De Banknop?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef SG1 het volgende:
Hij is naar je @moonglade verstuurd.
Jodenleugensquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Oh, Ruis=Pool.
tof die kan ik hier niet uitlezenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef SG1 het volgende:
Hij is naar je @moonglade verstuurd.
Ik ben weer helemaal terug.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef ShaoliN het volgende:
Wat loop jij de laatste dagen te slijmen Axis. Wil je mod worden ofzo?
Inderdaad. Wie paint eens even een stukkie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
VAC, die mag wel eens aangepast worden, Ruis post helemaal niet meer, en ik geloof dat er zelfs al een opvolger gevonden is.
Laat mij nou gewoon eens fatsoenlijk tvp'en, lamlulquote:
Heb het lettertype niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie paint eens even een stukkie?
Kan die paarse paashaas er niet uit ofzo?quote:
flikker die TLK er lekker uit ofzo!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan die paarse paashaas er niet uit ofzo?
Maar ik denk BrauN ofzo. Want ik stond eerst helemaal rechtsonderaan.
Het wordt alleen een beetje krap als er nog meer vertrekken...quote:
Ok.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
waar is het [GPD]-topic?
deze mag nu wel dicht
Jullie doen het expres he.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
en het mooie is, iedere keer nadat Gfree hem ge-update heeft, verandert er weer iets in de crew bezetting van ONZ.
Prima dudequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Conflict het volgende:
Havoc, Conflict
Ik heb die ff naar onzin gezet![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Golf: BS, FF, VAC, NW, P, WX, Pool, Inktpatronen, bier.
[BAG]quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik deel snoepjes uit...
Nieuwe Dinosauriërs dankzij paint.
Zeg Pool...Geile beer dat je er bent!
Slechts een kleine selectie.
Topics zijn niet allemaal bagger, maar renz0r mag inderdaad even wat meer nadenken en minder posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik deel snoepjes uit...
Nieuwe Dinosauriërs dankzij paint.
Zeg Pool...Geile beer dat je er bent!
Slechts een kleine selectie.
Ging ook over dat omhoog schoppen, niet om de topics zelf.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Topics zijn niet allemaal bagger, maar renz0r mag inderdaad even wat meer nadenken en minder posten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi
Ik wil graag de volgende site nomineren voor een TTT, gewoon omdat het een hoogstandje (vergeleken bij de andere ONZ topics van nu) is: Dit topic staat op tweakers.net.
Gegroet
Tim
GCSC - G8 Top of Flop en Regenpakkenquote:
hoi Silmarwen, op een retorische vraag hoef je geen serieus antwoord te geven hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
GCSC - G8 Top of Flop en Regenpakken
[Singles] Zeker geen kliek
Post hier je palindroom postaantal - deel 22
De atmosfeer staat op ontploffen - deel 100 *FEEST*
Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 15
Je weet wel van die verkapte "we hebben een onderwerp, maar slowchatten alleen maar" topics in General Chat.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi Silmarwen, op een retorische vraag hoef je geen serieus antwoord te geven hoor.
Groetjes,
PP!
je geeft ze een vinger; [BeF] #95 J_H, D_K. U never walk alone!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef Havoc het volgende:
Hoi PP,
Je weet wel die kut baggeraars hè, die baggeren nu vrolijk in BeF en daarbuiten begint het wat meer af te nemen. Tis net een strafkamp, je geeft ze een plek wat leuk lijkt maar het absoluut niet is.
Je vergat De GPD [Deel CCCLXXXIII] Het wel en wee van de GPD.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je geeft ze een vinger; [BeF] #95 J_H, D_K. U never walk alone!
en zoals je ziet, ze nemen gelijk de hele hand;
[HOMO] 1303 - En de hotline met de Windows 98 cd-rom enzo!
Eindhoven 749 **1 juli 2005**
1033 Gijsjes bezoeken Hoofddorp
nee, dat is een totaal ander onderwerpquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je vergat De GPD [Deel CCCLXXXIII] Het wel en wee van de GPD..
Zal ik meteen even op antwoorden. Grappen gaan er komen idd. Daar kun je op wachten. Maar nooit op de dag zelf Dat is oneerbiedig en kort gezegd lomp.quote:
Deeltje 383 toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, dat is een totaal ander onderwerp.
CCC (300) L(50) XXX(30)III(3)quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die telling is echt F.U.B.A.R.
Oy, ik snap die telling ook wel, maar er word regelmatig ineens 2 keer achter elkaar hetzelfde getal gebruikt, vanwege copy-paste, of gewoon een I achter de telling geklaaid, vanwege het niet willen tellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
CCC (300) L(50) XXX(30)III(3)
Niet echt F.U.B.A.R. hoogstens een beetje ouderwets.
Hey het bier was op en moest nieuwe halen, sue me!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:46 schreef Mr-Z het volgende:
havoc.. let eens op.. er wordt gigantisch gebaggerd op het moment in ONZ![]()
Tis kut.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Oy, ik snap die telling ook wel, maar er word regelmatig ineens 2 keer achter elkaar hetzelfde getal gebruikt, vanwege copy-paste, of gewoon een I achter de telling geklaaid, vanwege het niet willen tellen.
Oh nee niks gezegd.. voor bier moet altijd tijd voor vrij gemaakt wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hey het bier was op en moest nieuwe halen, sue me!
Wat een n00bs weer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:17 schreef snellejelle het volgende:
kan hier 103 van gemaakt worden?
[BeF] #102 De morgenstond heeft bier in de mond
Aangepast.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:17 schreef snellejelle het volgende:
kan hier 103 van gemaakt worden?
[BeF] #103 De morgenstond heeft bier in de mond
quote:Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
Ja! Het geeft er een bittere nasmaak aan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die reeks geeft beffen een slechte naam! [afbeelding]
Zo zout heb ik het nog niet gegeten, FF.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja! Het geeft er een bittere nasmaak aan!
waarom sluit jij jezelf niet gewoon ff lekker opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom sluit je al die Beffers niet op in een subforum ([BAG]) waar ze niet meer uit kunnen.
Óf niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een limburg reeks
Ik bedoel die moet terugkomen.
Anders flikker je die even in de topicnotes ofzo.quote:
Dit was sneller.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Anders flikker je die even in de topicnotes ofzo.
Je hebt gelijk. Het is best een domme vraag, aangezien in elke 1e post van een [BeF] topic het volgende staat:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
erm.. ongetwijfeld een ontstellend domme vraag.......... maar what the [censuur] betekent BeF![]()
Ik gok even dat je bedoelt dat er een sub-forum voor bestaat dus...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is best een domme vraag, aangezien in elke 1e post van een [BeF] topic het volgende staat:
[afbeelding]
ah.. okequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:49 schreef NJ het volgende:
Het is een reeks hier in ONZ.
Hoewel er vast subfora zijn die per week minder posts hebben dan deze reeks..
volgens mij word het voor jou eens tijd om een vriendin te zoeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
erm.. ongetwijfeld een ontstellend domme vraag.......... maar what the [censuur] betekent BeF![]()
BeF = synoniem voor pijpen???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij word het voor jou eens tijd om een vriendin te zoeken!
Modrechten zijn okey toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
thanx pool dat ik dat slotje mocht zetten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef nikky het volgende:
Moet je hem in de wasmachine gooien.
Geen idee, maar ik heb gewoon pootjes onder m'n bank.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat zegt het over de humor in ONZ dat niemand nog een garpje heeft gemaakt over bank-noppen?
Dat men hier niet aan voetbal doet en geen geld heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat zegt het over de humor in ONZ dat niemand nog een garpje heeft gemaakt over bank-noppen?
Óf niet, natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie kunnen nu een paar leuke slotjes zetten.
Paar gasten openen bagger topics.
Kon ik anders die slotjes maar zetten
quote:Op zondag 10 juli 2005 04:42 schreef Renmaestro het volgende:
Hey mods, sluit dat ene topic eens. Met die posts.
Het is nog steeds alleen maar bagger wat er uit komt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan die stortvloed aan 'Dos37-reacties' verwijderd worden? Ze zijn zinloos ende bagger.
En al gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:01 schreef kanaiken het volgende:
[BeF] #120 Silence be4 the beer!
Wil je dit topic weer openen pool?
Whehe, ik zag jullie schrikken.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Ehm, hallo? Pool? Posts verwijderen is niet hetzelfde als topics sluiten he..
Jij volgde toch, samen met Knut, Dirk en PDD op?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef FlyingFox het volgende:
Hey NJ, wist je dat, toen PR stopte met modden, wanneer ik geen mod was geworden, jij de runner up was. Wellicht is het lekken, maar het schoot me even te binnen. Groetjes, FF.
Als de modjes van onzin geen zin hebben mag je mij mailen, ik heb toch niks te doenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef Croupouque het volgende:
Hoi,
Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Nikky, met daarin de vraag of ik alle originele plaatjes uit het FOK!Bijbel-topic nog had. Sinds Imageshack niet meer werkt op het forum werken de plaatjes in dat topic automatisch ook niet meer.
De afbeeldingen zouden dan op de FOK!-server gezet worden. Ik heb haar de plaatjes gemaild, maar ik zie dat het topic nog niet is aangepast. Misschien kan één van de ONZ-modjes dit doen? Op verzoek mail ik de plaatjes nog wel een keer.
Haaai.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef Croupouque het volgende:
Hoi,
Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Nikky, met daarin de vraag of ik alle originele plaatjes uit het FOK!Bijbel-topic nog had. Sinds Imageshack niet meer werkt op het forum werken de plaatjes in dat topic automatisch ook niet meer.
De afbeeldingen zouden dan op de FOK!-server gezet worden. Ik heb haar de plaatjes gemaild, maar ik zie dat het topic nog niet is aangepast. Misschien kan één van de ONZ-modjes dit doen? Op verzoek mail ik de plaatjes nog wel een keer.
Wil ik ook, een weekend wat een paar weken duurtquote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Haaai.. Ik had even een weekendje vrij.
.
Ik zal even kijken of ik de mail binnen heb..
Ik heb er zelfs twee verstuurd. Eerst eentje waarin ik zei dat ik de plaatjes waarschijnlijk niet meer had en een uur later eentje met de plaatjes.quote:
Tegelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zet jij eerst het slotje en dan pas de slotpost of andersom?
Of is het verschillend: de ene keer dit, de andere keer dat?
En hoezo?
Ik zal er even op letten.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee verstuurd. Eerst eentje waarin ik zei dat ik de plaatjes waarschijnlijk niet meer had en een uur later eentje met de plaatjes.
Maar ik zal het nog eens proberen.
Dat weet ik, op die manier heb ik ze ook opgeslagen. Ik had ze zelf immers niet meer.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Imageshack-plaatjes doen het nog steeds, hoor.
Je ziet ze alleen niet.
Je moet de link kopiëren en in een ander venster plakken. Dan zie je ze en kan je de plaatjes ergens anders hosten.
Wel een rotwerk.
De FOK! Bijbel.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:44 schreef nikky het volgende:
Waar staat dat fokbijbel topic ook alweer? Wie heeft een linkje?.
Ik was nog druk bezig.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Fix de rest van die posts ook es ff..
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was nog druk bezig.
Croepje? Alles oke zo?.
Alles in orde! Dank u wel!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was nog druk bezig.
Croepje? Alles oke zo?.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Bendeleider het volgende:
Havoc.
Kan mijn zojuist gesloten topic weer open geslingerd worden ?
Deze was gewoon bedoeld om verhalen los te krijgen.
Dat alcohol erbij gemoeid was is toch niet meteen een verkapt biertopic ?
Wakker worden in een onbekende ruimte.
Waarom niet ?quote:
Gaf ik aan dat er ruimte voor discussie was?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Stoere verhalen zijn altijd leuk om te delen.
Meeste zut verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Naar aanleiding van Net geweigerd bij de Mc Donalds. heb ik het volgende voorstel: Iedereen die roept dat de tekst te lang is of zaken in die geest wordt (1) verbannen, (2) gegeseld en (3) gedood door die persoon naakt met het achterwerk op een stalen emmer vol met hondsdolle ratten te plaatsen op zulks een wijze dat de ratten om voedsel en vrijheid te krijgen zich een weg door het desbetreffende zitvlak moeten knagen.
Verrajerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Havoc, spreek jij Tjabbo nog even aan over zijn mod gedrag in onzin?
Jup, hoe haalt hij het in zijn harses om hier uberhaupt te modden en dan ook nog eens tieten te edittenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Havoc, spreek jij Tjabbo nog even aan over zijn mod gedrag in onzin?
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, hoe haalt hij het in zijn harses om hier uberhaupt te modden en dan ook nog eens tieten te editten.
Goede ideeen heb je de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.
Ik heb nog geen msn van mijn waarde collegaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Havoc, volgens mij heb je per ongeluk je eigen bagger op sticky i.p.v gesloten gezet.
Tjo Pool!!!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.
Waarschijnlijk heeft hij betere dingen te doen dan het gebruik van een shift-toets uit te leggen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
Kan Ik geef het op !! veranderd worden in Minderjarige ransmongolen?
Bij voorbaat dank.quote:
Mag ze doen, pleur ik er daarna meteen een slot weer opquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
Gooi m eens lekker weer open nikky.
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mag ze doen, pleur ik er daarna meteen een slot weer op.
Linkje is al weg, TS wist het niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit topic bevat een link met een virus De geheime foto's van Swoosh
De eerste zin van het topic beloofde al niet veel goeds. Dan komen er elke dag wel mensen met een topic a la: "Hey, ik ben terug. Blabla." (Die komenhelaas redelijk veel voor). En het topic had nauwelijks potentie.quote:
Hoi ik ben God.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:14 schreef Myrna het volgende:
De mods maken uit wat leuk is, en zijn dermate goddelijk dat ze niet eens meer uitleg hoeven te geven over een slotje?
Hoi.quote:
Hallo God, hoe gaat het met Jou? Mag ik Je feliciteren met een vrij goed geslaagde schepping, ik vind de quantummechanica een geweldige grap van Je.quote:
Ik begrijp het nu wat beter. Posts worden bekeken op kwaliteit en op 'leukheid'. Uiteraard is dat subjectief, maar dat is niet te voorkomen in zulke handelwijzen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dat van die "larven" was wel loik.
Leukheid, potentie etc.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef Myrna het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu wat beter. Posts worden bekeken op kwaliteit en op 'leukheid'. Uiteraard is dat subjectief, maar dat is niet te voorkomen in zulke handelwijzen.
Eigenlijk is dit dus een soort free-style columnisten forum nu.
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Is een samengaan met het literatuur-forum geen overweging dan?
Dat is dan wel een enorme ommezwaai tov het oude Onzin!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Leukheid, potentie etc.
Elk topic is in principe een soort van column. Mits redelijk verhaal (en plaatjes).
En literatuur is geen Ovjl. Daarom zijn het aparte forums.
Waarschijnlijk een TTT-tje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Golf het volgende:
Vooral het goedemorgentopic. Dat is een mooi referentiekader om te zien hoe het ook kan. Je ziet in 1 oogopslag hoe je een leuk, vermakelijk topic kan maken, terwijl de mod aldaar, zonder vooroordelen leuk meepost.![]()
Ik was gewoon nieuwsgierig, mên.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zet jij eerst het slotje en dan pas de slotpost of andersom?
Of is het verschillend: de ene keer dit, de andere keer dat?
En hoezo?
Dat is een mooie omschrijving van baggeren. Dat mag niet in Ovjl.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef Myrna het volgende:
[..]
Wat is dan nú het forum waar je gewoon ongecompliceerd lol kan trappen? Of kan dat niet meer op Fok!?
Ik kan het je ongeoefende oog niet kwalijk nemen, dat je de artistieke pareltjes in dit subforum niet als zodanig onderscheidt van je eigen bagger. Lurk nog een tijdje mee, luidt mijn advies.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef Myrna het volgende:
Mij moet toch van het hart dat de meeste topics hier geen echt literaire indruk maken. Ik denk dat je nog heel veel meer zlotties moet gaan zetten om de literaire aspiraties wat te benadrukken, Pool
Wat is belangrijker voor een onzin-mod: botheid of arrogantie? (Zo, nu weet ik zeker dat er een ban volgt; de historie nalezend kom ik tot de conclusie dat onzin-mods als enige mods zelf mogen bannen).quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef Pool het volgende:
Ik kan het je ongeoefende oog niet kwalijk nemen, dat je de artistieke pareltjes in dit subforum niet als zodanig onderscheidt van je eigen bagger. Lurk nog een tijdje mee, luidt mijn advies.
Ach, qua omzet legt Tolstoj het in Nederland ook af tegen de Bouquetreeks en Leni Saris. Hetgeen ook het succes van het OUD-forum verklaart.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:55 schreef Myrna het volgende:
Sorry Pool, je hebt gelijk. Tegen artistieke parels als het goedemorgen-topic kan ik niet op. Wanneer verschijnt de gebundelde uitgave? Zal zonder meer een bestseller zijn!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*Geeft Pool 2 euro en kijkt boos naar NJ. [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*Geeft Pool 2 euro en kijkt boos naar NJ. [afbeelding]
Hoi. Ik ben een waarzegger. Groetjes, FlyingFox.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef FlyingFox het volgende:
Hey NJ, wist je dat, toen PR stopte met modden, wanneer ik geen mod was geworden, jij de runner up was. Wellicht is het lekken, maar het schoot me even te binnen. Groetjes, FF.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Snakey het volgende:
Kan een ieder met bijzondere krachten stoppen met snelle slotjes terwijl ik mijn post nog aan het typen ben?![]()
Mijn toetsenbord slijt onnodig snel op deze manier.![]()
Je bent blijven steken in de tijd, ik doe tegenwoordig wel 6 en een halve aanslagen per minuut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik weet hoe snel jij typt, dus je hoeft je geen zorgen te maken om het toetsenbord, die blijft als nieuw.
Het niveau is daar zodanig dat ik er met mijn petje niet meer bij kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Havoc het volgende:
Nog 39, damn je gaat even [BeF] in en je hebt het zo.
Oeh, mag ik dan zeggen welke??quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Havoc het volgende:
En als je dan 5 posts van die 10.000 afzit ga ik ff je history in om een paar posts te deleten.
ik denk dat dat voor veel mensen geldquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan zeggen welke??
Ik weet er nog wel een paar die ik graag gedelete zou zien.![]()
Te laatquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Havoc het volgende:
En als je dan 5 posts van die 10.000 afzit ga ik ff je history in om een paar posts te deleten.
Bedankt, [el].quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef elcastel het volgende:
Ja, gefeliciteerd NJ, denk ik. Altijd die verrassingen als ik er niet ben.
So fucking what NJ? We zitten niet in R&P ofzo.quote:Gaat nergens over.
Ik was aan het kijken naar je topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef static het volgende:
JE FB topic is belangrijker dan slotjes, NJ.
Nou, liever niet, zo mis je de link enzo. Toch maar even inlezen, NJ. Vorige topic ging prima. Liever dat je die van mij sluit en die andere weer opengooit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken naar je topic.
In eerste instantie kon ik er geen touw aan vast knopen, nu nog niet echt eerlijk gezegd, maar je kan leuk verder gaan in het topic dat jij nadien reeds geopend had.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:43 schreef static het volgende:
[..]
Nou, liever niet, zo mis je de link enzo. Toch maar even inlezen, NJ. Vorige topic ging prima. Liever dat je die van mij sluit en die andere weer opengooit.
Kijk, dat siert je als mod.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hij is weer open.. Mijn fout.
Dat antwoord zou ik ook graag willen horen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef Renmaestro het volgende:
Nu zal ik nooit een antwoord krijgen.
Op wat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef Renmaestro het volgende:
Nu zal ik nooit een antwoord krijgen.
Ik las achter de schermen dat Cynix 'm al heeft weggelazerd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zeg, VAC..
Nog zo'n suffe kutkloon.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi, ben je vrouw, heb je tieten en een kale kut? Zo ja, Neuken?
Tieten roeleren!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi, ben je vrouw, heb je tieten en een kale kut? Zo ja, Neuken?
Typen ging wat langzaam.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:21 schreef Mr-Z het volgende:
NJ!!! Je moet nog het vieze plaatje uit de quote halen: Fok! Tools!
Gelukkig.quote:
Als hij dat gebruikt bij het Fokken...quote:Oh ja dat plaatje van Roellio is ook niet echt wat er thuis hoort... toch?![]()
Pussyfart...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Snakey het volgende:
Kan een ieder met bijzondere krachten stoppen met snelle slotjes terwijl ik mijn post nog aan het typen ben?![]()
Gedaan. 't Werd irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan een mod de reacties van Echo99 uit: Ongeloofwaardige dingen verwijderen? Interesse is leuk maar hij hoeft niet op alles commentaar te geven.
Uw vrind,
VAC.
Ik wist niet dat jij zo ver gezonken was, dat je bagger als serieus in onzin kan zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
dat was gewoon een [b]serieus topic in een onserieus subforum[b]! waarom slotje Havoc?
Dat is een goede reden om 't te laten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
Pool, delete dat Zweefmeisje topicMijn MyAT is geen gezicht op deze manier.
Sorry, ik ben momenteel niet in staat om een topic van zodanige omvang nu op zijn merites te beoordelen. Misschien morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
Pool, delete dat Zweefmeisje topicMijn MyAT is geen gezicht op deze manier.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry, ik ben momenteel niet in staat om een topic van zodanige omvang nu op zijn merites te beoordelen. Misschien morgen.
Dat is wel een punt. De creativiteit is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja het zijn ook wel veel ziektes enzo he.
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic http://forum.fok.nl/topic/726510 geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:36 schreef MissHobje het volgende:
Djeez jij met je jeugd trauma auto spelletjes.. POOL ....
Kan dat niet gewoon ff in R &;P enzo..
Eindelijk een leuk topic Je gaat op vakantie en je neemt niet mee... en dan gaat ie dicht![]()
astu : http://www.korrelatie.nl/![]()
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic Je gaat op vakantie en je neemt mee... geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.
Ik sluit me daar bij aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.
Oei.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic Je gaat op vakantie en je neemt mee... geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.
doe wat je wilt, en krop vooral niks op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.
Het gaat mij er meer om dat als je een jeugdtrauma hebt, doe er dan wat aan.. zou zonde zijn als je er last van blijft houden..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.
Ach, ik weet ook zonder R&P wel hoe ik mijn polsen moet doorsnijden. Vaarwel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat als je een jeugdtrauma hebt, doe er dan wat aan.. zou zonde zijn als je er last van blijft houden..![]()
en in R&P kunnen ze je miscchien wel helpen![]()
neem toch maar een scheerapparaat mee deze zomerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook zonder R&P wel hoe ik mijn polsen moet doorsnijden. Vaarwel. [afbeelding]
Die magiepuber kan nog niet eens bijna tippen aan de macht van Abdul Alhazred, de gekke Arabier.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Renmaestro het volgende:
Alsof Harry Potter nog hip is.
Zat die vorige week niet in die bus?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die magiepuber kan nog niet eens bijna tippen aan de macht van Abdul Alhazred, de gekke Arabier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |