quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Snakey het volgende:
Kan een ieder met bijzondere krachten stoppen met snelle slotjes terwijl ik mijn post nog aan het typen ben?![]()
Mijn toetsenbord slijt onnodig snel op deze manier.![]()
Je bent blijven steken in de tijd, ik doe tegenwoordig wel 6 en een halve aanslagen per minuut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik weet hoe snel jij typt, dus je hoeft je geen zorgen te maken om het toetsenbord, die blijft als nieuw.
Het niveau is daar zodanig dat ik er met mijn petje niet meer bij kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Havoc het volgende:
Nog 39, damn je gaat even [BeF] in en je hebt het zo.
Oeh, mag ik dan zeggen welke??quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Havoc het volgende:
En als je dan 5 posts van die 10.000 afzit ga ik ff je history in om een paar posts te deleten.
ik denk dat dat voor veel mensen geldquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan zeggen welke??
Ik weet er nog wel een paar die ik graag gedelete zou zien.![]()
Te laatquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:06 schreef Havoc het volgende:
En als je dan 5 posts van die 10.000 afzit ga ik ff je history in om een paar posts te deleten.
Bedankt, [el].quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:54 schreef elcastel het volgende:
Ja, gefeliciteerd NJ, denk ik. Altijd die verrassingen als ik er niet ben.
So fucking what NJ? We zitten niet in R&P ofzo.quote:Gaat nergens over.
Ik was aan het kijken naar je topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef static het volgende:
JE FB topic is belangrijker dan slotjes, NJ.
Nou, liever niet, zo mis je de link enzo. Toch maar even inlezen, NJ. Vorige topic ging prima. Liever dat je die van mij sluit en die andere weer opengooit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken naar je topic.
In eerste instantie kon ik er geen touw aan vast knopen, nu nog niet echt eerlijk gezegd, maar je kan leuk verder gaan in het topic dat jij nadien reeds geopend had.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:43 schreef static het volgende:
[..]
Nou, liever niet, zo mis je de link enzo. Toch maar even inlezen, NJ. Vorige topic ging prima. Liever dat je die van mij sluit en die andere weer opengooit.
Kijk, dat siert je als mod.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Hij is weer open.. Mijn fout.
Dat antwoord zou ik ook graag willen horen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef Renmaestro het volgende:
Nu zal ik nooit een antwoord krijgen.
Op wat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:52 schreef Renmaestro het volgende:
Nu zal ik nooit een antwoord krijgen.
Ik las achter de schermen dat Cynix 'm al heeft weggelazerd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zeg, VAC..
Nog zo'n suffe kutkloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |