Oy!!!quote:

Mooie zegetocht van Rasmussen. Tweede zege van de Rabobank op rij en de bolletjestrui weer wat steviger in handen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga de tour kijken![]()
![]()
![]()
Nu nog spanning alleen begint het dinsdag volgens mij pas echt
Nee, de NS geld terug bij vertraging-regeling is niet van toepassing op de internationale trein.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef k_man het volgende:
Trouwens, kun je ook geld terugkrijgen bij de NS als een internationale trein forse vertraging heeft? Of is dat alleen binnenland?
Ik vind het een ramp die flexplekken. Ik moet toch ergens mijn dossiers en kattebelletjes kwijt kunnen. Met een flexplek is dat wat lastiger want dan is iedereen elke dag tot de lunchpauze bezig met een verhuispartij.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef flipsen het volgende:
Werken flexplekken überhaubt ergens? Het is volgens mij altijd hetzelfde liedje, iedereen heeft zijn 'favoriete' flexplek, waardoor het flexe er wel afgaat. En dan boze blikken als jij daar per ongeluk eens gaat zitten. "Wat doe je op mijn flexplek?!?"![]()
Ja, het is verslavendquote:Op maandag 11 juli 2005 12:49 schreef flipsen het volgende:
Als jij niet wil zijn er genoeg anderen hier die je plek wel willen innemen hoor
och, op de 1 of andere manier altijd gedacht dat jij een man was.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:13 schreef Hik het volgende:
Heb de hele ochtend in mijn biniki in mijn "tuin" (lees: het plansoen) liggen lezen.
Dat kan ik ook niet helpen...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Dizzee het volgende:
och, op de 1 of andere manier altijd gedacht dat jij een man was.![]()
![]()
flexplekken, wat is dat dan??? Ik ken wel flexwerken (dat hebben wij wel) We kunnen nu core hours werken en de andere uren zelf invullen. Verder werk ik 38 uur en spaar ik 2 uur in de week.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuw kantoor vandaag. We werken nu met flexplekken. Dat deden we in het vorige kantoor ook al, maar kwam niet zo uit de verf. Mij benieuwen of het nu wel gaat werken.
Mobiele telefoons of voice over ip.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe gaat dat dan met telefoons? die moeten dan ook steeds mee verhuizen, de comms technici moeten dan elke dag alle aansluitingen omdoggen, om nog maar te zwijgen van het feit dat je niet weet waar iedereen uithangt!! Het lijkt me enorm lastig!
Of gewoon inloggen op een vaste telefoon. Iedere medewerker een eigen login zodat iedereen overal kan inloggen.quote:
Ik mocht zelf kiezenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef Hik het volgende:
Waar hebben ze je voor gevraagd. Vogue? (welk gebied?)
Net weer even lekker in de zon gezeten....![]()
volgens mij is er in Franstalig Afrika genoeg te doen op het gebied van ontwikkelingswerk enzo. Nu er een hoop geld los is zal er wel werk genoeg zijn voor Franse tolken en ander Franstalig personeel met bepaalde kwaliteiten.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik mocht zelf kiezenNatuurlijk heb ik ervaring in C-Amerika, maar zou ook wel eens Z-Amerika willen bereizen, of Afrika (mijn Frans is zo ongeveer net zo goed als mijn Nederlands, dus een Franstalig land vind ik ook prima). Of voor mijn part Azie, daar heb ik geen ervaring maar alles valt te leren. Kortom, ik wil overal wel heen
Ik ga er dan wel ruim 800 euro netto op achteruit per maand, maar ik hoef weer geen huur te betalen als ik mijn huis onderverhuur, ik heb al een gegadigde, een vriendin van me met haar vriend. Die wil zolang mijn auto ook wel gebruiken en de wegenbelasting en verzekering betalen.
Maar... vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf bij EHV airport, en dat leek me óók leuk. Ik wéét het gewoon niet meerVolgens mij zit ik in een identiteitscrisis ofzo
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe iets heel anders
Ik heb net besloten dat als ik ooit een kroeg ga openen in BsAs dat BHFH als enige Fokker gratis toegang krijgt en dat ik een leuk vrouwke voor hem regel die hem gaat ontknapen?
Prima idee?
P.S. Zouden de grappige topics dan ophouden?
En wat voor toegangsprijs wil je gaan vragen voor je kroeg?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe iets heel anders
Ik heb net besloten dat als ik ooit een kroeg ga openen in BsAs dat BHFH als enige Fokker gratis toegang krijgt en dat ik een leuk vrouwke voor hem regel die hem gaat ontknapen?
Prima idee?
P.S. Zouden de grappige topics dan ophouden?
30 peso is wel een realistische prijs toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:46 schreef Vogue het volgende:
[..]
En wat voor toegangsprijs wil je gaan vragen voor je kroeg?![]()
Als je er ooit echt eentje gaat openen kom ik een keer een wijntje drinken![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je kan ook gewoon solliciteren als militair. Er zijn , zeker als HBO er ontzettend veel leuke fncties binnen defensie. Ik denk dat het echt wat voor jou kan zijn. Goede kans dat je met jouw achtergrond wel een plek kan vinden waar je je ei kwijt kan.
een hoerenkeet/nachtclub?? wat zijn dat voor extreme prijzen is Buenes Aires zo 'n dure stad???quote:Op maandag 11 juli 2005 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat de kroeg die ik wil gaan openen niet echt geschikt voor je is.
Entree tussen de 30 en 50 peso, drank tussen de 30 en 50 peso
1 euro is ongeveer 3,40 peso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |