quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
http://www.goudengidsdivi(...)der.asp?lNodeId=2452
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb zitten genieten vanavond, iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan in de Galg! Heerlijke wedstrijd en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nelisse en Fortune = smullen! Die Nelisse kan er wat van hoor! Fortune is lekker snel, doelgericht, sterk, super! Tanghe vond ik de eerste helft matig spelen maar in de 2e helft zagen we de oude, met passjes stooiende, Tanghe weer!
Waar ze hem gevonden hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Takemenow het volgende:
Wanneer gaan ze nou eindelijk eens die prutser van een speaker eruit tiefen en Ben Korver weer aannemen?! Wat een idoot.
Om me heen haalden wat mensen Fortuné en Tiendalli door elkaar, dus je hoorde geregeld' 'Die Fransman is ook overal op het veld te vinden'quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, ik heb gisteren flitsende combinaties gezien, die al heel lang niet meer in de Galg te zien waren.
Braafheid en Tiendalli voor Shewie en Douglas in de basis trouwens, vooral Tiendalli speelde een stuk beter dan Douglas, die wederom liet zien wel te willen, maar niet te kunnen.
Foeke kan dat wel willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Fortuné maakte indruk las ik. Foeke wil dat hij en Nelisse er samen rond de 30 gaan maken.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Het doelpuntenstaatje van Nelisse en Fortuné biedt geen hoop op 30 wat dat betreft.
Fortuné schiet er in de Franse Ligue 2 gemiddeld 10 in per jaar, Nelisse schiet er in de eredivisie gemiddeld ook zo'n 10 in. 20 zou dus logischer zijn en al mooi.
Maar goed, Gluscevic kwam ook ineens los toen.
quote:Dubbele cijfers tegen Elinkwijk
FC Utrecht bereikte dinsdag eenvoudig en met overtuigende cijfers de tweede ronde van het Amstel Cup-toernooi. De ploeg van Foeke Booy speelde stadgenoot Elinkwijk naar een 10-0 nederlaag.
De vrees van trainer Frans Schuitemaker van Elinkwijk kwam dus toch uit. 'Ik moet er niet aan denken dat we met dubbele cijfers worden afgedroogd', zei hij vooraf. Het scorebord aan het Theo Thijssenplein was er zelfs niet op berekend en gaf na de tiende treffer weer 0-0 aan. Tot grote hilariteit van de Elinkwijk-aanhang.
FC Utrecht werkte aan het scorend vermogen. Marc-Antoine Fortuné had met twee treffers en drie assists een belangrijk aandeel in de ruime zege, maar ook Stefaan Tanghe, Dwight Tiendalli en Robin Nelisse scoorden twee keer. FC Utrecht liep in de eerste helft snel uit naar 0-6. Tiendalli opende na een klein kwartier de score. Aan dat doelpunt ging een fraaie aanval vanaf de linkerkant via Van den Bergh en Fortuné vooraf. Dat drietal speelde sterk in het twee spitsensysteem waarin veel ruimte lag op de vleugels. In tweede helft kwamen er nog vier treffers bij. Al liet de ploeg in die fase ook verschillende goede kansen onbenut tegen de amateur-hoofdklasser, die dinsdag een eenvoudige hindernis bleek voor FC Utrecht.
'We hadden drie doelstellingen vanavond', zei Booy. 'We wilden de eerste ronde doorkomen, goed voetbal spelen en scoren. Daar zijn we alledrie in geslaagd. Het is bij deze wedstrijden belangrijk dat je mentaal goed voorbereid het veld in gaat. We spelen ook voor de supporters en die mag je niet teleurstellen. We zijn na de 0-4 professioneel doorgegaan. Als je met tien doelpunten verschil wint, heb je je plicht wel gedaan.'
Booy vond dat zijn team als geheel goed speelde, maar vijf dagen voor de start van de competitie zag hij ook zaken die nog beter kunnen. Zoals het positiespel en ook de laatste pass voorin vond hij nog niet altijd even zuiver. 'Maar we zijn ook pas vijf weken bezig', gaf hij aan. 'We moeten ons zeker niet rijk rekenen met deze uitslag, want de wedstrijd van zondag zal een heel ander verhaal zijn.' Dan start voor FC Utrecht de competitie met het uitduel bij NEC.
1-3quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:45 schreef dribbel79 het volgende:
Durft iemand zich te wagen aan een voorspelling (NEC-Utreg)??
Ik gok op 1-1
Ik zeg: Het konijn mag blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg 0-2. Goals van Fortuné en Tanghe.
MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, gezellig. Nu komen jullie naar ons toe de 20e of de 21e.
Wij hebben niets te verliezen. Wel leuk, dinsdag oefenen wij tegen Elinkwijk thuis. Zegt niet alles, maar toch.
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
MM MM Utreg komt eraan Utreg komt eraan Utreg komt eraan!
Onwaar, zelfs naar nietszeggende oefenduels gaan minimaal 400 man ofzo...denk dat er 500 man afreist naar H.I.A. (Hendrik-IDo Ambacht)...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
Da's geen Utreg-fan danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las al op ons forum van één van jullie fans dat naar bekerduels hoogstens 40 man afreizen...
Zoals Foeke al zei gingen ze teveel mee in het lange-halen-snel-thuis-voetbal van NEC.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef thaduck het volgende:
Bedroevend wedstrijdje
Echt best kon je het spel niet noemen. Vreselijk veel balverlies en amper ballen die aankwamen in de voorhoede. HEBBEN we eindelijk een voorhoede dan komt de bal daar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |