ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Wat had Vreven gezegd over v/d Bergh en de club?
gewoon zonder CCquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonder CC ? heb je toch wel nodig
Ik zat ook achter het doel trouwens op rij 12 dacht ik
Ik zit me rot te zoeken met Google maar de site van VI is echt een neuzensite. De helft werkt nietquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ff kijken, Vd bergh was lui en verwend en wattie precies over de FC zei...geen idee....iets met Berger toen, berger had m de zwarte puiet toegespeeld, en iets over geld (uiteraard)
Bron: http://www.fc-utrecht.nl/(...)euitvoorbesbooy.htmlquote:Het duel met Vitesse wordt een weerzien met Stijn Vreven en Igor Gluscevic. Vreven deed onlangs enkele prikkelende uitspraken in Voetbal International over voormalige ploeggenoten bij FC Utrecht. 'Daar is wel een dolletje over gemaakt in de groep, maar er spelen geen sentimenten voor ons', aldus Van Loen. 'Het is gewoon een belangrijke wedstrijd voor ons. We kunnen stevig op de vijfde plaats komen als we winnen. We zijn op de goede weg. Met nog drie wedstrijden te gaan, hebben we nu al net zoveel punten als vorig seizoen tijdens de winterstop.'
Zal ook aan de kant springen als ik een trap/elleboog/kopstoot op me af zie komen. Tenslotte weet je het van te voren bij Vreven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
En toch schijt Dave 4 kleuren als ie tegenover Stijn staat...
Omdat die lange slungel 1 ding vergeet: rennen, Stijn heeft echte en lage startsnelheid, dus je bent 'm zo kwijt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
En toch schijt Dave 4 kleuren als ie tegenover Stijn staat...
Vergeet het maar, die speelt gewoon...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
David Di Tommaso is een twijfelgeval bij jullie, las ik. Da's mooi.
*kuch*quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die speelt gewoon...
Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef thaduck het volgende:
[..]
*kuch*
http://www.fc-utrecht.nl/(...)VraagtekenVoorW.html
Leen heet ie toch??quote:Op woensdag 21 september 2005 15:24 schreef mitt het volgende:
Wouter van Steensel.
Leen?quote:
Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Snap het dan, elk lichtpuntje voor ASWh wegnemen
Als DiTo niet speelt, wie staat er dan o.a.w. naast Keller??
Kruys is geen optie, komt Shewie naar binnen??
Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ach, zelfs met het F elftal issut nog steeds een 15-0 overwinning voor ons hoor.![]()
Ik ga inzetten op Utrecht..... ik krijg 1,77 keer mijn inzet terug als ze met 2 goals verschil of meer winnen. Dat kan ik niet laten lopen hequote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
ASWH zal vermoedelijk aantreden met
Willem-Jan Barendregt
Boudy Hoogendoorn - Roël Gorré - Xander van der Veeke - Johan Sturrus (c)
Stefan van Dam - Alexander de Jong - Ferry van Lare - Izaäk Verhoeven
Arjan Human - Sjoerd van der Waal
Dan ontbreekt voor de oplettende lezer Richard Lodder (geschorst), zodat Gorré naar het centrum is en Boudy er in komt als rechtsback. Lodder is de beste verdediger van ASWH en misschien wel de hoofdklasse zaterdag.
Op rechtshalf ontbreekt Jordi Boogers, volgens sommigen een onmisbare schakel, vermoedelijk wegens een blessure. Ik vind hem een weinig inspirerende speler en Van Dam of Verbrugge acht ik minstens zo goed.
Ga je verslag doen of schrijven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |