quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Wat betekent dat 14.gif verhaal?
wat niet?quote:
Volgens mij information overload vanwege het plaatje.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
Weet ik veel.
Als alle beestjes dood zijn kunnen de plantjes onbezorgd groeienquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is niet goed voor de plantjes.
[afbeelding]
hmmm, dergeljke methoden zijn mij niet vreemd, maar nooit geevenaard als glaswerk hehehequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Blikjes bier.
Witbier uit liter Petflessen smaakte laatst best aardig.
Oekraïens witbierquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hmmm, dergeljke methoden zijn mij niet vreemd, maar nooit geevenaard als glaswerk hehehe
Wat heb je geprobeerd?
dan kan je je lol op in Noorwegen Du_ke, Ringnes pils uit liter en anderhalf liter pet flessen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oekraïens witbier. Was best goed binnen te houden. Maar heb toch een voorkeur voor glazen flessen.
Hehe maar vast niet voor minder dan een euro per stukquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan kan je je lol op in Noorwegen Du_ke, Ringnes pils uit liter en anderhalf liter pet flessen.
nee, helaas dat kan je daar op je buik schrijvenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe maar vast niet voor minder dan een euro per stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |