Ik was erbij, en keek ernaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef StofjeB het volgende:
Op de eerste pagina van een gijsjestopic, a dream comes true
Coolquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef ChOas het volgende:
Goh, Choco, ik was nog op je werk vandaag
Jammer dat je er niet was...
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenquote:
Ja ik hoef niet op een trap te staan om een plafond te witten, ik denk dat dat wel scheelt, maar meer dan 3 uur werk is het niet voor me, excl afdekken van meubels.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenVandaag de muren van de woon en eetkamer...... dan ben ik bijna met de huiskamer klaar. De deurposten komen in een andere kleur met hoogglans.
En dan moet ik nog 5 kamers doen
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenVandaag de muren van de woon en eetkamer...... dan ben ik bijna met de huiskamer klaar. De deurposten komen in een andere kleur met hoogglans.
En dan moet ik nog 5 kamers doen
Ww..w...ww.. woonde Zeus nog bij zijn moeder dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!
Had je t nieuws al gehoord... Zeus eigen huis... gaat nergens over.. nu al![]()
jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ww..w...ww.. woonde Zeus nog bij zijn moeder dan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!
Hahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
nog geen km ervandaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahahaha
Toch wel bij mama in de buurt hoop ik![]()
quote:
Bussen ontploft in Londen ja... Bizar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:35 schreef Quinny het volgende:
Check het nieuws !!!
Gasexplosie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bussen ontploft in Londen ja... Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |