Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ging prima. Binnen de tijd uitgereden, veel foto's gemaakt, goede indrukken gekregen. Helemaal aan de opdracht voldaan dus. Landschap was zeker in het eerste derde van de tocht fenomenaal. Enige minpunt was de verzorging, als vegetariër was er bijna niks te vinden op de verzorgingsposten. Maar goed, supermarkten en tankstations waren er ook langs de route, heb daar maar wat te eten en drinken gehaald.
De sfeer was wel anders dan de ritten in Frankrijk die ik gewend ben, er wordt veel individualistischer gereden in Noorwegen.
Het was een heel verschil met wat ik gewend ben. Vooral omdat ik een product ben van de Henegouwse school.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.
Noren zijn in het algemeen vrij individualistisch, zal het karakter van de rit ook wel beinvloeden lijkt me.
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
¤ 1.800,00 is nog steeds best veel, aangezien een ticket naar de USA echt niet duur is. Waar staat dat over die aanbieding? Kan er niets over vinden namelijk.
Ik zie het nu ook inderdaad. Vanaf ¤ 1799,00 (Delhi) en voor de rest veel bestemmingen in de VS. Economyclass naar Miami is zo'n 800 euro, Business Class in de aanbieding is dus al 1000 euro duurder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)
Ik heb overigens geen idee wat een normaal ticket tegenwoordig kost naar de VS, ben er sinds 1999 niet meer geweest en heb de prijzen ook niet gevolgd. Destijd betaalde ik tussen de 800-1200 gulden voor een retourtje AMS-SEA (voor die prijs vloog ik economy class uiteraard), maar ik was toen dan ook zeer flexibel qua vertrek en aankomstdag.
Toen had ik tijd en weinig geld, nu heb ik geld maar weinig tijd...
Misschien in september nog eens een keer een weekje bij oude vrienden op bezoek daar (met de economy class - eventueel met upgrade van mijn bonuspunten).
100% maricon lijkt me een betere omschrijvingquote:Tja een relatie is niet altijd makkelijk te vinden als je echt iemand wil vinden in een land waar de cultuur zo verschilt van de onze....en het hebben van een witte huid helpt niks in Argentinnie want dat hebben de lokale gasten ook en die kunnen nog vaak enorm goed dansen en zijn veel meer macho dan Nederlandse eitjes
Ik ken BsAs niet, maar ik heb in Lima Callao, Rimac en La Victoria ook overleefd. In La Victoria zelfs nog een partijtje gevoetbald.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Avanleda, Boca, Once en zo. En dan wil je dat ik daar levend vandaan kom?
Sorry, zal het volgende keer hier meldenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:51 schreef Vogue het volgende:
Hey DT wat gaaf, wist niet dat je naar Live Aid zou gaan
Positive thinking inderdaad... nog 5 dagen en het is weekend..quote:Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Ik heb me weer op en top vermaakt! Nog maar 5 dagen werken en dan is het weer weekend (positive thinking;))
ondertitels:quote:<<Kvarfoje cxiujare mi trapasis la regionon DZHUBGA-TUAPSE (60 km). Jen la rezulto - apenaux mi sxatas denove iri al marbordo. Aliujn partojn de la
vojo mi preferas vidi tra fenestro de elektra trajno... Montpasejo SHAUMJAN - 7 km de polvo kaj sxtonoj. Aliuokaze mi taksus la itineron
TUAPSE - HADIZHENSK kiel la plej pitoreska asfalta vojo.
... La itinero estas farebla dum duono de oktobro sen DOMBAJ, cxar por atingi gxin endas fari hokon de 70 km.
... Inter PJATIGORSK kaj DOMBAJ neniu montpasejo ekzistas, estas la vojo KARACHAEVSK - KISLOVODSK - pitoreska kaj nefacila, tamen malgraux cxio asfalta...
quote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL # 42 - Tientallen procenten inflatiequote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL #42 - Over Costa's en Communisten
HTL #42 - Vakantie, hoera! Khad liever cholera!
Nieuwe HTL titel?quote:
220 inclusief was het toch? Vind ik nog wel een redelijk normale prijs voor Malaga.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Hik het volgende:
Ik wil zó wég als ik hier uit het raam kijk!![]()
Ben gisteren wel uitgenodigd nog een weekendje naar Malaga te komen in Augustus, maar kan (natuurlijk in die maand) geen ticket vinden voor een beetje normale prijs...![]()
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Hik het volgende:
Eerder vloog ik meestal voor 180 maximaal. Lijkt een klein verschil, maar het is maar 2-3 dagen natuurlijk, dus dan vind ik het toch een hoop geld. Ga nog even nadenken...
Zeker met dit weer klinkt dat als "meteen doen".quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.
Ik weet niet wara jij uitgaat, maarreh...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een weekendje stappen in Nederland kost ook wel 200 euro. Dat ben je zo kwijt dezer dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |