Hehe.... wel als je er 200 op zetquote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Weinig dappere gok hoor.
Ach, het was alleen ff een steekje onder water hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 16:41 schreef Druppel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ASWH nog wel serieus nemen hoor. Is wel vaker voor een club ineens afgelopen omdat het onderschat werd.
oh wel leuk om heen te gaan danquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef thaduck het volgende:
Op naar de 3e ronde: VVV-Venlo
En thuis ook nog is![]()
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd Utrechters!
Niet bijzonder goed gespeeld door jullie. Jammer dat ASWH de verdiende eretreffer niet wist te maken, maar ik ben desalniettemin trots op de jongens. 0-4 kan je met opgeheven hoofd vertellen.
het blijven amateurs hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!
Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
Nou, tot de 0-2 deden we ook goed mee hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde gewoon beroerd MM!
Maar om heel eerlijk te zijn had ik ook wel veel meer verwacht van de amateurkampioen van Nederland
Ik gok op 2-3quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Utreg gaat denk ik gelijk spelen , 2-2 vanavond
neequote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet genoeg in de buurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |