quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een onzinGBA ports zijn kut, maar PSP ports zijn fantastisch
Ja. Immers ben JIJ de games redacteur en presenteer je nu dingen als 'de waarheid' ipv 'een mening' In mijn opinie een groot verschilquote:Begin je daar nou weer over? Ga je bij alles wat ik over de PSP zeg zeuren over het feit dat het mijn mening is en dat ik meer gebruik moet maken van "ik vind" ?
De Pursuit mode zat ook al in Burnout 2 dus dat is ook niet echt nieuw al was het wel een hele coole mode.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen de Pursuit mode is echt nieuw, de rest hebben we al gezien in voorgaande BurnoutsOverigens zou een goed werkende multiplayer mode al wel een heel goede toevoeging zijn btw.
Ja, dat is ook mijn reden voor een PSP.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk echt heel erg uit naar Burnout legends! Ik heb enorm veel plezier beleeft aan Burnout3 en kan niet wachten om dit ook onderweg te kunnen spelen!
Ik vind het juist fantastisch dat er nu eindelijk een handheld is waarmee je dezelfde soort spellen kunt spelen als thuis! Dat is exact wat ik wil.
Zet er dan iig een mooie beargumentatie om, zo lijkt het gewoon of ze keihard evil lachen.quote:
Mijn fout inderdaad. Dubbele ontkenningenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees je mijn post wel?
Ik zeg dat voor mij de kritiek op de gba als port machine inderdaad ongegrond is.
Ik ben redacteur op FOK!games, in mijn reviews en artikelen probeer ik zo eerlijk mogelijk tegen alles aan te kijken. Als ik in GAM iets zeg is dat ook mijn mening, ongeacht of ik er 'ik vind' van maak of niet. 90% post zijn mening als feit, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:Ja. Immers ben JIJ de games redacteur en presenteer je nu dingen als 'de waarheid' ipv 'een mening' In mijn opinie een groot verschil
Dit is meteen weer zo overdreven. Ik ben net zo kritisch over de DS als over de PSP, alleen zie je dat niet omdat je alleen maar in dit topic zit.quote:We weten dat je de voorkeur geeft aan Nintendo. Dat mag, maar kom niet met bullshit argumentatie om je niet favoriete handheld in een slecht daglicht te stellen.
Mjah, je bent op een journalistiek media als games eind-redacteur bezig. Op een zijweg van dat medium verkondig je je mening als feit. Ik vind dat je daar een beetje mee op moet passen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben redacteur op FOK!games, in mijn reviews en artikelen probeer ik zo eerlijk mogelijk tegen alles aan te kijken. Als ik in GAM iets zeg is dat ook mijn mening, ongeacht of ik er 'ik vind' van maak of niet. 90% post zijn mening als feit, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijkMaar goed, dat is verder offtopic en niet relevant.
Ik lees alles, ook het DS topic, en de DS artikelen op games.quote:Dit is meteen weer zo overdreven. Ik ben net zo kritisch over de DS als over de PSP, alleen zie je dat niet omdat je alleen maar in dit topic zit.
Ok. Ik ben wel klaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je wat te zeggen hebt, shoot daar is het een discussieforum voorquote:
Ik vond 512MB wel zatquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
1GB stick besteld. Eindelijk ruimte voor mp3's EN savegames tegelijk
quote:Shin Megami Tensei Devil Summoner für PSP
20.07.05 - Atlus gibt in der Famitsu die Entwicklung des Rollenspiels Shin Megami Tensei Devil Summoner bekannt. Es handelt sich um die Umsetzung der Saturn-Version von 1995. Release: TBA
Heb je de PS2 versie nou al?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik ken de Saturn versie niet, maar de laatste versie uit de serie (PS2 game) ziet er fantastisch uit en scoort goed. Dit lijkt me dus wel een interessante titel.
Allebei kopen! Ze staan voor mij op 1 en 2 qua favoriete games op dit moment.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal hem in de USA misschien, twijfel tussen die game en God of War...
Ja das lullig, hope dat je hem morge krijgt. Heb je geen grotere memorystick?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef Darkzell het volgende:
Ik hoop hem morgen te krijgen anders is het flink lastig want vrijdag ga ik op vakantie. Verwachtte hem eigenlijk vandaag al maar hij is helaas niet aangekomen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:04 schreef knater het volgende:
bij Lumines heb ik een "sneaker" gevonden, wat het hele spel eigenlijk nu supersaai maakt, ik ben ook hard op weg om de 999.999 te halen, op zich wel jammer voor de levensduur van het spel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |