Checkt de kantoorverjaardagskalender en ziet dat het donderdag weer tijd is voor taart van Dudokquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:02 schreef k_man het volgende:
Appeltaart. Van Dudok.
Nu pure chocolade met marsepeinvulling, ook erg....![]()
I wouldn't count on it.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was toch wel slavenvrije chocolade hè.
Appel combineert trouwens ook goed met chocolade.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef Vogue het volgende:
We hebben een Spanjaard op bezoek en daardoor had mijn baas voor iedereen appelflappen gehaaldEen goed alternatief voor appeltaart dus
Niets moet, maar het mocht natuurlijk wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
Nu mijn verslag van Jemen af is kan ik niet stoppen.Dus hier is het volgende reisverslag: Keulen
Of had dat in een apart topic gemoeten?![]()
Appeltaart met chocodip?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Appel combineert trouwens ook goed met chocolade.
Misschien alsnog als de foto's klaar zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niets moet, maar het mocht natuurlijk wel.
Klaar!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien alsnog als de foto's klaar zijn.
de url van het plaatje doet het ergste vermoeden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klaar!
geen zin om te resizen, up te loaden naar picserver etc
Staat daar goed... ik zou bijna ook een compleet reisverslag gaan schrijven van mijn 26 uur in Berlijn, maar ik moet nog 9 dagen van m'n andere reisverslagquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef k_man het volgende:
Nu mijn verslag van Jemen af is kan ik niet stoppen.Dus hier is het volgende reisverslag: Keulen
Of had dat in een apart topic gemoeten?![]()
Als je er vaker naar kijkt, wordt het goedkoperquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Naar aanleiding van kostenberekeningen volgens DutchTrain het volgende: Ik heb net een dvd gekocht die ¤ 0,25 per minuut kost.
Om nog maar te zwijgen over het kopie'tje voor eigen gebruik dat ik per ongeluk bij wat vrienden laat liggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
Als je er vaker naar kijkt, wordt het goedkoper![]()
Die bedacht ik me ook net twee tellen terugquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef k_man het volgende:
HLT #43 - Voor chocoprinsen en appelmeisjes
Nu maar eens afwachten wie er reageren.quote:De nieuwe dienstregelingen van Ryanair en de andere budget maatschappijen zijn weer boekbaar.
Leuke aanbiedingen:
Milaan donderdag t/m zondag in oktober of november voor 72 euro retour incl tax vanaf Eindhoven.
Edinburgh, idem voor 80 euro retour vanaf Amsterdam
Krakau of Wenen, do-di voor 84 euro vanaf Amsterdam
tot zover deze berichtgeving.
Beide mijn voorkeur...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:57 schreef k_man het volgende:
HTL #43 - Ik kan er geen chocolade van maken
HLT #43 - Over flextaarten en appelplekken
En wat wou je daar aan gaan doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Ach, als er in dit tempo wordt gepost komt dat volgende topic er deze maand niet.
Als een bezetene gaan posten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat wou je daar aan gaan doen?
Wel even in de gaten houden dat naar het buitenland vertrekken voor banken een reden is om de lening op te eisen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef flipsen het volgende:
Geld is geen prlobleem, ik leen het gewoon en betaal wel terug als ik terug ben
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
Gefeliciteerd
![]()
zowel met de vondst in je persoonlijke zoektocht als met het concrete aanbod om weer te gaan doen wat je leuk vindt
Dat is de taak van ouders... als zij zich al geen zorgen meer over je maken, wat zou je dan moetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef Vogue het volgende:
Ik heb net een beetje een heftig gesprek gehad met mijn moeder, omdat zij zich altijd zorgen maakt over mijn wel en wee (ik ben de enige thuis), maar zelfs zij is enthousiast, wat voor mij natuurlijk ook een hele zorg minder is. Dat was voor mij de laatste `drempel`, om het zo maar te noemen![]()
Nee, ik zal het eens doornemen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ken je bijvoorbeeld dit topic al:
Antwerpen 2005
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |