Hier is het niet veel beterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:15 schreef Vogue het volgende:
Ik weet niet wat voor weer het bij jou is, maar in Breda is het grauw en grijs.
Vertel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:02 schreef Hik het volgende:
Blikken olijven?Ik dacht dat ik rare dingen in mijn bureaula verstop...
Kunnen we weer een tapastent wegstrepen?quote:Gisteren lekker uit eten geweest in Amsterdam.
Pakpapier, crackers, mes, cd's van Los Van Van en Jarabe de Palo, hibiscusthee, appelthee, plastic mapjes, toastjes, DVD met een Engels theoriexamen, visitekaartjesmapje, "Professional Competence"-diploma uit Rusland (schijnbaar mag ik als dank voor mijn ontvangst van 2 weken terug tegenwoordig een x-tons vrachtwagen besturen in Ruslandquote:
Nee, blijkbaar hebben ze in Amsterdam tegenwoordig ook nog wat anders dan tapasquote:Kunnen we weer een tapastent wegstrepen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef Hik het volgende:
Pakpapier, crackers, mes, cd's van Los Van Van en Jarabe de Palo, hibiscusthee,appelthee, appeltaart
En mensen die jouw typen ipv jou (zoek de verschillen) moeten per definitie voor het leven verbannen wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jouw zien we zo meteen terug in het ban-meldtopic vrees ik
daar had het woordje 'naam' tussen gemoetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
En mensen die jouw typen ipv jou (zoek de verschillen) moeten per definitie voor het leven verbannen worden![]()
npi natuurlijk![]()
er bestaan ook USB-sticks gecombineerd met flessenopener.. ook altijd handigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Litman het volgende:
Over bureauinhoud gesproken: voor het betere flexwerk heb ik trouwens in mijn laptoptas een kurketrekker zitten!![]()
Ik heb nog wel eens overwogen om zo'n zwitsers zakmes met usb-stick te kopen, maar ik vind het toch een beetje gevaarlijk om met allerlei 'belangrijke' data te gaan hakken en zagen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
er bestaan ook USB-sticks gecombineerd met flessenopener.. ook altijd handig
Komisch! Heb die site net naar de collega gestuurd die met mij in het project zit voor het Trekkerrijbewijs (het is tijd dat dat ding er komt als mensen met hun trekker met 20 km/u op de snelweg gaan rijden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef Vogue het volgende:
Ik zat net even te kijken op de site van Manon Ossevoort. Dat kind is echt gek, met de tractor van Nederland naar de Zuidpool in anderhalf jaar!!
quote:Een reis van een meisje op een tractor.
Een reis naar het einde van de wereld, en weer terug, voor het belang van een open onbevangen blik op de wereld. Het belangrijkste doel van Zuidpool is mensen inspireren en betrekken.
Hiervoor gaat Zuidpool met media samenwerken, zodat ze gevolgd kan worden, zodat ze niet alleen gaat.
Hmm ik wordt ook altijd een beetje argwanend van zulke hoogdravende teksten. Als ze gewooon had gezegd: ik vind het een geweldig avontuur en ik hoop veel over de wereld (en mezelf) te ontdekken en daarnaast zamel ik geld in voor Warchild, was ze denk ik een stuk eerlijker geweest.quote:
Joh, moest jij niet naar Tigre? Hoe ga je trouwens? Met de Tren de la Costa zeker? Als je dan even stopt in San Isidro, dan moet je naar die koffietent boven, daar hebben ze geloof ik appeltaartquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we de appeltaart niet op de flexplek neerzetten en dan in de fik steken?
Zolang ze beide maar niet meer voorbij komen hier![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |