Deeltje 383 toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, dat is een totaal ander onderwerp.
CCC (300) L(50) XXX(30)III(3)quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die telling is echt F.U.B.A.R.
Oy, ik snap die telling ook wel, maar er word regelmatig ineens 2 keer achter elkaar hetzelfde getal gebruikt, vanwege copy-paste, of gewoon een I achter de telling geklaaid, vanwege het niet willen tellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
CCC (300) L(50) XXX(30)III(3)
Niet echt F.U.B.A.R. hoogstens een beetje ouderwets.
Hey het bier was op en moest nieuwe halen, sue me!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:46 schreef Mr-Z het volgende:
havoc.. let eens op.. er wordt gigantisch gebaggerd op het moment in ONZ![]()
Tis kut.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Oy, ik snap die telling ook wel, maar er word regelmatig ineens 2 keer achter elkaar hetzelfde getal gebruikt, vanwege copy-paste, of gewoon een I achter de telling geklaaid, vanwege het niet willen tellen.
Oh nee niks gezegd.. voor bier moet altijd tijd voor vrij gemaakt wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hey het bier was op en moest nieuwe halen, sue me!
Wat een n00bs weer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:17 schreef snellejelle het volgende:
kan hier 103 van gemaakt worden?
[BeF] #102 De morgenstond heeft bier in de mond
Aangepast.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:17 schreef snellejelle het volgende:
kan hier 103 van gemaakt worden?
[BeF] #103 De morgenstond heeft bier in de mond
quote:Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
Ja! Het geeft er een bittere nasmaak aan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die reeks geeft beffen een slechte naam! [afbeelding]
Zo zout heb ik het nog niet gegeten, FF.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja! Het geeft er een bittere nasmaak aan!
waarom sluit jij jezelf niet gewoon ff lekker opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom sluit je al die Beffers niet op in een subforum ([BAG]) waar ze niet meer uit kunnen.
Óf niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een limburg reeks
Ik bedoel die moet terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |