Geef ze een vinger en ze nemen heel je hand.quote:Afrikaanse landen stellen eisen aan G8
Gepubliceerd op dinsdag 05 juli 2005
De leden van de Afrikaanse Unie (AU) zijn het dinsdag in de Libische stad Sirte eens geworden over een gezamenlijk standpunt dat zij zullen voorleggen aan de G8. Die groep, bestaande uit de zeven rijkste industrielanden en Rusland, komt vanaf woensdag bijeen in het Schotse Gleneagles.
Volgens een woordvoerder wil de AU kwijtschelding van alle buitenlandse schulden van alle Afrikaanse landen. De G8-landen kwamen vorige maand overeen om veertig miljard dollar schuld kwijt te schelden, maar de AU wil dat de gehele 350 miljard wordt doorgestreept.
Ook vinden de Afrikaanse staten dat alle landbouwsubsidies moeten worden afgeschaft omdat die een vrije wereldhandel belemmeren. Verder willen de Afrikaanse landen twee permanente zetels in de VN-Veiligheidsraad.
De Nigeriaanse president Olusegun Obasanjo riep de G8-leiders op de daad bij het woord te voegen. "Dit is geen tijd voor veel gepraat maar voor serieuze en gezamenlijke actie."
Obasanjo's uitspraken contrasteren met die van de voorzitter van de AU-top, de Libische leider Moammar Kadaffi. Hij zei maandag dat Afrikaanse landen alle hulp van voormalige kolonisatoren moeten weigeren.
Lijken me twee goede punten.quote:Ook vinden de Afrikaanse staten dat alle landbouwsubsidies moeten worden afgeschaft omdat die een vrije wereldhandel belemmeren. Verder willen de Afrikaanse landen twee permanente zetels in de VN-Veiligheidsraad.
Eén punt vind je belachelijk en de twee andere punten, die dus zeer redelijk zijn, moeten ook maar in de prullenbank gegooid worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk. Schulden kwijt schelden zodat ze opnieuw kunnen beginnen met het maken van schulden?
Ik hoop dat de G8 alle punten afwijst. Laten de Afrikaanse landen eerst maar eens intern orde op zaken stellen.
Ik denk niet dat de Shell dat zomaar toelaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk. Schulden kwijt schelden zodat ze opnieuw kunnen beginnen met het maken van schulden?
Ik hoop dat de G8 alle punten afwijst. Laten de Afrikaanse landen eerst maar eens intern orde op zaken stellen.
Ik vind die andere punten ook belachelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef Monidique het volgende:
Eén punt vind je belachelijk en de twee andere punten, die dus zeer redelijk zijn, moeten ook maar in de prullenbank gegooid worden?
2 Zetels vind ik ook iets te veel, maar wat is er mis met het afschaffen van onze landbouwsubsidie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind die andere punten ook belachelijk.
Het gaat erom dat Afrika eist dat er subsidies worden afgeschaft maar zelf wordt vrijwel het hele continent met subsidies in leven gehoudenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
2 Zetels vind ik ook iets te veel, maar wat is er mis met het afschaffen van onze landbouwsubsidie?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Afrika eist dat er subsidies worden afgeschaft maar zelf wordt vrijwel het hele continent met subsidies in leven gehouden
Waarom zit China er niet eens bij? Wat een pauperclub op deze manier.quote:G8 Leden
De volgende landen zijn lid:
Verenigd Koninkrijk
Frankrijk
Duitsland
Italië
Japan
Verenigde Staten
Canada (sinds 1976)
Rusland (sinds 1998)
Landbouw subsidies zouden best vermindert kunnen worden maar dan zou onze economie er geen schade door op moeten lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef RichardQuest het volgende:Dit is geen antwoord.
Wat is er met met het afschaffen van onze landbouwsubsidie?
Welke schade?? Dat ons boodschappenlijstje de helft goedkoper wordt? Dat wij minder belastingen moeten betalen omdat die subsidies er niet meer zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Landbouw subsidies zouden best vermindert kunnen worden maar dan zou onze economie er geen schade door op moeten lopen.
Laten wij eerst zelf maar eens intern orde op zaken stellen door de landbouwsubsidies af te schaffen, en dan kritiek leveren op Afrika.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef MrX1982 het volgende:
Laten de Afrikaanse landen eerst maar eens intern orde op zaken stellen.
En laten we Koffi uitroepen tot alleenheerser over de wereld,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Laten wij eerst zelf maar eens intern orde op zaken stellen door de landbouwsubsidies af te schaffen, en dan kritiek leveren op Afrika.
En laten wij, wereldbewoners, ook eens orde op zaken stellen bij de VN door bijvoorbeeld de AU een veiligheidsraadszetel te gunnen, voordat we kritiek leveren op Afrika.
Misschien moet je maar even matigen met zulke topics. Straks krijg je (weer) een ban voor een baggerouvre en dat zou uitermate jammer zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef pberends het volgende:
Hunk Hilbrand Nawijn.
Dat ie het uberhaupt al serieus nam![]()
.
Uitermate, dat spreekt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even matigen met zulke topics. Straks krijg je (weer) een ban voor een baggerouvre en dat zou uitermate jammer zijn.
Ow ja, die wil ik nog op mp3, "Oh nee, alweer een moskee" en meer van die geniale hits.quote:Houden van Nederland cd
Verzamel-cd
Waarom zou je de foto van een lelijke puber met bakkebaarden willen zien?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef JanMichiel het volgende:
Waar is de foto in je fotoboek Monidique?
Ik dacht er trouwens aan om War of the Worlds te gaan zien, heeft iemand deze film al gezien?
In een fotoboek hoort een foto, anders is het fotoboek nutteloos.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou je de foto van een lelijke puber met bakkebaarden willen zien?
Dan herkennen mensen mij en slaan ze me dood...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
In een fotoboek hoort een foto, anders is het fotoboek nutteloos.
Nee, jou knuffelen ze dood.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan herkennen mensen mij en slaan ze me dood...
Silmarwen heeft er een review over geschreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef JanMichiel het volgende:
Waar is de foto in je fotoboek Monidique?
Ik dacht er trouwens aan om War of the Worlds te gaan zien, heeft iemand deze film al gezien?
Die discussiegroepen op google zijn prachtigquote:1 of 2 negers gezocht
hallo wij zijn een stel: zij 51 hij 43 beiden rubensfiguur. Wij zoeken 1 of 2 negers
om haar te verwennen en daarbij denken wij oa aan een sandwich. ...
Arabieren en negers zoeken (sex)date
Diverse arabische mannen en negers, allen woonachtig in Nederland zoeken een
hollandse (sex)date, zowel hetero als bi en homo, ook sm. ...
Ik kick op negers
Hallo Fantaseer jij wel eens over groot geschapen negers? Ik wel, ik man
weet dat deze mannen bestaan maar niet op een gewone weg
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Food Fight
'Mensen die zulk slecht voedsel maken, kun je niet vertrouwen.' Dat zegt de Franse president over de Britten. De Britten zijn furieus. ‘Don’t talk crêpe, Jacque!’, kopte The Sun vanmorgen. Maar is het een relletje om eten, of staat het symbool voor de moeizame relatie tussen deze twee Europese grootmachten?
Gay Cops
In de Amerikaanse hoofdstad Washington bestaat een speciale
eenheid van homoseksuele politiemensen die zich bezighoudt met geweld tegen homo's. De afdeling wordt geleid door sergeant Brett Pearson. NOVA ging mee op patrouille.
Anti-terreur rechter
De Franse anti-terreur rechter Jean Louis Bruguiere leidt een onderzoek naar netwerken die Islamitische strijders rekruteren voor de 'jihad' in Irak. 'Deze netwerken woekeren voort als een kanker over Europa, ze kennen geen barrières.'
Presentatie: Jeroen Pauw
oja, de Britten zijn furieus omdat Chirac grapjes maakte over de Engelse keuken. Nog een leuk non-nieuwsfeitje voor in het komkommertopicquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
oja, de Britten zijn furieus omdat Chirac grapjes maakte over de Engelse keuken. Nog een leuk non-nieuwsfeitje voor in het komkommertopic
Ik kan weinig bij je fout doen he?quote:
Je hebt een eigen haatlog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Monidique het volgende:
Nou, wat moet ik nou zeggen?
Het zou pas een haatlog zijn wanneer ik constant ging schelden en vloeken en tieren, zoals sommigen doen. Mijn tekst is volkomen normaal. En trouwens, ik heb niets met weblogs, óf ik word er geband, óf ik heb er zelf een en ik vind er niets aan. Ik zet er alleen wat op als Sidekick zegt dat dat moet.quote:
Volgende week gaan ze onderzoeken of de aarde rond is.quote:De onderzoekers constateren voorts: ‘De boodschap van premier Balkenende komt niet overtuigend over. Vrijwel alle respondenten doen hem af als vaag en inhoudsloos.’
Een echte topkloon dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef Monidique het volgende:
Het zou pas een haatlog zijn wanneer ik constant ging schelden en vloeken en tieren, zoals sommigen doen. Mijn tekst is volkomen normaal. En trouwens, ik heb niets met weblogs, óf ik word er geband, óf ik heb er zelf een en ik vind er niets aan. Ik zet er alleen wat op als Sidekick zegt dat dat moet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze onderzoeken of de aarde rond is.
Ok, da's mooi. Dat zijn een hoop privilleges extraquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij wordt mijn Monidique. [afbeelding]
ik durf niks meer te zeggen, je bent blauwquote:
goed idee, ik maak een biertje los, jij ook een????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef du_ke het volgende:
Nou is er met zo nu en dan blauw zijn niet zo gek veel mis.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik durf niks meer te zeggen, je bent blauw![]()
Ga je weer vervelende linkse vragen stellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ja lekker.
Moet voor morgen nog een interview voorbereiden maar dat gaat vast beter met wat inspiratie.
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga je weer vervelende linkse vragen stellen?
oh kom hier dan gekke knuffelallochtoonquote:
Vind U ook dat Rita Verdonk een fascistische imperialiste is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga je weer vervelende linkse vragen stellen?
Wat voor architect?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon een inspirerend babbeltje met een architect is het idee.
Nou het gaat om iets op het grunniger platteland. Daar heb je niet gek veel aan een moskee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat voor architect?
Een of andere geitenwollensok die de nieuwe moskee bij jou in de straat gaat ontwerpen?
Dus daar kan ik 's nachts als het heel erg donker en stil op straat is ook wel uit de voeten met m'n wasbenzine?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het gaat om iets op het grunniger platteland. Daar heb je niet gek veel aan een moskee.
En ach ik heb al knuffelturken genoeg in de straat (avondwinkel, bakker/ groenteboer en shoarma![]()
![]()
).
zelfverbranding heeft juist het meeste effect met veel publiek CMT!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus daar kan ik 's nachts als het heel erg donker en stil op straat is ook wel uit de voeten met m'n wasbenzine?
Ik zie je trouwens niet op IRC.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
oh kom hier dan gekke knuffelallochtoon![]()
Bij mij in de straat wordt het nooit heel erg donker en rustigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus daar kan ik 's nachts als het heel erg donker en stil op straat is ook wel uit de voeten met m'n wasbenzine?
ik zit ook niet thuis maar bij me knuffel, ben morgen pas weer in rotterdamquote:
Je denkt toch niet ik mijn kostbare leven ga opofferen voor een paar van die nutteloze parasieten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zelfverbranding heeft juist het meeste effect met veel publiek CMT!!!
Dat heeft vast z'n redenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij mij in de straat wordt het nooit heel erg donker en rustig.
zeker die tyfusstudenten weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij mij in de straat wordt het nooit heel erg donker en rustig.
quote:'BIJVERDIENSTEN KAMERLEDEN OPENBAAR'
Het dagelijks bestuur van de Tweede Kamer wil dat Kamerleden in de toekomst al hun bijverdiensten publiek maken. Dat blijkt uit een voorstel van het presidium van de Tweede Kamer, waarover de fracties na het zomerreces een besluit nemen.
De aanwezigheid van diverse lokalen met tapvergunning houdt er inderdaad verband mee.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zeker die tyfusstudenten weer![]()
Werken ho maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
De aanwezigheid van diverse lokalen met tapvergunning houdt er inderdaad verband mee.
Daar is de IBG voor uitgevondenquote:
Je lijkt wel een Afrikaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar is de IBG voor uitgevonden.
Maar nu tijd voor Shameless.
Ooit betaal ik alles wel weer terug ben ik bangquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Drugshond het volgende:
EO Ned 1... P. de Winter
EOquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Kijk dan ook naar een fatsoenlijk programma.
Dewinter is een Belg. In België is men stukken meer politiek correct dan hier, dus die man moet gewoon op zijn woorden letten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
Publiek was wel erg autistisch. Net of die het leuk vinden om tussen allerlei moslims te wonen. Net of die zich veilig voelen met al die allochtone hangjongeren 's avonds op straat.
Ik vond Dewinter bijna gematigder dan Geert Wilders. Je zou Dewinter bijna als links bestempelen wat hij allemaal zei... maakt niet uit of je moslim of zwart bent, van mij mag je Belg worden.
Ik heb eens tussen het publiek gezeten in het programma Prinsen en Prinsessen (van de EO, september 1998) en als je niet EXACT deed wat de programmamakers wilden werd je er nog dezelfde minuut tussenuit gehaald (zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vondquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
Publiek was wel erg autistisch. Net of die het leuk vinden om tussen allerlei moslims te wonen. Net of die zich veilig voelen met al die allochtone hangjongeren 's avonds op straat.
waarom?quote:
Ik ga morgen een dagje naar Amsterdam, voor de lol dus wees maar niet bangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom?
Is het eindelijk gelukt met Inholland?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
God bestaat. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik sinds vandaag mijn P heb
Het zijn ook hele vervelende mensen, die Rob Muntzenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef du_ke het volgende:
Kan dat programma eerlijk gezegd niet echt uitstaan.
Ja op onverklaarbare wijze heb ik mijn hertentamen gehaald en kom daarmee op 60 puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Is het eindelijk gelukt met Inholland?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
(zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vond).
Klopt maar ik heb nog weleens last van een afschuifmentaliteitquote:
Daarom bestaan er walkmans hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik voel me veiliger als er hangjongeren op straat slenteren dan als ik helemaal alleen in een stille straat loop.
Kan je zien in welke situatie de Amerikaanse werknemer verkeerd. In constante onzekerheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo enorm opgelucht na al die maanden van onzekerheid![]()
Als je het zelf goed regelt valt dat best wel mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:02 schreef pberends het volgende:
Kan je zien in welke situatie de Amerikaanse werknemer verkeerd. In constante onzekerheid.
Inderdaad. Vooral als het Marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik voel me veiliger als er hangjongeren op straat slenteren dan als ik helemaal alleen in een stille straat loop.
Is het te licht?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maak er dan meteen lichtblauw van.
bizar, zo ziet je gezicht er dus uit als je in je gezicht wordt geschoten:quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:11 schreef Harry_Sack het volgende:
ha, Oprah, een of ander gedoe over mishandeling: the woman who survived ..
Ze heeft een wieltje op haar strot..![]()
Wacko Jackoquote:
Zelfs die ziet er beter uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wacko Jacko
Geloof best onbelangrijkquote:De man met de baard is in het immense heelal nooit waargenomen, net zomin als Donar met zijn strijdwagen op de wolken door geen enkele vliegtuig passagier ooit is waargenomen.Voor de meeste astronomen is religie dan ook een afgehandelde zaak. Het verschil in mentaliteit zit hem voornamelijk in het verschil tussen de aannames van het geloof die onveranderd blijven en de wetenschappelijke benadering waardoor een verklaring voor de wereld zo als die zich aan ons voordoet met bewijs wordt gestaafd. Een betere theorie verwerpt altijd de theorie die minder is. Wetenschappers hoeven geen oorlog te voeren over de lading van het elektron, het is een feit.
Er was een computermodel gemaakt waardoor ze er als een heel simpel persoon uit zou komen te zien. Ze zou nooit meer wat ruiken, maar haar neus zou wel flexibel zijn geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs die ziet er beter uit
Maar hoe is het eindresultaat geworden van deze persoon, lijkt het weer een beetje op een gezicht?
Met een flexibele neus kan je nog goed geld verdienen ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Er was een computermodel gemaakt waardoor ze er als een heel simpel persoon uit zou komen te zien. Ze zou nooit meer wat ruiken, maar haar neus zou wel flexibel zijn geloof ik
Nog minder bij de Mac etenquote:Nu is er een walrus die 53 kg afviel en er nog gigantisch uitziet
hehehe, volgende week over de kinderachtige zieligheid en humorloosheid van gelovigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geloof best onbelangrijk
Hoeveel wetenschap wordt er op dit moment gedaan in Iran en S.A. ?! Of zijn ze te bang voor de conclusies ?!?
Volgens mij gaat het de Jerrykant opquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is dit voor rare moeder. Eerst vergiftigt ze haar kinderen en dan belt ze zelf 911
Heb je nog steeds een hekel aan zwarte mensen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
(zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vond).
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een hekel aan zwarte mensen ?
geef maar toe, je wou gewoon niet meezingenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.
Die rechtse eo-lulligheid die was me bekend..maar wat was het zinnetje wat je 'spontaan' moest zeggen dan letterlijk ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.
Dat weet ik zo exact niet meer, 1998 is niet bepaald gisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die rechtse eo-lulligheid die was me bekend..maar wat was het zinnetje wat je 'spontaan' moest zeggen dan letterlijk ?
Denk er eens over dan. Werd het je voorgekauwd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat weet ik zo exact niet meer, 1998 is niet bepaald gisteren.
Tja er was laatst een prof op de radio die het heel aardig wist te onderbouwen. Dit gaat dan niet om startende ondernemers maar over gewone werknemers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm in de VS nemen ze toch veel meer risico's dan hier.
Ze zijn daar een stuk innovatiever dan hier.
Wie niet waagt wie niet wint geldt daar hier geldt doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
bizar, zo ziet je gezicht er dus uit als je in je gezicht wordt geschoten:
[afbeelding]
Het zou best kunnen hoor maar het lijkt me zo sterk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:58 schreef du_ke het volgende:
Tja er was laatst een prof op de radio die het heel aardig wist te onderbouwen. Dit gaat dan niet om startende ondernemers maar over gewone werknemers.
http://www.nrc.nl/economie/artikel/1120108258586.htmlquote:'Europa is het aantrekkelijkst'
Door een onzer redacteuren
ROTTERDAM, 30 JUNI. West-Europa is voor ondernemingen nog steeds 's werelds aantrekkelijkste economische regio. Dat blijkt uit een enquête onder 672 managers uit Europa, de Verenigde Staten en Azië, die is gehouden in opdracht van de consultants Ernst en Young.
Deze uitkomst, die gisteren is gepubliceerd, staat haaks op de opvattingen van met name centrale bankiers in Europa. Die klagen dat Europa bij de Verenigde Staten en Azië achterop raakt en wijzen herhaaldelijk op de noodzaak dat Europa zijn arbeids- en productenmarkt hervormt.
Maar bijna tweederde van de ondervraagden (63 procent) verkiest West-Europa boven de Verenigde Staten en Azië, zij het dat dit percentage een jaar eerder nog hoger lag (68).
Europa is volgens de managers (in het onderzoek van Ernst en Young international business executives genoemd) wereldleider op een groot aantal gebieden: van infrastructuur, transport, logistiek, beschikbaarheid van onderzoek en ontwikkeling, scholing van werknemers, toegang tot beleggers, sociaal klimaat tot de kwaliteit van het leven.
Een kleine meerderheid van de ondervraagden (55 procent) wijst Centraal- en Oost-Europa aan als hun tweede keuze. China staat op de derde plaats, gevolgd door de Verenigde Staten. Managers van de grootste ondernemingen geven overigens de voorkeur aan Azië en Noord-Amerika boven Europa.
Binnen West-Europa spant Duitsland, intussen in absolute zin de grootste exporteur ter wereld, de kroon wegens zijn ondernemingsklimaat en zijn positie als epicentrum van het nieuwe Europa. Groot-Brittannië is nog aldoor de onbetwiste kampioen op het gebied van financiële prestaties, terwijl Frankrijk de twee andere landen dicht volgt wegens zijn leefklimaat en kwaliteit van zijn werknemers. Polen rukt op dankzij het voordeel van de lage arbeidskosten.
Wordt gekeken naar buitenlandse investeringen in Europa, dan won vorig jaar Groot-Brittannië met een aandeel van 19,5 procent, gevolgd door Frankrijk met 17 procent. Van alle buitenlandse investeringen in Europa bestaat inmiddels een kwart uit hightech. Centraal- en Oost-Europa rukken snel op en hadden vorig jaar een aandeel van 31 procent. Dat is meer dan Frankrijk, Duitsland, Spanje en België bij elkaar. Polen scoort qua aandeel zelfs al hoger dan Duitsland.
spijt me zeer, maar ik heb me altijd de tyfus gewerkt en doe dat nog steeds. heb ook niet echt de indruk dat anderen dat zoveel minder doen. Lapzwansen hebbie overal, maar das niet het merendeel mijns inziensquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor maar het lijkt me zo sterk.
Ik heb nou niet het idee dat Nederlandse werknemers nou zo ijverig zijn.
quote:
We hebben wel een zeer hoge arbeidsproductiviteit. En ik denk niet dat hel elders zoveel beter isquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor maar het lijkt me zo sterk.
Ik heb nou niet het idee dat Nederlandse werknemers nou zo ijverig zijn.
I want to have your abortion.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef Monidique het volgende:
Aanschouw, een Walging!
En 't is pas woensdag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ben verdomme doorweekt!!!!!!!!!!
morgen t/m zondag sta ik binnen te werken dus dat zal wel meevallen, dit is me laatste dag vrijquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En 't is pas woensdag.
Ha.ha.ha.ha.
Ik heb volgende week 2 dagen vrij genomen voor Dour festival. De eerste vrije dagen in een paar maandenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
morgen t/m zondag sta ik binnen te werken dus dat zal wel meevallen, dit is me laatste dag vrij
Effe scoren denk ik .... je zou misschien kunnen uitzoeken waarom relatief zoveel immigranten een uitkering hebben, en aan die oorzaak wat doen. Maar ja, dat scoort nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef Harry_Sack het volgende:
zeer opmerkelijke uitspraak van Bos. Hoe kom je er op om iets te zeggen als, Bos: 'Minder rechten voor immigranten'
Absoluut.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Effe scoren denk ik .... je zou misschien kunnen uitzoeken waarom relatief zoveel immigranten een uitkering hebben, en aan die oorzaak wat doen. Maar ja, dat scoort niet![]()
Hmm, ik denk wel dat ze dit van te voren ingecalculeerd hebben of zo. Zo van, als je dit zegt krijg je 2 zetels.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Absoluut.
Dit is best wel een definitieve uitspraak zonder ontsnappingsclausule. Voor iemand die oppositie voert en zo hoog in de peiling staat, is het niet slim om zulke controversiele uitspraken te doen; beter is zelfs gewoon je bek te houden zoals totnutoe prima heeft gewerkt.
Wel effe d'r bij blijven, Berendsquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Bos wil minder rechten immigranten
En gister zei Filip Dewinter hetzelfde, en werd uitgejoeld.
quote:Je moet er dan ook voor zorgen dat je dochter nooit Marokkaanse vrienden krijgt, of beter nog: op een school terecht komt waar geen Marokkanen op zitten.
marokkaanse dames mogen welquote:
Is mij onbekend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
marokkaanse dames mogen wel???
Is zal het binnenkort maar vragen aan me collegaatje of het magquote:
Goeie oogst.quote:Recessie op stapel: Nederlandse economie krimpt 0,5 procent
De Nederlandse economie is in het eerste kwartaal van 2005 voor het eerst sinds 2003 gekrompen. Het bruto binnenlands product (BBP) was 0,5 procent lager dan in hetzelfde kwartaal een jaar eerder.
Bestedingen
Dit blijkt uit de tweede raming van de kwartaalrekeningen van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De lichte daling van het BBP is te wijten aan de teruggelopen binnenlandse bestedingen en de lagere groei van de export. Huishoudens hebben minder gekocht en ook de investeringen zijn lager. De groei van de export was in het eerste kwartaal bijna de helft minder dan gemiddeld in 2004.
Werkdag
Het resultaat is 0,2 procentpunt lager dan bij de eerste raming in mei. Dat zou te maken kunnen hebben met dat het eerste kwartaal een werkdag minder telde dan vorig jaar, vermoedt het CBS.
kwartaal-op-kwartaalgroei
Het volume van het BBP was in het eerste kwartaal dit jaar 0,8 procent lager dan in het vierde kwartaal van 2004. Bij de eerste raming in mei was de daling 0,1 procent.Voor het eerst sinds zes kwartalen is de kwartaal-op-kwartaalgroei weer negatief.
Methoden
De methoden waarmee het CBS het BBP berekend zijn aangepast. Verder zijn zoals elk jaar de cijfers over voorgaande jaren aangepast op basis van meer en betere informatie. De economische groei komt daardoor voor 2002 lager en voor 2003 en 2004 hoger uit dan eerder gepubliceerd. (Zie grafiek)
Uitvoer
Het volume van de uitvoer van goederen en diensten was in het eerste kwartaal 5,0 procent hoger dan in hetzelfde kwartaal van 2004. In 2004 groeide de export nog gemiddeld met 8,5 procent. De groei van de export in het eerste kwartaal is vrijwel geheel toe te schrijven aan de wederuitvoer van elders geproduceerde goederen. Deze worden via Nederland gedistribueerd, nadat ze een geringe bewerking hebben ondergaan. De export van in Nederland geproduceerde goederen en diensten nam slechts bescheiden toe. De invoer groeide met 4,5 procent. Ook hier hing de groei voor het overgrote deel samen met de toegenomen wederuitvoer.
Consumptie
In het eerste kwartaal van 2005 hebben huishoudens, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, 1,6 procent minder besteed dan in hetzelfde kwartaal van 2004. Vorig jaar was er nog sprake van een stabilisatie van de consumptie van huishoudens, na de krimp met 0,7 procent in 2003. Vooral aan duurzame consumptiegoederen als personenauto’s, meubelen en huishoudelijke apparaten gaven de Nederlandse consumenten in het eerste kwartaal minder uit. Daarnaast hebben ze ook aan voedings- en genotmiddelen iets minder besteed. Op vakantie in het buitenland gaven Nederlandse huishoudens ook fors minder uit.
Investeringen
De daling van investeringen komt vooral voor rekening van fors lagere investeringen in bedrijfsgebouwen en infrastructuur. Maar ook in woningen is minder geïnvesteerd. De daling van de bouwinvesteringen hangt voor een deel samen met een kleiner aantal gewerkte uren. In zakenauto’s en vooral computers is wel fors meer geïnvesteerd.
AT5 sport presentatrice Aicha Marghadi:quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is die vraag überhaupt wel aan de orde? Het gaat toch om de NPS?quote:
Lekker belangrijk, ik geloof altijd de feiten die NOVA presenteerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Is die vraag überhaupt wel aan de orde? Het gaat toch om de NPS?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:29 schreef pberends het volgende:
Wie mist die hilarische Kopspijkers-grappen ook zo?
Lijkt me weinig aan, imdb geeft ook maar een 6en half.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef sizzler het volgende:
Na steeds die reclame op de fp te zien ben ik nu toch maar de Fantastic Four aan het downloaden.
Jij bent meer een Rolling Stone-fan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik houd niet zo van de Beatles.
Dat was niet de bedoeling! Je moet 'm kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:04 schreef sizzler het volgende:
Na steeds die reclame op de fp te zien ben ik nu toch maar de Fantastic Four aan het downloaden.
Dat spreekt voor zich.quote:
pornosites, je vergeet pornositesquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
Wie weet er diensten waar jongeren veel gebruik van maken?
Ik heb al luchtvaartmaatschappijen, mobiele telefonie, pretparken en banken.....
Ohja, waarbij het merk een rol speelt. Je hebt veel merken luchtvaartmaatschappijen, maar bij bioscopen zijn dat er veel minder.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Scholen, bioscopen, disco's/kroegen, ...
Neehoor. Ik probeer inspiratie op te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:18 schreef RichardQuest het volgende:
Maar kerel, zitten wij nou jouw huiswerk te maken?
http://today.reuters.co.uk/news/newsArticle.aspx?type=topNews&storyID=2005-07-06T145059Z_01_MOL446081_RTRUKOC_0_IRAQ.xmlquote:raq's al Qaeda group said on Wednesday it would kill Egypt's top envoy to Iraq who it had kidnapped, according to an Internet statement.
"The sharia court of al Qaeda Organisation in Iraq has decided to hand over the apostate, the ambassador of Egypt which is allied to Jews and Christians, to the mujahideen to carry out the punishment of the apostate ... and to kill him," said the statement posted on an Islamist Web site.
"The day has come for us to take revenge for our brothers and Islam from the despots of Egypt and their patrons. This is the fate of a country which has allied itself to Jews and Christians and fought true Muslims, hurt them, displaced them and violated sanctities," the group said.
Uit de Bosbode, nieuwsbrief van Wouter Bos, precies 1 maand na de uitslag van het eu-referendumquote:Europa
Vorige week heb ik een speech gegeven voor de partij van Europese sociaal democraten, bijeen in Wenen. Ik schrok daar wel van de houding van met name francophone en meer zuidelijke europese landen. Alsof het NEE tegen de grondwet, waarvan iedereen zich realiseerde dat het echt niet alleen bij Nederland en Frankrijk zou zijn gebleven, alleen een kwestie was van het de mensen nog wat beter uit leggen; en alsof de angst voor concurrentie met Oost Europeanen een ‘rechts’ thema is dat zich niet in het hart van ons eigen electoraat zou afspelen. De Belgisch Waalse premier De Rupo bestond het zelfs trots uit te roepen dat hij gelukkig zo slim was geweest om geen referendum in Wallonië te organiseren want dat het dan zeker ook een NEE zou zijn geweest. Toch een stelling van bedenkelijk democratisch allooi en in ieder geval niet iets om trots op te zijn of je nu wel of niet enthousiast bent over referenda.
Wat me enorm mee viel was de houding van Oost Europese landen. Daar zaten heel moderne denkers bij die geenszins voldeden aan het stereotype beeld dat de Oost Europeanen alleen maar op de geldpotten van Europa uit zijn. Zo ontstaan er in de sociaal democratische familie langzamerhand interessante coalities tussen landen als het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Denemarken en een aantal van de nieuwe lidstaten. Vasthouden en uitbouwen!
quote:Interview met Mabel van Oranje
Netwerk praat vanavond uitgebreid met prinses Mabel van Oranje over haar persoonlijke betrokkenheid bij armoedebestrijding en de strijd tegen aids. In het interview met Sven Kockelmann gaat Mabel in op de recente aandacht voor armoedebestrijding in Afrika. Spant het westen zich nu echt in om de problemen in ontwikkelingslanden aan te pakken? Of blijft het eigenbelang prevaleren?
Porno sites...... antwoord (kwartje) viel in 0,0003 ms.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
Wie weet er diensten waar jongeren veel gebruik van maken?
Ik heb al luchtvaartmaatschappijen, mobiele telefonie, pretparken en banken.....
je wordt traagquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Porno sites...... antwoord (kwartje) viel in 0,0003 ms.
Haastige spoed is zelden goed.... Ik heb echt serieus over het antwoord nagedacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Harry_Sack het volgende:
je wordt traag
ik was eersiequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Porno sites...... antwoord (kwartje) viel in 0,0003 ms.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik was eersie
Okee, en hoe in vredesnaam moet ik de brand equity van pornosites meten en de modererende invloed ervan op de werking van triviale eigenschappen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(nu lees ik je reaktie pas).... great minds think alike.
quote:
quote:Ik ben zelf meer een ONZ user en ik kan het dus absoluut niet opbrengen om de gedetailleerde en lange discussies in POL te lezen, terwijl ik in NWS prima kan lezen en reageren.
POL-infiltrant.quote:
Hey dude, porno moet je bekijken. Niet kapot discussieren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:30 schreef sizzler het volgende:
Okee, en hoe in vredesnaam moet ik de brand equity van pornosites meten en de modererende invloed ervan op de werking van triviale eigenschappen?
Zo komt mijn scriptie nooit af.![]()
aan de andere kant is het wel een uitdaging om diepgaande anaalyses los te laten op pornosterretjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey dude, porno moet je bekijken. Niet kapot discussieren.
Ja, anders zou de bandbreedte wel weer eens een probleem gaan vormenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef Drugshond het volgende:
Dat is dezelfde discussie van "naar welke soort meid ben je op zoek" als je gaat pr0n smurfen.
- En smaken verschillen, en dat is maar goed ook -
hee, lieve klowjow, je gaat je toch niet al te blauw gedragen he, je bent er nog steeds een van ons.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeg, wil je die POL-zooi een beetje bij je houden.
laat maar klowjow, ik schrijf het wel voor je opquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hee, lieve klowjow, je gaat je toch niet al te blauw gedragen he, je bent er nog steeds een van ons.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hee, lieve klowjow, je gaat je toch niet al te blauw gedragen he, je bent er nog steeds een van ons.
Ja dat dacht ik vanochtend bij mijn ontbijt ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:11 schreef Monidique het volgende:
WALGING ELLENDE LIJDEN
Hoezo, moest je bidden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vanochtend bij mijn ontbijt ook.
quote:Trapped in purgatory
A lifeless object, alive
Awaiting reprisal
Death will be their acquisition
The sky is turning red
Return to power draws near
Fall into me, the sky’s crimson tears
Abolish the rules made of stone
Pierced from below, souls of my treacherous past
Betrayed by many, now ornaments dripping above
Awaiting the hour of reprisal
Your time slips away
Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding it’s horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood!
Vanavond weer typischequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:11 schreef Monidique het volgende:
WALGING ELLENDE LIJDEN
quote:
Nee, daar krijg je een klein pielemansje van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar goed, iedere avond rijst eten is ook niet zo gezond.
Vanmiddag nog macaroni op. Leve de multiculturele samenleving!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vanavond weer typischeHollandse kost
gegeten. Walgelijk, walgelijk en nog een walgelijk. Maar goed, iedere avond rijst eten is ook niet zo gezond.
En als je die al hebt (Rickmans anyone?)?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je een klein pielemansje van.
Piza was het dus vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Vanmiddag nog macaroni op. Leve de multiculturele samenleving!!!!
teeeenenkrommendquote:
gelukkig nietquote:
owh ja, ik vergeet telkens dat ik een ipban heb op die sitequote:Op woensdag 6 juli 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
http://forum.vote4me.nl/?topic=8818
Gewoon m'n grap gejat van Boris D. msn scherm. Is best hoor, vermeld er dan wel bij dat het van Fok is
.
ik op superdudes... sneuheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
owh ja, ik vergeet telkens dat ik een ipban heb op die site![]()
quote:'Nouredine had dodenlijst'
Nouredine el F., de Hofstadverdachte die onlangs in Amsterdam werd opgepakt met een doorgeladen machinepistool op zak, was in het bezit van een dodenlijst. Dat zegt schrijver Leon de Winter in zijn nieuwste bijdrage aan zijn weblog op deze website.
De Winter baseert zich in zijn weblog op een aantal betrouwbare bronnen, die onafhankelijk van elkaar hebben bevestigd dat El F. beschikte over een dodenlijst.
Wie er op die lijst staan is niet bekend, maar volgens De Winter was de vondst van de lijst voldoende reden om minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en VVD-leider Jozias van Aartsen per direct van zware beveiliging te voorzien.
Nouredine
Nouredine el F. was op 'de Syrier' na de meest gezochte terreurverdachte van de Hofstadgroep. Een speciale eenheid van de KLPD arresteerde de Marokkaan op woensdag 22 juni bij het Amsterdamse station Lelylaan. Bij die arrestatie had El F. onder meer een doorgeladen machinepistool, een geluiddemper en een extra doos munitie bij zich.
Ook werden twee moslima's aangehouden die zeer actief zijn in radicaal-islamitische kringen.
Hoewel de autoriteiten niet willen zeggen of El F. op het moment van zijn arrestatie op weg was om een aanslag te plegen, meldde minister Johan Remkes (VVD) van Binnenlandse Zaken in een eerste reactie dat 'mensen niet voor niets een doorgeladen wapen dragen.'
Thuis
Het is onduidelijk of El F. de lijst bij zich had toen hij gearresteerd werd. Justitie zegt van niet, maar of de lijst dan elders - bijvoorbeeld bij de verdachte thuis- lag, wilde een woordvoerder bevestigen noch ontkennen.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
owh ja, ik vergeet telkens dat ik een ipban heb op die site![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
Wat jammer voor Van Aartsen, het enige wat zijn leiderschap nog kon redden is een kogelquote:VVD-leider Jozias van Aartsen per direct van zware beveiliging te voorzien.
samen met een collegaatje van me een profiel aan gemaakt die echt het toppunt van snollerigheid was, wel lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat lukt Pberends nog niet eens op Fok.
Stoerder was het natuurlijk om Remkes op die manier uit te dagen. Wat hebben die gasten van de Hofstadgroep tegen Donner en van Aartsen? Okay, het zijn geen populaire politici, maar neem dan iemand als Verdonk ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wat jammer voor Van Aartsen, het enige wat zijn leiderschap nog kon redden is een kogel.
Dat is toch erfelijk? Kijk maar naar pberends.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je een klein pielemansje van.
uiteraard, een broeder-leider die het beste van socialisme met het beste van moslims kruist in de woestijn.. Dat is nog eens een nomade!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Sidekick het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor Khadaffi.
Dat is allemaal politiek. Net als bij het songvestival. Frankrijk moet gewoon inbinden ivm se subsiedies die naar de Franse boeren gaan. Dit is een symbolische tik op de vingers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
Huilende Fransen op het NOS Journaal ivm olympics, prachttv.
Volgens mij was het vanwege het NON op de EU-grondwet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is allemaal politiek. Net als bij het songvestival. Frankrijk moet gewoon inbinden ivm se subsiedies die naar de Franse boeren gaan. Dit is een symbolische tik op de vingers.
En het vuurwerk dan in New York, de onafhankelijkheidsdag is er helemaal naar ingericht in NYquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is allemaal politiek. Net als bij het songfestival. Frankrijk moet gewoon inbinden ivm de subsidies die naar de Franse boeren gaan. Dit is een symbolische tik op de vingers.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Wat betekent dat 14.gif verhaal?
wat niet?quote:
Volgens mij information overload vanwege het plaatje.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
Weet ik veel.
Als alle beestjes dood zijn kunnen de plantjes onbezorgd groeienquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is niet goed voor de plantjes.
[afbeelding]
hmmm, dergeljke methoden zijn mij niet vreemd, maar nooit geevenaard als glaswerk hehehequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Blikjes bier.
Witbier uit liter Petflessen smaakte laatst best aardig.
Oekraïens witbierquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hmmm, dergeljke methoden zijn mij niet vreemd, maar nooit geevenaard als glaswerk hehehe
Wat heb je geprobeerd?
dan kan je je lol op in Noorwegen Du_ke, Ringnes pils uit liter en anderhalf liter pet flessen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oekraïens witbier. Was best goed binnen te houden. Maar heb toch een voorkeur voor glazen flessen.
Hehe maar vast niet voor minder dan een euro per stukquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan kan je je lol op in Noorwegen Du_ke, Ringnes pils uit liter en anderhalf liter pet flessen.
nee, helaas dat kan je daar op je buik schrijvenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe maar vast niet voor minder dan een euro per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |