bizar, zo ziet je gezicht er dus uit als je in je gezicht wordt geschoten:quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:11 schreef Harry_Sack het volgende:
ha, Oprah, een of ander gedoe over mishandeling: the woman who survived ..
Ze heeft een wieltje op haar strot..![]()
Wacko Jackoquote:
Zelfs die ziet er beter uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wacko Jacko
Geloof best onbelangrijkquote:De man met de baard is in het immense heelal nooit waargenomen, net zomin als Donar met zijn strijdwagen op de wolken door geen enkele vliegtuig passagier ooit is waargenomen.Voor de meeste astronomen is religie dan ook een afgehandelde zaak. Het verschil in mentaliteit zit hem voornamelijk in het verschil tussen de aannames van het geloof die onveranderd blijven en de wetenschappelijke benadering waardoor een verklaring voor de wereld zo als die zich aan ons voordoet met bewijs wordt gestaafd. Een betere theorie verwerpt altijd de theorie die minder is. Wetenschappers hoeven geen oorlog te voeren over de lading van het elektron, het is een feit.
Er was een computermodel gemaakt waardoor ze er als een heel simpel persoon uit zou komen te zien. Ze zou nooit meer wat ruiken, maar haar neus zou wel flexibel zijn geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs die ziet er beter uit
Maar hoe is het eindresultaat geworden van deze persoon, lijkt het weer een beetje op een gezicht?
Met een flexibele neus kan je nog goed geld verdienen ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Er was een computermodel gemaakt waardoor ze er als een heel simpel persoon uit zou komen te zien. Ze zou nooit meer wat ruiken, maar haar neus zou wel flexibel zijn geloof ik
Nog minder bij de Mac etenquote:Nu is er een walrus die 53 kg afviel en er nog gigantisch uitziet
hehehe, volgende week over de kinderachtige zieligheid en humorloosheid van gelovigenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geloof best onbelangrijk
Hoeveel wetenschap wordt er op dit moment gedaan in Iran en S.A. ?! Of zijn ze te bang voor de conclusies ?!?
Volgens mij gaat het de Jerrykant opquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is dit voor rare moeder. Eerst vergiftigt ze haar kinderen en dan belt ze zelf 911
Heb je nog steeds een hekel aan zwarte mensen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
(zo weigerde ik te zeggen dat ik zwarte mensen lief vond).
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een hekel aan zwarte mensen ?
geef maar toe, je wou gewoon niet meezingenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.
Die rechtse eo-lulligheid die was me bekend..maar wat was het zinnetje wat je 'spontaan' moest zeggen dan letterlijk ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, het hele punt was in die uitzending dat ik "verplicht" was om dat te zeggen. Daar ging ik niet in mee, vervolgens moest ik ergens in een hoekje gaan zitten terwijl de rest van het publiek mee ging zingen met liederen over God, het is jammer dat ik dat gemist heb, uiteraard, maar ik laat mij niets afdwingen.
Dat weet ik zo exact niet meer, 1998 is niet bepaald gisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die rechtse eo-lulligheid die was me bekend..maar wat was het zinnetje wat je 'spontaan' moest zeggen dan letterlijk ?
Denk er eens over dan. Werd het je voorgekauwd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat weet ik zo exact niet meer, 1998 is niet bepaald gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |