Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
gloryhunter!quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg niets, maar als jullie deze vorm nou nog een week of 5 aanhouden...
Jaartje of 2 pas hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Tanghe op z'n retour?
Dat jullie er ook nog serieus op ingaan zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:48 schreef Druppel het volgende:
[..]
Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.![]()
komt omdat ik er nu bij zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef Poepoog het volgende:
Ik vond het wel een amusante wedstrijd voor mijn gevoel zit het stadion ook voller dan vorig jaar.
Best hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
Dat leuke moeten ze nog gaan laten zien SCH
Done!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt nog wel.
mail je me even zie profiel
quote:Op pagina 14 in de Voetbal International van vandaag een klein stukje met Stefaan Tanghe. Hij meent dat de slechte seizoenstart is te wijten aan het feit dat de aanvallers nog niet op elkaar in gespeeld zijn. Tevens geeft hij toe zijn vorm nog niet gevonden te hebben. Hij beseft dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu brengt. Bij een verlies in Eindhoven zal de druk tijdens de volgende thuiswedstrijd (vitesse) immens groot zijn, beseft hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |