abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 16:46:32 #1
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28481502
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28482003
Dank U.

Mols inderdaad naar ADO
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28482004
Mols had aangegeven te stoppen. Echter doet ie dat nu niet. Na mijn idee een beetje kansloos maar goed we zullen zien.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  maandag 4 juli 2005 @ 17:00:55 #4
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28482028
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef Druppel het volgende:
Mols had aangeeven te stoppen. Echter doet ie dat nu niet. Na mijn idee een beetje kansloos maar goed we zullen zien.
nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.
pi_28482128
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef mitt het volgende:

[..]

nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.
Dat is de andere kant van het verhaal. Hij had het zelf aangegeven te stoppen. Staat er op die site die ik aangaf een aantal weken gelden.

Maar goed na mijn idee was mols over de top heen. En best wel ver ook. Om hem dan te houden lijkt me niet logisch.
pi_28485719
Mols, gaat toch een beetje af vind ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28487235
Leuk, derby tegen Elinkwijk in de eerste ronde beker. En Mols mis je niet echt, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:29:50 #8
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28505441
Mols was niet echt meer een toegevoegde waarde nee, alhoewel het systeem waarin Utrecht speelde ook niet echt geschikt was voor Mols. Maar met de aankopen Fortuné en Nelisse heb je veel meer beweging voorin
pi_28517046
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk, derby tegen Elinkwijk in de eerste ronde beker. En Mols mis je niet echt, lijkt me.
Idd een leuke wedstrijd. Goed ff kijkken hoe we aan kaarten kunnen komen.
pi_28517147

[ Bericht 100% gewijzigd door Druppel op 05-07-2005 16:59:39 ]
pi_28596129
De nieuwe selectiespelers, in het nieuwe shirt.

pi_28596956
Wie zijn die andere 3 behalve Nelisse, Grandel en Fortuné? Zie ik nou Tiendalli?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:07:56 #13
26251 Eilanden
pi_28599035
Volgens mij Van Steensel, Aljic (die met die lji-naam ) en Tiendalli inderdaad
pi_28599056
Okee, Adnan Alisic. Die hadden ze toch feitelijk al?
www.thuisuiteten.nl
pi_28615170
Alisic en van steensel komen uit de jeugd (jong utrecht). Ook tiendalli stond daar op de lijst en behoren nu tot het 1ste.
pi_28619258
Kan een van jullie eens een opstelling maken hoe de basis er ongeveer uit komt te zien?
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:58:41 #17
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28622583
Grandel,
Cornelisse, Di Tomasso, Schut, Braafheid (Shew A Tjon)
Kruys, de Jong, Tanghe, van den Bergh, Douglas, Nelisse

zoiets zal het wel worden.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:59:06 #18
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28624709
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef mitt het volgende:
Grandel,
Cornelisse, Di Tomasso, Schut, Braafheid (Shew A Tjon)
Kruys, de Jong, Tanghe, van den Bergh, Douglas, Nelisse

zoiets zal het wel worden.
Grandel

Cornelisse, DiTo, Keller, Shew A Tjon

Tanghe, Kruys, Somers, vd Bergh

Fortune Nelisse

Dat denk ik...!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:42:55 #19
26251 Eilanden
pi_28635757
Grandel

Cornelisse - Dito - Schut (en zo lang die niet fit is: Keller) - Braafheid

Tanghe - Kruys - De Jong - Van den Bergh

Nelisse - Fortuné
pi_28635794
Douglas niet?
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:55:25 #21
26251 Eilanden
pi_28636148
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Douglas niet?
Oeps goede opmerking! Hmmm misschien De Jong eruit en Douglas erin..... maar zoals die hier staat kan ook inderdaad
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:33:19 #22
26251 Eilanden
pi_28664331
Hans van de Haar is de nieuwste aanwinst van RKC Waalwijk. De 30-jarige aanvaller mocht na een tegenvallend seizoen transfervrij vertrekken bij FC Utrecht.

Van de Haar zag zich bij FC Utrecht geconfronteerd met de komst van Robin Nelisse. Aanvankelijk wilde hij de concurrentie wel aangaan met de nieuweling, maar nu heeft Van de Haar dan toch gekozen voor zekerheid. Een aanbod van Heracles werd afgewezen door de spits. Van de Haar speelde twee seizoenen voor de club uit de Domstad, waarin hij zestien keer trefzeker was. Daarvoor was hij actief voor Haarlem, De Graafschap, Uerdingen, Ulm, Bregenz en weer De Graafschap, waarmee hij in 2003 degradeerde.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/16135
pi_28664570
v/d Haar dus niet naar Heracles, maar naar RKC!.

Bij FC Utrecht lijkt de linksbackpositie een beetje het probleem of heb ik het mis? Braafheid en Tsjew A Tjon zijn niet echt geweldige linksbacks.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:29:17 #24
26251 Eilanden
pi_28665854
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Haar dus niet naar Heracles, maar naar RKC!.

Bij FC Utrecht lijkt de linksbackpositie een beetje het probleem of heb ik het mis? Braafheid en Tsjew A Tjon zijn niet echt geweldige linksbacks.
Linksbackpositie is al geruime tijd een probleem
pi_28666543
Verrassende move van Hans, dan moet er nog wel een back-up spits bijkomen.
That's all folks!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:55:00 #26
26251 Eilanden
pi_28666680
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassende move van Hans, dan moet er nog wel een back-up spits bijkomen.
Inderdaad zat ik ook aan te denken, omdat Rajcomar ook verhuurd is...
  zondag 10 juli 2005 @ 10:59:30 #27
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28675676
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.

Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
pi_28676335
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.

Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
Nope, transfervrij.
quote:
Van de Haar naar RKC Waalwijk
UTRECHT - Hans van de Haar speelt het komend seizoen bij RKC Waalwijk. De spits mocht transfervrij vertrekken bij FC Utrecht, hoewel hij nog twee jaar had te gaan. Van de Haar speelde twee seizoenen voor FC Utrecht.
Bron: De Telegraaf
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:52:29 #29
26251 Eilanden
pi_28676841
Misschien drukte Van de Haar qua salaris wel zwaar op de begroting en laten ze hem daarom transfervrij gaan? Anders kan ik het ook niet verklaren waarom hij zonder vergoeding weg kan
pi_28676905
Van de Haar is gehaald toen Utrecht financieel zwaar in de problemen zat....
  zondag 10 juli 2005 @ 23:45:34 #31
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28695161
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
quote:
'Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog'
Foeke Booy toonde zich zaterdag tevreden over het eerste optreden van zijn vernieuwde team. 'We hebben in zes dagen al een behoorlijke progressie gemaakt.'

De automatismen ontbraken nog, maar dat is normaal, zei Booy. 'We spelen in een ander concept en de spelers moeten nog aan elkaar wennen. Toch heb ik vandaag al een aantal fantastische momenten gezien. Er ziet muziek, dat kun je nu al zien.'

En Booy over het eerst optreden van de nieuwe spelers: 'De kwaliteiten van Nelisse waren al bekend bij het publiek, maar ook over Fortuné en Grandel zijn wij zeker. Aan het geroezemoes aan de kant kon je horen dat onze supporters al enthousiast zijn over deze jongens.'

De keuzemogelijkheden zijn volgens hem groter dan vorig seizoen. 'Vorig jaar hadden we dertien, veertien volwaardige basisspelers. Nu hebben we zeventien, achttien potentiële basisspelers.' Over de missie voor het nieuwe voetbaljaar laat de trainer van FC Utrecht dan ook geen twijfel bestaan: 'We gaan voor Europees voetbal.'

Ook verdediger Bas Mooij en aanvaller Guiseppe Rossini lieten een positieve indruk achter. De twee jonge spelers maken de voorbereiding op het seizoen mee met de A-selectie. 'Ook als een stimulans naar de spelers van Jong FC Utrecht toe', gaf Booy aan.

Met het vertrek van Hans van de Haar naar RKC Waalwijk was het positief dat Rossini zaterdag een goede indruk maakte in de korte speeltijd die hem gegund werd. De achttienjarige spits twee keer doel trof. 'We kijken eerst naar de mogelijkheden die we in eigen huis hebben en er zijn ook andere spelers die op die positie uit de voeten kunnen', aldus Booy.

'We willen een jonge speler als Rossini zeker de ruimte geven. Als we nu direct een speler halen, gooien we al bij voorbaat de deur dicht voor hem. Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog.'

Rossini ?
pi_28699344
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
[..]

Rossini ?
Vanuit jong FCU doorgestroomd.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:16:54 #33
26251 Eilanden
pi_28869448
Crosspost uit het oefenpotjes-topic:

Utrecht-Anderlecht 0-2

Nadat de voorbereiding werd aangevat tegen meer bescheiden tegenstanders verplaatste Anderlecht zich vandaag naar Utrecht voor de eerste serieuze test van het seizoen.

Anderlecht werd in Woerden opgewacht door de plaatselijke ploeg die twéé Belgen aan de aftrap bracht.Onze paarswitten kenden eigenlijk nooit problemen met een weinig creatieve thuisploeg en wonnen de wedstrijd dan ook verdiend met 0-2 door doelpunten van Serhat en de ingevallen Laurent Delorge.

(Aldus de website van Anderlecht)
pi_29153923
quote:
Beresterk Arsenal laat FC Utrecht kansloos

FC Utrecht bleek niet opgewassen tegen Arsenal. De Engelse ploeg speelde zijn beste voetbal tot nu toe in de voorbereiding en zegevierde in Oostenrijk met ruime cijfers: 3-0.
Manager Arsène Wenger koos voor een sterke opstelling. Naast onder meer Dennis Bergkamp en Thierry Henry stonden slechts twee onbekende namen in de basisopstelling, die van doelman Mark Howard en de op proef zijnde middenvelder Alexander Song.

Al na dertien minuten kwamen de bij vlagen vloeiend spelende Gunners op voorsprong dankzij Robert Pires, die twee maal vanaf elf meter mocht aanleggen na een overtreding van Edson Braafheid op Fredrik Ljungberg. Na rust schoot José Antonio Reyes fraai de 2-0 binnen, waarna Henry simpel de 3-0 aantekende voor Arsenal, waar nieuw komer Aliaksandr Hleb uitblonk.

FC Utrecht had het zeer moeilijk en mocht doelman Franck Grandel danken dat het verschil niet groter uitviel. Echt gevaarlijk werd de ploeg van coach Foeke Booy slechts twee maal. Darl Douglas schoot voor rust over, en vlak voor tijd knalde Rick Kruys een vrije trap net naast de paal.

Vi.nl

Met Grandel komt het wel goed dan!
That's all folks!
pi_29165821
Volgens het AD was Utrecht zeker niet minder en konden ze goed meevoetballen.

Leuk toch, die verschillende inzichten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:15:54 #36
26251 Eilanden
pi_29168118
Volgens de FC-website was Arsenal duidelijk de betere ploeg en werden de zwakke plekken van de FC blootgelegd, maar werd er bij vlagen aardig meegevoetbald.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:23:03 #37
26251 Eilanden
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:05:22 #38
26251 Eilanden
pi_29222163
Utrecht TV binnenkort op Talpa
pi_29351760
Het lijkt erop dat we weer problemen met scoren hebben, hopelijk gaat het in de competitie wel goed.

Verder denk ik dat Foeke zo gaat beginnen aan het seizoen :

Grandel
Tiendalli - Cornelisse - DiTommaso-Braafheid
Kruys - De Jong - Somers
Tanghe
Nelisse - Fortune
pi_29367365
Somers een basisplaats
pi_29381632
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29391192
Wat een domme fout.
That's all folks!
pi_29440104
Zo, vanavond eindelijk weereens naar het stadion, ik las dat er minimaal 250 Villa supporters komen, maar dat het er ook zomaar 500 kunnen worden. (zij kunnen gewoon aan de kassa kaartjes kopen)

Ben benieuwd naar de opstelling, en naar Grandel & Fortune.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:25:00 #46
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29440789
Ik heb superveel zin in vanavond, eindelijk weer naar mijn geliefde Galg!! Ben ook benieuwd wat het gaat worden met dit team
pi_29454484
Een geflatteerde 1-2.

Maar wat speelden Nelisse en Fortune vooral in de tweede helft goed zeg, ben echt onder de indruk van ons nieuwe spitsenduo, en de emoties van die Rossini na zijn fout...

Als iedereen heel blijft kunnen we nog weleens gaan verrassen dit seizoen !
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:36:42 #48
26251 Eilanden
pi_29454546
Utreg begon slecht, maar kreeg in de loop van de wedstrijd het betere van het spel. Rossini was er inderdaad kapot van, maar gelukkig was het maar een oefenwedstrijd
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:21:41 #49
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29457168
Ja, mooie pot jongens!
Eindelijk weer eens in ons mooie Galgenwaard

Wanneer gaan ze nou eindelijk eens die prutser van een speaker eruit tiefen en Ben Korver weer aannemen?! Wat een idoot.

Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!

Ik verheug me al op de volgende wedstrijd!

Oh ja: Rossini, het vijandelijke doel was de andere kant op! Wel sneu voor die knul
pi_29463459
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.

Braafheid en Tiendalli voor Shewie en Douglas in de basis trouwens, vooral Tiendalli speelde een stuk beter dan Douglas, die wederom liet zien wel te willen, maar niet te kunnen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:15:52 #51
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_29463547
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:

Wanneer gaan ze nou eindelijk eens die prutser van een speaker eruit tiefen en Ben Korver weer aannemen?! Wat een idoot.
Waar ze hem gevonden hebben drama.

Was verder een mooie wedstrijd, als Tanghe nog een iets betere vorm krijgt, dan kan het een heel
leuk seizoen worden.
Wanna see a joke, check a look-a-like
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:56:24 #52
26251 Eilanden
pi_29464325
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.

Braafheid en Tiendalli voor Shewie en Douglas in de basis trouwens, vooral Tiendalli speelde een stuk beter dan Douglas, die wederom liet zien wel te willen, maar niet te kunnen.
Om me heen haalden wat mensen Fortuné en Tiendalli door elkaar, dus je hoorde geregeld' 'Die Fransman is ook overal op het veld te vinden'
pi_29468449
Fortuné maakte indruk las ik. Foeke wil dat hij en Nelisse er samen rond de 30 gaan maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_29478791
Dat zou wel een enorme stunt zijn, dan zullen ze rond plek 4, 5 moeten eindigen.
That's all folks!
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:27:20 #55
26251 Eilanden
pi_29481892
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Fortuné maakte indruk las ik. Foeke wil dat hij en Nelisse er samen rond de 30 gaan maken.
Foeke kan dat wel willen maar of het gebeurt is wat anders

Maar Fortuné speelde inderdaad goed! Snel, goede bewegingen in huis, gaat goed het duel aan. Bij Nelisse zie je gewoon meteen dat het een goede voetballer is.. sterk aan de bal en weet soms met één beweging een medespeler vrij te zetten of weg te sturen.
pi_29485998
Bij Nelisse is het inderdaad 'vreemd' dat ie met die lange poten van 'm nog ZO technisch is.

Beide spitsen zijn ook lekker doelgericht, hard schot, ja ik kan niet wachten op de competitie.
pi_29487855
Het doelpuntenstaatje van Nelisse en Fortuné biedt geen hoop op 30 wat dat betreft.

Fortuné schiet er in de Franse Ligue 2 gemiddeld 10 in per jaar, Nelisse schiet er in de eredivisie gemiddeld ook zo'n 10 in. 20 zou dus logischer zijn en al mooi.

Maar goed, Gluscevic kwam ook ineens los toen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:08:49 #58
26251 Eilanden
pi_29491643
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Het doelpuntenstaatje van Nelisse en Fortuné biedt geen hoop op 30 wat dat betreft.

Fortuné schiet er in de Franse Ligue 2 gemiddeld 10 in per jaar, Nelisse schiet er in de eredivisie gemiddeld ook zo'n 10 in. 20 zou dus logischer zijn en al mooi.

Maar goed, Gluscevic kwam ook ineens los toen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Hopelijk voor Utrecht wordt het resultaat beter dan verwacht

Maar ik ben met je eens dat 20 al een mooi resultaat zal zijn
pi_29534994
Hoppa, dubbele cijfers in Zuilen, 't was gezellig.
quote:
Dubbele cijfers tegen Elinkwijk
FC Utrecht bereikte dinsdag eenvoudig en met overtuigende cijfers de tweede ronde van het Amstel Cup-toernooi. De ploeg van Foeke Booy speelde stadgenoot Elinkwijk naar een 10-0 nederlaag.

De vrees van trainer Frans Schuitemaker van Elinkwijk kwam dus toch uit. 'Ik moet er niet aan denken dat we met dubbele cijfers worden afgedroogd', zei hij vooraf. Het scorebord aan het Theo Thijssenplein was er zelfs niet op berekend en gaf na de tiende treffer weer 0-0 aan. Tot grote hilariteit van de Elinkwijk-aanhang.

FC Utrecht werkte aan het scorend vermogen. Marc-Antoine Fortuné had met twee treffers en drie assists een belangrijk aandeel in de ruime zege, maar ook Stefaan Tanghe, Dwight Tiendalli en Robin Nelisse scoorden twee keer. FC Utrecht liep in de eerste helft snel uit naar 0-6. Tiendalli opende na een klein kwartier de score. Aan dat doelpunt ging een fraaie aanval vanaf de linkerkant via Van den Bergh en Fortuné vooraf. Dat drietal speelde sterk in het twee spitsensysteem waarin veel ruimte lag op de vleugels. In tweede helft kwamen er nog vier treffers bij. Al liet de ploeg in die fase ook verschillende goede kansen onbenut tegen de amateur-hoofdklasser, die dinsdag een eenvoudige hindernis bleek voor FC Utrecht.

'We hadden drie doelstellingen vanavond', zei Booy. 'We wilden de eerste ronde doorkomen, goed voetbal spelen en scoren. Daar zijn we alledrie in geslaagd. Het is bij deze wedstrijden belangrijk dat je mentaal goed voorbereid het veld in gaat. We spelen ook voor de supporters en die mag je niet teleurstellen. We zijn na de 0-4 professioneel doorgegaan. Als je met tien doelpunten verschil wint, heb je je plicht wel gedaan.'

Booy vond dat zijn team als geheel goed speelde, maar vijf dagen voor de start van de competitie zag hij ook zaken die nog beter kunnen. Zoals het positiespel en ook de laatste pass voorin vond hij nog niet altijd even zuiver. 'Maar we zijn ook pas vijf weken bezig', gaf hij aan. 'We moeten ons zeker niet rijk rekenen met deze uitslag, want de wedstrijd van zondag zal een heel ander verhaal zijn.' Dan start voor FC Utrecht de competitie met het uitduel bij NEC.

woensdag 10 augustus 2005 @ 12:42:46 #60
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29537829
Was inderdaad gezellig Gelukkig heb ik geen wedje gelegd met een maat van me die 0-10 voorspelde, had ik weer een kratje moeten halen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:45:58 #61
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_29537859
Durft iemand zich te wagen aan een voorspelling (NEC-Utreg)??

Ik gok op 1-1
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_29539942
Nou, gezellig. Nu komen jullie naar ons toe de 20e of de 21e.

Wij hebben niets te verliezen. Wel leuk, dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk thuis. Zegt niet alles, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
pi_29540098
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:45 schreef dribbel79 het volgende:
Durft iemand zich te wagen aan een voorspelling (NEC-Utreg)??

Ik gok op 1-1
1-3
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:15:12 #64
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29551892
Ik zeg 0-2. Goals van Fortuné en Tanghe.
That's all folks!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:38:16 #66
26251 Eilanden
pi_29558827
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg 0-2. Goals van Fortuné en Tanghe.
Ik zeg: Het konijn mag blijven
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:39:16 #67
26251 Eilanden
pi_29558851
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, gezellig. Nu komen jullie naar ons toe de 20e of de 21e.

Wij hebben niets te verliezen. Wel leuk, dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk thuis. Zegt niet alles, maar toch.
MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!

pi_29562098
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef Eilanden het volgende:

[..]

MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!

Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
www.thuisuiteten.nl
pi_29572875
Dat is wel erg weinig.
That's all folks!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:57:44 #70
50237 dribbel79
pi_29576451
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
Onwaar, zelfs naar nietszeggende oefenduels gaan minimaal 400 man ofzo...denk dat er 500 man afreist naar H.I.A. (Hendrik-IDo Ambacht)...
pi_29581118
Okee, dat is dan in ieder geval leuk voor de recette. Misschien minder leuk voor de lokale politiek, al die enge hooligans.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:01:27 #72
26251 Eilanden
pi_29590786
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's geen Utreg-fan dan Hou er maar rekening mee dat er zeker meer dan 40 man af zullen reizen. De hierboven genoemde 500 lijkt me veel waarschijnlijker
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:34:53 #73
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29591617
Het ligt helemaal aan tegen wie, waar en wanneer het is. Veel mensen kunnen niet altijd om 19:00 ergens zijn. Simpelweg omdat ze in Utreg of omstreken werken en niet alle dagen maar vrij kunnen nemen.

Maar meer dan 40 zijn het er zowiezo altijd wel
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_29599125
Nou, dat komt dan goed uit, want de aftrap is om 20.00

SBS6 komt opnamen maken.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:06:25 #75
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29671690
Bedroevend wedstrijdje

Echt best kon je het spel niet noemen. Vreselijk veel balverlies en amper ballen die aankwamen in de voorhoede. HEBBEN we eindelijk een voorhoede dan komt de bal daar niet
pi_29682703
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef thaduck het volgende:
Bedroevend wedstrijdje

Echt best kon je het spel niet noemen. Vreselijk veel balverlies en amper ballen die aankwamen in de voorhoede. HEBBEN we eindelijk een voorhoede dan komt de bal daar niet
Zoals Foeke al zei gingen ze teveel mee in het lange-halen-snel-thuis-voetbal van NEC.

Zondag a.s. moet het iig beter, heb er zin an !
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:12:25 #77
50237 dribbel79
pi_29685888
Utreg-AZ, iemand een voorspelling???
Ik zeg 1-0, is genoeg!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:04:34 #78
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29687069
Ik ga voor 3-2, waarvan 0-2 in de rust
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:51:31 #79
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_29688204
Foeke gister bij Namen en Rugnummers

http://media.rtvutrecht.nl/91237
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_29694081
Ik ruik kansen hoor, voor 21-9.
www.thuisuiteten.nl
pi_29700112
Het was in ieder geval erg gezellig bij NEC, beetje stil aan de overkant whaha, maar de sfeer zat er lekker in!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:22:53 #82
26251 Eilanden
pi_29704680
ASWH-Elinkwijk 0-0 ..... hmmm ik ruik ook kansen MM!
pi_29720103
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
ASWH-Elinkwijk 0-0 ..... hmmm ik ruik ook kansen MM!
Zie: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1
www.thuisuiteten.nl
pi_29722361
Tim Cornelisse naar AZ ?
pi_29724780
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:53:17 #86
50237 dribbel79
pi_29725102
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Als je een beroerd seizoen wil hebben , moet je dat doen...
pi_29748806
Weer een seizoenskaart in handen gedrukt gekregen...

ben benieuwd...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 12:07:58 #88
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29749256
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:38 schreef Druppel het volgende:

[..]

FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.
Bron?
pi_29751422
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:07 schreef thaduck het volgende:

[..]

Bron?
UN
pi_29753685
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:50 schreef Poepoog het volgende:
Weer een seizoenskaart in handen gedrukt gekregen...

ben benieuwd...
Ach zo erg zal het tog niet zijn.
pi_29753703
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef Druppel het volgende:

[..]

Ach zo erg zal het tog niet zijn.
Nou ben in ieder geval geen successupporter
pi_29805036
Ik heb al weer zin in Zondag ..en die week erop, en daarop en daarop *ahum*
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:49:12 #93
80791 crew  Paul
pi_29806992
ik ga ook zondag ( filmen dan ,maar kan wel de wedstrijd zien )
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:40:15 #94
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29808076
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ga ook zondag ( filmen dan ,maar kan wel de wedstrijd zien )
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:47:03 #95
80791 crew  Paul
pi_29808222
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:40 schreef thaduck het volgende:

[..]

Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?
nee , RTV Utrecht ingerold
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:53:23 #96
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29808381
Zenden die nog wat uit dan? Ze hebben de rechten toch niet voor herhaling/samenvatting??
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:56:09 #97
80791 crew  Paul
pi_29808454
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef thaduck het volgende:
Zenden die nog wat uit dan? Ze hebben de rechten toch niet voor herhaling/samenvatting??
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ook
pi_29809070
Succes stadsgenoten
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:26:19 #99
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29809252
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
Succes stadsgenoten
Tegen wie mag Heereveen dit weekend aantreden?
pi_29809275
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef thaduck het volgende:

[..]

Tegen wie mag Heereveen dit weekend aantreden?
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakken
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:27:27 #101
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29809289
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ook
Ah cool! En vanaf nu ook beelden MET klok erbij??? Ik keek altijd graag naar de herhaling, maar het gemis van die klok was belabberd, en technisch gezien niet heel ingewikkeld.

En het is goedkoper dan voor ¤ 0,99 herhaling kijken van Versatel
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:27:45 #102
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29809297
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakken
Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoder
pi_29812979
A.s. zondag eerste thuiswedstrijd. Nu heb ik mn seizoenskaart (pas geleden) besteld, maar hij is nog niet binnen. Donderdag vertelde iemand van FCU dat ik dan zaterdag naar het stadion moest bellen, maar ja: niemand die daar opneemt natuurlijk.

Heeft iemand een idee hoe ik nog aan mijn scc kan komen voor de wedstrijd van morgen? Iemand in dezelfde situatie?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:00:50 #104
26251 Eilanden
pi_29813279
De rechten van de samenvattingen en wedstrijden zijn dit seizoen ook anders. Tot zondagavond 23:59 uur heeft Talpa de rechten op de beelden, daarna vallen de rechten op de beelden weer terug naar de clubs. RTV Utrecht zal dan waarschijnlijk wel een deal met de FC hebben gesloten
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:47:36 #105
80791 crew  Paul
pi_29814799
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Eilanden het volgende:
De rechten van de samenvattingen en wedstrijden zijn dit seizoen ook anders. Tot zondagavond 23:59 uur heeft Talpa de rechten op de beelden, daarna vallen de rechten op de beelden weer terug naar de clubs. RTV Utrecht zal dan waarschijnlijk wel een deal met de FC hebben gesloten
Ik weet eigenlijk niet precies hoe het zit
pi_29816905
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Forza het volgende:
A.s. zondag eerste thuiswedstrijd. Nu heb ik mn seizoenskaart (pas geleden) besteld, maar hij is nog niet binnen. Donderdag vertelde iemand van FCU dat ik dan zaterdag naar het stadion moest bellen, maar ja: niemand die daar opneemt natuurlijk.

Heeft iemand een idee hoe ik nog aan mijn scc kan komen voor de wedstrijd van morgen? Iemand in dezelfde situatie?
je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.
pi_29817216
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.
Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.

[ Bericht 7% gewijzigd door Forza op 20-08-2005 18:49:22 ]
pi_29818609
Morgen Marianne Weber in het supportershome ..joepie *ahum*. Wel zeer goeie DJ's die na de wedstrijden komen draaien in het home dit seizoen. Uiteraard wordt Herman Bekien ook herdacht morgen met o.a. grote spandoeken op de Bunnikside.

Wat ook zeker een pluspunt is dat je nu persé lid moet zijn van de supportersvereniging om het home in te komen. Zijn we in ieder geval af van die zielige luitjes die alleen in de rust en na de wedstrijd binnen komen (en waardoor je bijna geen bier meer kan halen door de drukte).
pi_29822418
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:04 schreef Forza het volgende:

[..]

Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.
heb je al een bevestiging?
pi_29822577
Nelisse vindt zichzelf een zeer productieve spits, dus dat belooft wat voor het komende seizoen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:05:18 #111
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29825404
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef thaduck het volgende:

[..]

Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoder
Wel lastig, maar mooie uitslag! 5-4 is altijd leuk om naar te kijken (helaas zelf niet naar gekeken)
pi_29845076
Ouderwets drama-voetbal was het helaas weer...

Tanghe over de top ?

En laat Booy aub Somers voortaan op links zetten ipv Dave.
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:08:48 #113
26251 Eilanden
pi_29851312
Ik vrees dat scoren dit seizoen ook weer een probleem gaat worden....
pi_29851822
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik vrees dat scoren dit seizoen ook weer een probleem gaat worden....
Gewoon vrije trappen uitlokken, daar hebben wij ook veel baat bij
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 augustus 2005 @ 22:29:54 #115
80791 crew  Paul
pi_29853840
De 1 minuut stilte was mooi , kreeg er helemaal kippenvel van toen ze Utreg mn stadsie gingen draaien ...
De 1e helft vond ik ok
  zondag 21 augustus 2005 @ 23:44:01 #116
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29855729
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
De 1 minuut stilte was mooi , kreeg er helemaal kippenvel van toen ze Utreg mn stadsie gingen draaien ...
De 1e helft vond ik ok
whehe volgens mij heb ik jouw zien lopen op het veld Voor de 1e helft liep er iemand met een camera bij de cameravrouw van Eyeworks (voor vak P waar ik zit). Naar mijn idee iets groens met bruin of zwart aan, kenda?
  zondag 21 augustus 2005 @ 23:45:19 #117
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29855759
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ouderwets drama-voetbal was het helaas weer...

Tanghe over de top ?

En laat Booy aub Somers voortaan op links zetten ipv Dave.
Tanghe is afgeschreven, hadden we moeten verkopen.
Dave is al meer dan 1 seizoen drama en huilen met de pet op. En dat voor iemand die 28 is en op zijn hoogtepunt moet zijn

Jean-Paul viel wel mooi in, man met karakter!
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:29:39 #118
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29860401
Afscheid van Herman vond ik wat magertjes, ergerde me ook groen en geel aan mensen die verdomme niet eens het respect op kunnen brengen om 1 minuut hun bek te houden!

1e helft was goed, maar hadden de kansen beter moeten benutten.

Maar wtf! De smerigste speler van Nederland kon weer lekker zn gang gaan, ja meneer van Galen dus... tuig van de laagste soort zeg ik je Wat een smerige aap, hij had minstens rood moeten hebben! En meneertje Bossen vond het allemaal prima en geeft een Utreg speler maar een kaart

2e helft hebben we het (weer) laten liggen... zonde hoor

Idd: Tanghe is niet meer wat het geweest is en v.d. Bergh mag ook verkassen wat mij betreft
pi_29861251
vd Bergh is goed als linksbuiten in een 4-3-3 systeem, maar als hangende linkshalf laat ie duidelijk zien dat ie niet het inzicht heeft voor die positie.

Somers kan zijn momenten veel beter kiezen !

En inderdaad had van Galen er na 10 minuten al afgemoeten met dat gemep van 'm, en wat dacht je van Tim de Cler ? Die mocht maar blijven vasthouden, ook al deed ie het voor de 10e keer....
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:54:07 #120
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29861657
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:29 schreef Takemenow het volgende:
Afscheid van Herman vond ik wat magertjes, ergerde me ook groen en geel aan mensen die verdomme niet eens het respect op kunnen brengen om 1 minuut hun bek te houden!
Nou, ik vond het anders wel ijzig stil! Stiller dan ik ooit gehoord heb met een volle bak. Wij hoorden op zuid boven ons de dakspanten kraken zelfs

Het ging in het begin beetje mis, BS begon te zingen terwijl minuut stilte de bedoeling was. Gelukkig loste dat snel op en was het meer dan een minuut dood en doodstil. Kreeg er kippenvel van, en het was absoluut op zijn plek voor iemand als Herman.
pi_29862248
Vindt je het gek dat het mis ging. Als het dood en dood stil is hoor je de speaker bijna niet. Dus misschien dat ze daar dan eens is wat aan moeten doen.

Verder vond ik de minuut stilte ook is echt stil. Hoorde zelf op enige afstand een mobiele telefoon afgaan.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 augustus 2005 @ 11:55:31 #122
80791 crew  Paul
pi_29862660
ja wat kraakte het stadion zeg
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:12:05 #123
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29862911
Naast mij stonden 2 oude mannetjes gewoon luidkeels door te lullen over hoe hun weekend was geweest
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 augustus 2005 @ 12:14:23 #124
80791 crew  Paul
pi_29862960
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:44 schreef thaduck het volgende:

[..]

whehe volgens mij heb ik jouw zien lopen op het veld Voor de 1e helft liep er iemand met een camera bij de cameravrouw van Eyeworks (voor vak P waar ik zit). Naar mijn idee iets groens met bruin of zwart aan, kenda?
dat was ik niet
pi_29869335
Jullie moeten aan de vorm werken hoor, voor 21-9.
www.thuisuiteten.nl
pi_29886175
Hoe kom ik trouwens aan een uitkaart?
pi_29887148
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:53 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een uitkaart?
Ik heb een foto met de aanvraag mee gestuurd. En heel groot op gezet,

LET OP FOTO UITKAART.

En dat hielp. Maar bel even naar administratie van FCU. Kunnen je daar perfect mee helpen. Was je ook bij NEC?
pi_29887188
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Druppel het volgende:

[..]

Ik heb een foto met de aanvraag mee gestuurd. En heel groot op gezet,

LET OP FOTO UITKAART.

En dat hielp. Maar bel even naar administratie van FCU. Kunnen je daar perfect mee helpen. Was je ook bij NEC?
ben op me werk...

Nee, daar was uitkaart toch verplicht?

Wil wel mee naar PSV. Is het geen aparte kaart? Net als een paar seizoenen geleden?
pi_29887649
Nee bij mij zit de uitkaart op me seizoenskaart. Maar denk dat ie ook wel als losse kaart verkijgbaar is.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:39:29 #130
50237 dribbel79
pi_29887759
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:35 schreef Druppel het volgende:
Maar denk dat ie ook wel als losse kaart verkijgbaar is.
Klopt, bel ff naar ticketing en vraag naar Michel Meerveld, komt 't goed....da's de regelneef
pi_29887896
Bij NEC deden ze nog niet zo heel moeilijk om de Uitkaart.
pi_29895795
Bij ons kan je aan de kassa kopen.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:53:37 #133
80791 crew  Paul
pi_29901266
Ik wou zondag naar FC Utrecht maar heb geen seizoenskaart kan je daar dan gewoon naartoe? en naar welke wedstrijden MOET je een seizoenskaart hebben ?
pi_29902370
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Bij ons kan je aan de kassa kopen.

Dit is het FC Utrecht topic, open anders zelf even ergens anders een topic.
pi_29911933
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou zondag naar FC Utrecht maar heb geen seizoenskaart kan je daar dan gewoon naartoe? en naar welke wedstrijden MOET je een seizoenskaart hebben ?
Je hebt voor geen enkele wedstrijd een seizoenskaart nodig. Echter met wedstrijden van de grote 3 kan het voorkomen dat het stadion uitverkocht is. Dan moet je er snel bij zijn om een kaartje via TB te kopen.
Echter is er wel een clubkaart nodig. Deze is voor 6 euro via FCU te bestellen.

Maar goed vaak kan je er wel eentje van iemand lenen om een kaartje te halen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 11:01:17 #136
80791 crew  Paul
pi_29913746
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Druppel het volgende:

[..]

Je hebt voor geen enkele wedstrijd een seizoenskaart nodig. Echter met wedstrijden van de grote 3 kan het voorkomen dat het stadion uitverkocht is. Dan moet je er snel bij zijn om een kaartje via TB te kopen.
Echter is er wel een clubkaart nodig. Deze is voor 6 euro via FCU te bestellen.

Maar goed vaak kan je er wel eentje van iemand lenen om een kaartje te halen.
welke wedstrijden heb je geen clubkaart nodig dan
pi_29917331
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:01 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

welke wedstrijden heb je geen clubkaart nodig dan
Voor elke wedstrijd waarbij je een kaartje via een TB koopt heb je clubkaart nodig. Helaas is dat enkele jaren geleden ingesteld.
pi_29921060
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dit is het FC Utrecht topic, open anders zelf even ergens anders een topic.
Het ging toch over uitkaarten?
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:25:00 #139
80791 crew  Paul
pi_29932205
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef Druppel het volgende:

[..]

Voor elke wedstrijd waarbij je een kaartje via een TB koopt heb je clubkaart nodig. Helaas is dat enkele jaren geleden ingesteld.
ja maar ik dacht dat er ook wedstrijden waren " zonder risico " en dat je daar zonder clubkaart naartoe kon
pi_29949592
quote:
Gebruik clubcard bij wedstrijden zonder risico
Het uitgangspunt bij een wedstrijd zonder risico is dat in principe iedereen de wedstrijd kan bezoeken. Deze wedstrijden hebben dan ook geen clubcardverplichting en men kan zoveel toegangsbewijzen kopen als men wil.
Je hebt gelijk echter welke wedstrijden dat zijn weet ik niet. FC Twente zeker niet.
pi_29952512
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:57 schreef Druppel het volgende:

[..]

FC Twente zeker niet.
Hoezo niet dan?
pi_29954283
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoezo niet dan?
Zijn in het verleden niet altijd de vriendelijkste wedstrrijden geweest.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:58:08 #143
50237 dribbel79
pi_29999145
quote:
Onbekend maakt in de regel onbemind. Voor keeper en nieuwkomer Franck Grandel (27) geldt dat geenszins. De goedlachse Fransman steelt nu al de harten van de Utrechtse fans. Hij is 1 meter 84 lang, ambitieus en spectaculair.

Zet een uit Guadeloupe afkomstige Fransman op het podium tijdens de Open Dag van FC Utrecht en wat zingt hij? Juist, Als ik boven op de Dom sta van wijlen Utrechts volksheld Herman Berkien. 'Hij loopt al vanaf dag één met een klein woordenboekje in zijn rechterhand', vertelt Foeke Booy vol trots. 'En denk maar niet dat ik een woord Frans tegen hem ga spreken. Dat vertik ik. Hij moet de taal leren, en hij wil dat ook.'

Ik ben Franck Grandel, ik ben 27 jaar, ik woon in De Meern. Het zijn drie korte zinnen die de doelman in zijn korte verblijf heeft geleerd. En natuurlijk de woorden die een sluitpost machtig moet zijn. Los, links, rechts, voor mij. 'Die woorden heb ik geleerd van mijn keeperstrainer Maarten Arts, de andere zinnen leer ik tijdens de Nederlandse les die ik twee keer in de week samen met Marc-Antoine Fortuné volg. Nederlands is een moeilijke taal, vooral de G is een letter die ik moeilijk onder de knie kan krijgen, maar dat schijnt wel vaker voor te komen met de buitenlandse spelers die hier komen voetballen.'

Als keeperstrainer Maarten Arts de maatstaf is voor de kwaliteiten van Franck Grandel, dan hebben we hier te maken hebben met een van de beste doelmannen in de Eredivisie van de laatste jaren. Op de training loopt Arts met een constante glimlach, elke duik van zijn leerling begroet hij met een applaus. Grandel lacht, geniet overduidelijk.

'Hij is een ontzettend leuke doelman om naar te kijken', vervolgt Booy na de training. 'Vorig jaar hoorde ik van mijn scouts dat ze een goede doelman op het oog hadden. Ene Grandel van de Franse tweededivisionist Troyes. Ze zijn een aantal keren wezen kijken en waren zo overtuigd dat ik maar een keer mee ging. Ik was na vijf minuten al helemaal om. Die jongen is zo leuk om naar te kijken.'

Grandel is een imposante verschijning. Slechts een meter tachtig, maar breed in de schouders. 'Ik heb altijd gehandbald, daarom heb ik veel kracht in mijn benen en armen waardoor ik bijvoorbeeld erg hoog kan springen voor iemand van mijn grootte.' En waarom dan die constante glimlach? 'Ik geniet hier', vertelt hij. 'Als je me vraagt wat mijn favoriete club is, dan antwoord ik FC Utrecht. Op dit moment is er geen andere club voor mij.'

Booy: 'Hij is spectaculair.' Grandel: 'Misschien wel, maar ik kan hier niet zo spelen als in Frankrijk. Daar kwam ik er veel uit, nam actief deel aan het spel. Hier moet ik veel communiceren, tactisch meevoetballen en meester in het doelgebied zijn. De schoonheid moet een beetje plaatsmaken voor effectiviteit.'

Een goede 27 jaar oud en nu pas de stap naar het hoogste niveau in een competitie, Grandel is een laatbloeier. 'En ik kende FC Utrecht helemaal niet. Ik had natuurlijk weleens iets gehoord van Ajax, Feyenoord en PSV. Trouwens ook Roda JC, die hebben weleens tegen Franse ploegen gespeeld in het UEFA Cup-toernooi. Ik hoorde van de interesse van Utrecht en dacht: het kan nooit verkeerd zijn om eens te gaan kijken. Dat heb ik gedaan en ik wist niet wat ik zag. Hoe professioneel het hier aan toe gaat, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Het stadion, het aantal trainers en begeleiders. Ik durf niet te geloven dat het bij de grote clubs als Ajax, Feyenoord en PSV nog professioneler aan toe gaat, dat kan gewoon niet.'

Enkele spelers van het tweede elftal komen langs. Ca va Frank? De oudere supporters van Utrecht aan de kant van het trainingsveld: Ca va Frank? Grandel is nu al geliefd bij de supporters. Grandel: 'Dat voel ik ook, deze club leeft echt. Dat merk ik ook in de stad dat alles hier om de voetbalvereniging draait. Alleen al daarom voel ik mezelf verplicht me aan te passen aan de club, de taal en de cultuur. Ze steken veel energie in mij, dat moet ik teruggeven.'

Grandel, geboren getogen in Guadaloupe, een klein eilandje in het Caribisch gebied tussen Dominica en Antigua waar Frans en Creools de hoofdtalen zijn, heeft zijn eigen succes gecreëerd. Hij vertelt: 'De eerste vereniging waar ik speelde heette Iles (wanneer vertaald toevallig genoeg eiland, red.). Ik speelde altijd voorin, maar op een dag was onze keeper ziek en zette mijn trainer me in het doel. Ik ben er daarna nooit meer uitgegaan. Ik droomde vroeger ervan om profvoetballer te worden. Ik wist ook dat ik naar Frankrijk moest om die droom verwezenlijken. Dus toen ging ik maar. Op negentienjarige leeftijd heb ik alles en iedereen achter me gelaten.'
'Het was in het begin moeilijk, erg moeilijk', benadrukt de doelman. 'Het voelde alsof ik alles en iedereen in de steek liet. Ik zat alleen in Frankrijk, had geen familie en vrienden om mij heen en de enige manier om geld te verdienen was om een voetbalclub te vinden. Ik zocht in het begin elke dag naar een vereniging. Zelfs op zondag, terwijl ik overtuigd katholiek ben. Ik bid elke dag een aantal keer. God heeft me in die tijd geholpen, ik kon aan de slag bij Mulhouse.'

Zijn ouders en familie ziet Grandel zelden of nooit. Hij gaat niet op bezoek, maar laat zijn familie wel geregeld overkomen. 'Ik mis het land wel', geeft hij toe. 'Guadeloupe is een heerlijk land. Het weer is goed, je wordt bij wijze van spreken wakker op het strand. Ik kom er niet vaak, maar wanneer ik er ben, vind ik het altijd moeilijk om weer weg te gaan.'

De lach komt weer terug op het gezicht wanneer hem de vraag wordt gesteld of hij een held is in Pointe-a-Pitre, zijn 60 duizend tellende geboortedorp. 'Eigenlijk wel ja', geeft hij toe. 'Alle wedstrijden werden er live via de schotel uitgezonden. Ik hoop dat dat met de wedstrijden van FC Utrecht ook gaat gebeuren. Ik wil dat de mensen in mijn land trots op me kunnen zijn.'

Zelfzuchtigheid valt hem sowieso niet te verwijten. Van het salaris van Grandel neemt hij wat hij nodig heeft om goed te kunnen leven, de rest gaat linea recta naar zijn familie. 'Ik voetbal voor twee dingen. Het plezier en mijn familie. Het is heel belangrijk voor ze dat ik dit doe. Ik ben de oudste zoon, het is een natuurlijke verantwoordelijkheid die ik op me neem. Ook al kennen we niet veel armoede in ons land, de verschillen tussen rijk en arm bestaan nauwelijks, kom ik niet uit een rijk gezin. Mijn moeder is momenteel serveerster in een restaurant, mijn vader werkt vooral thuis en wat mijn broertje doet, tsja, dat weet ik eigenlijk niet. Dat is altijd een raadsel voor me geweest.'
Grandel: 'Ik neem een groot risico daar de lasten van mijn familie op te nemen, dat besef ik maar al te goed. Maar ik doe het met liefde, zij zijn het belangrijkste in mijn leven. Maar wanneer ik straks niet presteer en op een dood spoor beland, heb ik niet alleen mezelf, maar ook me familie ermee. Daarom is misschien te verklaren waarom ik zo graag wil slagen. Ik draag de verantwoordelijkheid over een heel gezin.'

Terug naar de training. Grandel duikt, springt als een volleerd artiest. De bal pakken is één, de bal op een sierlijke wijze pakken is twee. 'Dat vind ik het mooie aan doelman zijn', zegt hij. 'De sierlijkheid, de manier waarop je van nut kan zijn voor een team.' Niet geheel toevallig zijn twee donkere keepers zijn idolen van vroeger. Grandel: 'Allereerst Bernard Lama. Niet alleen omdat hij een grote keeper was, maar ook de manier van keepen verhief hij tot een kunstvorm. De andere keeper is Stanley Menzo. Vooral zijn manier van meevoetballen was indrukwekkend. Hij was echt een elfde speler. Is hij nu assistent van Marco van Basten? Dat wist ik niet. Ik heb het altijd jammer gevonden dat hij gepasseerd werd na de wedstrijd van Ajax tegen Bordeaux. In zijn hoogtijdagen was hij een van de beste keepers in heel Europa.'

In de eerste competitiewedstrijd van FC Utrecht tegen NEC oogde Grandel nog wat onwennig, dat weet hij zelf ook. Zo pareerde hij een kopbal van NEC-spits Bart Van Den Eede op een aparte manier. Het leek bijna op handbalΣ 'Ja, die wedstrijd was voor mij moeilijk, maar wel bevredigend. Ik moet nog op dit team ingespeeld raken. Niet alleen de manier van voetballen is voor mij wennen, ook de communicatie moet nog beter gaan. Ik kan met David Di Tommaso, die toevallig ook in De Meern woont, in het Frans praten, maar daar heeft de rest van het team ook weinig aan. In Frankrijk werden keepers vooral getraind op het fysieke aspect, hier word ik vooral technisch bijgeschoold. Een keeper moet in Nederland niet alleen ballen tegenhouden, maar ook het spel overzien en meedenken.'

Grandel hoorde al eerder van de nieuwe competie-opzet in de Eredivisie. Play-offs, het klinkt hem in de oren als een raar fenomeen. 'Als ik goed heb begrepen gaat het erom dat de eerste acht in de eindstand mee doen om Europees voetbal. Dat klopt toch? Dan denk ik dat wij met Utrecht bij de eerste vijf eindigen. Voor lager wil ik het eigenlijk niet doen.'

Drie Fransmannen zitten er momenteel in het team, volgens Grandel moet er vooral gelet worden op Fortuné, de nieuwe aanvaller afkomstig van Brest. 'Ik kan me nog een wedstrijd herinneren tussen Troyes en Brest. Het werd 1-1, hij scoorde. Hij is een snelle, sterke spits die voor Utrecht van grote waarde kan zijn, dat weet ik zeker. Er staat hier een uitstekende mix van kwaliteit. Het is heel fijne spelersgroep, ze geven me allemaal het gevoel dat ik hier welkom ben.'

'Wist je trouwens dat Thierry Henry, Liliam Thuram en William Gallas hun wortels eveneens in Guadaloupe hebben liggen?', vervolgt Grandel. 'Dat zegt genoeg over de voetbalkwaliteiten die het land heeft voorgebracht.' Is Grandel de toekomstige keeper van het nationale elftal? Hij lacht, alweer. 'Nee, dat zal wel niet gebeuren. Ik droom, net als toen ik klein was, over zulke dingen. Bijvoorbeeld hoe het is om in de Spaanse of Italiaanse competitie te spelen. Maar dat is nu niet realistisch om aan te denken. Ik zit nu bij FC Utrecht, deze club is voor mij het belangrijkste.'

Na de met 1-2 verloren wedstrijd tegen AZ staat Franck Grandel ietwat beteuterd aan de voorkant van de kleedkamer. De zo typerende glimlach is even van zijn gezicht verdwenen. 'Vandaag was het een moeilijke wedstrijd. AZ heeft een sterke ploeg met grote individuele klassen.' Maar wat zegt dat over de doelman die bij de 1-1 van Barry van Galen niet voluit leek te gaan en bovendien positioneel geen sterke wedstrijd speelde? Grandel: 'Niet heel veel, ik vond dat ik bij de 1-1 niet beter had kunnen reageren. Het was een knap doelpunt. Het seizoen is bovendien net pas begonnen, met één punt uit twee duels doen we het niet goed. Ik heb me echt verbaasd over de supporters van deze club. Die staan de hele wedstrijd achter ons. Alleen daarvoor zouden we alle wedstrijden moeten winnen. Het is extraordinaire. Nu zijn we slecht begonnen met één punt uit twee duels, maar het komt allemaal wel goed. Je kan beter slecht beginnen dan slecht eindigen, toch?'
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:54:23 #144
50237 dribbel79
pi_30005262
Ik gok op 2-0 trouwens, Nelisse en Tanghe...
pi_30006038
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:35 schreef Druppel het volgende:

[..]

Zijn in het verleden niet altijd de vriendelijkste wedstrrijden geweest.
tja die vuurwerkgeluiden.

vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:41:54 #146
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30006626
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:03:20 #147
26251 Eilanden
pi_30056778
Wat een k*twedstrijd zeg .....

En die Grandel houdt ook geen bal tegen ....
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:27:41 #148
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30056958
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22

...............
pi_30057086
Ik zeg niets, maar als jullie deze vorm nou nog een week of 5 aanhouden...
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 augustus 2005 @ 18:00:09 #150
80791 crew  Paul
pi_30057231
was voor het eerst op de bunnikside vond het keigezellig
ohja en de wedstrijd was een drama
pi_30067138
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:

...............
Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.
pi_30067176
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:

...............
gloryhunter!
pi_30067199
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg niets, maar als jullie deze vorm nou nog een week of 5 aanhouden...
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_30068149
We missen een creatieve middenvelder.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:35:39 #155
50237 dribbel79
pi_30068571
Ik geef niemand echt een zware onvoldoende, zelfs Keller deed 't goed (op 1 cruciaal moment na)...Dave was zelfs redelijk bezig.
De enige die me tegenviel was Stefaan...en de afronding hè??
Je had gewoon moeten winnen! PSV uit win je ook niet en wat je tegen Vitesse doet is altijd een raadsel, de welbekende vorm van de dag hè?
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:26:41 #156
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30069076
Keller en Braafheid waren zo'n beetje de enige fatsoenlijke spelers in mijn ogen. Tanghe is nog steeds stront op poten en over de rest ga ik nie eens spreken. Ook vreemd is dat het middenveld niet lijkt te snappen dat Nelisse de bal in de voeten wil en niet met een pisboog vanaf de 16 geschoten. Daar ken die niets mee.

Voor de rest vond ik weinig mensen boeiend om te zien gister, dit werd nog eens onderstreept door het niet uitreiken van de MOTM.
pi_30069895
Is Tanghe op z'n retour?
That's all folks!
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:14:17 #158
50237 dribbel79
pi_30069944
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Tanghe op z'n retour?
Jaartje of 2 pas hoor...
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:16:06 #159
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30069985
Sinds vorig seizoen wel heel erg, na de botbreuk in zijn hand is hij niet meer op niveau gekomen.

Maak me nu al zorgen over Schut
pi_30070598
Braafheid speelde een superwedstrijd
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:38:42 #161
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30070611
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:48 schreef Druppel het volgende:

[..]

Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.
Dat jullie er ook nog serieus op ingaan zeg
Tuurlijk verkoop ik mn kaart niet, was gewoon effe pissed... en terecht
pi_30070739
Ik vond het wel een amusante wedstrijd voor mijn gevoel zit het stadion ook voller dan vorig jaar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 augustus 2005 @ 13:54:55 #163
80791 crew  Paul
pi_30071081
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef Poepoog het volgende:
Ik vond het wel een amusante wedstrijd voor mijn gevoel zit het stadion ook voller dan vorig jaar.
komt omdat ik er nu bij zit
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:22:52 #164
50237 dribbel79
pi_30087961
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:38 schreef Poepoog het volgende:
Braafheid speelde een superwedstrijd
Je vergeet Tiendalli
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:02 #165
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30100733
Rot op met Tiendalli. Na zijn valpartij en circusshow van vorige wedstrijd

En met Braafheid zullen we de oorlog wel redden ja. Zie veel liever Shewie magoei. Hij speelde als enige zo'n beetje een fatsoenlijke wedstrijd. Maar zeggen ze ook niet dat in het land der blinden eenoog koning is?
pi_30105575
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.
Best hoor.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:47:35 #167
26251 Eilanden
pi_30143773
Ik snap die tevredenheid over Keller niet zo ... als mandekker voldoet hij, maar opbouwend is het een van de slechtste spelers van Utrecht. Balbezit van Keller is in 90% van de gevallen de bal weer inleveren....

Braafheid zie ik voorlopig liever dan Shewi. Shewi kon soms verdedigend aardige wedstrijden spelen, maar opbouwend is het bij Shewi ook een ramp
pi_30143981
Leuke ploeg Utrecht
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:58:22 #169
26251 Eilanden
pi_30144183
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
Dat leuke moeten ze nog gaan laten zien SCH
Komt nog wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door SCH op 31-08-2005 21:05:33 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:04:15 #171
26251 Eilanden
pi_30144334
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Komt nog wel.

mail je me even zie profiel
Done!
pi_30144373
  donderdag 1 september 2005 @ 08:49:35 #173
50237 dribbel79
pi_30156550
quote:
Op pagina 14 in de Voetbal International van vandaag een klein stukje met Stefaan Tanghe. Hij meent dat de slechte seizoenstart is te wijten aan het feit dat de aanvallers nog niet op elkaar in gespeeld zijn. Tevens geeft hij toe zijn vorm nog niet gevonden te hebben. Hij beseft dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu brengt. Bij een verlies in Eindhoven zal de druk tijdens de volgende thuiswedstrijd (vitesse) immens groot zijn, beseft hij.
  donderdag 1 september 2005 @ 10:49:29 #174
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30158996
Hou op over Tanghe man...

Ik word misselijk als ik aan hem denk..
pi_30175246
Die had gewoon een jaar geleden in België moeten gaan ballen, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 september 2005 @ 19:33:38 #176
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_30175722
Thange is één van de weinige creatieve spelers van de FC. Het is te hopen dat het snel zijn vorm terug heeft, scheelt een slok op een borrel
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 1 september 2005 @ 19:59:10 #177
50237 dribbel79
pi_30176528
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Die had gewoon een jaar geleden in België moeten gaan ballen, denk ik.
Noem me één speler in de huidige selectie die beter is op die positie
pi_30176611
Gaat om het feit dat je soms te lang kan blijven. Voor dat salaris hadden ze misschien een gelijkwaardige jongen kunnen halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30468626
Mijn god, wat een clown staat er bij jullie in de goal.
pi_30468682
Grandel

Een attractie op zich.
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:21:26 #181
26251 Eilanden
pi_30470072
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
pi_30470923
Ik ben ook in de mineur Eilanden, zullen we ons bezatten?
pi_30472361
Hij moet nog wat werken aan z'n momenten van uitkomen, dan komt het wel goed...
That's all folks!
pi_30472396
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 11 september 2005 @ 02:48:04 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30474927
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
Hij heeft je vandaag toch verschillende keren goed gered,sneu van zo'n blunder dan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 11 september 2005 @ 09:26:52 #186
26251 Eilanden
pi_30476686
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben ook in de mineur Eilanden, zullen we ons bezatten?
  zondag 11 september 2005 @ 09:28:20 #187
26251 Eilanden
pi_30476696
Suijk, DG ... ik baseer mijn (voorlopige) mening niet alleen op gisteren. Ook in de voorgaande wedstrijden overtuigde hij niet. En dat mee naar voren gaan, kost je bijna weer een tegengoal zoals tegen Twente...
pi_30476912
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.
Voor dat eerste staat hij dan ook onder de lat. Een keeper kan een aantal keer fantastisch redden, als hij dan ook een keer gruwelijk in de fout gaat heeft hij het toch slecht gedaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 11:38:18 #189
80791 crew  Paul
pi_30478603
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat een clown staat er bij jullie in de goal.
wat deed die dan ?
pi_30479702
Jammer van die blunder, 0-0 was een terechte uitslag geweest, ergerde me kapot aan het commentaar bij Talpa aangezien het helemaal geen verdiende overwinning was, en die Cocu met zijn nulletje of 3-4, BAH.

En als we het over clowns gaan hebben, Koné
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 12:22:27 #191
80791 crew  Paul
pi_30479853
Wie gaan dr zondag naar het stadion
pi_30480367
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wat deed die dan ?
Grandel kwam uit, sprong, strekte z'n armen maar kon niet bij de bal. Kone kon vervolgens de bal simpel binnenschieten.
That's all folks!
pi_30486288
Teletekst heeft het over "de uistekende keeper Grandel". Hoe zit dat nou?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 16:00:39 #194
80791 crew  Paul
pi_30486361
ik gok dat hij goed was maar een blunder maakte
pi_30486384
Hij dat alles goed, uitstekend zelfs, op twee uitloopfouten na.
That's all folks!
  zondag 11 september 2005 @ 16:01:55 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30486395
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Teletekst heeft het over "de uistekende keeper Grandel". Hoe zit dat nou?
Hij was ook uitstekend,op 1 foutje na...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30486438
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik gok dat hij goed was maar een blunder maakte
Dan kan je nog uitstekend keepen.

Een spits die er 3 maakt en 2 opgelegde kansen mist, heeft ook een goede wedstrijd gespeeld.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 16:06:09 #198
80791 crew  Paul
pi_30486535
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan kan je nog uitstekend keepen.

Een spits die er 3 maakt en 2 opgelegde kansen mist, heeft ook een goede wedstrijd gespeeld.
idd, hee hebben jullie dat stuk gelezen in het Utrechts Nieuwsblad over Tanghe dat hij niet snapte waarom hij niet in de basis stond
  zondag 11 september 2005 @ 16:07:23 #199
26251 Eilanden
pi_30486574
Toch moet hij me nog overtuigen en dat baseer ik niet alleen op gisteren, maar op enige wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien en de twee thuiswedstrijden.
pi_30486622
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
Toch moet hij me nog overtuigen en dat baseer ik niet alleen op gisteren, maar op enige wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien en de twee thuiswedstrijden.
Jij kan het natuurlijk het beste beoordelen maar volgens mij maakt heel Utrecht geen sterke indruk en dan is de keeper ook kwetsbaar, zeker een nieuwe. Hij had gewoon pech dat het de enige goal was dan.
  zondag 11 september 2005 @ 16:08:58 #201
26251 Eilanden
pi_30486627
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:06 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

idd, hee hebben jullie dat stuk gelezen in het Utrechts Nieuwsblad over Tanghe dat hij niet snapte waarom hij niet in de basis stond
Tanghe, die volgens mij in potentie de beste speler van Utrecht is, stond er wat mij betreft terecht naast. De eerste wedstrijden scopte hij nog geen deuk in een pakje boter dat urenlang in de zon heeft gelegen.
pi_30486654
Wat zalig om over de crisis bij Utrecht te kunnen ouwehoeren
  zondag 11 september 2005 @ 16:11:56 #203
26251 Eilanden
pi_30486725
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij kan het natuurlijk het beste beoordelen maar volgens mij maakt heel Utrecht geen sterke indruk en dan is de keeper ook kwetsbaar, zeker een nieuwe. Hij had gewoon pech dat het de enige goal was dan.
Achterin staat het aardig, maar ook niet meer dan dat. Keller doet het verdedigend aardig, maar is opbouwend rampzalig. Di Tomasso/Schut zou een veel beter duo zijn... hoop dan ook dat SChut vanaf de winterstop terug is. Kruys en Tanghe zijn op het middenveld uit vorm en dat voel je gelijk. Voorin moeten Fortuné en Nelisse, die beiden overigens wel goede voetballers zijn, duidelijk aan elkaar wennen. Daarbij is Utrecht omgeschakeld van 4-3-3 naar 4-4-2 en je ziet dat het elftal daar ook nog aan moet wennen.
pi_30486785
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
hoop dan ook dat SChut
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 16:16:33 #205
80791 crew  Paul
pi_30486851
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:09 schreef SCH het volgende:
Wat zalig om over de crisis bij Utrecht te kunnen ouwehoeren
nou
pi_30488167
Nemen jullie die Grandel ook mee naar ons?
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 september 2005 @ 16:57:55 #207
80791 crew  Paul
pi_30488224
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nemen jullie die Grandel ook mee naar ons?
ja en dan winnen we heus nog wel ( toch ? )
pi_30488447
Zou wel erg zijn als jullie niet winnen, maar stiekem gaat iedereen hier steeds meer hopen, gezien de vorm van FCU.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 september 2005 @ 17:20:47 #209
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30488845
Was gister gewoon onterecht. Foute inschatting van Grandel, maar kan me ook nog discussies herinneren over het feit dat Ponk maar op ze lijn bleef staan en daar alles door misliep..

Daarentegen heb ik me bescheurd van het lachen om met name Koné. Wat een drol op pootjes was het gister.

Alleen vind ik dat die mafkezen voorin nu eindelijk eens moeten gaan scoren! Slappe gelul over het elkaar niet aanvoelen en bla bla boeit me niet zoveel, ze communiceren niet en slaan allebei een gigantische flater. Flikker dan maar Douglas naast Fortuné ofzo, maar Booy: doe in fukkingsnaam is wat! Want zo gaan we degradatievoetbal spelen
pi_30545902
Zijn jullie fans zo erg?

Van www.aswh.nl:
quote:
6. Het publiek en de eigen leden worden verzocht niet in kleding langs de lijn te gaan staan van andere eredivisieclubs. Ook de allerjongsten niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_30546997
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Zijn jullie fans zo erg?

Van www.aswh.nl:
[..]
Nou, Utrecht en Ajax zijn niet de beste vriendjes.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 september 2005 @ 20:30:10 #212
80791 crew  Paul
pi_30551182
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef thaduck het volgende:
Was gister gewoon onterecht. Foute inschatting van Grandel, maar kan me ook nog discussies herinneren over het feit dat Ponk maar op ze lijn bleef staan en daar alles door misliep..

Daarentegen heb ik me bescheurd van het lachen om met name Koné. Wat een drol op pootjes was het gister.

Alleen vind ik dat die mafkezen voorin nu eindelijk eens moeten gaan scoren! Slappe gelul over het elkaar niet aanvoelen en bla bla boeit me niet zoveel, ze communiceren niet en slaan allebei een gigantische flater. Flikker dan maar Douglas naast Fortuné ofzo, maar Booy: doe in fukkingsnaam is wat! Want zo gaan we degradatievoetbal spelen
idd zondag scoren !!
pi_30552649
Wie van jullie komt Rajcomar ophalen?
pi_30579787
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nou, Utrecht en Ajax zijn niet de beste vriendjes.
Hier draagt men vooral Feyenoord-shirts.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 september 2005 @ 22:01:09 #215
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30585800
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, DAAR win je de oorlog mee

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2002/03 Fortuna Sittard 19 0 Eerste divisie
2003/04 Fortuna Sittard 31 8 Eerste divisie
2004/05 FC Utrecht 20 0 Eredivisie
2005/06 FC Den Bosch 7 0 Eerste divisie
Totaal 77 8

Need I say more?
  woensdag 14 september 2005 @ 22:53:39 #216
50237 dribbel79
pi_30588058
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Graafschap, Zwolle, Cambuur, Emmen???
pi_30588794
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hier draagt men vooral Feyenoord-shirts.
Ja maar schijnbaar moeten ze er altijd in de buurt zijn om een wedstrijd te kunnen verzieken. Het liefst met de hulp van de tegen partij......!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 september 2005 @ 11:31:25 #218
80791 crew  Paul
pi_30690164
Als je Alje Schut wilt ontmoeten hij is elke week bij z'n broer Derk Schut kijken bij Dovo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 september 2005 @ 12:03:05 #219
80791 crew  Paul
pi_30690964
Tot zo
Er gaat een gast van Paul de Leeuw in het mascottenpak vandaag he
pi_30698131
FCU lijkt op tijd in vorm voor de kraker van woensdag.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 september 2005 @ 17:20:55 #221
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30700489
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
FCU lijkt op tijd in vorm voor de kraker van woensdag.
Jaja, maak je borst maar nat

[Volle borst]
Joolll die weet de uitslag al!
[/Volle borst]
pi_30700848
Die fluit woensdag toch niet?

Kom jij ook mee?
www.thuisuiteten.nl
pi_30703070
Drama-wedstrijd, geen goed voetbal ok, maar er was totaal geen strijd en beleving.

Ach ja, in ieder geval 3 punten.
pi_30707267
Gefeliciteerd

Vanwaar die reacties op Vreven op deze manier trouwens?
  zondag 18 september 2005 @ 22:09:38 #225
26251 Eilanden
pi_30710316
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd

Vanwaar die reacties op Vreven op deze manier trouwens?
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.

Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
pi_30710559
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.

Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.

Ik zou nooit voor Vreven juichen hoor, ook niet als ie voor ons speelde en een hattrick zou maken maar ik vind het wel wat hypocriet overkomen dat hij nu ineens zo behandeld wordt. En natuurlijk ligt het aan de supporters, of stond dat gefluit op een cd-tje?
  zondag 18 september 2005 @ 23:05:53 #227
26251 Eilanden
pi_30712102
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.

Ik zou nooit voor Vreven juichen hoor, ook niet als ie voor ons speelde en een hattrick zou maken maar ik vind het wel wat hypocriet overkomen dat hij nu ineens zo behandeld wordt. En natuurlijk ligt het aan de supporters, of stond dat gefluit op een cd-tje?
SCH .. het is niet 'ineens'. Vorig seizoen werd hij ook al minder vriendelijk ontvangen vanwege diverse minder vleiende uitspraken (om een understatement te gebruiken) over Utrecht die hij in interviews heeft gedaan. Dat staat helemaal los van zijn vechtlust en heeft dus niets met hypocriet zijn te maken.
  maandag 19 september 2005 @ 00:03:35 #228
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30714002
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ut wordt tijd dat die indiaan met 2 poten op de aarde terugkomt inderdaad.

@ SCH:
Ok, hij moest weg. Niets aan de hand. Toen kwam ie terug bij Vitesse, niets aan de hand. Toen ging ie opeens roepen dat Utrecht een klote club was, dat het hem niet boeide en dat hij de supporters toch maar ruk vond. Beetje wat spelers afzeiken etc. En het dan vreemd vinden dat ie zo onthaald wordt? Het ligt toch voor de 100% aan hemzelf.
Voorbeelden van oud-spelers die WEL normaal onthaald worden uit recent verleden:
- Harald Wapenaar
- Igor Glusevic ( )
- Dirk Kuyt
- Pascal Bosschaart
- Michael Mols

En zo zijn er nog tal van voorbeelden die ik nu ff niet kan bedenken. Hoe zou het toch komen dat juist vreven niet fatsoenlijk onthaald wordt? Dat ligt toch echt voor de volle 100% aan hemzelf.

En dan een beetje op TV gaan zitten janken Ik lag in een scheur. Mafkees die gast, totaal geen realiteit in die gozer te vinden

Zeker na zo'n reactie heb je nog vrienden

vreven, gooi je haar lossss!!! BREEK JE NEK!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2005 @ 00:32:01 #229
80791 crew  Paul
pi_30714777
ff de layout verklooien

[ Bericht 15% gewijzigd door Paul op 19-09-2005 00:45:38 ]
pi_30714874
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
That's all folks!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2005 @ 00:44:13 #231
80791 crew  Paul
pi_30715017
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
hij deed niet lief vandaag, daarom waren de fans denk ik ook zo erg fluiterig
  maandag 19 september 2005 @ 00:53:26 #232
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30715230
quote:
Mee eens. Maar dan moet je het NIET over jezelf afroepen met gelijk vd Bergh in ze gezicht slaan.
Wat tevens NIET te zien was is dat hij voor ons vak (P) stond en met fans ging 'praten'. Beter gezegd: hij ging ze uitschelden. Wat verwacht je dan nog?

Wapenaar ging tenminste eerst naar ze eigen publiek klappen en toen naar de BS. DAN heb je ballen en dwing je respect af, wat hij ook meteen kreeg (HEE HEEE HEEEEE!)
pi_30718388
Wat de fuck deed Vreven tegen Dave Dat Jol daar geen kaart voor trok zeg.
  maandag 19 september 2005 @ 09:11:52 #234
50237 dribbel79
pi_30718734
Dingsdag tegen Nelisse dan (2 keer geloof ik)
Neliise had een pingel moeten krijgen en stond (geloof ik) niet buitenspel bij de afgekeurde 2-0...

Kruys zijn gele kaart had een oranje-rood randje trouwens..
pi_30719486
Vreven was belachelijk gister! Hij werd pas serieus uitgefloten na zijn smerigere overtredingen. daarvoor waren het maar amper mensen die floten, zeker niet massaal. Wapenaar werd super behandeld en stelde zich ook super op naar het publiek toe
pi_30719589
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
Vreven was belachelijk gister! Hij werd pas serieus uitgefloten na zijn smerigere overtredingen. daarvoor waren het maar amper mensen die floten, zeker niet massaal. Wapenaar werd super behandeld en stelde zich ook super op naar het publiek toe
Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.
  maandag 19 september 2005 @ 10:10:59 #237
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30719692
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.
Tip: neem Versatel
pi_30720144
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:10 schreef thaduck het volgende:

[..]

Tip: neem Versatel
of kom naar het stadion
gisteren voor het eerst naar utrecht geweest, BS, recht achter het doel
heb me errug vermaakt gisteren

goed trouwens dat je zo makkelijk aan kaartjes kon komen zonder CC
pi_30721148
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:

[..]

of kom naar het stadion

Ach als je een SCC heb heb je er helemaal geen last van.
pi_30727472
quote:
Vreven liep de hele wedstrijd op zijn typische wijze te provoceren, te slaan en te schoppen. Het typische is dat werkelijk elke scheidsrechter hem ontziet qua kaarten.
pi_30735537
Welke Utrechters van hier komen woensdag langs voor de bekerkraker?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 19:47:41 #242
26251 Eilanden
pi_30735698
Ik mail je vandaag of morgen wel voor je mobiele nummer ... ik ben erbij, lijkt me leuk om minstens even een drankje te drinken (en te proosten op de overwinning van de FC )
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2005 @ 20:00:08 #243
80791 crew  Paul
pi_30736098
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:

[..]

of kom naar het stadion

Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodig
Ik zat ook achter het doel trouwens op rij 12 dacht ik
pi_30736506
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Eilanden het volgende:
Ik mail je vandaag of morgen wel voor je mobiele nummer ... ik ben erbij, lijkt me leuk om minstens even een drankje te drinken (en te proosten op de overwinning van de FC )
Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 20:14:54 #245
26251 Eilanden
pi_30736629
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.
Dat bedoelde ik ook!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2005 @ 20:15:51 #246
80791 crew  Paul
pi_30736653
Wat is jullie voorspelling tegen ASWH
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2005 @ 20:17:35 #247
80791 crew  Paul
pi_30736713
Ohja vanavond een leuk item over Hans van der Haar hoe het hem daar vergaat bij RKC , bij RTV Utrecht ( namen en rugnummers)
pi_30736884
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:14 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook!
Moet ik wel mijn mobiel meenemen!

Normaliter wint Utrecht wel denk ik, tussen de 0-3 en 0-6 ofzo. Maar goed, 99 keer van de 100 zullen ze winnen, maar misschien is woensdag die ene keer dat ASWH wint.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 20:27:51 #249
26251 Eilanden
pi_30737067
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Moet ik wel mijn mobiel meenemen!
Meenemen lijkt me inderdaad handig ja
pi_30737112
Nou, dat doe ik dus zelden, dus vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_30740248
Wat had Vreven gezegd over v/d Bergh en de club?
  maandag 19 september 2005 @ 23:31:12 #252
50237 dribbel79
pi_30744293
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Wat had Vreven gezegd over v/d Bergh en de club?
ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)
pi_30749806
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodig
Ik zat ook achter het doel trouwens op rij 12 dacht ik
gewoon zonder CC
een vriend van mij kende weer iemand van de ticketverkoop van de FC en die naam noemde hij in de fanshop (op de wedstrijddag) en we konder zoveel kaartjes kopen als we wilde allebei hebben we een CC van andere clubs en daarom dus geen Utrecht CC, allemaal geen probleem
Vak K rij 9, recht achter Harald tijdens de eerste helft
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:55:51 #254
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30750401
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)
Ik zit me rot te zoeken met Google maar de site van VI is echt een neuzensite. De helft werkt niet

In ieder geval:
quote:
Het duel met Vitesse wordt een weerzien met Stijn Vreven en Igor Gluscevic. Vreven deed onlangs enkele prikkelende uitspraken in Voetbal International over voormalige ploeggenoten bij FC Utrecht. 'Daar is wel een dolletje over gemaakt in de groep, maar er spelen geen sentimenten voor ons', aldus Van Loen. 'Het is gewoon een belangrijke wedstrijd voor ons. We kunnen stevig op de vijfde plaats komen als we winnen. We zijn op de goede weg. Met nog drie wedstrijden te gaan, hebben we nu al net zoveel punten als vorig seizoen tijdens de winterstop.'
Bron: http://www.fc-utrecht.nl/(...)euitvoorbesbooy.html
pi_30750494
En toch schijt Dave 4 kleuren als ie tegenover Stijn staat...
pi_30750710
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal ook aan de kant springen als ik een trap/elleboog/kopstoot op me af zie komen. Tenslotte weet je het van te voren bij Vreven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Druppel op 20-09-2005 10:26:40 ]
pi_30765904
David Di Tommaso is een twijfelgeval bij jullie, las ik. Da's mooi.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:29:34 #258
50237 dribbel79
pi_30768942
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat die lange slungel 1 ding vergeet: rennen, Stijn heeft echte en lage startsnelheid, dus je bent 'm zo kwijt...
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:30:11 #259
50237 dribbel79
pi_30768959
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
David Di Tommaso is een twijfelgeval bij jullie, las ik. Da's mooi.
Vergeet het maar, die speelt gewoon...
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:39:09 #260
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30769350
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Vergeet het maar, die speelt gewoon...
*kuch*
http://www.fc-utrecht.nl/(...)VraagtekenVoorW.html
  woensdag 21 september 2005 @ 10:09:24 #261
50237 dribbel79
pi_30783531
quote:
Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemen
Als DiTo niet speelt, wie staat er dan o.a.w. naast Keller??
Kruys is geen optie, komt Shewie naar binnen??
  woensdag 21 september 2005 @ 15:24:37 #262
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30792754
Wouter van Steensel.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:30:38 #263
50237 dribbel79
pi_30792931
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:24 schreef mitt het volgende:
Wouter van Steensel.
Leen heet ie toch??
  woensdag 21 september 2005 @ 15:50:49 #264
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30793535
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:30 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Leen heet ie toch??
Leen?

zal ie wel een tweelingbroer hebben
  woensdag 21 september 2005 @ 15:52:52 #265
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30793588
Ik vergiste me met deze Wouter:

STEENSEL, Wouter Van
Geslacht : Man
Geboren : 1763
Gedoopt : 23 Oktober 1763 in Klaaswaal
Overleden : VOOR 4 MEI 1796
  woensdag 21 september 2005 @ 15:53:22 #266
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30793608
Leendert issut
  woensdag 21 september 2005 @ 15:56:13 #267
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30793696
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:09 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemen
Als DiTo niet speelt, wie staat er dan o.a.w. naast Keller??
Kruys is geen optie, komt Shewie naar binnen??
Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.
pi_30793711
Weer zo iemand die er weinig van snapt.
www.thuisuiteten.nl
pi_30794885
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.
Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.
pi_30795296
Als je ons al niet serieus neemt, hoef je vanaf de onderste helft GGD niemand serieus te nemen...
www.thuisuiteten.nl
pi_30795507
ASWH wordt heus wel serieus genomen, maar de tijd dat we verloren van Katwijk e.d. is voorbij, dus wint Utrecht vanavond met 0-6
pi_30795542
Meer dan 6 tegengoals zou ik persoonlijk vrij matig vinden. Ik ga voor 2-0 trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_30795588
Methodmich: kan je aub even zeggen wie er bij ASWH geblesseerd en geschorst zijn vanavond, en hoe belangrijk die spelers zijn?

Dank!
pi_30795670
ASWH zal vermoedelijk aantreden met

Willem-Jan Barendregt

Boudy Hoogendoorn - Roël Gorré - Xander van der Veeke - Johan Sturrus (c)

Stefan van Dam - Alexander de Jong - Ferry van Lare - Izaäk Verhoeven

Arjan Human - Sjoerd van der Waal

Dan ontbreekt voor de oplettende lezer Richard Lodder (geschorst), zodat Gorré naar het centrum is en Boudy er in komt als rechtsback. Lodder is de beste verdediger van ASWH en misschien wel de hoofdklasse zaterdag.

Op rechtshalf ontbreekt Jordi Boogers, volgens sommigen een onmisbare schakel, vermoedelijk wegens een blessure. Ik vind hem een weinig inspirerende speler en Van Dam of Verbrugge acht ik minstens zo goed.

Ga je verslag doen of schrijven??
www.thuisuiteten.nl
pi_30795711
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
ASWH zal vermoedelijk aantreden met

Willem-Jan Barendregt

Boudy Hoogendoorn - Roël Gorré - Xander van der Veeke - Johan Sturrus (c)

Stefan van Dam - Alexander de Jong - Ferry van Lare - Izaäk Verhoeven

Arjan Human - Sjoerd van der Waal

Dan ontbreekt voor de oplettende lezer Richard Lodder (geschorst), zodat Gorré naar het centrum is en Boudy er in komt als rechtsback. Lodder is de beste verdediger van ASWH en misschien wel de hoofdklasse zaterdag.

Op rechtshalf ontbreekt Jordi Boogers, volgens sommigen een onmisbare schakel, vermoedelijk wegens een blessure. Ik vind hem een weinig inspirerende speler en Van Dam of Verbrugge acht ik minstens zo goed.

Ga je verslag doen of schrijven??
Ik ga inzetten op Utrecht..... ik krijg 1,77 keer mijn inzet terug als ze met 2 goals verschil of meer winnen. Dat kan ik niet laten lopen he

Bedankt
pi_30795766
Weinig dappere gok hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_30796123
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Weinig dappere gok hoor.
Hehe.... wel als je er 200 op zet

Maar deze kan ik gewoon niet laten lopen
  woensdag 21 september 2005 @ 20:43:30 #278
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30802493
Hum, 2-0 door Nelisse
  woensdag 21 september 2005 @ 20:43:49 #279
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30802509
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef Druppel het volgende:

[..]

Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.
Ach, het was alleen ff een steekje onder water hoor
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 20:49:43 #280
80791 crew  Paul
pi_30802729
ey hebben jullie zin om te msnen ? greatski19@hotmail.com is mijn msn
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 21:18:13 #281
80791 crew  Paul
pi_30803810
0-3 utreg
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 21:35:39 #282
80791 crew  Paul
pi_30804470
tha duck voegde jij me nou toe op msn ?
  woensdag 21 september 2005 @ 21:58:37 #283
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30805379
yep
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 september 2005 @ 22:06:47 #284
80791 crew  Paul
pi_30805697
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef thaduck het volgende:
yep
ik vind je niet meer terug
  donderdag 22 september 2005 @ 00:07:17 #285
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_30810523
Op naar de 3e ronde: VVV-Venlo

En thuis ook nog is
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 september 2005 @ 00:25:45 #286
80791 crew  Paul
pi_30810983
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef thaduck het volgende:
Op naar de 3e ronde: VVV-Venlo

En thuis ook nog is
oh wel leuk om heen te gaan dan
pi_30832600
Gefeliciteerd Utrechters!

Niet bijzonder goed gespeeld door jullie. Jammer dat ASWH de verdiende eretreffer niet wist te maken, maar ik ben desalniettemin trots op de jongens. 0-4 kan je met opgeheven hoofd vertellen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:51:56 #288
26251 Eilanden
pi_30836481
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd Utrechters!

Niet bijzonder goed gespeeld door jullie. Jammer dat ASWH de verdiende eretreffer niet wist te maken, maar ik ben desalniettemin trots op de jongens. 0-4 kan je met opgeheven hoofd vertellen.
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!
Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 september 2005 @ 22:49:49 #289
80791 crew  Paul
pi_30841154
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
het blijven amateurs he
pi_30865572
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nou, tot de 0-2 deden we ook goed mee hoor.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:29:59 #291
50237 dribbel79
pi_30885000
Vanavond 0-1 mag ik hopen...

"0-1 = GENOEG !"
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 24 september 2005 @ 20:06:54 #292
80791 crew  Paul
pi_30896194
Utreg gaat denk ik gelijk spelen , 2-2 vanavond
pi_30899414
1-2
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:03:19 #294
26251 Eilanden
pi_30900157
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Utreg gaat denk ik gelijk spelen , 2-2 vanavond
Ik gok op 2-3
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 september 2005 @ 13:26:57 #295
80791 crew  Paul
pi_30913725
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik gok op 2-3
Ik zat toch in de buurt
  zondag 25 september 2005 @ 14:13:17 #296
26251 Eilanden
pi_30914813
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik zat toch in de buurt
Maar gelukkig niet genoeg in de buurt!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 september 2005 @ 14:21:17 #297
80791 crew  Paul
pi_30914989
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar gelukkig niet genoeg in de buurt!
nee
  maandag 26 september 2005 @ 11:07:06 #298
50237 dribbel79
pi_30938873
3 klotegoals (wees blij die nu eens wél binnenvallen) en die Grandel was weer eens bezig...da's geen keeper die punten voor je pakt
pi_30944960
Geen enkele aankoop heeft me tot nu toe kunnen bekoren.
  maandag 26 september 2005 @ 18:29:07 #300
50237 dribbel79
pi_30948158
Nelisse wel...goeie sterke, snelle en technische spits...
pi_30950383
Nelisse? Die vind ik ook maar matig. Kwam er dinsdag al amper aan te pas, laat staan in de HCE.

En Grandel is wel erg wisselvallig.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')