Inderdaad zat ik ook aan te denken, omdat Rajcomar ook verhuurd is...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassende move van Hans, dan moet er nog wel een back-up spits bijkomen.
Nope, transfervrij.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.
Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
Bron: De Telegraafquote:Van de Haar naar RKC Waalwijk
UTRECHT - Hans van de Haar speelt het komend seizoen bij RKC Waalwijk. De spits mocht transfervrij vertrekken bij FC Utrecht, hoewel hij nog twee jaar had te gaan. Van de Haar speelde twee seizoenen voor FC Utrecht.
quote:'Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog'
Foeke Booy toonde zich zaterdag tevreden over het eerste optreden van zijn vernieuwde team. 'We hebben in zes dagen al een behoorlijke progressie gemaakt.'
De automatismen ontbraken nog, maar dat is normaal, zei Booy. 'We spelen in een ander concept en de spelers moeten nog aan elkaar wennen. Toch heb ik vandaag al een aantal fantastische momenten gezien. Er ziet muziek, dat kun je nu al zien.'
En Booy over het eerst optreden van de nieuwe spelers: 'De kwaliteiten van Nelisse waren al bekend bij het publiek, maar ook over Fortuné en Grandel zijn wij zeker. Aan het geroezemoes aan de kant kon je horen dat onze supporters al enthousiast zijn over deze jongens.'
De keuzemogelijkheden zijn volgens hem groter dan vorig seizoen. 'Vorig jaar hadden we dertien, veertien volwaardige basisspelers. Nu hebben we zeventien, achttien potentiële basisspelers.' Over de missie voor het nieuwe voetbaljaar laat de trainer van FC Utrecht dan ook geen twijfel bestaan: 'We gaan voor Europees voetbal.'
Ook verdediger Bas Mooij en aanvaller Guiseppe Rossini lieten een positieve indruk achter. De twee jonge spelers maken de voorbereiding op het seizoen mee met de A-selectie. 'Ook als een stimulans naar de spelers van Jong FC Utrecht toe', gaf Booy aan.
Met het vertrek van Hans van de Haar naar RKC Waalwijk was het positief dat Rossini zaterdag een goede indruk maakte in de korte speeltijd die hem gegund werd. De achttienjarige spits twee keer doel trof. 'We kijken eerst naar de mogelijkheden die we in eigen huis hebben en er zijn ook andere spelers die op die positie uit de voeten kunnen', aldus Booy.
'We willen een jonge speler als Rossini zeker de ruimte geven. Als we nu direct een speler halen, gooien we al bij voorbaat de deur dicht voor hem. Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog.'
Vanuit jong FCU doorgestroomd.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
[..]
Rossini ?
quote:Beresterk Arsenal laat FC Utrecht kansloos
FC Utrecht bleek niet opgewassen tegen Arsenal. De Engelse ploeg speelde zijn beste voetbal tot nu toe in de voorbereiding en zegevierde in Oostenrijk met ruime cijfers: 3-0.
Manager Arsčne Wenger koos voor een sterke opstelling. Naast onder meer Dennis Bergkamp en Thierry Henry stonden slechts twee onbekende namen in de basisopstelling, die van doelman Mark Howard en de op proef zijnde middenvelder Alexander Song.
Al na dertien minuten kwamen de bij vlagen vloeiend spelende Gunners op voorsprong dankzij Robert Pires, die twee maal vanaf elf meter mocht aanleggen na een overtreding van Edson Braafheid op Fredrik Ljungberg. Na rust schoot José Antonio Reyes fraai de 2-0 binnen, waarna Henry simpel de 3-0 aantekende voor Arsenal, waar nieuw komer Aliaksandr Hleb uitblonk.
FC Utrecht had het zeer moeilijk en mocht doelman Franck Grandel danken dat het verschil niet groter uitviel. Echt gevaarlijk werd de ploeg van coach Foeke Booy slechts twee maal. Darl Douglas schoot voor rust over, en vlak voor tijd knalde Rick Kruys een vrije trap net naast de paal.
Vi.nl
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
http://www.goudengidsdivi(...)der.asp?lNodeId=2452
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |