Ik heb er zelfs twee verstuurd. Eerst eentje waarin ik zei dat ik de plaatjes waarschijnlijk niet meer had en een uur later eentje met de plaatjes.quote:
Tegelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Havoc, zet jij eerst het slotje en dan pas de slotpost of andersom?
Of is het verschillend: de ene keer dit, de andere keer dat?
En hoezo?
Ik zal er even op letten.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee verstuurd. Eerst eentje waarin ik zei dat ik de plaatjes waarschijnlijk niet meer had en een uur later eentje met de plaatjes.
Maar ik zal het nog eens proberen.
Dat weet ik, op die manier heb ik ze ook opgeslagen. Ik had ze zelf immers niet meer.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Imageshack-plaatjes doen het nog steeds, hoor.
Je ziet ze alleen niet.
Je moet de link kopiëren en in een ander venster plakken. Dan zie je ze en kan je de plaatjes ergens anders hosten.
Wel een rotwerk.
De FOK! Bijbel.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:44 schreef nikky het volgende:
Waar staat dat fokbijbel topic ook alweer? Wie heeft een linkje?.
Ik was nog druk bezig.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Fix de rest van die posts ook es ff..
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was nog druk bezig.
Croepje? Alles oke zo?.
Alles in orde! Dank u wel!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was nog druk bezig.
Croepje? Alles oke zo?.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:24 schreef Bendeleider het volgende:
Havoc.
Kan mijn zojuist gesloten topic weer open geslingerd worden ?
Deze was gewoon bedoeld om verhalen los te krijgen.
Dat alcohol erbij gemoeid was is toch niet meteen een verkapt biertopic ?
Wakker worden in een onbekende ruimte.
Waarom niet ?quote:
Gaf ik aan dat er ruimte voor discussie was?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Stoere verhalen zijn altijd leuk om te delen.
Meeste zut verwijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Naar aanleiding van Net geweigerd bij de Mc Donalds. heb ik het volgende voorstel: Iedereen die roept dat de tekst te lang is of zaken in die geest wordt (1) verbannen, (2) gegeseld en (3) gedood door die persoon naakt met het achterwerk op een stalen emmer vol met hondsdolle ratten te plaatsen op zulks een wijze dat de ratten om voedsel en vrijheid te krijgen zich een weg door het desbetreffende zitvlak moeten knagen.
Verrajerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Havoc, spreek jij Tjabbo nog even aan over zijn mod gedrag in onzin?
Jup, hoe haalt hij het in zijn harses om hier uberhaupt te modden en dan ook nog eens tieten te edittenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Havoc, spreek jij Tjabbo nog even aan over zijn mod gedrag in onzin?
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, hoe haalt hij het in zijn harses om hier uberhaupt te modden en dan ook nog eens tieten te editten.
Goede ideeen heb je de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.
Ik heb nog geen msn van mijn waarde collegaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Havoc, volgens mij heb je per ongeluk je eigen bagger op sticky i.p.v gesloten gezet.
Tjo Pool!!!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Editten vond ik het probleem niet, had de foto's toch al gezien, maar vervang ze dan gewoon voor andere.
Waarschijnlijk heeft hij betere dingen te doen dan het gebruik van een shift-toets uit te leggen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
Kan Ik geef het op !! veranderd worden in Minderjarige ransmongolen?
Bij voorbaat dank.quote:
Mag ze doen, pleur ik er daarna meteen een slot weer opquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
Gooi m eens lekker weer open nikky.
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mag ze doen, pleur ik er daarna meteen een slot weer op.
Linkje is al weg, TS wist het niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Dit topic bevat een link met een virus De geheime foto's van Swoosh
De eerste zin van het topic beloofde al niet veel goeds. Dan komen er elke dag wel mensen met een topic a la: "Hey, ik ben terug. Blabla." (Die komenhelaas redelijk veel voor). En het topic had nauwelijks potentie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |