nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef Druppel het volgende:
Mols had aangeeven te stoppen. Echter doet ie dat nu niet. Na mijn idee een beetje kansloos maar goed we zullen zien.
Dat is de andere kant van het verhaal. Hij had het zelf aangegeven te stoppen. Staat er op die site die ik aangaf een aantal weken gelden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef mitt het volgende:
[..]
nou FC was hem ook liever kwijt dan rijk hoor.
Idd een leuke wedstrijd. Goed ff kijkken hoe we aan kaarten kunnen komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk, derby tegen Elinkwijk in de eerste ronde beker. En Mols mis je niet echt, lijkt me.
Grandelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef mitt het volgende:
Grandel,
Cornelisse, Di Tomasso, Schut, Braafheid (Shew A Tjon)
Kruys, de Jong, Tanghe, van den Bergh, Douglas, Nelisse
zoiets zal het wel worden.
Oeps goede opmerking! Hmmm misschien De Jong eruit en Douglas erin..... maar zoals die hier staat kan ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Douglas niet?
Linksbackpositie is al geruime tijd een probleemquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Haar dus niet naar Heracles, maar naar RKC!.
Bij FC Utrecht lijkt de linksbackpositie een beetje het probleem of heb ik het mis? Braafheid en Tsjew A Tjon zijn niet echt geweldige linksbacks.
Inderdaad zat ik ook aan te denken, omdat Rajcomar ook verhuurd is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassende move van Hans, dan moet er nog wel een back-up spits bijkomen.
Nope, transfervrij.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.
Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
Bron: De Telegraafquote:Van de Haar naar RKC Waalwijk
UTRECHT - Hans van de Haar speelt het komend seizoen bij RKC Waalwijk. De spits mocht transfervrij vertrekken bij FC Utrecht, hoewel hij nog twee jaar had te gaan. Van de Haar speelde twee seizoenen voor FC Utrecht.
quote:'Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog'
Foeke Booy toonde zich zaterdag tevreden over het eerste optreden van zijn vernieuwde team. 'We hebben in zes dagen al een behoorlijke progressie gemaakt.'
De automatismen ontbraken nog, maar dat is normaal, zei Booy. 'We spelen in een ander concept en de spelers moeten nog aan elkaar wennen. Toch heb ik vandaag al een aantal fantastische momenten gezien. Er ziet muziek, dat kun je nu al zien.'
En Booy over het eerst optreden van de nieuwe spelers: 'De kwaliteiten van Nelisse waren al bekend bij het publiek, maar ook over Fortuné en Grandel zijn wij zeker. Aan het geroezemoes aan de kant kon je horen dat onze supporters al enthousiast zijn over deze jongens.'
De keuzemogelijkheden zijn volgens hem groter dan vorig seizoen. 'Vorig jaar hadden we dertien, veertien volwaardige basisspelers. Nu hebben we zeventien, achttien potentiële basisspelers.' Over de missie voor het nieuwe voetbaljaar laat de trainer van FC Utrecht dan ook geen twijfel bestaan: 'We gaan voor Europees voetbal.'
Ook verdediger Bas Mooij en aanvaller Guiseppe Rossini lieten een positieve indruk achter. De twee jonge spelers maken de voorbereiding op het seizoen mee met de A-selectie. 'Ook als een stimulans naar de spelers van Jong FC Utrecht toe', gaf Booy aan.
Met het vertrek van Hans van de Haar naar RKC Waalwijk was het positief dat Rossini zaterdag een goede indruk maakte in de korte speeltijd die hem gegund werd. De achttienjarige spits twee keer doel trof. 'We kijken eerst naar de mogelijkheden die we in eigen huis hebben en er zijn ook andere spelers die op die positie uit de voeten kunnen', aldus Booy.
'We willen een jonge speler als Rossini zeker de ruimte geven. Als we nu direct een speler halen, gooien we al bij voorbaat de deur dicht voor hem. Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog.'
Vanuit jong FCU doorgestroomd.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
[..]
Rossini ?
quote:Beresterk Arsenal laat FC Utrecht kansloos
FC Utrecht bleek niet opgewassen tegen Arsenal. De Engelse ploeg speelde zijn beste voetbal tot nu toe in de voorbereiding en zegevierde in Oostenrijk met ruime cijfers: 3-0.
Manager Arsène Wenger koos voor een sterke opstelling. Naast onder meer Dennis Bergkamp en Thierry Henry stonden slechts twee onbekende namen in de basisopstelling, die van doelman Mark Howard en de op proef zijnde middenvelder Alexander Song.
Al na dertien minuten kwamen de bij vlagen vloeiend spelende Gunners op voorsprong dankzij Robert Pires, die twee maal vanaf elf meter mocht aanleggen na een overtreding van Edson Braafheid op Fredrik Ljungberg. Na rust schoot José Antonio Reyes fraai de 2-0 binnen, waarna Henry simpel de 3-0 aantekende voor Arsenal, waar nieuw komer Aliaksandr Hleb uitblonk.
FC Utrecht had het zeer moeilijk en mocht doelman Franck Grandel danken dat het verschil niet groter uitviel. Echt gevaarlijk werd de ploeg van coach Foeke Booy slechts twee maal. Darl Douglas schoot voor rust over, en vlak voor tijd knalde Rick Kruys een vrije trap net naast de paal.
Vi.nl
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
http://www.goudengidsdivi(...)der.asp?lNodeId=2452
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!
Waar ze hem gevonden hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Wanneer gaan ze nou eindelijk eens die prutser van een speaker eruit tiefen en Ben Korver weer aannemen?! Wat een idoot.
Om me heen haalden wat mensen Fortuné en Tiendalli door elkaar, dus je hoorde geregeld' 'Die Fransman is ook overal op het veld te vinden'quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.
Braafheid en Tiendalli voor Shewie en Douglas in de basis trouwens, vooral Tiendalli speelde een stuk beter dan Douglas, die wederom liet zien wel te willen, maar niet te kunnen.
Foeke kan dat wel willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Fortuné maakte indruk las ik. Foeke wil dat hij en Nelisse er samen rond de 30 gaan maken.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Het doelpuntenstaatje van Nelisse en Fortuné biedt geen hoop op 30 wat dat betreft.
Fortuné schiet er in de Franse Ligue 2 gemiddeld 10 in per jaar, Nelisse schiet er in de eredivisie gemiddeld ook zo'n 10 in. 20 zou dus logischer zijn en al mooi.
Maar goed, Gluscevic kwam ook ineens los toen.
quote:Dubbele cijfers tegen Elinkwijk
FC Utrecht bereikte dinsdag eenvoudig en met overtuigende cijfers de tweede ronde van het Amstel Cup-toernooi. De ploeg van Foeke Booy speelde stadgenoot Elinkwijk naar een 10-0 nederlaag.
De vrees van trainer Frans Schuitemaker van Elinkwijk kwam dus toch uit. 'Ik moet er niet aan denken dat we met dubbele cijfers worden afgedroogd', zei hij vooraf. Het scorebord aan het Theo Thijssenplein was er zelfs niet op berekend en gaf na de tiende treffer weer 0-0 aan. Tot grote hilariteit van de Elinkwijk-aanhang.
FC Utrecht werkte aan het scorend vermogen. Marc-Antoine Fortuné had met twee treffers en drie assists een belangrijk aandeel in de ruime zege, maar ook Stefaan Tanghe, Dwight Tiendalli en Robin Nelisse scoorden twee keer. FC Utrecht liep in de eerste helft snel uit naar 0-6. Tiendalli opende na een klein kwartier de score. Aan dat doelpunt ging een fraaie aanval vanaf de linkerkant via Van den Bergh en Fortuné vooraf. Dat drietal speelde sterk in het twee spitsensysteem waarin veel ruimte lag op de vleugels. In tweede helft kwamen er nog vier treffers bij. Al liet de ploeg in die fase ook verschillende goede kansen onbenut tegen de amateur-hoofdklasser, die dinsdag een eenvoudige hindernis bleek voor FC Utrecht.
'We hadden drie doelstellingen vanavond', zei Booy. 'We wilden de eerste ronde doorkomen, goed voetbal spelen en scoren. Daar zijn we alledrie in geslaagd. Het is bij deze wedstrijden belangrijk dat je mentaal goed voorbereid het veld in gaat. We spelen ook voor de supporters en die mag je niet teleurstellen. We zijn na de 0-4 professioneel doorgegaan. Als je met tien doelpunten verschil wint, heb je je plicht wel gedaan.'
Booy vond dat zijn team als geheel goed speelde, maar vijf dagen voor de start van de competitie zag hij ook zaken die nog beter kunnen. Zoals het positiespel en ook de laatste pass voorin vond hij nog niet altijd even zuiver. 'Maar we zijn ook pas vijf weken bezig', gaf hij aan. 'We moeten ons zeker niet rijk rekenen met deze uitslag, want de wedstrijd van zondag zal een heel ander verhaal zijn.' Dan start voor FC Utrecht de competitie met het uitduel bij NEC.
1-3quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:45 schreef dribbel79 het volgende:
Durft iemand zich te wagen aan een voorspelling (NEC-Utreg)??
Ik gok op 1-1
Ik zeg: Het konijn mag blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg 0-2. Goals van Fortuné en Tanghe.
MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, gezellig. Nu komen jullie naar ons toe de 20e of de 21e.
Wij hebben niets te verliezen. Wel leuk, dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk thuis. Zegt niet alles, maar toch.
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!
Onwaar, zelfs naar nietszeggende oefenduels gaan minimaal 400 man ofzo...denk dat er 500 man afreist naar H.I.A. (Hendrik-IDo Ambacht)...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
Da's geen Utreg-fan danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
Zoals Foeke al zei gingen ze teveel mee in het lange-halen-snel-thuis-voetbal van NEC.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef thaduck het volgende:
Bedroevend wedstrijdje
Echt best kon je het spel niet noemen. Vreselijk veel balverlies en amper ballen die aankwamen in de voorhoede. HEBBEN we eindelijk een voorhoede dan komt de bal daar niet
Zie: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
ASWH-Elinkwijk 0-0 ..... hmmm ik ruik ook kansen MM!![]()
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Als je een beroerd seizoen wil hebben , moet je dat doen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.![]()
Ach zo erg zal het tog niet zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:50 schreef Poepoog het volgende:
Weer een seizoenskaart in handen gedrukt gekregen...
ben benieuwd...
Nou ben in ieder geval geen successupporterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het tog niet zijn.![]()
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ga ook zondag ( filmen dan,maar kan wel de wedstrijd zien
)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:40 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef thaduck het volgende:
Zenden die nog wat uit dan? Ze hebben de rechten toch niet voor herhaling/samenvatting??
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tegen wie mag Heereveen dit weekend aantreden?
Ah cool! En vanaf nu ook beelden MET klok erbij??? Ik keek altijd graag naar de herhaling, maar het gemis van die klok was belabberd, en technisch gezien niet heel ingewikkeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ook
Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoderquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakken
Ik weet eigenlijk niet precies hoe het zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Eilanden het volgende:
De rechten van de samenvattingen en wedstrijden zijn dit seizoen ook anders. Tot zondagavond 23:59 uur heeft Talpa de rechten op de beelden, daarna vallen de rechten op de beelden weer terug naar de clubs. RTV Utrecht zal dan waarschijnlijk wel een deal met de FC hebben gesloten
je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Forza het volgende:
A.s. zondag eerste thuiswedstrijd. Nu heb ik mn seizoenskaart (pas geleden) besteld, maar hij is nog niet binnen. Donderdag vertelde iemand van FCU dat ik dan zaterdag naar het stadion moest bellen, maar ja: niemand die daar opneemt natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik nog aan mijn scc kan komen voor de wedstrijd van morgen? Iemand in dezelfde situatie?
Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.
heb je al een bevestiging?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:04 schreef Forza het volgende:
[..]
Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.
Wel lastig, maar mooie uitslag! 5-4 is altijd leuk om naar te kijken (helaas zelf niet naar gekeken)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef thaduck het volgende:
[..]
Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoder
Gewoon vrije trappen uitlokken, daar hebben wij ook veel baat bijquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik vrees dat scoren dit seizoen ook weer een probleem gaat worden....
whehe volgens mij heb ik jouw zien lopen op het veldquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
De 1 minuut stilte was mooi, kreeg er helemaal kippenvel van toen ze Utreg mn stadsie gingen draaien ...
De 1e helft vond ik ok
Tanghe is afgeschreven, hadden we moeten verkopen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ouderwets drama-voetbal was het helaas weer...
Tanghe over de top ?
En laat Booy aub Somers voortaan op links zetten ipv Dave.
Nou, ik vond het anders wel ijzig stil! Stiller dan ik ooit gehoord heb met een volle bak. Wij hoorden op zuid boven ons de dakspanten kraken zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:29 schreef Takemenow het volgende:
Afscheid van Herman vond ik wat magertjes, ergerde me ook groen en geel aan mensen die verdomme niet eens het respect op kunnen brengen om 1 minuut hun bek te houden!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:44 schreef thaduck het volgende:
[..]
whehe volgens mij heb ik jouw zien lopen op het veldVoor de 1e helft liep er iemand met een camera bij de cameravrouw van Eyeworks (voor vak P waar ik zit). Naar mijn idee iets groens met bruin of zwart aan, kenda?
Ik heb een foto met de aanvraag mee gestuurd. En heel groot op gezet,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:53 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een uitkaart?
ben op me werk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik heb een foto met de aanvraag mee gestuurd. En heel groot op gezet,
LET OP FOTO UITKAART.![]()
En dat hielp. Maar bel even naar administratie van FCU. Kunnen je daar perfect mee helpen. Was je ook bij NEC?
Klopt, bel ff naar ticketing en vraag naar Michel Meerveld, komt 't goed....da's de regelneefquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:35 schreef Druppel het volgende:
Maar denk dat ie ook wel als losse kaart verkijgbaar is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Bij ons kan je aan de kassa kopen.
Je hebt voor geen enkele wedstrijd een seizoenskaart nodig. Echter met wedstrijden van de grote 3 kan het voorkomen dat het stadion uitverkocht is. Dan moet je er snel bij zijn om een kaartje via TB te kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou zondag naar FC Utrecht maar heb geen seizoenskaart kan je daar dan gewoon naartoe? en naar welke wedstrijden MOET je een seizoenskaart hebben ?
welke wedstrijden heb je geen clubkaart nodig danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Druppel het volgende:
[..]
Je hebt voor geen enkele wedstrijd een seizoenskaart nodig. Echter met wedstrijden van de grote 3 kan het voorkomen dat het stadion uitverkocht is. Dan moet je er snel bij zijn om een kaartje via TB te kopen.
Echter is er wel een clubkaart nodig. Deze is voor 6 euro via FCU te bestellen.
Maar goed vaak kan je er wel eentje van iemand lenen om een kaartje te halen.
Voor elke wedstrijd waarbij je een kaartje via een TB koopt heb je clubkaart nodig. Helaas is dat enkele jaren geleden ingesteld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
welke wedstrijden heb je geen clubkaart nodig dan
Het ging toch over uitkaarten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Dit is het FC Utrecht topic, open anders zelf even ergens anders een topic.
ja maar ik dacht dat er ook wedstrijden waren " zonder risico " en dat je daar zonder clubkaart naartoe konquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef Druppel het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd waarbij je een kaartje via een TB koopt heb je clubkaart nodig. Helaas is dat enkele jaren geleden ingesteld.
Je hebt gelijk echter welke wedstrijden dat zijn weet ik niet. FC Twente zeker niet.quote:Gebruik clubcard bij wedstrijden zonder risico
Het uitgangspunt bij een wedstrijd zonder risico is dat in principe iedereen de wedstrijd kan bezoeken. Deze wedstrijden hebben dan ook geen clubcardverplichting en men kan zoveel toegangsbewijzen kopen als men wil.
Zijn in het verleden niet altijd de vriendelijkste wedstrrijden geweest.quote:
quote:Onbekend maakt in de regel onbemind. Voor keeper en nieuwkomer Franck Grandel (27) geldt dat geenszins. De goedlachse Fransman steelt nu al de harten van de Utrechtse fans. Hij is 1 meter 84 lang, ambitieus en spectaculair.
Zet een uit Guadeloupe afkomstige Fransman op het podium tijdens de Open Dag van FC Utrecht en wat zingt hij? Juist, Als ik boven op de Dom sta van wijlen Utrechts volksheld Herman Berkien. 'Hij loopt al vanaf dag één met een klein woordenboekje in zijn rechterhand', vertelt Foeke Booy vol trots. 'En denk maar niet dat ik een woord Frans tegen hem ga spreken. Dat vertik ik. Hij moet de taal leren, en hij wil dat ook.'
Ik ben Franck Grandel, ik ben 27 jaar, ik woon in De Meern. Het zijn drie korte zinnen die de doelman in zijn korte verblijf heeft geleerd. En natuurlijk de woorden die een sluitpost machtig moet zijn. Los, links, rechts, voor mij. 'Die woorden heb ik geleerd van mijn keeperstrainer Maarten Arts, de andere zinnen leer ik tijdens de Nederlandse les die ik twee keer in de week samen met Marc-Antoine Fortuné volg. Nederlands is een moeilijke taal, vooral de G is een letter die ik moeilijk onder de knie kan krijgen, maar dat schijnt wel vaker voor te komen met de buitenlandse spelers die hier komen voetballen.'
Als keeperstrainer Maarten Arts de maatstaf is voor de kwaliteiten van Franck Grandel, dan hebben we hier te maken hebben met een van de beste doelmannen in de Eredivisie van de laatste jaren. Op de training loopt Arts met een constante glimlach, elke duik van zijn leerling begroet hij met een applaus. Grandel lacht, geniet overduidelijk.
'Hij is een ontzettend leuke doelman om naar te kijken', vervolgt Booy na de training. 'Vorig jaar hoorde ik van mijn scouts dat ze een goede doelman op het oog hadden. Ene Grandel van de Franse tweededivisionist Troyes. Ze zijn een aantal keren wezen kijken en waren zo overtuigd dat ik maar een keer mee ging. Ik was na vijf minuten al helemaal om. Die jongen is zo leuk om naar te kijken.'
Grandel is een imposante verschijning. Slechts een meter tachtig, maar breed in de schouders. 'Ik heb altijd gehandbald, daarom heb ik veel kracht in mijn benen en armen waardoor ik bijvoorbeeld erg hoog kan springen voor iemand van mijn grootte.' En waarom dan die constante glimlach? 'Ik geniet hier', vertelt hij. 'Als je me vraagt wat mijn favoriete club is, dan antwoord ik FC Utrecht. Op dit moment is er geen andere club voor mij.'
Booy: 'Hij is spectaculair.' Grandel: 'Misschien wel, maar ik kan hier niet zo spelen als in Frankrijk. Daar kwam ik er veel uit, nam actief deel aan het spel. Hier moet ik veel communiceren, tactisch meevoetballen en meester in het doelgebied zijn. De schoonheid moet een beetje plaatsmaken voor effectiviteit.'
Een goede 27 jaar oud en nu pas de stap naar het hoogste niveau in een competitie, Grandel is een laatbloeier. 'En ik kende FC Utrecht helemaal niet. Ik had natuurlijk weleens iets gehoord van Ajax, Feyenoord en PSV. Trouwens ook Roda JC, die hebben weleens tegen Franse ploegen gespeeld in het UEFA Cup-toernooi. Ik hoorde van de interesse van Utrecht en dacht: het kan nooit verkeerd zijn om eens te gaan kijken. Dat heb ik gedaan en ik wist niet wat ik zag. Hoe professioneel het hier aan toe gaat, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Het stadion, het aantal trainers en begeleiders. Ik durf niet te geloven dat het bij de grote clubs als Ajax, Feyenoord en PSV nog professioneler aan toe gaat, dat kan gewoon niet.'
Enkele spelers van het tweede elftal komen langs. Ca va Frank? De oudere supporters van Utrecht aan de kant van het trainingsveld: Ca va Frank? Grandel is nu al geliefd bij de supporters. Grandel: 'Dat voel ik ook, deze club leeft echt. Dat merk ik ook in de stad dat alles hier om de voetbalvereniging draait. Alleen al daarom voel ik mezelf verplicht me aan te passen aan de club, de taal en de cultuur. Ze steken veel energie in mij, dat moet ik teruggeven.'
Grandel, geboren getogen in Guadaloupe, een klein eilandje in het Caribisch gebied tussen Dominica en Antigua waar Frans en Creools de hoofdtalen zijn, heeft zijn eigen succes gecreëerd. Hij vertelt: 'De eerste vereniging waar ik speelde heette Iles (wanneer vertaald toevallig genoeg eiland, red.). Ik speelde altijd voorin, maar op een dag was onze keeper ziek en zette mijn trainer me in het doel. Ik ben er daarna nooit meer uitgegaan. Ik droomde vroeger ervan om profvoetballer te worden. Ik wist ook dat ik naar Frankrijk moest om die droom verwezenlijken. Dus toen ging ik maar. Op negentienjarige leeftijd heb ik alles en iedereen achter me gelaten.'
'Het was in het begin moeilijk, erg moeilijk', benadrukt de doelman. 'Het voelde alsof ik alles en iedereen in de steek liet. Ik zat alleen in Frankrijk, had geen familie en vrienden om mij heen en de enige manier om geld te verdienen was om een voetbalclub te vinden. Ik zocht in het begin elke dag naar een vereniging. Zelfs op zondag, terwijl ik overtuigd katholiek ben. Ik bid elke dag een aantal keer. God heeft me in die tijd geholpen, ik kon aan de slag bij Mulhouse.'
Zijn ouders en familie ziet Grandel zelden of nooit. Hij gaat niet op bezoek, maar laat zijn familie wel geregeld overkomen. 'Ik mis het land wel', geeft hij toe. 'Guadeloupe is een heerlijk land. Het weer is goed, je wordt bij wijze van spreken wakker op het strand. Ik kom er niet vaak, maar wanneer ik er ben, vind ik het altijd moeilijk om weer weg te gaan.'
De lach komt weer terug op het gezicht wanneer hem de vraag wordt gesteld of hij een held is in Pointe-a-Pitre, zijn 60 duizend tellende geboortedorp. 'Eigenlijk wel ja', geeft hij toe. 'Alle wedstrijden werden er live via de schotel uitgezonden. Ik hoop dat dat met de wedstrijden van FC Utrecht ook gaat gebeuren. Ik wil dat de mensen in mijn land trots op me kunnen zijn.'
Zelfzuchtigheid valt hem sowieso niet te verwijten. Van het salaris van Grandel neemt hij wat hij nodig heeft om goed te kunnen leven, de rest gaat linea recta naar zijn familie. 'Ik voetbal voor twee dingen. Het plezier en mijn familie. Het is heel belangrijk voor ze dat ik dit doe. Ik ben de oudste zoon, het is een natuurlijke verantwoordelijkheid die ik op me neem. Ook al kennen we niet veel armoede in ons land, de verschillen tussen rijk en arm bestaan nauwelijks, kom ik niet uit een rijk gezin. Mijn moeder is momenteel serveerster in een restaurant, mijn vader werkt vooral thuis en wat mijn broertje doet, tsja, dat weet ik eigenlijk niet. Dat is altijd een raadsel voor me geweest.'
Grandel: 'Ik neem een groot risico daar de lasten van mijn familie op te nemen, dat besef ik maar al te goed. Maar ik doe het met liefde, zij zijn het belangrijkste in mijn leven. Maar wanneer ik straks niet presteer en op een dood spoor beland, heb ik niet alleen mezelf, maar ook me familie ermee. Daarom is misschien te verklaren waarom ik zo graag wil slagen. Ik draag de verantwoordelijkheid over een heel gezin.'
Terug naar de training. Grandel duikt, springt als een volleerd artiest. De bal pakken is één, de bal op een sierlijke wijze pakken is twee. 'Dat vind ik het mooie aan doelman zijn', zegt hij. 'De sierlijkheid, de manier waarop je van nut kan zijn voor een team.' Niet geheel toevallig zijn twee donkere keepers zijn idolen van vroeger. Grandel: 'Allereerst Bernard Lama. Niet alleen omdat hij een grote keeper was, maar ook de manier van keepen verhief hij tot een kunstvorm. De andere keeper is Stanley Menzo. Vooral zijn manier van meevoetballen was indrukwekkend. Hij was echt een elfde speler. Is hij nu assistent van Marco van Basten? Dat wist ik niet. Ik heb het altijd jammer gevonden dat hij gepasseerd werd na de wedstrijd van Ajax tegen Bordeaux. In zijn hoogtijdagen was hij een van de beste keepers in heel Europa.'
In de eerste competitiewedstrijd van FC Utrecht tegen NEC oogde Grandel nog wat onwennig, dat weet hij zelf ook. Zo pareerde hij een kopbal van NEC-spits Bart Van Den Eede op een aparte manier. Het leek bijna op handbalΣ 'Ja, die wedstrijd was voor mij moeilijk, maar wel bevredigend. Ik moet nog op dit team ingespeeld raken. Niet alleen de manier van voetballen is voor mij wennen, ook de communicatie moet nog beter gaan. Ik kan met David Di Tommaso, die toevallig ook in De Meern woont, in het Frans praten, maar daar heeft de rest van het team ook weinig aan. In Frankrijk werden keepers vooral getraind op het fysieke aspect, hier word ik vooral technisch bijgeschoold. Een keeper moet in Nederland niet alleen ballen tegenhouden, maar ook het spel overzien en meedenken.'
Grandel hoorde al eerder van de nieuwe competie-opzet in de Eredivisie. Play-offs, het klinkt hem in de oren als een raar fenomeen. 'Als ik goed heb begrepen gaat het erom dat de eerste acht in de eindstand mee doen om Europees voetbal. Dat klopt toch? Dan denk ik dat wij met Utrecht bij de eerste vijf eindigen. Voor lager wil ik het eigenlijk niet doen.'
Drie Fransmannen zitten er momenteel in het team, volgens Grandel moet er vooral gelet worden op Fortuné, de nieuwe aanvaller afkomstig van Brest. 'Ik kan me nog een wedstrijd herinneren tussen Troyes en Brest. Het werd 1-1, hij scoorde. Hij is een snelle, sterke spits die voor Utrecht van grote waarde kan zijn, dat weet ik zeker. Er staat hier een uitstekende mix van kwaliteit. Het is heel fijne spelersgroep, ze geven me allemaal het gevoel dat ik hier welkom ben.'
'Wist je trouwens dat Thierry Henry, Liliam Thuram en William Gallas hun wortels eveneens in Guadaloupe hebben liggen?', vervolgt Grandel. 'Dat zegt genoeg over de voetbalkwaliteiten die het land heeft voorgebracht.' Is Grandel de toekomstige keeper van het nationale elftal? Hij lacht, alweer. 'Nee, dat zal wel niet gebeuren. Ik droom, net als toen ik klein was, over zulke dingen. Bijvoorbeeld hoe het is om in de Spaanse of Italiaanse competitie te spelen. Maar dat is nu niet realistisch om aan te denken. Ik zit nu bij FC Utrecht, deze club is voor mij het belangrijkste.'
Na de met 1-2 verloren wedstrijd tegen AZ staat Franck Grandel ietwat beteuterd aan de voorkant van de kleedkamer. De zo typerende glimlach is even van zijn gezicht verdwenen. 'Vandaag was het een moeilijke wedstrijd. AZ heeft een sterke ploeg met grote individuele klassen.' Maar wat zegt dat over de doelman die bij de 1-1 van Barry van Galen niet voluit leek te gaan en bovendien positioneel geen sterke wedstrijd speelde? Grandel: 'Niet heel veel, ik vond dat ik bij de 1-1 niet beter had kunnen reageren. Het was een knap doelpunt. Het seizoen is bovendien net pas begonnen, met één punt uit twee duels doen we het niet goed. Ik heb me echt verbaasd over de supporters van deze club. Die staan de hele wedstrijd achter ons. Alleen daarvoor zouden we alle wedstrijden moeten winnen. Het is extraordinaire. Nu zijn we slecht begonnen met één punt uit twee duels, maar het komt allemaal wel goed. Je kan beter slecht beginnen dan slecht eindigen, toch?'
tja die vuurwerkgeluiden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:35 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zijn in het verleden niet altijd de vriendelijkste wedstrrijden geweest.
Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
gloryhunter!quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg niets, maar als jullie deze vorm nou nog een week of 5 aanhouden...
Jaartje of 2 pas hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Tanghe op z'n retour?
Dat jullie er ook nog serieus op ingaan zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:48 schreef Druppel het volgende:
[..]
Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.![]()
komt omdat ik er nu bij zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef Poepoog het volgende:
Ik vond het wel een amusante wedstrijd voor mijn gevoel zit het stadion ook voller dan vorig jaar.
Best hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
Dat leuke moeten ze nog gaan laten zien SCH
Done!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt nog wel.
mail je me even zie profiel
quote:Op pagina 14 in de Voetbal International van vandaag een klein stukje met Stefaan Tanghe. Hij meent dat de slechte seizoenstart is te wijten aan het feit dat de aanvallers nog niet op elkaar in gespeeld zijn. Tevens geeft hij toe zijn vorm nog niet gevonden te hebben. Hij beseft dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu brengt. Bij een verlies in Eindhoven zal de druk tijdens de volgende thuiswedstrijd (vitesse) immens groot zijn, beseft hij.
Noem me één speler in de huidige selectie die beter is op die positiequote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Die had gewoon een jaar geleden in België moeten gaan ballen, denk ik.
Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
Hij heeft je vandaag toch verschillende keren goed gered,sneu van zo'n blunder dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben ook in de mineur Eilanden, zullen we ons bezatten?
Voor dat eerste staat hij dan ook onder de lat.quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.
wat deed die dan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat een clown staat er bij jullie in de goal.
Grandel kwam uit, sprong, strekte z'n armen maar kon niet bij de bal. Kone kon vervolgens de bal simpel binnenschieten.quote:
Hij was ook uitstekend,op 1 foutje na...quote:Op zondag 11 september 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Teletekst heeft het over "de uistekende keeper Grandel". Hoe zit dat nou?
Dan kan je nog uitstekend keepen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik gok dat hij goed was maar een blunder maakte
idd, hee hebben jullie dat stuk gelezen in het Utrechts Nieuwsblad over Tanghe dat hij niet snapte waarom hij niet in de basis stondquote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan kan je nog uitstekend keepen.
Een spits die er 3 maakt en 2 opgelegde kansen mist, heeft ook een goede wedstrijd gespeeld.
Jij kan het natuurlijk het beste beoordelen maar volgens mij maakt heel Utrecht geen sterke indruk en dan is de keeper ook kwetsbaar, zeker een nieuwe. Hij had gewoon pech dat het de enige goal was dan.quote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
Toch moet hij me nog overtuigen en dat baseer ik niet alleen op gisteren, maar op enige wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien en de twee thuiswedstrijden.
Tanghe, die volgens mij in potentie de beste speler van Utrecht is, stond er wat mij betreft terecht naast. De eerste wedstrijden scopte hij nog geen deuk in een pakje boter dat urenlang in de zon heeft gelegen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd, hee hebben jullie dat stuk gelezen in het Utrechts Nieuwsblad over Tanghe dat hij niet snapte waarom hij niet in de basis stond
Achterin staat het aardig, maar ook niet meer dan dat. Keller doet het verdedigend aardig, maar is opbouwend rampzalig. Di Tomasso/Schut zou een veel beter duo zijn... hoop dan ook dat SChut vanaf de winterstop terug is. Kruys en Tanghe zijn op het middenveld uit vorm en dat voel je gelijk. Voorin moeten Fortuné en Nelisse, die beiden overigens wel goede voetballers zijn, duidelijk aan elkaar wennen. Daarbij is Utrecht omgeschakeld van 4-3-3 naar 4-4-2 en je ziet dat het elftal daar ook nog aan moet wennen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan het natuurlijk het beste beoordelen maar volgens mij maakt heel Utrecht geen sterke indruk en dan is de keeper ook kwetsbaar, zeker een nieuwe. Hij had gewoon pech dat het de enige goal was dan.
nouquote:Op zondag 11 september 2005 16:09 schreef SCH het volgende:
Wat zalig om over de crisis bij Utrecht te kunnen ouwehoeren![]()
ja en dan winnen we heus nog wel ( tochquote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nemen jullie die Grandel ook mee naar ons?
quote:6. Het publiek en de eigen leden worden verzocht niet in kleding langs de lijn te gaan staan van andere eredivisieclubs. Ook de allerjongsten niet.
Nou, Utrecht en Ajax zijn niet de beste vriendjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Zijn jullie fans zo erg?
Van www.aswh.nl:
[..]
idd zondag scorenquote:Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef thaduck het volgende:
Was gister gewoon onterecht. Foute inschatting van Grandel, maar kan me ook nog discussies herinneren over het feit dat Ponk maar op ze lijn bleef staan en daar alles door misliep..
Daarentegen heb ik me bescheurd van het lachen om met name Koné. Wat een drol op pootjes was het gister.
Alleen vind ik dat die mafkezen voorin nu eindelijk eens moeten gaan scoren! Slappe gelul over het elkaar niet aanvoelen en bla bla boeit me niet zoveel, ze communiceren niet en slaan allebei een gigantische flater. Flikker dan maar Douglas naast Fortuné ofzo, maar Booy: doe in fukkingsnaam is wat! Want zo gaan we degradatievoetbal spelen
Hier draagt men vooral Feyenoord-shirts.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, Utrecht en Ajax zijn niet de beste vriendjes.
Nee, DAAR win je de oorlog meequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie van jullie komt Rajcomar ophalen?
Graafschap, Zwolle, Cambuur, Emmen???quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie van jullie komt Rajcomar ophalen?
Ja maar schijnbaar moeten ze er altijd in de buurt zijn om een wedstrijd te kunnen verzieken. Het liefst met de hulp van de tegen partij......!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier draagt men vooral Feyenoord-shirts.
Jaja, maak je borst maar natquote:Op zondag 18 september 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
FCU lijkt op tijd in vorm voor de kraker van woensdag.
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.quote:Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd
Vanwaar die reacties op Vreven op deze manier trouwens?
Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.
Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
SCH .. het is niet 'ineens'. Vorig seizoen werd hij ook al minder vriendelijk ontvangen vanwege diverse minder vleiende uitspraken (om een understatement te gebruiken) over Utrecht die hij in interviews heeft gedaan. Dat staat helemaal los van zijn vechtlust en heeft dus niets met hypocriet zijn te maken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.
Ik zou nooit voor Vreven juichen hoor, ook niet als ie voor ons speelde en een hattrick zou maken maar ik vind het wel wat hypocriet overkomen dat hij nu ineens zo behandeld wordt. En natuurlijk ligt het aan de supporters, of stond dat gefluit op een cd-tje?![]()
Ut wordt tijd dat die indiaan met 2 poten op de aarde terugkomt inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.
Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
hij deed niet lief vandaag, daarom waren de fans denk ik ook zo erg fluiterigquote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
Mee eens. Maar dan moet je het NIET over jezelf afroepen met gelijk vd Bergh in ze gezicht slaan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
Vreven was belachelijk gister! Hij werd pas serieus uitgefloten na zijn smerigere overtredingen. daarvoor waren het maar amper mensen die floten, zeker niet massaal. Wapenaar werd super behandeld en stelde zich ook super op naar het publiek toe
Tip: neem Versatelquote:Op maandag 19 september 2005 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.
of kom naar het stadionquote:
Ach als je een SCC heb heb je er helemaal geen last van.quote:Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of kom naar het stadion
gisteren voor het eerst naar utrecht geweest, BS, recht achter het doel
heb me errug vermaakt gisteren
goed trouwens dat je zo makkelijk aan kaartjes kon komen zonder CC
Vreven liep de hele wedstrijd op zijn typische wijze te provoceren, te slaan en te schoppen. Het typische is dat werkelijk elke scheidsrechter hem ontziet qua kaarten.quote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodigquote:Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of kom naar het stadion
gisteren voor het eerst naar utrecht geweest, BS, recht achter het doel
heb me errug vermaakt gisteren
goed trouwens dat je zo makkelijk aan kaartjes kon komen zonder CC
Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Eilanden het volgende:
Ik mail je vandaag of morgen wel voor je mobiele nummer ... ik ben erbij, lijkt me leuk om minstens even een drankje te drinken (en te proosten op de overwinning van de FC)
Dat bedoelde ik ook!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.
Moet ik wel mijn mobiel meenemen!quote:
Meenemen lijkt me inderdaad handig jaquote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn mobiel meenemen!
ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Wat had Vreven gezegd over v/d Bergh en de club?
gewoon zonder CCquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodig
Ik zat ook achter het doel trouwens op rij 12 dacht ik
Ik zit me rot te zoeken met Google maar de site van VI is echt een neuzensite. De helft werkt nietquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)
Bron: http://www.fc-utrecht.nl/(...)euitvoorbesbooy.htmlquote:Het duel met Vitesse wordt een weerzien met Stijn Vreven en Igor Gluscevic. Vreven deed onlangs enkele prikkelende uitspraken in Voetbal International over voormalige ploeggenoten bij FC Utrecht. 'Daar is wel een dolletje over gemaakt in de groep, maar er spelen geen sentimenten voor ons', aldus Van Loen. 'Het is gewoon een belangrijke wedstrijd voor ons. We kunnen stevig op de vijfde plaats komen als we winnen. We zijn op de goede weg. Met nog drie wedstrijden te gaan, hebben we nu al net zoveel punten als vorig seizoen tijdens de winterstop.'
Zal ook aan de kant springen als ik een trap/elleboog/kopstoot op me af zie komen. Tenslotte weet je het van te voren bij Vreven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
En toch schijt Dave 4 kleuren als ie tegenover Stijn staat...
Omdat die lange slungel 1 ding vergeet: rennen, Stijn heeft echte en lage startsnelheid, dus je bent 'm zo kwijt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
En toch schijt Dave 4 kleuren als ie tegenover Stijn staat...
Vergeet het maar, die speelt gewoon...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
David Di Tommaso is een twijfelgeval bij jullie, las ik. Da's mooi.
*kuch*quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die speelt gewoon...
Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef thaduck het volgende:
[..]
*kuch*
http://www.fc-utrecht.nl/(...)VraagtekenVoorW.html
Leen heet ie toch??quote:Op woensdag 21 september 2005 15:24 schreef mitt het volgende:
Wouter van Steensel.
Leen?quote:
Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemen
Als DiTo niet speelt, wie staat er dan o.a.w. naast Keller??
Kruys is geen optie, komt Shewie naar binnen??
Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.![]()
Ik ga inzetten op Utrecht..... ik krijg 1,77 keer mijn inzet terug als ze met 2 goals verschil of meer winnen. Dat kan ik niet laten lopen hequote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
ASWH zal vermoedelijk aantreden met
Willem-Jan Barendregt
Boudy Hoogendoorn - Roël Gorré - Xander van der Veeke - Johan Sturrus (c)
Stefan van Dam - Alexander de Jong - Ferry van Lare - Izaäk Verhoeven
Arjan Human - Sjoerd van der Waal
Dan ontbreekt voor de oplettende lezer Richard Lodder (geschorst), zodat Gorré naar het centrum is en Boudy er in komt als rechtsback. Lodder is de beste verdediger van ASWH en misschien wel de hoofdklasse zaterdag.
Op rechtshalf ontbreekt Jordi Boogers, volgens sommigen een onmisbare schakel, vermoedelijk wegens een blessure. Ik vind hem een weinig inspirerende speler en Van Dam of Verbrugge acht ik minstens zo goed.
Ga je verslag doen of schrijven??
Hehe.... wel als je er 200 op zetquote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Weinig dappere gok hoor.
Ach, het was alleen ff een steekje onder water hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef Druppel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.
oh wel leuk om heen te gaan danquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef thaduck het volgende:
Op naar de 3e ronde: VVV-Venlo
En thuis ook nog is![]()
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd Utrechters!
Niet bijzonder goed gespeeld door jullie. Jammer dat ASWH de verdiende eretreffer niet wist te maken, maar ik ben desalniettemin trots op de jongens. 0-4 kan je met opgeheven hoofd vertellen.
het blijven amateurs hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!
Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
Nou, tot de 0-2 deden we ook goed mee hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!
Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
Ik gok op 2-3quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Utreg gaat denk ik gelijk spelen , 2-2 vanavond
neequote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet genoeg in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |