Dat is een goede reden om 't te laten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
Pool, delete dat Zweefmeisje topicMijn MyAT is geen gezicht op deze manier.
Sorry, ik ben momenteel niet in staat om een topic van zodanige omvang nu op zijn merites te beoordelen. Misschien morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
Pool, delete dat Zweefmeisje topicMijn MyAT is geen gezicht op deze manier.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Sorry, ik ben momenteel niet in staat om een topic van zodanige omvang nu op zijn merites te beoordelen. Misschien morgen.
Dat is wel een punt. De creativiteit is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja het zijn ook wel veel ziektes enzo he.
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic http://forum.fok.nl/topic/726510 geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:36 schreef MissHobje het volgende:
Djeez jij met je jeugd trauma auto spelletjes.. POOL ....
Kan dat niet gewoon ff in R &;P enzo..
Eindelijk een leuk topic Je gaat op vakantie en je neemt niet mee... en dan gaat ie dicht![]()
astu : http://www.korrelatie.nl/![]()
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic Je gaat op vakantie en je neemt mee... geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.
Ik sluit me daar bij aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.
Oei.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Is gewoon een opsomtopic en die gaan dicht. Niks origineels, grappigs, creatiefs of wat dan ook aan. Bovendien heeft dezelfde TS laatst al het topic Je gaat op vakantie en je neemt mee... geopend, welke ik ook heb dichtgegooid omdat het niets uitliep.
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
zeg dat dan en laat je jeugdtrauma's in het daarvoor bestemde forum.
doe wat je wilt, en krop vooral niks op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.
Het gaat mij er meer om dat als je een jeugdtrauma hebt, doe er dan wat aan.. zou zonde zijn als je er last van blijft houden..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaja, volgende sluitpost zet ik wel weer gewoon "bagger" of "opsomtopic" neer, als dat jullie tevreden stemt.
Ach, ik weet ook zonder R&P wel hoe ik mijn polsen moet doorsnijden. Vaarwel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat als je een jeugdtrauma hebt, doe er dan wat aan.. zou zonde zijn als je er last van blijft houden..![]()
en in R&P kunnen ze je miscchien wel helpen![]()
neem toch maar een scheerapparaat mee deze zomerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook zonder R&P wel hoe ik mijn polsen moet doorsnijden. Vaarwel. [afbeelding]
Die magiepuber kan nog niet eens bijna tippen aan de macht van Abdul Alhazred, de gekke Arabier.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Renmaestro het volgende:
Alsof Harry Potter nog hip is.
Zat die vorige week niet in die bus?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die magiepuber kan nog niet eens bijna tippen aan de macht van Abdul Alhazred, de gekke Arabier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |