abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28529487
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou het gaat om iets op het grunniger platteland. Daar heb je niet gek veel aan een moskee.

En ach ik heb al knuffelturken genoeg in de straat (avondwinkel, bakker/ groenteboer en shoarma ).
Dus daar kan ik 's nachts als het heel erg donker en stil op straat is ook wel uit de voeten met m'n wasbenzine?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28529565
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus daar kan ik 's nachts als het heel erg donker en stil op straat is ook wel uit de voeten met m'n wasbenzine?
zelfverbranding heeft juist het meeste effect met veel publiek CMT!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:38:57 #78
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28529616
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

oh kom hier dan gekke knuffelallochtoon
Ik zie je trouwens niet op IRC.
pi_28529642
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij mij in de straat wordt het nooit heel erg donker en rustig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28529659
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik zie je trouwens niet op IRC.
ik zit ook niet thuis maar bij me knuffel, ben morgen pas weer in rotterdam
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_28529812
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

zelfverbranding heeft juist het meeste effect met veel publiek CMT!!!
Je denkt toch niet ik mijn kostbare leven ga opofferen voor een paar van die nutteloze parasieten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28529844
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat heeft vast z'n redenen.
pi_28529901
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

zeker die tyfusstudenten weer
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:45:28 #84
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28529929
quote:
'BIJVERDIENSTEN KAMERLEDEN OPENBAAR'

Het dagelijks bestuur van de Tweede Kamer wil dat Kamerleden in de toekomst al hun bijverdiensten publiek maken. Dat blijkt uit een voorstel van het presidium van de Tweede Kamer, waarover de fracties na het zomerreces een besluit nemen.
pi_28530032
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat heeft vast z'n redenen.
De aanwezigheid van diverse lokalen met tapvergunning houdt er inderdaad verband mee.
pi_28530064
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

zeker die tyfusstudenten weer
!
pi_28530113
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

De aanwezigheid van diverse lokalen met tapvergunning houdt er inderdaad verband mee.
Werken ho maar natuurlijk.
pi_28530177
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Werken ho maar natuurlijk.
Daar is de IBG voor uitgevonden .

Maar nu tijd voor Shameless .
pi_28530222
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar is de IBG voor uitgevonden .

Maar nu tijd voor Shameless .
Je lijkt wel een Afrikaan.
pi_28530370
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je lijkt wel een Afrikaan.
Ooit betaal ik alles wel weer terug ben ik bang .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:01:45 #91
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28530955
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Drugshond het volgende:
EO Ned 1... P. de Winter
.

Dewinter is een raar figuur, maar het publiek is ook wel extreem-links.
pi_28531082
Tegen de muur met dat publiek.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:15:37 #94
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28531306
Dat publiek !
pi_28531343
Kijk dan ook naar een fatsoenlijk programma .
pi_28531417
zoals de avondetappe

pils en een peuk erbij en me avond is weer goed
pi_28531422
Publiek was wel erg autistisch. Net of die het leuk vinden om tussen allerlei moslims te wonen. Net of die zich veilig voelen met al die allochtone hangjongeren 's avonds op straat.

Ik vond Dewinter bijna gematigder dan Geert Wilders. Je zou Dewinter bijna als links bestempelen wat hij allemaal zei... maakt niet uit of je moslim of zwart bent, van mij mag je Belg worden .
pi_28531439
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Kijk dan ook naar een fatsoenlijk programma .
EO .
pi_28531652
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
Publiek was wel erg autistisch. Net of die het leuk vinden om tussen allerlei moslims te wonen. Net of die zich veilig voelen met al die allochtone hangjongeren 's avonds op straat.

Ik vond Dewinter bijna gematigder dan Geert Wilders. Je zou Dewinter bijna als links bestempelen wat hij allemaal zei... maakt niet uit of je moslim of zwart bent, van mij mag je Belg worden .
Dewinter is een Belg. In België is men stukken meer politiek correct dan hier, dus die man moet gewoon op zijn woorden letten.
pi_28531663
Het publiek mag aan gort geschoten worden overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')