Zie: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006. # 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
ASWH-Elinkwijk 0-0 ..... hmmm ik ruik ook kansen MM!![]()
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Als je een beroerd seizoen wil hebben , moet je dat doen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ ?
Bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
FCU wil er in iedergeval de hoofdprijs voor hebben. Volgens sturkenboom een miljoenenbedrag.![]()
Ach zo erg zal het tog niet zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:50 schreef Poepoog het volgende:
Weer een seizoenskaart in handen gedrukt gekregen...
ben benieuwd...
Nou ben in ieder geval geen successupporterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het tog niet zijn.![]()
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ga ook zondag ( filmen dan,maar kan wel de wedstrijd zien
)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:40 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jouw beelden komen hier mijn decoder ingerold?
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef thaduck het volgende:
Zenden die nog wat uit dan? Ze hebben de rechten toch niet voor herhaling/samenvatting??
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tegen wie mag Heereveen dit weekend aantreden?
Ah cool! En vanaf nu ook beelden MET klok erbij??? Ik keek altijd graag naar de herhaling, maar het gemis van die klok was belabberd, en technisch gezien niet heel ingewikkeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel we mogen wel de wedstrijd herhalen en beelden gebruiken in Namen en rugnummers mag ook
Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoderquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Roda vanavond - met eindelijk echte supportersvakken
Ik weet eigenlijk niet precies hoe het zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Eilanden het volgende:
De rechten van de samenvattingen en wedstrijden zijn dit seizoen ook anders. Tot zondagavond 23:59 uur heeft Talpa de rechten op de beelden, daarna vallen de rechten op de beelden weer terug naar de clubs. RTV Utrecht zal dan waarschijnlijk wel een deal met de FC hebben gesloten
je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Forza het volgende:
A.s. zondag eerste thuiswedstrijd. Nu heb ik mn seizoenskaart (pas geleden) besteld, maar hij is nog niet binnen. Donderdag vertelde iemand van FCU dat ik dan zaterdag naar het stadion moest bellen, maar ja: niemand die daar opneemt natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik nog aan mijn scc kan komen voor de wedstrijd van morgen? Iemand in dezelfde situatie?
Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
je kan kaarten voor elke thuiswedstrijd totdat je sc kaart ophalen bij de supportersshop.
heb je al een bevestiging?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:04 schreef Forza het volgende:
[..]
Heb je hier iets meer informatie over? Bijvoorbeeld: Hoe moet ik bewijzen dat ik een seizoenskaart heb aangevraagd? Het bedrag van de kaart is nog niet afgeschreven van mijn rekening.
Wel lastig, maar mooie uitslag! 5-4 is altijd leuk om naar te kijken (helaas zelf niet naar gekeken)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef thaduck het volgende:
[..]
Oei, wordt een lastige! Als ik tijd heb en thuis ben zal ik is stukkie kijken via de decoder
Gewoon vrije trappen uitlokken, daar hebben wij ook veel baat bijquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik vrees dat scoren dit seizoen ook weer een probleem gaat worden....
whehe volgens mij heb ik jouw zien lopen op het veldquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
De 1 minuut stilte was mooi, kreeg er helemaal kippenvel van toen ze Utreg mn stadsie gingen draaien ...
De 1e helft vond ik ok
Tanghe is afgeschreven, hadden we moeten verkopen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ouderwets drama-voetbal was het helaas weer...
Tanghe over de top ?
En laat Booy aub Somers voortaan op links zetten ipv Dave.
Nou, ik vond het anders wel ijzig stil! Stiller dan ik ooit gehoord heb met een volle bak. Wij hoorden op zuid boven ons de dakspanten kraken zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:29 schreef Takemenow het volgende:
Afscheid van Herman vond ik wat magertjes, ergerde me ook groen en geel aan mensen die verdomme niet eens het respect op kunnen brengen om 1 minuut hun bek te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |