Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
gloryhunter!quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:27 schreef Takemenow het volgende:
Te koop: 1 seizoenskaart, vak T, rij 22 stoel 22
![]()
![]()
![]()
...............
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg niets, maar als jullie deze vorm nou nog een week of 5 aanhouden...
Jaartje of 2 pas hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Tanghe op z'n retour?
Dat jullie er ook nog serieus op ingaan zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:48 schreef Druppel het volgende:
[..]
Wel een dramatische wedstrijd. Maar om je kaartr gelijk te verkopen.![]()
komt omdat ik er nu bij zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:42 schreef Poepoog het volgende:
Ik vond het wel een amusante wedstrijd voor mijn gevoel zit het stadion ook voller dan vorig jaar.
Best hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen als er daarna alles gewonnen wordt.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
Dat leuke moeten ze nog gaan laten zien SCH
Done!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt nog wel.
mail je me even zie profiel
quote:Op pagina 14 in de Voetbal International van vandaag een klein stukje met Stefaan Tanghe. Hij meent dat de slechte seizoenstart is te wijten aan het feit dat de aanvallers nog niet op elkaar in gespeeld zijn. Tevens geeft hij toe zijn vorm nog niet gevonden te hebben. Hij beseft dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu brengt. Bij een verlies in Eindhoven zal de druk tijdens de volgende thuiswedstrijd (vitesse) immens groot zijn, beseft hij.
Noem me één speler in de huidige selectie die beter is op die positiequote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Die had gewoon een jaar geleden in België moeten gaan ballen, denk ik.
Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
Hij heeft je vandaag toch verschillende keren goed gered,sneu van zo'n blunder dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
We zijn gewoon dus weer terug bij vorig seizoen: een keeper die je punten kost en spitsen die niet scoren...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben ook in de mineur Eilanden, zullen we ons bezatten?
Voor dat eerste staat hij dan ook onder de lat.quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij pakte toch ook wel een aantal knappe ballen. Het lijkt me geen slechte keeper eigenlijk.
wat deed die dan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat een clown staat er bij jullie in de goal.
Grandel kwam uit, sprong, strekte z'n armen maar kon niet bij de bal. Kone kon vervolgens de bal simpel binnenschieten.quote:
Hij was ook uitstekend,op 1 foutje na...quote:Op zondag 11 september 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Teletekst heeft het over "de uistekende keeper Grandel". Hoe zit dat nou?
Dan kan je nog uitstekend keepen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ik gok dat hij goed was maar een blunder maakte
idd, hee hebben jullie dat stuk gelezen in het Utrechts Nieuwsblad over Tanghe dat hij niet snapte waarom hij niet in de basis stondquote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan kan je nog uitstekend keepen.
Een spits die er 3 maakt en 2 opgelegde kansen mist, heeft ook een goede wedstrijd gespeeld.
Jij kan het natuurlijk het beste beoordelen maar volgens mij maakt heel Utrecht geen sterke indruk en dan is de keeper ook kwetsbaar, zeker een nieuwe. Hij had gewoon pech dat het de enige goal was dan.quote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Eilanden het volgende:
Toch moet hij me nog overtuigen en dat baseer ik niet alleen op gisteren, maar op enige wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien en de twee thuiswedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |