Inderdaad! Ik word er ook vrolijk van!quote:
Wa krijgen we nou? Onze Ninty-boy die Sony toejuicht?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP, olé olé olé !
idd gefeli Swetsquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Swets, aangezien ik niet buiten GAM kom: Gefeliciteerd gozer![]()
Heb je thug2 al voor een console?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
Heh, wat ik al niet zou doen voor een grotere memorystick!
Binnenkort ff conker uitspelen, en die dan inruilen voor Wipeout of Thug2.
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Swets, aangezien ik niet buiten GAM kom: Gefeliciteerd gozer![]()
Bedankt!quote:
congratsquote:
Als het goedkoper is dan 250 dollar voor een valuepack mag je me mailenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef kiddyl het volgende:
Voor mensen die toch niet 2 maanden kunnen wachten heb ik misschien wel een aanbieding voor ze die heel aantrekkelijk is![]()
?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, wazig.
Overal lees ik dat Coded Arms zo'n slechte review heeft gekregen op EGM.
Maar als ik op EGM kijk, is er helemaal nog geen review van Coded Arms, en staat er bij 'score' ook 'n/a'
Bring it ONquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg je dat de ninty's foute reviews de markt op gooien.
Het is oorlog, OORLOG zeg ik je
Ik heb het ook al een keer met een andere game gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das gek zeg ik je.
'ze'quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef mordradead het volgende:
ze schamen zich voor de kwaliteit
EGM is een tijdschrift. Jij kijkt op de website. Wellicht dat de review daar nog gewoon niet staat?quote:
Ah...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
EGM is een tijdschrift. Jij kijkt op de website. Wellicht dat de review daar nog gewoon niet staat?![]()
Ik heb een virtueel abonnementje gewonnen op de EGM, zodat je hem online kan downloaden met Zinio nog wat, eventjes de review opgezocht voor je, et voila!
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/1679/codedarms4rc.th.png]afbeelding][/URL]
Paste niet op een scherm, dus ik heb de screens er even uit gelaten en daaronder maar de cijfers erbij geplakt.
Mjah, volgens EMG is juist de besturing een van de meest verschrikkelijke punten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net Coded Arms even kunnen proberen () en ik vind het ook ietwat tegenvallen. Het laat in ieder geval wel zien dat de PSP goed een FPS kan draaien. De besturing is niks mis mee en de graphics zijn ook dik in orde. Alleen mist het spel de sfeer die ik zo belangrijk vindt bij games. Het is inderdaad niet meer dan door gangen lopen en monsters afschieten, en zonder de sfeer die bijvoorbeeld doom3 wel heeft is dat toch niet zo leuk.
Dat leek mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef H.Flick het volgende:
Natuurlijk is het geen muis/toetsenbord besturing en mis je ook wel een beetje een tweede analoge stick om rond te kijken. Maar voor een handheld vind ik de besturing gewoon goed.
Jij bent toch dezelfde gast die z'n DS weg deed omdat er alleen maar van die 'kleine spellen op waren zonder verhaal etc'?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het zo leuk he, ik kocht mijn eerste psp game, Lumines, en toen zeiden sommige vrienden van me, heb je zo'n psp met vette graphics koop je zo'n nepspel als tetris achtig iets.
Nu zijn ze verslaafd.
Op je stick zetten en mee gaan spelen? Als je naar de officiële site gaat en je psp al verbonden hebt met je pc gaat het vrij automatisch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ow jongens, wat moet ik doen met de files in Gamma Pack 2 voor Wipeout?
Op je MS zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ow jongens, wat moet ik doen met de files in Gamma Pack 2 voor Wipeout?
Nee, die staan er gelijk bij zover ik weetquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm oke heb ze nu allebij...die nieuwe steden moet ik zeker eerst halen oid?
Ubermall en nog 1quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm, hoe heet die uit gamma pack 2 dan?
Zeg... hoeveel games heb jij eigenlijk al voor je PSP?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:Coded Arms is onderweg.
Hopenlijk ligt 'ie zaterdag op de mat
Dit wordt nummer 5.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeg... hoeveel games heb jij eigenlijk al voor je PSP?
En waar staan die danquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef Darkzell het volgende:
Je hoeft ze niet te unlocken die staan circuits staan standaard bij Gamma waar ook je vorige Gammapack circuit staat. UberMall is trouwens wel een leuke track.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |