Ik heb eens tussen het publiek gezeten in het programma Prinsen en Prinsessen (van de EO, september 1998) en als je niet EXACT deed wat de programmamakers wilden werd je er nog dezelfde minuut tussenuit gehaald (zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vondquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
Publiek was wel erg autistisch. Net of die het leuk vinden om tussen allerlei moslims te wonen. Net of die zich veilig voelen met al die allochtone hangjongeren 's avonds op straat.
waarom?quote:
Ik ga morgen een dagje naar Amsterdam, voor de lol dus wees maar niet bangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom?
Is het eindelijk gelukt met Inholland?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
God bestaat. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik sinds vandaag mijn P heb
Het zijn ook hele vervelende mensen, die Rob Muntzenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef du_ke het volgende:
Kan dat programma eerlijk gezegd niet echt uitstaan.
Ja op onverklaarbare wijze heb ik mijn hertentamen gehaald en kom daarmee op 60 puntenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Is het eindelijk gelukt met Inholland?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
(zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vond).
Klopt maar ik heb nog weleens last van een afschuifmentaliteitquote:
Daarom bestaan er walkmans hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik voel me veiliger als er hangjongeren op straat slenteren dan als ik helemaal alleen in een stille straat loop.
Kan je zien in welke situatie de Amerikaanse werknemer verkeerd. In constante onzekerheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo enorm opgelucht na al die maanden van onzekerheid![]()
Als je het zelf goed regelt valt dat best wel mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:02 schreef pberends het volgende:
Kan je zien in welke situatie de Amerikaanse werknemer verkeerd. In constante onzekerheid.
Inderdaad. Vooral als het Marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je, ik voel me veiliger als er hangjongeren op straat slenteren dan als ik helemaal alleen in een stille straat loop.
Is het te licht?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maak er dan meteen lichtblauw van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |