Zoals Foeke al zei gingen ze teveel mee in het lange-halen-snel-thuis-voetbal van NEC.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef thaduck het volgende:
Bedroevend wedstrijdje
Echt best kon je het spel niet noemen. Vreselijk veel balverlies en amper ballen die aankwamen in de voorhoede. HEBBEN we eindelijk een voorhoede dan komt de bal daar niet
Zie: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
ASWH-Elinkwijk 0-0 ..... hmmm ik ruik ook kansen MM!![]()
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Als je een beroerd seizoen wil hebben , moet je dat doen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.![]()
Ach zo erg zal het tog niet zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:50 schreef Poepoog het volgende:
Weer een seizoenskaart in handen gedrukt gekregen...
ben benieuwd...
Nou ben in ieder geval geen successupporterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het tog niet zijn.![]()
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ga ook zondag ( filmen dan,maar kan wel de wedstrijd zien
)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:40 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef thaduck het volgende:
Zenden die nog wat uit dan? Ze hebben de rechten toch niet voor herhaling/samenvatting??
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tegen wie mag Heereveen dit weekend aantreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |