quote:UIO:
Een gastheer?!?!?
Veel te duur man zo'n trippie naar Malaga.
Dat studeerde Wim Lex toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:14 schreef UIO_AMS het volgende:
aqua-planning?
Terechte waarschuwing dus.quote:
Andere kant is mooier wonen. Maar Puerto Madero is veel te duur in vergelijking met de rest van BsAsquote:Oeh, Puerto Madero, my favorite barrio! In zo'n pakhuis dan he... Maar inderdaad vrij duur ja, heb wel eens voorzichtig geďnformeerd (maar ben het weer vergeten intussen).
Baan zoeken valt niet mee, zelf iets beginnen in de branche waar ik bekend ben ook niet dus dan blijft er niet veel anders over dan appartementen te kopen, op te knappen, te verhuren of te verkopen.quote:5 jaar in Bss wonen lijkt mij wel een goed idee, maar waar haal je dan je inkomsten vandaan? engelse les geven ofzo? Of daar een baan zoeken bij een multinational? Valt niet mee volgens mij. Ga het misschien wel proberen in the near future...
Don´t be a moronic Dutch, want dat is gewoon een goede prijsquote:220 inclusief was het toch?
Eensch isquote:Dat ben je zo kwijt dezer dagen.
Kun je Diego gaan helpen met z'n bedrijfje.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu eigenlijk even Woningfinanciering II studeren,
De financiering kan ik voor Diego wel regelen. Uiteraard wel tegen provisie.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Kun je Diego gaan helpen met z'n bedrijfje.wat voor opleidnig doe jij dan?
Als je veel geld wilt betalen voor je biertje en veel in de regen wilt zwoegen dan kan je beter in Nederland blijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Money Laundering wil ik ook wel gaan doen.
Kan ik mooi gaan soliciteren bij Roman in Londen
Webcam: http://www.st-barths.com/a_cam/index.htmlquote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Is er hier iemand bekend met St. Barts? het lijkt mij wel eigenlijk.
Gofmaatjes met McGregor ripbroeken des te meer.quote:Je zou er heerlijk kunnen eten in een prachtige ambiance, het is er relatief duur dus je zit fijn zonder bouwvakkers die op zoek zijn naar patat met een frikandel heb ik begrepen.
Nederlanders komen er dan ook amper
Hey, soms hoort golfen gewoon bij het werk... net zoals naar een goed restaurant gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een golf vriendje![]()
![]()
![]()
Best kansloos HK
Mijn golfmaatje doet iets in de handel van valutas voor een grote bank, naar ik begrepen heb komen er voornamelijk boven modale figuren.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zal vast wel meer te doen zijn dan palmenstranden. Als je immers op een palmenstrand wilt liggen, hoef je niet perse naar St Barts.
Veel eilanden in die regio zijn relatief duur. Wat voor mensen zitten daar eigenlijk, HK?
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Golfen is toch echt kansloos.
Men sluit daar niet zozeer deals af, je netwerkt en leert mekaar beter kennen in een andere omgeving.quote:Of heb je een grote deal afgesloten op de golfbaan?
Bij het plebs is deze bestemming niet echt bekend natuurlijk en Martinair vliegt er niet naar toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mijn golfmaatje doet iets in de handel van valutas voor een grote bank, naar ik begrepen heb komen er voornamelijk boven modale figuren.
Wat er nog meer te doen is weet ik niet, ik ga zo ff Googelen.
Moet nog een bestemming vinden voor de kerst![]()
Ben maar niet bang want ik ken het wereldtje wel want mijn halve omgeving golft maar het blijft zowiezo een kansloze sport.quote:Men sluit daar niet zozeer deals af, je netwerkt en leert mekaar beter kennen in een andere omgeving.
Dat is veelal ook op de langere termijn een fijne basis voor het afsluiten van bv een grote deal.
Ahum, mag ik nu even happen? Ik vind het spelletje zelf een erg aangename bezigheid, ben sinds kort een beetje aan het meppen. Om het spel dus en niet om de 'contacten' of het 'netwerken', dat laat ik graag aan die brallers over.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben maar niet bang want ik ken het wereldtje wel want mijn halve omgeving golft maar het blijft zowiezo een kansloze sport.
De enige uitzondering is als je er een goede deal kan sluiten
Mooi land, man tegen man gevechten, mooie kastelen, ploegenspel, mooie wegen. En ga zo maar door.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:01 schreef Hik het volgende:
De tour....
Iedere ochtend als ik het nieuws kijk vraag ik me weer af wie daar nou in godsnaam in geďnteresseerd is. Ik geloof dat ik wielrennen werkelijk de minst boeiende sport vind die er bestaat...![]()
Daar denk jij dan weer aan. Vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:37 schreef Hik het volgende:
Ik voorspel dat mevrouw Chirac geen sex krijgt vanavond!![]()
Terwijl Chirac nog wel van die overtuigende argumenten had:quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voorspel veel bezoekers in Londen in 2012.
Trouwens de tourtoto wordt hier 'gerund' door een enorm fanatieke vrouwelijke collega!quote:“We can’t trust people who have such bad food,” Chirac was quoted as saying. He reportedly added that only Finland has worse food in Europe and that mad cow disease was Britain’s sole contribution to European agriculture.
bron
bron: www.nu.nlquote:"Frankrijk schoof bij zijn laatste presentatie president Chirac naar voren. Londen kwam met de fameuze hardloper van weleer Sebastian Coe. Het is heel goed mogelijk dat dit het verschil heeft bepaald."
Vallen dit soort foto's wel onder de policy?quote:
Moest meteen hier aan denken:quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Zijn er geen mooie donkere Latino-prinsen eigenlijk?
Vertel eens....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef DutchTrain het volgende:
Ook leuk, maar blond.
Bovendien heb ik Victoria in het echt gezien twee weken terug
In Latijns-Amerika doen ze toch voornamelijk aan baronnnen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Zijn er niet wat Spaanse prinsen nog over. Dat die journaliste (Letizia?) nu de kroonprins geschaakt heeft wil toch niet zeggen dat er nu geen meer over is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Komt aan bod in mijn nog steeds groeiende reisverslag...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:31 schreef Litman het volgende:
Vertel eens....
Juist dan kun je een goede indruk maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef flipsen het volgende:
En om half 3 teruggaan naar kantoor slaat ook nergens op
Nee. Stom ding.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Hik het volgende:
Hebben jullie al een Honcho?
Ik geef het op. Zeg het maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is die Spaanse prins die een een Noorse hoer clubdanseres heeft geschaakt?
Anders ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word er triest van wat er nu gaande is in Londen
Ik had ook geen illusie dat jij dat zou begrijpen, dus misschien is het beter dat je gewoon niet reageert?quote:Wat is daar bizar aan?
Ach ja, het is natuurlijke heel bizar dat jij denkt dat je in Granada bent, terijl er dan uitgerekend in New York een aanslag is. En nog veel bizarrer dat jij denkt dat je in Argentinië bent op het moment dat er juist in Londen een aanslag is. Dat kan haast geen toeval zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had ook geen illusie dat jij dat zou begrijpen, dus misschien is het beter dat je gewoon niet reageert?
Want? Waarom twijfel je er steeds aan dat hij in Granada zit dan wel in Buenos Aires?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijke heel bizar dat jij denkt dat je in Granada bent, terijl er dan uitgerekend in New York een aanslag is. En nog veel bizarrer dat jij denkt dat je in Argentinië bent op het moment dat er juist in Londen een aanslag is. Dat kan haast geen toeval zijn!![]()
Dat weet je al en dat was bovendien het punt niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want? Waarom twijfel je er steeds aan dat hij in Granada zit dan wel in Buenos Aires?
Alleen vanwege die opmerking over Kopspijkers?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat weet je al en dat was bovendien het punt niet.
Hč ja, laten we die hele discussie nog eens overdoen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alleen vanwege die opmerking over Kopspijkers?
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:03 schreef Hik het volgende:
Ik raak trouwens steeds een beetje in de war van dit topic in de AT: Dag BB, doe je de groeten aan Lucille?![]()
Wat doet Lucille in MUZ? Naamtopics mochten toch niet meer? Vragen, vragen vragen...
Waarom zo lang wachten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:33 schreef oYo het volgende:
Volgende topic moet gewoon 'Stelletje Ouwe Wijvenclub' heten.![]()
Je wordt ook gewoon genegeerd in dat topic.... duidelijk geen incrowd, UIO!quote:
Is dat de *lacht toe - smilie of de *lacht uit -smilie ?quote:
Dat is op deze foto niet goed te zien; maar het zijn allemaal foto's met een verschillende camera-instelling (sluitertijd, filter etc.) waardoor ze dus allemaal net iets anders zijn; een soort postmodernistische kunst dus; er is geen één foto die precies zo is als het origineel, waardoor de kijker dus (onbewust) het beeld zoekt dat het dichtst bij zijn beleving van het origineel past.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef Vogue het volgende:
De toe-lach smiley natuurlijk![]()
Waarom hang je trouwens zoveel van dezelfde foto's in één ljist?
Tegenlichtquote:Noord-korea
Een dag uit het leven..
zondag 10 juli 2005 21:00 Net 3
Documentairemaker Pieter Fleury kreeg na maanden onderhandelen toestemming om in Noord Korea te mogen filmen. De Democratische Volksrepubliek van Korea kennen we alleen als de schurkenstaat, met een beducht kernwapenprogramma en het stalinistische regime van Kim Jong-il, vijand van het Westen. Uniek aan de toestemming was dat Fleury mocht filmen op het niveau van het dagelijks leven, de familie, leven en werken. Ondanks het toeziend oog van de censor maakte Fleury daar op de vierkante milimeter een nooit eerder vertoond portret van een zwijgende, protestloze samenleving.
Fleury maakte een beeld van het leven in een land waar nog altijd een totalitair regime het dagelijks leven bepaald. Over de mechanieken die worden aangewend om de bevolking te beheersen, over een zwijgende, protestloze samenleving, over de gehoorzaamheid. En over het grootste verschil tussen onze en hun maatschappij: individuele vrijheid. In Noord-Korea is die er niet.
In de film zijn de hoofdpersonen nauwelijks pratende personages: Hong Sun Hui, arbeidster in een textielfabriek, brengt 's ochtends haar dochtertje naar de kleuterschool en zingt een daarbij liedje: "...de monsterlijke Amerikanen knielen en smeken om genade.... ". Het kindje blijkt de tekst al te kennen.
In de fabriek waar Hong werkt, wordt met een niet aflatende ijver alles door iedereen in schriftjes genoteerd: van aantallen geproduceerde broeken tot hoeveel fouten er op een dag zijn begaan. Iedereen is controleur en iedereen controleert elkaar en wordt op zijn beurt gecontroleerd door superieuren.
Bij Hong in huis woont behalve haar moeder ook haar jongere broer. Die gaat naar Engels talenpracticum. En opeens blijkt dat Noord Koreanen ook gewone mensen zijn, die lachen om een lolletje of uit schaamte, elkaar helpen bij het zoeken naar een moeilijk woord ('Internet') en schrikken van het oorlogsleed wat en passant voorbijkomt in de les.
Maar hoe ontwapenend en naďef dat 'gewone' ook overkomt, het ontzag voor de Grote Generaal is allesoverweldigend. Zelfs de zwijgzame, uiterlijk zo zachte Hong blijkt aan het einde toch een trouwe discipel - voor haar is het een plicht om alle Amerikaanse honden uit te roeien. Voor de kinderen is hij de zon ("bloemen hebben de zon nodig om te kunnen groeien, en zij de liefde van de Grote Leider"). En voor de fabrieksarbeiders is hij het Grote Grote Geluk.
Regie: Pieter Fleury
Eindredactie: Roel van Broekhoven/Hans Keller/Doke Romeijn
Persoonlijk mis ik de smogversie nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
er is geen één foto die precies zo is als het origineel, waardoor de kijker dus (onbewust) het beeld zoekt dat het dichtst bij zijn beleving van het origineel past.
Uiteraard ben ik daar ook bij voor de foto'squote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Hik het volgende:
Kom nou maar gewoon foto's nemen op het zomercarnaval!![]()
kaartje:quote:Tragic final chapter in adventure of the old man and the sea
From Richard Lloyd Parry in Tokyo
WHEN Sakae Hatashita landed on the shores of Japan last December, bruised, bleeding and malnourished, his story was told and retold in the media.
He described how, after decades living in the United States, his Japanese wife had died, and how he had sworn to take her ashes back to her native land. How he had sailed for seven months and 10,000 miles across the Pacific, and fulfilled his promise. And, how he had done this alone, and at 81.
Yesterday the story reached its sad, but still romantic, conclusion. Three weeks after he set out on the return journey, his boat was spotted drifting more than 800 miles off the Japanese coast. Coastguards boarded it and found the body of Mr Hatashita, dead from causes still to be determined.
They identified him from the scars on his arms that he had sustained on his way from America when a Japanese fishing boat crashed accidentally into his yacht. During the six months he spent in Japan, before setting out on the return journey, coastguards and friends begged him to fly home rather than sail — but in vain. “Planes fall,” he said. “They’re very dangerous. Boats don’ t fall.”
Mr Hatashita was born in California in 1924 to Japanese immigrants who moved back home when he was a child. In 1970, after decades as a fisherman, he went back to the US with his wife, Shizuko, and became an American citizen.
He admitted that he had neglected his wife, sometimes spending years away as a captain of tuna-fishing boats that operated thousands of miles from the Pacific.
In California they were together, running a small nursery in the town of Corona, but Shizuko was never happy there. “America was not good for her,” he said. “She always said: ‘Why did we have to come to America?’ Before she died she always said: ‘I’m not American. Even if it’s after I die, I want to go back to Japan.’ ”
Eight years ago Mr Hatashita was driving when his car struck a pothole, burst a tyre and crashed. He survived with concussion; his wife died instantly. He lived on alone and sold his business last year. He bought a 39-foot yacht, Miya, after his wife’s maiden name, Miyasaka. From San Diego he sailed to Tahiti, then Hawaii and Japan. He installed Shizuko’s ashes in a small Buddhist altar in the cabin, and put her photograph on the wall. “That way I could spend time with thoughts of my late wife.”
He survived typhoons, capsizing and the collision with the fishing boat, which left him with a wound down to the bone, a collapsed sail and a hole in the hull. He had had so little exercise during his seven-month voyage that his legs atrophied and for a while he was unable to walk.
There had been no word from Mr Hatashita since he sailed from Miura on June 15. “The Pacific Ocean is my sea,” he said before he sailed. “I know I won’t get in trouble here . . . Life is a gamble. You could have had a car crash. If people think too much they won’t move a single step.”
Vrijwel zo'n zelfde bericht kreeg ik op 11 september 2001 van een vriend uit New York.quote:I'm fine. Everyone I know is fine. There are plenty of stories of
what if's, near misses and the like. If I was 10 minutes later on
my journey I'd have passed the bus blast on my bike. Things happen.
Life goes on and especially in this city people put things swiftly
behind them and get on with daily life, slightly shaken, but
triumphant. Went to my local pub last night on the thames
overlooking the city. Beautiful sunset and a defiant silver lining.
take care.
with much love
Die dag is de ruenie van mijn Jemen reis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Hik het volgende:
Kom nou maar gewoon foto's nemen op het zomercarnaval!![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Leuke titel trouwens weer van CMT!![]()
tnx en yep, ik heb geen compleet mbo-4 diploma, omdat ik alleen de voor mij relevante vakken op mbo-4 niveau heb gedaan. Ik had wel gehoopt direct toegelaten te worden omdat ik op saxion in Enschede al was toegelaten en de toelatingsbrief al had. Maar de HBO instelling in Sittard is wat meer op de regeltjes vwb aannames van studenten, dus moest ik alsnog de toelatingstoets doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
gefeliciteerd met je toelating, moest je een toelatingstoets doen?
Ja, sorry, was niet helemaal duidelijk uit mijn post..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:43 schreef k_man het volgende:
BI is bedrijfskundige informatica?
Die wil ik zeker zien! Ik heb ooit een erg indukwekkende bbc reportage gezien over NK , ben ook wel benieuwd naar deze.quote:
De vrolijke drieling. Met hun gezeik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft die titel veranderd?
Dat mag je ook plaatsenquote:Umm liever niet, de vragen die je stelt daar kan ik niet zoveel mee.
Ze spreken nogal voor zichzelf denk ik
Leuk verslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:08 schreef Mereltje het volgende:
Ik ben ook weer een paar dagen terug, voor de geinteresseerden:
Reisverslag Zuid-Oost Azie
Misschien kom ik je nog wel tegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:47 schreef YPPY het volgende:
Vandaag de hele shoppen in Den Bosch. Als ik thuis kom, ben ik vast blut.Het is maar goed dat ik pas een gedeelte van de komende vakantie heb hoeven betalen.;)
Misschien deze website eens proberen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:55 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ga zo uit, maar weet niet wat ik aan moet.
Zou goed kunnen, alleen herken ik je toch niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien kom ik je nog wel tegen.
Hoe was het in Den Bosch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, alleen herken ik je toch niet.![]()
Erg gezellig en vermoeiend.quote:
Oy!!!quote:
Mooie zegetocht van Rasmussen. Tweede zege van de Rabobank op rij en de bolletjestrui weer wat steviger in handen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga de tour kijken![]()
![]()
![]()
Nu nog spanning alleen begint het dinsdag volgens mij pas echt
Nee, de NS geld terug bij vertraging-regeling is niet van toepassing op de internationale trein.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef k_man het volgende:
Trouwens, kun je ook geld terugkrijgen bij de NS als een internationale trein forse vertraging heeft? Of is dat alleen binnenland?
Ik vind het een ramp die flexplekken. Ik moet toch ergens mijn dossiers en kattebelletjes kwijt kunnen. Met een flexplek is dat wat lastiger want dan is iedereen elke dag tot de lunchpauze bezig met een verhuispartij.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef flipsen het volgende:
Werken flexplekken überhaubt ergens? Het is volgens mij altijd hetzelfde liedje, iedereen heeft zijn 'favoriete' flexplek, waardoor het flexe er wel afgaat. En dan boze blikken als jij daar per ongeluk eens gaat zitten. "Wat doe je op mijn flexplek?!?"![]()
Ja, het is verslavendquote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef flipsen het volgende:
Als jij niet wil zijn er genoeg anderen hier die je plek wel willen innemen hoor
och, op de 1 of andere manier altijd gedacht dat jij een man was.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:13 schreef Hik het volgende:
Heb de hele ochtend in mijn biniki in mijn "tuin" (lees: het plansoen) liggen lezen.
Dat kan ik ook niet helpen...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Dizzee het volgende:
och, op de 1 of andere manier altijd gedacht dat jij een man was.![]()
![]()
flexplekken, wat is dat dan??? Ik ken wel flexwerken (dat hebben wij wel) We kunnen nu core hours werken en de andere uren zelf invullen. Verder werk ik 38 uur en spaar ik 2 uur in de week.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuw kantoor vandaag. We werken nu met flexplekken. Dat deden we in het vorige kantoor ook al, maar kwam niet zo uit de verf. Mij benieuwen of het nu wel gaat werken.
Mobiele telefoons of voice over ip.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe gaat dat dan met telefoons? die moeten dan ook steeds mee verhuizen, de comms technici moeten dan elke dag alle aansluitingen omdoggen, om nog maar te zwijgen van het feit dat je niet weet waar iedereen uithangt!! Het lijkt me enorm lastig!
Of gewoon inloggen op een vaste telefoon. Iedere medewerker een eigen login zodat iedereen overal kan inloggen.quote:
Ik mocht zelf kiezenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef Hik het volgende:
Waar hebben ze je voor gevraagd. Vogue? (welk gebied?)
Net weer even lekker in de zon gezeten....![]()
volgens mij is er in Franstalig Afrika genoeg te doen op het gebied van ontwikkelingswerk enzo. Nu er een hoop geld los is zal er wel werk genoeg zijn voor Franse tolken en ander Franstalig personeel met bepaalde kwaliteiten.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik mocht zelf kiezenNatuurlijk heb ik ervaring in C-Amerika, maar zou ook wel eens Z-Amerika willen bereizen, of Afrika (mijn Frans is zo ongeveer net zo goed als mijn Nederlands, dus een Franstalig land vind ik ook prima). Of voor mijn part Azie, daar heb ik geen ervaring maar alles valt te leren. Kortom, ik wil overal wel heen
Ik ga er dan wel ruim 800 euro netto op achteruit per maand, maar ik hoef weer geen huur te betalen als ik mijn huis onderverhuur, ik heb al een gegadigde, een vriendin van me met haar vriend. Die wil zolang mijn auto ook wel gebruiken en de wegenbelasting en verzekering betalen.
Maar... vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf bij EHV airport, en dat leek me óók leuk. Ik wéét het gewoon niet meerVolgens mij zit ik in een identiteitscrisis ofzo
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe iets heel anders
Ik heb net besloten dat als ik ooit een kroeg ga openen in BsAs dat BHFH als enige Fokker gratis toegang krijgt en dat ik een leuk vrouwke voor hem regel die hem gaat ontknapen?
Prima idee?
P.S. Zouden de grappige topics dan ophouden?
En wat voor toegangsprijs wil je gaan vragen voor je kroeg?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe iets heel anders
Ik heb net besloten dat als ik ooit een kroeg ga openen in BsAs dat BHFH als enige Fokker gratis toegang krijgt en dat ik een leuk vrouwke voor hem regel die hem gaat ontknapen?
Prima idee?
P.S. Zouden de grappige topics dan ophouden?
30 peso is wel een realistische prijs toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:46 schreef Vogue het volgende:
[..]
En wat voor toegangsprijs wil je gaan vragen voor je kroeg?![]()
Als je er ooit echt eentje gaat openen kom ik een keer een wijntje drinken![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je kan ook gewoon solliciteren als militair. Er zijn , zeker als HBO er ontzettend veel leuke fncties binnen defensie. Ik denk dat het echt wat voor jou kan zijn. Goede kans dat je met jouw achtergrond wel een plek kan vinden waar je je ei kwijt kan.
een hoerenkeet/nachtclub?? wat zijn dat voor extreme prijzen is Buenes Aires zo 'n dure stad???quote:Op maandag 11 juli 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat de kroeg die ik wil gaan openen niet echt geschikt voor je is.
Entree tussen de 30 en 50 peso, drank tussen de 30 en 50 peso
1 euro is ongeveer 3,40 peso.
Dat hebben wij dus ook. Dat hadden we al. In ons vorige kantoor hadden we ook flexplekken, maar mijn afdeling niet. De accountants binnen onze organisatie zitten vaak dagen bij klanten. Wij niet. Ik zit een uurtje of wat hier, dan weer op kantoor, dan bij een andere klant en vervolgens weer op kantoor. De accountants hadden dus flexplekken en wij gewoon een vaste kamer. Dat laatste is door één of andere idioot nu dus gewijzigd.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Of gewoon inloggen op een vaste telefoon. Iedere medewerker een eigen login zodat iedereen overal kan inloggen.
Om enigszins te integreren op kantoor heb ik ook allerlei prullaria staan, maar knuffelberen, fotolijstjes en blikken olijven gaat me allemaal iets te ver...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:44 schreef k_man het volgende:
Je bent niet op je werk om je werkplek opnieuw in te richten BHFH![]()
![]()
Bikken olijven? Knuffelberen?Je lijkt wel een vrouw...
Afhankelijk van het soort werk kan het enorm schelen in de hoeveelheid kanttoruimte die nodig is. De kosten van huisvesting zijn voor een organisatie meestal de op één na grootste kostenpost, na de loonkosten. Dus als dan blijkt dat gemiddeld over een etmaal maar 12% van de tijd een werkplek bezet is, worden dat wel héle dure vierkante meters.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het ook niets die flexplekken. Ik zie er ook het voordeel niet van in.
Ja, maar werkgevers hebben daar dus een hekel aan. Krijg je van die werknemers die elke vierkante centimeter volzetten met rotzooi en dan klagen dat de schoonmaker overal omheen werkt.quote:Ik vind het niet fijn. Elke keer stapels dossiers meesjouwen, kattebelletjes, dingen die je nodig hebt. Je kan je ruimte niet aankleden zoals je dat zelf wilt.
Komen de mensen tenminste op tijd.quote:Met de flexkamers is het ook elke keer weer een gezeur wie waar gaat zitten. Een paar kamers zijn wat relaxter dan de andere kamers, dus het is altijd dringen geblazen voor een paar kamers.
Uit het oogpunt van de werkgever begrijp ik wel waarom er soms met flexplekken wordt gewerkt. Het biedt gewoon vele voordelen en voor de werkgever weinig tot geen nadelen. Ik vind het echter niet prettig.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort werk kan het enorm schelen in de hoeveelheid kanttoruimte die nodig is. De kosten van huisvesting zijn voor een organisatie meestal de op één na grootste kostenpost, na de loonkosten. Dus als dan blijkt dat gemiddeld over een etmaal maar 12% van de tijd een werkplek bezet is, worden dat wel héle dure vierkante meters.
[..]
Je bureau cq kantoorruimte aankleden is prima, maar zoals met alles 'met mate'. Sommige collega's hebben werkelijk elke cm volgeplakt met foto's, krantenknipsels, pseudo-grappige Loesje-teksten, dan staan er nog fotolijstjes, knuffelberen en nep-vogelkooitjes op het bureau. Verschrikkelijk is het af en toe gewoon.quote:Ja, maar werkgevers hebben daar dus een hekel aan. Krijg je van die werknemers die elke vierkante centimeter volzetten met rotzooi en dan klagen dat de schoonmaker overal omheen werkt.
[..]
Da's een voordeel inderdaad.quote:Komen de mensen tenminste op tijd.![]()
Open er een topic over.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja maar het moet toch gezellig ingericht zijn zijnals het niet gezellig is kan ik niet werken hoor. Morgen neem ik een mini jukebox mee naar mn kantoor ter opvrolijking.
Onzin. Ik begin laat, maar werk ook tot laat door. Ik ben dus altijd op tijd. Wat jij wil zeggen, is dat mensen dan vroeg moeten komen.quote:
Als ik vroeg op kantoor verschijn ben ik niet te genieten. Dat wordt toch echt niet als voordeel ervaren. Niet door mij, niet door mijn collega's.quote:
Nee hoor, hoeft niet. Al kan het wel een stimulans zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Onzin. Ik begin laat, maar werk ook tot laat door. Ik ben dus altijd op tijd. Wat jij wil zeggen, is dat mensen dan vroeg moeten komen.
Als je 10 minuten te laat kan komen kan je ook 10 minuten te vroeg komen.quote:Onzin. Ik begin laat, maar werk ook tot laat door. Ik ben dus altijd op tijd. Wat jij wil zeggen, is dat mensen dan vroeg moeten komen.
Zo zou je het kunnen noemenquote:een hoerenkeet/nachtclub??
Er zijn weinig plekken in de wereld waar je goedkoper kan neuken, maar jij hoeft zowiezo niet te betalen. Bovendien moeten de eigenaren ook een beetje goed kunnen levenquote:wat zijn dat voor extreme prijzen is Buenes Aires zo 'n dure stad???
Dat had ik wel willen zienquote:Over extreme prijzen gesproken. Ik had gisteren wat grappigs. Ik was in Maastricht en had een biertje besteld ergens. Op een gegeven moment moest ik afrekenen en een biertje was dus 3 euro. Ik geef haar 2 euro en zeg haar dat ik 2 euro wel genoeg vind voor een biertje. Ze was helemaal van haar apropos Goed ik heb haar die euro daarna natuurlijk wel gegeven, maar het was wel even grappig.
Gefeliciteerd ouwe.quote:
Hier is het niet veel beterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:15 schreef Vogue het volgende:
Ik weet niet wat voor weer het bij jou is, maar in Breda is het grauw en grijs.
Vertel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:02 schreef Hik het volgende:
Blikken olijven?Ik dacht dat ik rare dingen in mijn bureaula verstop...
Kunnen we weer een tapastent wegstrepen?quote:Gisteren lekker uit eten geweest in Amsterdam.
Pakpapier, crackers, mes, cd's van Los Van Van en Jarabe de Palo, hibiscusthee, appelthee, plastic mapjes, toastjes, DVD met een Engels theoriexamen, visitekaartjesmapje, "Professional Competence"-diploma uit Rusland (schijnbaar mag ik als dank voor mijn ontvangst van 2 weken terug tegenwoordig een x-tons vrachtwagen besturen in Ruslandquote:
Nee, blijkbaar hebben ze in Amsterdam tegenwoordig ook nog wat anders dan tapasquote:Kunnen we weer een tapastent wegstrepen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef Hik het volgende:
Pakpapier, crackers, mes, cd's van Los Van Van en Jarabe de Palo, hibiscusthee,appelthee, appeltaart
En mensen die jouw typen ipv jou (zoek de verschillen) moeten per definitie voor het leven verbannen wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jouw zien we zo meteen terug in het ban-meldtopic vrees ik
daar had het woordje 'naam' tussen gemoetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
En mensen die jouw typen ipv jou (zoek de verschillen) moeten per definitie voor het leven verbannen worden![]()
npi natuurlijk![]()
er bestaan ook USB-sticks gecombineerd met flessenopener.. ook altijd handigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Litman het volgende:
Over bureauinhoud gesproken: voor het betere flexwerk heb ik trouwens in mijn laptoptas een kurketrekker zitten!![]()
Ik heb nog wel eens overwogen om zo'n zwitsers zakmes met usb-stick te kopen, maar ik vind het toch een beetje gevaarlijk om met allerlei 'belangrijke' data te gaan hakken en zagen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
er bestaan ook USB-sticks gecombineerd met flessenopener.. ook altijd handig
Komisch! Heb die site net naar de collega gestuurd die met mij in het project zit voor het Trekkerrijbewijs (het is tijd dat dat ding er komt als mensen met hun trekker met 20 km/u op de snelweg gaan rijden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef Vogue het volgende:
Ik zat net even te kijken op de site van Manon Ossevoort. Dat kind is echt gek, met de tractor van Nederland naar de Zuidpool in anderhalf jaar!!
quote:Een reis van een meisje op een tractor.
Een reis naar het einde van de wereld, en weer terug, voor het belang van een open onbevangen blik op de wereld. Het belangrijkste doel van Zuidpool is mensen inspireren en betrekken.
Hiervoor gaat Zuidpool met media samenwerken, zodat ze gevolgd kan worden, zodat ze niet alleen gaat.
Hmm ik wordt ook altijd een beetje argwanend van zulke hoogdravende teksten. Als ze gewooon had gezegd: ik vind het een geweldig avontuur en ik hoop veel over de wereld (en mezelf) te ontdekken en daarnaast zamel ik geld in voor Warchild, was ze denk ik een stuk eerlijker geweest.quote:
Joh, moest jij niet naar Tigre? Hoe ga je trouwens? Met de Tren de la Costa zeker? Als je dan even stopt in San Isidro, dan moet je naar die koffietent boven, daar hebben ze geloof ik appeltaartquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we de appeltaart niet op de flexplek neerzetten en dan in de fik steken?
Zolang ze beide maar niet meer voorbij komen hier![]()
![]()
Checkt de kantoorverjaardagskalender en ziet dat het donderdag weer tijd is voor taart van Dudokquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:02 schreef k_man het volgende:
Appeltaart. Van Dudok.
Nu pure chocolade met marsepeinvulling, ook erg....![]()
I wouldn't count on it.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was toch wel slavenvrije chocolade hč.
Appel combineert trouwens ook goed met chocolade.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef Vogue het volgende:
We hebben een Spanjaard op bezoek en daardoor had mijn baas voor iedereen appelflappen gehaaldEen goed alternatief voor appeltaart dus
Niets moet, maar het mocht natuurlijk wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
Nu mijn verslag van Jemen af is kan ik niet stoppen.Dus hier is het volgende reisverslag: Keulen
Of had dat in een apart topic gemoeten?![]()
Appeltaart met chocodip?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Appel combineert trouwens ook goed met chocolade.
Misschien alsnog als de foto's klaar zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niets moet, maar het mocht natuurlijk wel.
Klaar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien alsnog als de foto's klaar zijn.
de url van het plaatje doet het ergste vermoeden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klaar!
geen zin om te resizen, up te loaden naar picserver etc
Staat daar goed... ik zou bijna ook een compleet reisverslag gaan schrijven van mijn 26 uur in Berlijn, maar ik moet nog 9 dagen van m'n andere reisverslagquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
Nu mijn verslag van Jemen af is kan ik niet stoppen.Dus hier is het volgende reisverslag: Keulen
Of had dat in een apart topic gemoeten?![]()
Als je er vaker naar kijkt, wordt het goedkoperquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Naar aanleiding van kostenberekeningen volgens DutchTrain het volgende: Ik heb net een dvd gekocht die ¤ 0,25 per minuut kost.
Om nog maar te zwijgen over het kopie'tje voor eigen gebruik dat ik per ongeluk bij wat vrienden laat liggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
Als je er vaker naar kijkt, wordt het goedkoper![]()
Die bedacht ik me ook net twee tellen terugquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef k_man het volgende:
HLT #43 - Voor chocoprinsen en appelmeisjes
Nu maar eens afwachten wie er reageren.quote:De nieuwe dienstregelingen van Ryanair en de andere budget maatschappijen zijn weer boekbaar.
Leuke aanbiedingen:
Milaan donderdag t/m zondag in oktober of november voor 72 euro retour incl tax vanaf Eindhoven.
Edinburgh, idem voor 80 euro retour vanaf Amsterdam
Krakau of Wenen, do-di voor 84 euro vanaf Amsterdam
tot zover deze berichtgeving.
Beide mijn voorkeur...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef k_man het volgende:
HTL #43 - Ik kan er geen chocolade van maken
HLT #43 - Over flextaarten en appelplekken
En wat wou je daar aan gaan doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Ach, als er in dit tempo wordt gepost komt dat volgende topic er deze maand niet.
Als een bezetene gaan posten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat wou je daar aan gaan doen?
Wel even in de gaten houden dat naar het buitenland vertrekken voor banken een reden is om de lening op te eisen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef flipsen het volgende:
Geld is geen prlobleem, ik leen het gewoon en betaal wel terug als ik terug ben
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
Gefeliciteerd
![]()
zowel met de vondst in je persoonlijke zoektocht als met het concrete aanbod om weer te gaan doen wat je leuk vindt
Dat is de taak van ouders... als zij zich al geen zorgen meer over je maken, wat zou je dan moetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef Vogue het volgende:
Ik heb net een beetje een heftig gesprek gehad met mijn moeder, omdat zij zich altijd zorgen maakt over mijn wel en wee (ik ben de enige thuis), maar zelfs zij is enthousiast, wat voor mij natuurlijk ook een hele zorg minder is. Dat was voor mij de laatste `drempel`, om het zo maar te noemen![]()
Nee, ik zal het eens doornemen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ken je bijvoorbeeld dit topic al:
Antwerpen 2005
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |