpen VK, maar wel pas na woensdag hequote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint zoekt professionele def-trainers hulp
![]()
wordt er moedeloos van....
iemand suggesties? matchid 44513132
oja, check ook ff deze ontzettende naai actie van hattrick vorige week matchid 44513127
Mijn ratings:quote:Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Ik weet niet hoor... maar 3 subniveau's hoger in mid.... Bijna 2 niveau's beter in aanval tegen zijn def.. en toch maar 2-3..quote:Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
Fijn hequote:Op zondag 10 juli 2005 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
06-07-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 2 387 ¤ aan entreegeld.
06-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 50 050 ¤ ontvangen
06-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 87 710 ¤ ontvangen
07-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 258 093 ¤ ontvangen
10-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 210 000 ¤ ontvangen
10-07-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 100 348 ¤ aan entreegeld.
Resulterend in dit Kapitaal: 121 961 ¤ (397 112) ¤
Nog nooit zoveel geld gehad eiglijk, na mijn verkoop van mijn uitmuntende winger gaf ik veel uit aan mijn stadion, dus daar kon je niet van genieten
Money
kga mss wat investeren in hoge wingersquote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fijn heIk heb straks voor het eerst meer dan 500k
Om precies te zijn tegen de 2 miljoen en misschien wel meer als er vrijdag nog een speler stijgt (wat ik wel verwacht
). Dan kan ik er zelfs 3 miljoen van maken
Daar kan je leuke trainees voor kopen
(heb er dan maar 2 nodig, voor 3 mil
)
Ow en voor de geinteresseerde die op zoek zijn naar een lekkere spits, gelist voor 800k (hopelijk ga ik er meer voor vangenquote:Daan Caris (70273924)
TSI = 1 140, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
quote:Maron Beek (58813040)
TSI = 3 040, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Technisch]
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mn blessure van gister is al van 2 naar 1 week gegaan... Misschien kan ie dus nog meedoen zondag...
U 2quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, mn b-team zal centrumaanval spelen.
Have fun.
CA rocks... Ik vind het jammer dat ik er afscheid van moet nemen...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:42 schreef Robar het volgende:
[..]Je gaat toch niet weer dat irritante counterattack spelen woensdag he?
Heb nog wel ff een uitmuntend spits gekocht . . . . . . . . .
En ja die speelt woensdag.
kzou et eerder investeren in wingers met hoge bijstats, dat levert je op termijn wss meer op dan dat je vanaf een hoger niveau gaat trainenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kga mss wat investeren in hoge wingers
kheb er nu zeker het geld voor
ga ik ook doen, maar ik dnek dta ik even een gokje ga wagen aan zijn speler.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef JJHelder het volgende:
[..]
kzou et eerder investeren in wingers met hoge bijstats, dat levert je op termijn wss meer op dan dat je vanaf een hoger niveau gaat trainen![]()
mijn antwoord:quote:
HI , Can u let this guy to play as winger in your friendly game this week ?
Greetings
Je bent niet de enige die de hoge tsi van die winger is opgevallen....quote:
haha, and how much extra money are you wliing to pay for that favor?
ik zal wel zien hoeveel i ker voor wil biedenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
Vraag:
[..]
mijn antwoord:
[..]
Je bent niet de enige die de hoge tsi van die winger is opgevallen....
haha ik zal es beleefd vragen... maar als hij em vandaag al gevonden heeft voor woensdag.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kan je mss voor mij uitzoeken hoeveel geld hij hefet om te bieden?
pretty please?
lolquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha ik zal es beleefd vragen... maar als hij em vandaag al gevonden heeft voor woensdag.
HAHAHA hij loopt woensdag vóór mijn oefenweds af
Ik speel ook VIII en of ik nou win of verlies, iedere keer 10 erbijquote:Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef MyImmortal het volgende:
ik heb tot nu toe elke wedstrijd gewonnen en krijg er maar 9 supporters de keer erbij en zoveel supporters heb ik ook weer niet slechts 700 dus, meer woordvoerders mayb? ik zit trouwens in divisie 8, ik weet niet of daar invloed vanuit komt
doe je toch best goed als je maar met 100 bent begonnen, ik heb 2 aanklooiseizoenen gehad voordat ik serieus begon te spelen en ik begon met 500 ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:51 schreef sportfreak het volgende:
sta nu op 437 supporters.toch een beetje treurig als ik hier zo naar de anderen kijk maarja, ik begon pas 20 weken geleden met 100 supporters.
hoi, welkom hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:19 schreef stefmans het volgende:
dag mede hattrick spelers ! ik kom hier pas kijke dus ik snuffel es wat rond en hoop hier stiekem wat tips te krijge enzo, want k speel pas een paar maande en ik heb toch al en paar blunders gemaakt maar dat komt hopelijk weer goed:D veel speelplezier nog dit jaar!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hiervoor een ander team had. Dankzij die ervaring gaat het nu goed. Toen ik met mijn 1e team net begon heb ik ook anderhalve seizoen slecht beleid gevoerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:00 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
doe je toch best goed als je maar met 100 bent begonnen, ik heb 2 aanklooiseizoenen gehad voordat ik serieus begon te spelen en ik begon met 500 ofzo?
Staat voor 800k op de lijst, TC geeft voor vergelijkbare spelers met lagere tsi ongeveer 1100k, ik hoop dus op ongeveer dat bedragquote:Daan Caris (70273924)
Ik spreek Nederlands!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 645 ¤/week
quote:Maron Beek (58813040)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 940 ¤/week
quote:186 van de 188 door GotenSSJ [Hattrick Supporter] 13-07-2005 om 12:20
Wat doe je me aan
Hoogste bod:
297 000 ¤ door BubbaFat
Het bieden is geëindigd
quote:187 van de 188 door GotenSSJ [Hattrick Supporter] 13-07-2005 om 12:22
Ik denk jij bied er nog wel overheen
Niet dus![]()
Nou ja ik heb wel een trainee
297k voor een redelijk scorenquote:188 van de 188 door GotenSSJ [Hattrick Supporter] 13-07-2005 om 12:34
AAARGH
Waarom moest ik toch nog 1x bieden
quote:
Jah hij was lekker!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie dat condooms' speler veel waard is geworden...
blijkbaar ben ik niet de enige die zie dat het een hoge is
ik kan me geen 200+ k veroorloven...
maar je hebt een kleine jackpot te pakken
Als die stijgt issie lekker 553k waardquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
[..]
[..]
297k voor een redelijk scoren
Neem daan dat ie dan wat bijstats heeft anders kun je 't vergetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die stijgt issie lekker 553k waard
Oef het viel nog mee, ik had toch waarschijnlijk vorige week al 3 aanpassingen gedaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
JD
Niet boos worden . . . . .
Je mag me wel uitlachen . . . . .
Maar mijn opstelling staat verkeerd . . . . . .
Ben vergeten deze aan te passen . . . . . .
Nu staat mijn a-team in het veld . . . . . .
Dag training . . . . . .
![]()
Bij voorbaat mijn excuses . . . . .
wat een eikel ben ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had iets meer verwacht, maar ik mag absoluut niet klagen dacht ik zoquote:13-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 910 417 ¤ ontvangen
13-07-2005 Je hebt een speler verkocht en 930 000 ¤ ontvangen
quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 918 ¤/week
Eigenaar: SuperOrange
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: matig
same herequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef JJHelder het volgende:
waardeloze training, weer meer vormdalingen dan stijgers
dat is herkenbaar. Ik kan die wss ook niet accepteren en die van de week daarna kan ik pas op zondagavond accepteren ivm een vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:22 schreef Lortnoc het volgende:
Vorm wat omhoog, verder niks bijzonders.
Wil even melden dat ik de friendly van 27 juli ws. niet kan accepteren omdat ik dan op vakantie ben.
quote:Sten Nas (70770221)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 552 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |