Nee, daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:26 schreef Kremers het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over een FirmWare upgrade voor WPA? Heb nl. sinds gisteren een US Robotics WiFi router, maar die heb ik op WPA ingesteld.
Wou hem net via WiFi downloaden, tis een beetje druk daar denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef H.Flick het volgende:
Er is weer een Gamma pack uit voor WipeOut
Snel die tweede downloaden!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wou hem net via WiFi downloaden, tis een beetje druk daar denk ikMoet die 2e ook nog hebben.
Welkom bij de gaming elitequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KRIJG M VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
* SuperFruitig zn leven begint vandaag
( Psp Normal pack + WipeOut Pure + Thug2Remix ) ( Oeeh Oeeh I cant wait Oeeh)
Nog eentje dan:OEEEHEHEHEHEE
quote:
kiddyl toevallig?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet wel een barre queeste houden vandaag ( Eindhoven, Delft ) maar het komt helemaal goed!
PSP OLE PSP OLE PSP OLE OLE OLEEE!![]()
Ik denk helemaal niemand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil Lumines!!!Wie doet 'm weg? Wie??
Bij mij in de gamesshop word ie voor 45 of 50 verkocht dacht ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil Lumines!!!Wie doet 'm weg? Wie??
Jap, Kiddyl! Goeie gast, fijne service, en lekker snel afgehandeld!quote:
Nee helaas Assenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Waar? Apeldoorn toevallig?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:37 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist m'n PSP gereserveerd met Wipeout Pure en Metal Gear Acid
Was ook wel een tijdje geleden hoor en was wel in een trieste fasequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd. Iemand met 'gamecube_master' als nick reserveert een psp.
was met dat patent gezeik maar ik denk dat dat wel goed is gekomenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef Kremers het volgende:
Dan mag je nog lang wachten ben ik bang, iedereen zegt wel 1sept, maar ik dacht dat hij uitgesteld wasTenminste, dat had ik ergens gelezen
Stel je voor zeg, iemand met een cube en een PSP!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd. Iemand met 'gamecube_master' als nick reserveert een psp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |