*stormloopt*quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef Ronhui het volgende:
stormlooptopic!
Toen dat Cafe kwam ging het echt onderuitquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Dat cabaret was soms nog wel grappig. Toen dat weg ging en er van die verkleedfiguren voor in de plaats kwamen werd het kut.
jij blij dat hij straks terug komt op Talpa als "chef satire" of "chef caberet" zoals dhr talpa het zelf al noemdequote:Op woensdag 6 juli 2005 15:35 schreef Chanandler het volgende:
Die Jack stoorde me altijd mateloos. Ben blij dat ie even niet op TV is met zn lelijke hondenkop.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
jij blij dat hij straks terug komt op Talpa als "chef satire" of "chef caberet" zoals dhr talpa het zelf al noemde![]()
Had ze het toch verkeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:27 schreef Jumparound het volgende:
*Jomanda: "ik zie het cijfer 10" Jack S. "Hahahahahaha haha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha"
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:22 schreef Remzz het volgende:
Ik mis het gezeik van jou eigenlijk wel.
Jouw geloofwaardigheid neemt anders ook niet echt toe na deze post. Maargoed, denk wat jij wil denkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:56 schreef Chanandler het volgende:
Oja trouwens, wie kan die hele Jack spijkerman nou nog goed vinden als ie voor het geld naar een andere zender gaat? Hij gooit daar zn hele geloofwaardigheid het raam uit
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:14 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Jouw geloofwaardigheid neemt anders ook niet echt toe na deze post. Maargoed, denk wat jij wil denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |