abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28636494
Wie heeft die titel veranderd?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:11:10 #127
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28636601
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef k_man het volgende:

[..]

De filmposter hangt hier op de wc...
Die wil ik zeker zien! Ik heb ooit een erg indukwekkende bbc reportage gezien over NK , ben ook wel benieuwd naar deze.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28639216
Deze kan dicht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:48:04 #129
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28639356
Pcies
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28639484
En dan HK meteen op mijn topic reageren over een app in BsAS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:01:08 #131
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28639869
Umm liever niet, de vragen die je stelt daar kan ik niet zoveel mee.
Ze spreken nogal voor zichzelf denk ik
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:27:00 #132
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28640892
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft die titel veranderd?
De vrolijke drieling. Met hun gezeik.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28641262
quote:
Umm liever niet, de vragen die je stelt daar kan ik niet zoveel mee.
Ze spreken nogal voor zichzelf denk ik
Dat mag je ook plaatsen

De vraag waaruit de investeringsbescherming in Uruguay bestaat is dat zeker niet naar mijn mening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:43:01 #134
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28641458
Gefeliciteerd BHFH, dat klinkt leuk!
Maar blijf je nu gewoon Belg, of word je nu Limbo?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 01:31:58 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28644344
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:08 schreef Mereltje het volgende:
Ik ben ook weer een paar dagen terug, voor de geinteresseerden:

Reisverslag Zuid-Oost Azie
Leuk verslag.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 08:47:32 #136
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28646640
Goed dat je bent toegelaten BHFH! Ga je voltijd of deeltijd naar school? En je kopieert studieboekenk toch wel he? Of leen je ze in de bieb? Is een stuk goedkoper.

Leuk stuk Mereltje! Vooral over Peking, als het mee zit, gaan wij daar volgend jaar heen.

Vandaag de hele shoppen in Den Bosch. Als ik thuis kom, ben ik vast blut. Het is maar goed dat ik pas een gedeelte van de komende vakantie heb hoeven betalen.;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_28647204
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 08:47 schreef YPPY het volgende:

Vandaag de hele shoppen in Den Bosch. Als ik thuis kom, ben ik vast blut. Het is maar goed dat ik pas een gedeelte van de komende vakantie heb hoeven betalen.;)
Misschien kom ik je nog wel tegen.

Die topictitel mag wel weer veranderd worden.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:50:05 #138
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28647826
Ik ga zo maar eens even buitenspelen... het weer ziet er heel mooi uit hier!
Bovendien gaat mijn repetitie niet door. Mijn dansleraar was gisteren ineens bij een concert in Duitsland... Dan vindt-ie het vast ook niet erg als ik volgende week ineens zeilen ben...

Terrasje met nieuw boekje dus... (ik kan echt zo blij worden als Bol mijn bestelde boeken bezorgd! )
pi_28647892
Ik heb 29 juli een examen, alleen ga ik vandaag niet leren. Vanmiddag lekker op een terrasje zitten in Den Bosch.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:55:09 #140
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28659996
Ok, ik ga zo uit, maar weet niet wat ik aan moet.

Ik ben een wijf.
pi_28660011
Anders doe je niks aan.
pi_28661043
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:55 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ga zo uit, maar weet niet wat ik aan moet.
Misschien deze website eens proberen?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:33:09 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28661221
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Misschien kom ik je nog wel tegen.
Zou goed kunnen, alleen herken ik je toch niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_28661242
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:33 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, alleen herken ik je toch niet.
Hoe was het in Den Bosch?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:37:51 #145
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28661369
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hoe was het in Den Bosch?
Erg gezellig en vermoeiend. Jammer dat om 5 uur de winkels dichtgingen. Maar daardoor kregen we nog wel een gratis ananas van de groenteboer op de markt. Op het terras was het ook lekker zonnig.
*OUD heilige*
pi_28661547
Welk terras heb je gezeten? Het was inderdaad redelijk weer.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:23:39 #147
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28665666
Wie heeft er vandaag nog appeltaart gegeten?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28665814
Nee, ik heb rattengif gestrooid op de appeltaart hier.
pi_28665839
Ik niet gelukkig.

Waren de appels toevallig niet rot?
pi_28666314
Vandaag wel 'huisgemaakte appelmoes' gegeten bij Dizzy

En deze week ook Romige kwarkyoghurt met appeltaart

Maar das echt smerig als je er een halve liter van probeert op te eten; lijkt een beetje op slagroom met appeltaart (in plaats van andersom)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')