Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.
Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
SCH .. het is niet 'ineens'. Vorig seizoen werd hij ook al minder vriendelijk ontvangen vanwege diverse minder vleiende uitspraken (om een understatement te gebruiken) over Utrecht die hij in interviews heeft gedaan. Dat staat helemaal los van zijn vechtlust en heeft dus niets met hypocriet zijn te maken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwoah, ik blijf het toch vreemd vinden dat een speler die zo bejubeld werd, ineens wordt uigefloten. Het was volgens ook al voor die incidentjes in het veld. Die dingen deed hij bij Utrecht ook altijd al en toen werd hij er om geprezen en heette het vechtlust en inzet.
Ik zou nooit voor Vreven juichen hoor, ook niet als ie voor ons speelde en een hattrick zou maken maar ik vind het wel wat hypocriet overkomen dat hij nu ineens zo behandeld wordt. En natuurlijk ligt het aan de supporters, of stond dat gefluit op een cd-tje?![]()
Ut wordt tijd dat die indiaan met 2 poten op de aarde terugkomt inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vreven heeft in het verleden in interviews een paar keer nagetrapt richting de club en heeft ook negatieve zaken gezegd over Dave v/d Bergh. Daarnaast sloeg die vanmiddag in het begin diezelfde speler in het gezicht en ging die tekeer tegen Braafheid nadat die zijn excuses kwam aanbieden na een overtreding. Vreven deed op TV alsof het alleen aan de fans lag, maar dat ziet 'ie toch verkeerd.
Wapenaar werd gewoon goed behandeld en harder toegejuichd door de Utreg-fans dan door zijn eigen Vitesse supporters
hij deed niet lief vandaag, daarom waren de fans denk ik ook zo erg fluiterigquote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
Mee eens. Maar dan moet je het NIET over jezelf afroepen met gelijk vd Bergh in ze gezicht slaan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het verhaal Vreven heeft inderdaad twee kanten, toch zou ik het erg stoer van de Utrecht aanhang hebben gevonden als ze hem toch met respect hadden behandeld. Bejubelen hoeft niet, maar uitschelden en dat andere was ook niet nodig.
Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
Vreven was belachelijk gister! Hij werd pas serieus uitgefloten na zijn smerigere overtredingen. daarvoor waren het maar amper mensen die floten, zeker niet massaal. Wapenaar werd super behandeld en stelde zich ook super op naar het publiek toe
Tip: neem Versatelquote:Op maandag 19 september 2005 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Ik heb natuurlijk niet de hele wedstrijd gezien. Vind Vreven sowieso een eikel.
of kom naar het stadionquote:
Ach als je een SCC heb heb je er helemaal geen last van.quote:Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of kom naar het stadion
gisteren voor het eerst naar utrecht geweest, BS, recht achter het doel
heb me errug vermaakt gisteren
goed trouwens dat je zo makkelijk aan kaartjes kon komen zonder CC
Vreven liep de hele wedstrijd op zijn typische wijze te provoceren, te slaan en te schoppen. Het typische is dat werkelijk elke scheidsrechter hem ontziet qua kaarten.quote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodigquote:Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of kom naar het stadion
gisteren voor het eerst naar utrecht geweest, BS, recht achter het doel
heb me errug vermaakt gisteren
goed trouwens dat je zo makkelijk aan kaartjes kon komen zonder CC
Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Eilanden het volgende:
Ik mail je vandaag of morgen wel voor je mobiele nummer ... ik ben erbij, lijkt me leuk om minstens even een drankje te drinken (en te proosten op de overwinning van de FC)
Dat bedoelde ik ook!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik sta wel gewoon bij de ASWH-fans, maar wellicht kan ik je nog wel even spreken vooraf of na afloop.
Moet ik wel mijn mobiel meenemen!quote:
Meenemen lijkt me inderdaad handig jaquote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn mobiel meenemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |