Anders flikker je die even in de topicnotes ofzo.quote:
Dit was sneller.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Anders flikker je die even in de topicnotes ofzo.
Je hebt gelijk. Het is best een domme vraag, aangezien in elke 1e post van een [BeF] topic het volgende staat:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
erm.. ongetwijfeld een ontstellend domme vraag.......... maar what the [censuur] betekent BeF![]()
Ik gok even dat je bedoelt dat er een sub-forum voor bestaat dus...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is best een domme vraag, aangezien in elke 1e post van een [BeF] topic het volgende staat:
[afbeelding]
ah.. okequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:49 schreef NJ het volgende:
Het is een reeks hier in ONZ.
Hoewel er vast subfora zijn die per week minder posts hebben dan deze reeks..
volgens mij word het voor jou eens tijd om een vriendin te zoeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
erm.. ongetwijfeld een ontstellend domme vraag.......... maar what the [censuur] betekent BeF![]()
BeF = synoniem voor pijpen???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij word het voor jou eens tijd om een vriendin te zoeken!
Modrechten zijn okey toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
thanx pool dat ik dat slotje mocht zetten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef nikky het volgende:
Moet je hem in de wasmachine gooien.
Geen idee, maar ik heb gewoon pootjes onder m'n bank.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat zegt het over de humor in ONZ dat niemand nog een garpje heeft gemaakt over bank-noppen?
Dat men hier niet aan voetbal doet en geen geld heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat zegt het over de humor in ONZ dat niemand nog een garpje heeft gemaakt over bank-noppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |