Inderdaad! Ik word er ook vrolijk van!quote:
Wa krijgen we nou? Onze Ninty-boy die Sony toejuicht?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP, olé olé olé !
idd gefeli Swetsquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Swets, aangezien ik niet buiten GAM kom: Gefeliciteerd gozer![]()
Heb je thug2 al voor een console?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
Heh, wat ik al niet zou doen voor een grotere memorystick!
Binnenkort ff conker uitspelen, en die dan inruilen voor Wipeout of Thug2.
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Swets, aangezien ik niet buiten GAM kom: Gefeliciteerd gozer![]()
Bedankt!quote:
congratsquote:
Als het goedkoper is dan 250 dollar voor een valuepack mag je me mailenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef kiddyl het volgende:
Voor mensen die toch niet 2 maanden kunnen wachten heb ik misschien wel een aanbieding voor ze die heel aantrekkelijk is![]()
?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, wazig.
Overal lees ik dat Coded Arms zo'n slechte review heeft gekregen op EGM.
Maar als ik op EGM kijk, is er helemaal nog geen review van Coded Arms, en staat er bij 'score' ook 'n/a'
Bring it ONquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg je dat de ninty's foute reviews de markt op gooien.
Het is oorlog, OORLOG zeg ik je
Ik heb het ook al een keer met een andere game gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das gek zeg ik je.
'ze'quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef mordradead het volgende:
ze schamen zich voor de kwaliteit
EGM is een tijdschrift. Jij kijkt op de website. Wellicht dat de review daar nog gewoon niet staat?quote:
Ah...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
EGM is een tijdschrift. Jij kijkt op de website. Wellicht dat de review daar nog gewoon niet staat?![]()
Ik heb een virtueel abonnementje gewonnen op de EGM, zodat je hem online kan downloaden met Zinio nog wat, eventjes de review opgezocht voor je, et voila!
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/1679/codedarms4rc.th.png]afbeelding][/URL]
Paste niet op een scherm, dus ik heb de screens er even uit gelaten en daaronder maar de cijfers erbij geplakt.
Mjah, volgens EMG is juist de besturing een van de meest verschrikkelijke punten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net Coded Arms even kunnen proberen () en ik vind het ook ietwat tegenvallen. Het laat in ieder geval wel zien dat de PSP goed een FPS kan draaien. De besturing is niks mis mee en de graphics zijn ook dik in orde. Alleen mist het spel de sfeer die ik zo belangrijk vindt bij games. Het is inderdaad niet meer dan door gangen lopen en monsters afschieten, en zonder de sfeer die bijvoorbeeld doom3 wel heeft is dat toch niet zo leuk.
Dat leek mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef H.Flick het volgende:
Natuurlijk is het geen muis/toetsenbord besturing en mis je ook wel een beetje een tweede analoge stick om rond te kijken. Maar voor een handheld vind ik de besturing gewoon goed.
Jij bent toch dezelfde gast die z'n DS weg deed omdat er alleen maar van die 'kleine spellen op waren zonder verhaal etc'?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het zo leuk he, ik kocht mijn eerste psp game, Lumines, en toen zeiden sommige vrienden van me, heb je zo'n psp met vette graphics koop je zo'n nepspel als tetris achtig iets.
Nu zijn ze verslaafd.
Op je stick zetten en mee gaan spelen? Als je naar de officiële site gaat en je psp al verbonden hebt met je pc gaat het vrij automatisch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ow jongens, wat moet ik doen met de files in Gamma Pack 2 voor Wipeout?
Op je MS zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ow jongens, wat moet ik doen met de files in Gamma Pack 2 voor Wipeout?
Nee, die staan er gelijk bij zover ik weetquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm oke heb ze nu allebij...die nieuwe steden moet ik zeker eerst halen oid?
Ubermall en nog 1quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm, hoe heet die uit gamma pack 2 dan?
Zeg... hoeveel games heb jij eigenlijk al voor je PSP?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:Coded Arms is onderweg.
Hopenlijk ligt 'ie zaterdag op de mat
Dit wordt nummer 5.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeg... hoeveel games heb jij eigenlijk al voor je PSP?
En waar staan die danquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef Darkzell het volgende:
Je hoeft ze niet te unlocken die staan circuits staan standaard bij Gamma waar ook je vorige Gammapack circuit staat. UberMall is trouwens wel een leuke track.
O... dat valt nog mee dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit wordt nummer 5.
Ik heb er alleen twee geruild (Tony Hawks verkocht en Ridge Racer voor gekocht En Twisted Metal geruild voor Metal Gear Acid).
kosten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
De PSP is overbodig geworden. Je kunt nu ook dit kopen
[afbeelding]
Met 12V car adapter voor zowel de PS2 als het scherm
Heb hem zelf inmiddels weer verkocht zonder verliesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb laatst toch maar FIFA gekocht als voetbal spel omdat PES nog zo lang op zich laat wachten en ik vind het best leuk! Alleen zijn mijn handen nog steeds niet geschikt voor die analoge stick, dat is wel jammer.
Ik zo'n vaag vermoeden dat Swets dadelijk het hele topic gaat volspammen hoe goed Coded Arms wel niet isquote:
Eerst naar huis, eten en een meisje van anderhalf jaar in bed zien te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik zo'n vaag vermoeden dat Swets dadelijk het hele topic gaat volspammen hoe goed Coded Arms wel niet is![]()
Omg si teh Pedoquote:Op maandag 11 juli 2005 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en een meisje van anderhalf jaar in bed zien te krijgen.
Doe gerust een beetje normaal.quote:
Ik had het niet beter kunnen intikken...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor humor oid![]()
Nee, daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef Kremers het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over een FirmWare upgrade voor WPA? Heb nl. sinds gisteren een US Robotics WiFi router, maar die heb ik op WPA ingesteld.
Wou hem net via WiFi downloaden, tis een beetje druk daar denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef H.Flick het volgende:
Er is weer een Gamma pack uit voor WipeOut
Snel die tweede downloaden!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wou hem net via WiFi downloaden, tis een beetje druk daar denk ikMoet die 2e ook nog hebben.
Welkom bij de gaming elitequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KRIJG M VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
* SuperFruitig zn leven begint vandaag
( Psp Normal pack + WipeOut Pure + Thug2Remix ) ( Oeeh Oeeh I cant wait Oeeh)
Nog eentje dan:OEEEHEHEHEHEE
quote:
kiddyl toevallig?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet wel een barre queeste houden vandaag ( Eindhoven, Delft ) maar het komt helemaal goed!
PSP OLE PSP OLE PSP OLE OLE OLEEE!![]()
Ik denk helemaal niemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil Lumines!!!Wie doet 'm weg? Wie??
Bij mij in de gamesshop word ie voor 45 of 50 verkocht dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil Lumines!!!Wie doet 'm weg? Wie??
Jap, Kiddyl! Goeie gast, fijne service, en lekker snel afgehandeld!quote:
Nee helaas Assenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Waar? Apeldoorn toevallig?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:37 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist m'n PSP gereserveerd met Wipeout Pure en Metal Gear Acid
Was ook wel een tijdje geleden hoor en was wel in een trieste fasequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd. Iemand met 'gamecube_master' als nick reserveert een psp.
was met dat patent gezeik maar ik denk dat dat wel goed is gekomenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef Kremers het volgende:
Dan mag je nog lang wachten ben ik bang, iedereen zegt wel 1sept, maar ik dacht dat hij uitgesteld wasTenminste, dat had ik ergens gelezen
Stel je voor zeg, iemand met een cube en een PSP!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd. Iemand met 'gamecube_master' als nick reserveert een psp.
Stel je voor zeg, sarcasme.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, iemand met een cube en een PSP!
*schaamt zich*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En daarbij heb ik ook nog een GBA SP, DS en een Gamegearquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je eenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En daarbij heb ik ook nog een GBA SP, DS en een Gamegear
Ik heb 1.51 standaard erop. Kan dat daar wel nog mee ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Op deze site kun je volgens mij alles downloaden wat met updates enz te maken heeft :
http://files.pspupdates.com/cgi-bin/cfiles.cgi
Ik zou trouwens als je firmare 1.5 hebt niet verder updaten, want dan kun je geen homebrew en emu's draaien enz.
Ik gebruik zelf 3gp voor het comprimeren van films, en de instellingen ben ik zelf ook nog een beetje mee aan het kloten.
Succes!
Jezus, hoe moeilijk is het om ff google te starten en te zoeken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:07 schreef Yankee_One het volgende:
kan je wat meer kuchen, een tutorial bijv hoe en waar ik de roms moet zetten?
Geen last van, maar wat bedoel je precies met standby mode?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie heeft er nog meer last van hangers na bij wipeout pure in combinatie met standby mode ?
Mjah, als je niet onder de indruk bent van wipe-out, koop dan inderdaad maar geen PSPquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb vandaag voor het eerst met een PSP gespeeld (ja, nu pas). WipEout en Mercury. Het doet me serieus niets nogWipEout ziet er wel mooi uit, maar biedt niets dat me kan boeien. Mercury is erg tof, maar niet genoeg om er excited over te raken...
Verder is er niet te spelen in de zon met dat ding en duurt het laden véél te lang en wordt gek van de vingerafdrukken. Nee, een PSP hoef ik voorlopig nog niet
Voordat er weer misverstanden ontstaan, dit bedoel ik niet denigrerend of negatief.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, als je niet onder de indruk bent van wipe-out, koop dan inderdaad maar geen PSP
quote:Sony Computer Entertainment puts you in the middle of high-speed chases as you race through city streets in dangerous pursuit of the criminal element. As a highway cop, you seize cars or motorbikes and engage in gun battles while in hot pursuit, jumping between vehicles and latching onto crook's cars while racing across the pavement at over 100 miles per hour!
The first project from Evolution's "Devolution" studio BigBig (staffed by former members of Codemasters' TOCA and Colin McRae teams, and funded by coding house Evolution Studios), this project is an original title for the PlayStation Portable, combining character-based action and high-octane action on the road.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voordat er weer misverstanden ontstaan, dit bedoel ik niet denigrerend of negatief.
De PSP moet het natuurlijk voornamelijk hebben van pure power en niet van innovatie (tenminste, niet op games gebied. Zo'n krachtige handheld kan je wel innovatie noemen imho).
Nu ben ik altijd een sucker voor geavanceerde handhelds geweest en heb ik liever een handheld dan een console, maar dan wel een handheld met ballen. De eerste keer dat ik beelden van de PSP games zag, viel mijn bek open. Dat DAT in een handheld te proppen was. Het enorme scherm, the graphics, EINDELIJK een handheld welke zich met de consoles kon meten (uiteraard niet met Nextgen, maar wel met de huidige generatie).
Wanneer je dat niet hebt is de PSP op dit moment niet de juiste handheld voor je. Hij draait puur op power met de bijbehorende games: Realistische racers, racers met perfecte graphics, ports van PS2 games en FPS'
Nieuwe gameconcepten zullen ongetwijfeld hun opwachting maken op de PSP. Ik verwacht nog wel RTS en RPG's met diepgaande storylines, nieuwe concepten, etc. Kortom, de games om opgekruld op de bank te gaan zitten en je een aantal uren te vermaken in plaats van instand actie van de huidige games (met als uitzondering misschien MGA).
Laden vind ik persoonlijk erg meevallen. Bij de GBA moest ik me ook vaak door irritante intro's en developmentstudio logo's heen worstelen, welke goddank bij de PSP redelijk schaars zijn en snel weg te drukken.
Kortom, geil je op console-like graphics op een handheld, met een paar fantastische games, welke NIET uniek zijn in hun soort, maar wel prima uitgevoerd EN vind je de multimedia toevoegingen een leuke extra dan is de PSP de handheld voor jou. Wil je gameplay welk je niet eerder gezien hebt, koop 'm dan maar niet... het wordt een teleurstelling.
Dus je moet een uber-Nintendo fan zijn om de PSP niks te vinden? Het zijn vrije meningen jongeman, en het is echt niet alleen mensen met oogkleppen die alleen DSen zien, die de PSP's niks vinden.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:13 schreef CloudStrife het volgende:
PSP is gewoon de bom.
Meeste mensen die het niets vinden zijn die-hard Nintendo fans.
Heh, ik had me net bedwongen om niet te reageren, doe jij hetquote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dus je moet een uber-Nintendo fan zijn om de PSP niks te vinden? Het zijn vrije meningen jongeman, en het is echt niet alleen mensen met oogkleppen die alleen DSen zien, die de PSP's niks vinden.
Ik ga zeker wel een keer een PSP kopen, maar nog niet in 2005. Op dit moment heb ik eventjes genoeg plezier aan mijn DS, en (nog erger) ik heb geen 250 euro 'eventjes' liggen om hem aan te schaffen. Maar bij de eerste grote pricedrop sta ik in de rij!
Mja, ik voelde toch dat ik er even op moest reageren.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heh, ik had me net bedwongen om niet te reageren, doe jij hetMaar ik ben het wel met je eens hoor. De PSP koop ik wel als er toffe games uitkomen voor dat apparaat. In 2007 ofzo
als je je spel op pauze zet, en dan je psp op standby ( dus niet uit uit maar gewoon uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen last van, maar wat bedoel je precies met standby mode?
Uitzetten terwijl je game draait?
Kijk dit vind ik weer wel een denigrerend opmerking.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP koop ik wel als er toffe games uitkomen voor dat apparaat. In 2007 ofzo
Ja tuurlijk, ik heb een ps2 en hoef geen psp omdat de meeste franchises hetzelfde zijn op de PSP.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:13 schreef CloudStrife het volgende:
PSP is gewoon de bom.
Meeste mensen die het niets vinden zijn die-hard Nintendo fans.
Ik blijf wel uit canada importerenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef gamecube_master het volgende:
Software
# 31.08.2005 - NBA Street Showdown (EA) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Ape Academy (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Burnout Legends (EA) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Colin Mcrae Rally 2005 (Codemasters) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Darkstalkers Chronicle (Capcom) Euro 39,99
# 01.09.2005 - TOCA Race Driver 2 (Codemasters) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Dynasty Warriors PSP (Koei) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Everbodys Golf (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - F1 World Grand Prix (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Fired Up (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - GTA Liberty City Stories (Take-Two) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Lumines (Ubisoft) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Medievil (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - MX vs Atv Unleashed (THQ) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Need for Speed (EA) Euro 44,99
# 01.09.2005 - Ridge Racer (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - Wipeout Pure (Sony) Euro 49,99
# 01.09.2005 - World Tour Soccer (Sony) Euro 49,99
# 22.09.2005 - FIFA Football 2006 (EA) Euro 49,99
# 02.10.2005 - Mercury (Atari) Euro 44,99
# 22.10.2005 - Madden NFL 2006 (EA) Euro 49,99
# xx.12.2005 - Midnight Club 3 (Rockstar Games) Euro 44,99
Accesoires
# 01.09.2005 - PSP Accu: Euro 39,99
# 01.09.2005 - PSP Auto Oplader: Euro 29,99
# 01.09.2005 - PSP Zwart Tasje: Euro 14,99
# 01.09.2005 - PSP Wit Tasje: Euro 14,99
Onbekend
# 01.09.2005 - PSP Netzteil: Euro 39,99
# 01.09.2005 - PSP Akku Ladegerät: Euro 29,99
Dit is dus voor EU
idd, zal wel 50-60 wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das wel een voordeel van de late EU launch: veel games. Ook vallen de prijzen me heel erg mee als de winkels ze ook daadwerkelijk voor die prijs verkopen (DS games hebben adviesprijs van 30 en gaan weg voor 40).
Vroeger waren alle nieuwe PS2 games nog 67,99. Tegenwoordig meestal 59,99. Dus het gaat wel al iets omlaag.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd, zal wel 50-60 worden
Kut Nederland ook wat dat betreft
Al houd nou 1 grote winkel zich aan de richtprijs, dan maken ze volgens mij best winst omdat alles daar goedkoper is. Of de rest gaat mee in de prijs (is goed voor consument)
Konami heeft tenminste normale advies prijzen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef gamecube_master het volgende:
Metal Gear Ac!d (Konami) ¤ 39,99
Death JR (Konami) ¤ 39,99
Coded Arms (Konami) ¤ 39,99
Rengoku, The Tower of Purgatory (konami) ¤ 39,99
Ys, The ark of Napshtim (konami) ¤ 39,99
Ik ga niet voor 15 dagen een spel importerenquote:
Gezien de prijs zou dat anders wel eens heel verstandig kunnen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 15 dagen een spel importeren
Het is ook nog minder dan DS gamesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Konami heeft tenminste normale advies prijzen.
Ik heb nog nergens prijzen gezien hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gezien de prijs zou dat anders wel eens heel verstandig kunnen zijn.
Canada kosten games zo rond de 30 tot 35 euro.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens prijzen gezien hoorMaar ik verwacht wel 55 euro ofzo
NTSC release is toch nog niet bekend?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Canada kosten games zo rond de 30 tot 35 euro.
Om ze binnen 2 dagen thuis te hebben moet je dan nog 4,50 bezogkosten betalen, heb je onder de 40 euro een PSP game.
Ja ik zal ze zeker bij E-Plaza gaan kopen.....
NTSCquote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
NTSC release is toch nog niet bekend?Misschien wil Sony hem wel als eerste in Europa launchen
Zo noem ik het even maar als noord amerikaanse releasequote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NTSC
Het is een handheld, je sluit 'm niet op TV aan.
Maar dit geldt gewoon voor alle games.
Aangezien de games regiovrij zijn, is alleen de taal een issue.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zo noem ik het even maar als noord amerikaanse release
Duitsers en Fransen moeten is oprotten en eindelijk is engels lerenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien de games regiovrij zijn, is alleen de taal een issue.
Misschien dat ze voor europa wat meer talen uitbrengen (duits, frans, etc) dus denk ik dat een eerdere release in de US voor de hand ligt (minder vertaalwerk)
Indien het alleen engels is, zal de relase gewoon gelijk zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Duitsers en Fransen moeten is oprotten en eindelijk is engels leren![]()
Mwah de features van Burnout Legens klinken al een stuk leuker dan Burnout 3quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantastische Burnout trailer
Deze trailer is aan de ene kant fantastisch, aan de andere kant is het precies de reden waarom de PSP nog niet interessant is. Deze Burnout speelde ik vorig jaar al, op de Xbox. Het ziet er precies hetzelfde uit
quote:# Best of Burnout - Burnout Legends includes completely redesigned versions of the best tracks and crash junctions in Burnout's history - all revved up for aggressive driving and maximum takedowns on the PSP
# Wireless Multiplayer - Gamers can take down their friends in four-player WiFi action in Race, Crash, Pursuit and Road Rage modes
# Customizable Championships - The Burnout Legends wireless mode lets gamers create multiplayer race series that cycle through multiple events … keeping players behind the wheel, not searching for matches in the lobby
# Unlockable Surprises - Each copy of Burnout Legends ships randomly with 5 of 25 unlockable cars. The additional 20 can only be collected by playing friends in WiFi challenges
# Game Share - Gamers can upload a level of Burnout Legends to their friend's PSP so they can both play - from just one UMD.
# Crash Mode - It's in there! A new scoring system does away with multipliers, challenging gamers to strategically launch their car into traffic in search of the biggest, Hollywood-style crashes imaginable
# Pursuit Mode - The cops are back! Get behind the wheel of all-new police cars for the ultimate game of high-speed cat-and-mouse
# Gameplay Modes - Burnout Legends delivers enormous variety with a total of nine gameplay modes, including Crash, Pursuit, Burning Lap, Road Rage, Eliminator, Race, Time Attack, Legends Face-Off and Legends GP
# Championship Structure - An all-new progression system offers frequent rewards, keeping gamers coming back for quick bursts of on-the-go action
Ik heb alleen 3 gespeeld, maar al het goede van voorgaande delen verzameld in 1 spel lijkt me best okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen de Pursuit mode is echt nieuw, de rest hebben we al gezien in voorgaande BurnoutsOverigens zou een goed werkende multiplayer mode al wel een heel goede toevoeging zijn btw.
Is het wel zo eerlijk om een handheld met een thuisconsole te vergelijken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze Burnout speelde ik vorig jaar al, op de Xbox. Het ziet er precies hetzelfde uit
Heel veel plezier gewenst met dit fantastische game.quote:
Wat is dat nou voor bullshit argumentatie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantastische Burnout trailer
Deze trailer is aan de ene kant fantastisch, aan de andere kant is het precies de reden waarom de PSP nog niet interessant is. Deze Burnout speelde ik vorig jaar al, op de Xbox. Het ziet er precies hetzelfde uit
Ohw, maar dan is kritiek op de GBA als SNES portmachine ook ongegrond?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit argumentatie?
Het is geen XBOX, het is een PSP.
Ik heb geen XBOX, voor mij is burnout NIEUW.
Daarnaast is het uberhaupt al fantastisch dat een XBOX game gelijkwaardig op een handheld weer gegeven kan worden, en je nu burnout in de trein kan spelen.
Ik kijk puur naar de game, en die is me teveel hetzelfde. Waarop ik game interesseert me nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Is het wel zo eerlijk om een handheld met een thuisconsole te vergelijken?
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, maar dan is kritiek op de GBA als SNES portmachine ook ongegrond?
Je mag best vinden dat de PSP om die reden voor JOU Niet interessant is, maar je presenteert het hier als 'de waarheid'.quote:Ik kijk puur naar de game, en die is me teveel hetzelfde. Waarop ik game interesseert me niet
Wat een onzinquote:
Begin je daar nou weer over? Ga je bij alles wat ik over de PSP zeg zeuren over het feit dat het mijn mening is en dat ik meer gebruik moet maken van "ik vind" ?quote:Je mag best vinden dat de PSP om die reden voor JOU Niet interessant is, maar je presenteert het hier als 'de waarheid'.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een onzinGBA ports zijn kut, maar PSP ports zijn fantastisch
Ja. Immers ben JIJ de games redacteur en presenteer je nu dingen als 'de waarheid' ipv 'een mening' In mijn opinie een groot verschilquote:Begin je daar nou weer over? Ga je bij alles wat ik over de PSP zeg zeuren over het feit dat het mijn mening is en dat ik meer gebruik moet maken van "ik vind" ?
De Pursuit mode zat ook al in Burnout 2 dus dat is ook niet echt nieuw al was het wel een hele coole mode.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen de Pursuit mode is echt nieuw, de rest hebben we al gezien in voorgaande BurnoutsOverigens zou een goed werkende multiplayer mode al wel een heel goede toevoeging zijn btw.
Ja, dat is ook mijn reden voor een PSP.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk echt heel erg uit naar Burnout legends! Ik heb enorm veel plezier beleeft aan Burnout3 en kan niet wachten om dit ook onderweg te kunnen spelen!
Ik vind het juist fantastisch dat er nu eindelijk een handheld is waarmee je dezelfde soort spellen kunt spelen als thuis! Dat is exact wat ik wil.
Zet er dan iig een mooie beargumentatie om, zo lijkt het gewoon of ze keihard evil lachen.quote:
Mijn fout inderdaad. Dubbele ontkenningenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees je mijn post wel?
Ik zeg dat voor mij de kritiek op de gba als port machine inderdaad ongegrond is.
Ik ben redacteur op FOK!games, in mijn reviews en artikelen probeer ik zo eerlijk mogelijk tegen alles aan te kijken. Als ik in GAM iets zeg is dat ook mijn mening, ongeacht of ik er 'ik vind' van maak of niet. 90% post zijn mening als feit, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:Ja. Immers ben JIJ de games redacteur en presenteer je nu dingen als 'de waarheid' ipv 'een mening' In mijn opinie een groot verschil
Dit is meteen weer zo overdreven. Ik ben net zo kritisch over de DS als over de PSP, alleen zie je dat niet omdat je alleen maar in dit topic zit.quote:We weten dat je de voorkeur geeft aan Nintendo. Dat mag, maar kom niet met bullshit argumentatie om je niet favoriete handheld in een slecht daglicht te stellen.
Mjah, je bent op een journalistiek media als games eind-redacteur bezig. Op een zijweg van dat medium verkondig je je mening als feit. Ik vind dat je daar een beetje mee op moet passen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben redacteur op FOK!games, in mijn reviews en artikelen probeer ik zo eerlijk mogelijk tegen alles aan te kijken. Als ik in GAM iets zeg is dat ook mijn mening, ongeacht of ik er 'ik vind' van maak of niet. 90% post zijn mening als feit, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijkMaar goed, dat is verder offtopic en niet relevant.
Ik lees alles, ook het DS topic, en de DS artikelen op games.quote:Dit is meteen weer zo overdreven. Ik ben net zo kritisch over de DS als over de PSP, alleen zie je dat niet omdat je alleen maar in dit topic zit.
Ok. Ik ben wel klaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je wat te zeggen hebt, shoot daar is het een discussieforum voorquote:
Ik vond 512MB wel zatquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
1GB stick besteld. Eindelijk ruimte voor mp3's EN savegames tegelijk
quote:Shin Megami Tensei Devil Summoner für PSP
20.07.05 - Atlus gibt in der Famitsu die Entwicklung des Rollenspiels Shin Megami Tensei Devil Summoner bekannt. Es handelt sich um die Umsetzung der Saturn-Version von 1995. Release: TBA
Heb je de PS2 versie nou al?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik ken de Saturn versie niet, maar de laatste versie uit de serie (PS2 game) ziet er fantastisch uit en scoort goed. Dit lijkt me dus wel een interessante titel.
Allebei kopen! Ze staan voor mij op 1 en 2 qua favoriete games op dit moment.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal hem in de USA misschien, twijfel tussen die game en God of War...
Ja das lullig, hope dat je hem morge krijgt. Heb je geen grotere memorystick?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef Darkzell het volgende:
Ik hoop hem morgen te krijgen anders is het flink lastig want vrijdag ga ik op vakantie. Verwachtte hem eigenlijk vandaag al maar hij is helaas niet aangekomen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:04 schreef knater het volgende:
bij Lumines heb ik een "sneaker" gevonden, wat het hele spel eigenlijk nu supersaai maakt, ik ben ook hard op weg om de 999.999 te halen, op zich wel jammer voor de levensduur van het spel..
Vraag me af of het uberhaupt waar is, en zo ja is het natuurlijk compleet nutteloos (ivm controls, en hoe vang je de twee schermen op? Naast elkaar op het PSP scherm tonen. Nog los van het feit dat het op 4 fps loopt) en meer een flame intended (kijk de PSP eens veel krachtiger zijn, kan de DS zelfs emuleren).quote:The people over at PSP Domain have announced that they have a running (somewhat) DS emulator for the PSP. Here is what they had to say:
Thats right decided to reveal that we are working on a Nintendo DS emulator for the psp. It is a port of the current build of iDeaS emulator for the Pc . As stated before this release is nowhere near finished and wont be for a while. It is currently running at about 4 fps and no sound it only runs a few demos and metroid intro and there is currently no controls. More on the 25th August. For the non believers i will post video as soon as my camcorder is back from repairs.
Nee, al moet ik binnenkort wel eens kijken voor zo'n 512mb stickje want mijn 32 mb staat behoorlijk vol.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef Nilos het volgende:
[..]
Ja das lullig, hope dat je hem morge krijgt. Heb je geen grotere memorystick?
nee ik bedoel, dat als je op start drukt je nog het hele veld kan zien en dus alle tijd hebt om te kijken waar je welk vierkantje neer gaat zetten, kwam er zelf toevallig achter omdat ik vaak het spel op pauze zette, jammer dus :/quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Bedoel je uit dat filmpje knater?
Dat was een photoshopquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt waar is, en zo ja is het natuurlijk compleet nutteloos (ivm controls, en hoe vang je de twee schermen op? Naast elkaar op het PSP scherm tonen. Nog los van het feit dat het op 4 fps loopt) en meer een flame intended (kijk de PSP eens veel krachtiger zijn, kan de DS zelfs emuleren).
Maar op zich wel een grappig bericht.
Je hoeft het niet te doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 04:08 schreef knater het volgende:
[..]
nee ik bedoel, dat als je op start drukt je nog het hele veld kan zien en dus alle tijd hebt om te kijken waar je welk vierkantje neer gaat zetten, kwam er zelf toevallig achter omdat ik vaak het spel op pauze zette, jammer dus :/
"Ze" zijn ook al in staat om te downgraden hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef Yankee_One het volgende:
Goodbye homebrew
Zat al in WipeOut.quote:enige interessant imo is de browser
Wie zijn "ze", want ik heb een 1.51 psp (jmmr genoeg) maar binnenkort zal er dus een downgrader uitkomen of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"Ze" zijn ook al in staat om te downgraden hoor
[..]
Zat al in WipeOut.
Dat geinige blauwe tagje naast mijn nickname weerhoudt mij verder hierop in te gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:25 schreef Nilos het volgende:
Wie zijn "ze", want ik heb een 1.51 psp (jmmr genoeg) maar binnenkort zal er dus een downgrader uitkomen of niet?
Waar heb je die gevonden?quote:
dit mag toch wel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:15 schreef Nilos het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden?
Stuur anders ff een mail (staat in me profiel), want ik mag dat eigenlijk niet vragen!
Als je het weet moet je me maar ff een mailtje sturen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dit mag toch wel?
, bij de files section zag ik hem staan, weet alleen niet meer waar precies
WPA is een encryptiemethode voor wireless verbindingen, net als WEP maar dan wel secure.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Yankee_One het volgende:
en wat houdt die WPA-PSK support in?
PESquote:Konami has revealed the first details of Pro Evolution Soccer for the PSP - or as it's titled in Japan, Winning Eleven 9: Ubiquitous Evolution [brilliant! - Ubiquitous Ed].
According to Famitsu magazine, we can expect full Match, League and Training modes and there will also be an Edit Mode, but Konami is keeping quiet on exactly what you'll be able to do with this for now.
Naturally you'll be able to wirelessly hook up with other PSPs for multiplayer matches, but it's not clear how many participants can join in yet. You can also save your stats to Memory Stick and rise up through the rankings depending on how well you perform.
Advertisement
The control system is being revamped to suit the PSP, according to series producer Shingo Takatsuka - so, for example, you'll execute a side dribble using only the D-pad since there's no R2 button on the handheld.
Which also means you can't super cancel (usually done by pressing R1 and R2), but Takatsuka is promising that the game will play so smoothly you won't notice it's not there. Unsurprisingly, he confirmed that this is only the first in a series of Pro Evo games for the PSP.
Winning Eleven 9: Ubiquitous Evolution is out in Japan this September, so here's hoping it'll make it to Europe by Christmas.
eind van de maandquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
Is die nieuwe firmware al beschikbaar dan? of is het een pre-announcement?
Beter, ik hoop hem morgen binnen te krijgen! Hij is namelijk vandaag verstuurd: "aangetekende verzending in Nederland" dus morgen zaltie er wel zijn denk ikquote:
Vandaag geen tijd gehad, morgen middag gaat hij op de post, mail je de track code nog toe.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:18 schreef Nilos het volgende:
[..]
Beter, ik hoop hem morgen binnen te krijgen! Hij is namelijk vandaag verstuurd: "aangetekende verzending in Nederland" dus morgen zaltie er wel zijn denk ik![]()
Ja... een psp ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:23 schreef Nichevo het volgende:
[img=http://img78.imageshack.us/img78/3411/psp5ib.th.jpg]
Hier heb je het officiële persbericht over "die witte". Maar als je geen zin hebt om te klikken... 15 september, in Japan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Die witte ziet er vet uit, iemand enig idee wanneer die uit komt? en dan bedoel ik natuurlijk niet de nederlandse versie.
Tnx dude, ik heb flink gewerkt deze zomervakantie dus als er een gundam titel en Guilty gear X en GT4 voor uitkomen (want to nu toe is het gewoonweg bagger) dan kan dit nog wel mijn traktatie worden totdat de X360 uitkomt. Want let's face it, met zo'n DS wil je niet gezien worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hier heb je het officiële persbericht over "die witte". Maar als je geen zin hebt om te klikken... 15 september, in Japan.
Ah... leuke photoshopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:35 schreef Nichevo het volgende:
[..]
Goedzo, en nu nog een keer kijken, maar dan met je bril op...
2 analoge sticks dus
Hoe kom je aan diw 2.0 dan ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[[url=http://img315.imageshack.us/img315/8017/fok9or.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Komt wel. De handhelds zijn nu nog erg jong. De games komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie op dit moment geen enkele titel staan welke ik nog wil hebben
Dat begrijp ik, maar ik heb NU wat te bestedenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt wel. De handhelds zijn nu nog erg jong. De games komen.
Het is niet verplicht om spellen te kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb NU wat te besteden
Maar goed, eerst wipe-out of MGA of Coded arms of ridge racer of mercury maar eens uitspelen
Nee, maar ik mag ze graag kopen, mits ik enthousiast ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om spellen te kopen
Dat is nog eens een vrouw!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is nog eens een vrouw!
of zit je onder de plak?
Mijn moeder vond de DS ook onzin ("alweer zo'n ding"). Nu speelt ze dagelijks Yoshiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mag een eigen PSP of DS, maar ze wil 'm niet.
mn vader vroeg laatst of ik op mn psp ook commodore spelletjes kon spelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de DS ook onzin ("alweer zo'n ding"). Nu speelt ze dagelijks Yoshi![]()
Als de douna je pakketje onderschept wel ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef MIster911 het volgende:
moet ik bij liksang 19% btw erbij betalen als ik een value pack wil kopen?
dat is bij liksang 99 van de 100 keer het geval, ik geloof alleen dat dvd box office waar hij wel iets duurder is het vanuit europa verzendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als de douna je pakketje onderschept wel ja.
videogamesplus.ca <- volgens mij heeft nog niemand daar een onderschept pakketje gehad, alleen hoge verzendkostenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is bij liksang 99 van de 100 keer het geval, ik geloof alleen dat dvd box office waar hij wel iets duurder is het vanuit europa verzend
bij IGN kan je vast de trailer wel in AVI downloadenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Btw ik ben er achter gekomen dat THUG2Remix swappable is, en je kunt dus met zn 2-8e multiplayeren met 1 spelwie weet nog meer swappable games ?
Ow en ik heb nog een vraagje. Ik heb die burnout legends trailer gedownload, maar nu kan ik die niet omzetten naar een formaat dat mn psp aankan ( de trailer is in quicktime ( .mov ) en als ik dat omzet met video9 dan loopt mn psp vast)
Dus de vraag is: weet iemand een programma dat dit WEL kan of weet iemand een trailer die gewoon mpeg of avi is ?
u wishquote:Op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
bij IGN kan je vast de trailer wel in AVI downloaden
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
u wish
Ze hebben daar een nieuw beleid ofzo, je kan alleen alles nog maar in flash bekijken
Je wacht tot het reclamefilmpje is afgelopen, dan komt er 'your download is ready, right click to save'quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
rechtermuisknop eens daar op dan ? Flash.
of doe ik iets verkeerd ?
Hopen dat je buren er een hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
wow die webbrowser is wel vet. Hopelijk komt die ook voor de US versie.
Alleen ik heb thuis geen wireless netwerk hoe kan ik dan zorgen dat ik toch kan internetten met mijn PSP?
Hmm ik hoop maar dat mijn buren wireless internet hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef H.Flick het volgende:
Je moet een wireless router kopen en die vervolgens op je modem aansluiten. Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:00 schreef Yankee_One het volgende:
Online gaat nog niet, tegen je vrienden kan je al wel Ridge Racer, Wipeout en ik dacht ook Lumines spelen via Wi-fi. Wel allemaal een exemplaar hebben dacht ik.
Wat is het nou?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch echt al een keer online gespeeld met Twisted Metal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |