abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:55:00 #26
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28666680
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassende move van Hans, dan moet er nog wel een back-up spits bijkomen.
Inderdaad zat ik ook aan te denken, omdat Rajcomar ook verhuurd is...
  zondag 10 juli 2005 @ 10:59:30 #27
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28675676
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.

Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_28676335
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat ze al bezig zijn met een vervanger voor Hans, anders doe je die niet zo snel ineens weg.

Heeft RKC eigenlijk moeten betalen ?
Nope, transfervrij.
quote:
Van de Haar naar RKC Waalwijk
UTRECHT - Hans van de Haar speelt het komend seizoen bij RKC Waalwijk. De spits mocht transfervrij vertrekken bij FC Utrecht, hoewel hij nog twee jaar had te gaan. Van de Haar speelde twee seizoenen voor FC Utrecht.
Bron: De Telegraaf
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:52:29 #29
26251 Eilanden
pi_28676841
Misschien drukte Van de Haar qua salaris wel zwaar op de begroting en laten ze hem daarom transfervrij gaan? Anders kan ik het ook niet verklaren waarom hij zonder vergoeding weg kan
pi_28676905
Van de Haar is gehaald toen Utrecht financieel zwaar in de problemen zat....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:45:34 #31
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28695161
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
quote:
'Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog'
Foeke Booy toonde zich zaterdag tevreden over het eerste optreden van zijn vernieuwde team. 'We hebben in zes dagen al een behoorlijke progressie gemaakt.'

De automatismen ontbraken nog, maar dat is normaal, zei Booy. 'We spelen in een ander concept en de spelers moeten nog aan elkaar wennen. Toch heb ik vandaag al een aantal fantastische momenten gezien. Er ziet muziek, dat kun je nu al zien.'

En Booy over het eerst optreden van de nieuwe spelers: 'De kwaliteiten van Nelisse waren al bekend bij het publiek, maar ook over Fortuné en Grandel zijn wij zeker. Aan het geroezemoes aan de kant kon je horen dat onze supporters al enthousiast zijn over deze jongens.'

De keuzemogelijkheden zijn volgens hem groter dan vorig seizoen. 'Vorig jaar hadden we dertien, veertien volwaardige basisspelers. Nu hebben we zeventien, achttien potentiële basisspelers.' Over de missie voor het nieuwe voetbaljaar laat de trainer van FC Utrecht dan ook geen twijfel bestaan: 'We gaan voor Europees voetbal.'

Ook verdediger Bas Mooij en aanvaller Guiseppe Rossini lieten een positieve indruk achter. De twee jonge spelers maken de voorbereiding op het seizoen mee met de A-selectie. 'Ook als een stimulans naar de spelers van Jong FC Utrecht toe', gaf Booy aan.

Met het vertrek van Hans van de Haar naar RKC Waalwijk was het positief dat Rossini zaterdag een goede indruk maakte in de korte speeltijd die hem gegund werd. De achttienjarige spits twee keer doel trof. 'We kijken eerst naar de mogelijkheden die we in eigen huis hebben en er zijn ook andere spelers die op die positie uit de voeten kunnen', aldus Booy.

'We willen een jonge speler als Rossini zeker de ruimte geven. Als we nu direct een speler halen, gooien we al bij voorbaat de deur dicht voor hem. Een nieuwe speler aantrekken kan altijd nog.'

Rossini ?
pi_28699344
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij zal wel 1 van de betere verdieners geweest zijn in ieder geval.
[..]

Rossini ?
Vanuit jong FCU doorgestroomd.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:16:54 #33
26251 Eilanden
pi_28869448
Crosspost uit het oefenpotjes-topic:

Utrecht-Anderlecht 0-2

Nadat de voorbereiding werd aangevat tegen meer bescheiden tegenstanders verplaatste Anderlecht zich vandaag naar Utrecht voor de eerste serieuze test van het seizoen.

Anderlecht werd in Woerden opgewacht door de plaatselijke ploeg die twéé Belgen aan de aftrap bracht.Onze paarswitten kenden eigenlijk nooit problemen met een weinig creatieve thuisploeg en wonnen de wedstrijd dan ook verdiend met 0-2 door doelpunten van Serhat en de ingevallen Laurent Delorge.

(Aldus de website van Anderlecht)
pi_29153923
quote:
Beresterk Arsenal laat FC Utrecht kansloos

FC Utrecht bleek niet opgewassen tegen Arsenal. De Engelse ploeg speelde zijn beste voetbal tot nu toe in de voorbereiding en zegevierde in Oostenrijk met ruime cijfers: 3-0.
Manager Arsčne Wenger koos voor een sterke opstelling. Naast onder meer Dennis Bergkamp en Thierry Henry stonden slechts twee onbekende namen in de basisopstelling, die van doelman Mark Howard en de op proef zijnde middenvelder Alexander Song.

Al na dertien minuten kwamen de bij vlagen vloeiend spelende Gunners op voorsprong dankzij Robert Pires, die twee maal vanaf elf meter mocht aanleggen na een overtreding van Edson Braafheid op Fredrik Ljungberg. Na rust schoot José Antonio Reyes fraai de 2-0 binnen, waarna Henry simpel de 3-0 aantekende voor Arsenal, waar nieuw komer Aliaksandr Hleb uitblonk.

FC Utrecht had het zeer moeilijk en mocht doelman Franck Grandel danken dat het verschil niet groter uitviel. Echt gevaarlijk werd de ploeg van coach Foeke Booy slechts twee maal. Darl Douglas schoot voor rust over, en vlak voor tijd knalde Rick Kruys een vrije trap net naast de paal.

Vi.nl

Met Grandel komt het wel goed dan!
That's all folks!
pi_29165821
Volgens het AD was Utrecht zeker niet minder en konden ze goed meevoetballen.

Leuk toch, die verschillende inzichten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:15:54 #36
26251 Eilanden
pi_29168118
Volgens de FC-website was Arsenal duidelijk de betere ploeg en werden de zwakke plekken van de FC blootgelegd, maar werd er bij vlagen aardig meegevoetbald.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:23:03 #37
26251 Eilanden
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:05:22 #38
26251 Eilanden
pi_29222163
Utrecht TV binnenkort op Talpa
pi_29351760
Het lijkt erop dat we weer problemen met scoren hebben, hopelijk gaat het in de competitie wel goed.

Verder denk ik dat Foeke zo gaat beginnen aan het seizoen :

Grandel
Tiendalli - Cornelisse - DiTommaso-Braafheid
Kruys - De Jong - Somers
Tanghe
Nelisse - Fortune
pi_29367365
Somers een basisplaats
pi_29381632
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29391192
Wat een domme fout.
That's all folks!
pi_29440104
Zo, vanavond eindelijk weereens naar het stadion, ik las dat er minimaal 250 Villa supporters komen, maar dat het er ook zomaar 500 kunnen worden. (zij kunnen gewoon aan de kassa kaartjes kopen)

Ben benieuwd naar de opstelling, en naar Grandel & Fortune.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:25:00 #46
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29440789
Ik heb superveel zin in vanavond, eindelijk weer naar mijn geliefde Galg!! Ben ook benieuwd wat het gaat worden met dit team
pi_29454484
Een geflatteerde 1-2.

Maar wat speelden Nelisse en Fortune vooral in de tweede helft goed zeg, ben echt onder de indruk van ons nieuwe spitsenduo, en de emoties van die Rossini na zijn fout...

Als iedereen heel blijft kunnen we nog weleens gaan verrassen dit seizoen !
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:36:42 #48
26251 Eilanden
pi_29454546
Utreg begon slecht, maar kreeg in de loop van de wedstrijd het betere van het spel. Rossini was er inderdaad kapot van, maar gelukkig was het maar een oefenwedstrijd
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:21:41 #49
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29457168
Ja, mooie pot jongens!
Eindelijk weer eens in ons mooie Galgenwaard

Wanneer gaan ze nou eindelijk eens die prutser van een speaker eruit tiefen en Ben Korver weer aannemen?! Wat een idoot.

Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!

Ik verheug me al op de volgende wedstrijd!

Oh ja: Rossini, het vijandelijke doel was de andere kant op! Wel sneu voor die knul
pi_29463459
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.

Braafheid en Tiendalli voor Shewie en Douglas in de basis trouwens, vooral Tiendalli speelde een stuk beter dan Douglas, die wederom liet zien wel te willen, maar niet te kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')