Hier heb je het officiële persbericht over "die witte". Maar als je geen zin hebt om te klikken... 15 september, in Japan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Die witte ziet er vet uit, iemand enig idee wanneer die uit komt? en dan bedoel ik natuurlijk niet de nederlandse versie.
Tnx dude, ik heb flink gewerkt deze zomervakantie dus als er een gundam titel en Guilty gear X en GT4 voor uitkomen (want to nu toe is het gewoonweg bagger) dan kan dit nog wel mijn traktatie worden totdat de X360 uitkomt. Want let's face it, met zo'n DS wil je niet gezien worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hier heb je het officiële persbericht over "die witte". Maar als je geen zin hebt om te klikken... 15 september, in Japan.
Ah... leuke photoshopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:35 schreef Nichevo het volgende:
[..]
Goedzo, en nu nog een keer kijken, maar dan met je bril op...
2 analoge sticks dus
Hoe kom je aan diw 2.0 dan ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[[url=http://img315.imageshack.us/img315/8017/fok9or.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Komt wel. De handhelds zijn nu nog erg jong. De games komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie op dit moment geen enkele titel staan welke ik nog wil hebben
Dat begrijp ik, maar ik heb NU wat te bestedenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt wel. De handhelds zijn nu nog erg jong. De games komen.
Het is niet verplicht om spellen te kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb NU wat te besteden
Maar goed, eerst wipe-out of MGA of Coded arms of ridge racer of mercury maar eens uitspelen
Nee, maar ik mag ze graag kopen, mits ik enthousiast ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om spellen te kopen
Dat is nog eens een vrouw!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is nog eens een vrouw!
of zit je onder de plak?
Mijn moeder vond de DS ook onzin ("alweer zo'n ding"). Nu speelt ze dagelijks Yoshiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mag een eigen PSP of DS, maar ze wil 'm niet.
mn vader vroeg laatst of ik op mn psp ook commodore spelletjes kon spelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de DS ook onzin ("alweer zo'n ding"). Nu speelt ze dagelijks Yoshi![]()
Als de douna je pakketje onderschept wel ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef MIster911 het volgende:
moet ik bij liksang 19% btw erbij betalen als ik een value pack wil kopen?
dat is bij liksang 99 van de 100 keer het geval, ik geloof alleen dat dvd box office waar hij wel iets duurder is het vanuit europa verzendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als de douna je pakketje onderschept wel ja.
videogamesplus.ca <- volgens mij heeft nog niemand daar een onderschept pakketje gehad, alleen hoge verzendkostenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat is bij liksang 99 van de 100 keer het geval, ik geloof alleen dat dvd box office waar hij wel iets duurder is het vanuit europa verzend
bij IGN kan je vast de trailer wel in AVI downloadenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Btw ik ben er achter gekomen dat THUG2Remix swappable is, en je kunt dus met zn 2-8e multiplayeren met 1 spelwie weet nog meer swappable games ?
Ow en ik heb nog een vraagje. Ik heb die burnout legends trailer gedownload, maar nu kan ik die niet omzetten naar een formaat dat mn psp aankan ( de trailer is in quicktime ( .mov ) en als ik dat omzet met video9 dan loopt mn psp vast)
Dus de vraag is: weet iemand een programma dat dit WEL kan of weet iemand een trailer die gewoon mpeg of avi is ?
u wishquote:Op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
bij IGN kan je vast de trailer wel in AVI downloaden
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
u wish
Ze hebben daar een nieuw beleid ofzo, je kan alleen alles nog maar in flash bekijken
Je wacht tot het reclamefilmpje is afgelopen, dan komt er 'your download is ready, right click to save'quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
rechtermuisknop eens daar op dan ? Flash.
of doe ik iets verkeerd ?
Hopen dat je buren er een hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
wow die webbrowser is wel vet. Hopelijk komt die ook voor de US versie.
Alleen ik heb thuis geen wireless netwerk hoe kan ik dan zorgen dat ik toch kan internetten met mijn PSP?
Hmm ik hoop maar dat mijn buren wireless internet hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef H.Flick het volgende:
Je moet een wireless router kopen en die vervolgens op je modem aansluiten. Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |