Ik verbaasde me er ook al over dat jij hier posttequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:39 schreef Mr-Z het volgende:
oh nou doe ik net alsof ik bij deze reeks hooroeps
Nou ja ik kom wel uit eindhoven.. maar ja.. doeiiiiiii
Ja ik weet.. daarom doe ik de moeite niet eens om 'er bij' te horenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er ook al over dat jij hier postte
Maar deze reeks is wel een beetje incrowd geworden he
acherme, knulletje tochquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik weet.. daarom doe ik de moeite niet eens om 'er bij' te horen![]()
Aan het eind van het vorige topic stond wel een treffende beschrijving: een soort van hip-hop bloementjes huiskamer. Ik denk dat donderdagavond niet zo'n goed beeld geeft van het doorsnee-zaterdagavondpubliek (ik was er ook en ik had daar nog nooit een stap over de drempel gezet) maar het volk dat er was waren niet echt wiggers hoor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet dus zelf eens checken wat de puur is.
Zou wel koel zijn als er een fatsoenlijke hiphop tent is zonder posers
*raymzter-levenslessen_feat_opgezwolle.mp3*
Wil jij ff gauw opzouten uit dit topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Bob-B het volgende:
Wil iedereen in dit topic naar bed gaan?
Bvd.
De Directie
Al klaar met schilderen e.d.?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
Op zaterdag draaiden ze toendertijd beetje lounge achtige muziek. Er hing beetje een loom sfeertje.
koekje derbij?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil jij ff gauw opzouten uit dit topic.
Wanneer is toendertijd? Want nu staat op de site dat Carmen Glenn de resident is (ex-resident van de Insiders en hij heeft ook een residency bij the Matrixx)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:59 schreef blieblie het volgende:
Op zaterdag draaiden ze toendertijd beetje lounge achtige muziek. Er hing beetje een loom sfeertje.
Om te maken of om te gebruiken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:06 schreef ArTiC het volgende:
pfff....dropdown menu navigatie met css sucks
Begin dit jaar ergens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wanneer is toendertijd? Want nu staat op de site dat Carmen Glenn de resident is (ex-resident van de Insiders en hij heeft ook een residency bij the Matrixx)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |