quote:
Scherpstellen op een doorzichtig voorwerp gaat natuurlijk automatisch al niet, dus je moet er wel wat voor doen. Maar je kan wel heel erg leuke dingen doen met transparantie (en doorzichtigheid).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef Stephanie_l het volgende:
[...]
Technisch wel een uitdaging denk ik
Of in de zin van 'doorzichtig' kan het ook nog betekenen: goed te doorgronden => begrijpelijk;. Ook niet zomaar in een foto te vatten...
[...]
Jij kan alle kanten op dusquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Re het volgende:
heat
dat ik contrast met mijn koude biertje, wat dan wel weer bij elkaar hoort
jaquote:
Stel het word tranparantieik las eerst transplantatiequote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
Transparantie is volgens mij veels te moeilijk voor de gemiddelde fotograaf hier, krijgen we weer tig topics vol met gezeur en gezemel over wat het wel of niet is![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:14 schreef Ymke het volgende:
Die krijgt van mij 5 punten
joh!quote:Op zondag 3 juli 2005 10:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis alweer een jaar geleden dat ik die foto maakte ... en won.
Dat hou je met elk onderwerp hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 06:23 schreef Ymke het volgende:
-1 postopkrikkenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:19 schreef Ymke het volgende:
joh!
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef HMaster-II het volgende:
@ iedereen die dingen die bij elkaar horen hebben gekozen
en
![]()
en
![]()
en
![]()
en
![]()
HMaster-II en![]()
Ik win...![]()
![]()
![]()
Geeft niet....ik heb weer eens kunnen lachenquote:
Die keren dat ik onderwerpen heb in mogen sturen, heb ik geloof ik nog niet 1 keer het onderwerp dat ikzelf had ingestuurd als eerste gekozenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef American_Nightmare het volgende:
"Dingen die bij elkaar horen".. en iedereen gaat weer voor het makkelijkste onderwerp.
En om tegengas te geven heb ik maar niet op m'n eigen onderwerp gestemd (zoals bijna iedereen).
Getver, heb ik op jouw onderwerp gestemd?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef American_Nightmare het volgende:
"Dingen die bij elkaar horen".. en iedereen gaat weer voor het makkelijkste onderwerp.
En om tegengas te geven heb ik maar niet op m'n eigen onderwerp gestemd (zoals bijna iedereen).
s-c-h-a-n-d-equote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef Astridj0h het volgende:
ja gestemt (vergeten te stemmen voor de foto's trouwens beetje te laat gekeken)
Leugenaar!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef dane het volgende:
Ik stem niet [afbeelding]
Maar ik doe dit keer weer 's mee. Laatste keer was met drie-luik....
Misschien kun je dan mijn username op de overzichtsite even bijwerken?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Dat zeg je ook elke maandquote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Jahoor, dat kan ik. Gaat je wel geld kostenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Misschien kun je dan mijn username op de overzichtsite even bijwerken?![]()
Nu écht!quote:
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het 'dingendiebijelkaarhoren' wordt dan stuur ik een tietenfoto in en ik claim nu alvast het alleenrecht op tietenfoto's.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het 'dingendiebijelkaarhoren' wordt dan stuur ik een tietenfoto in en ik claim nu alvast het alleenrecht op tietenfoto's.
I rest my casequote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef Vliegvrager het volgende:
@A_N: volgens mij bestaat er niet zoiets als het makkelijkste onderwerp. Ieder onderwerp kent zijn inkoppertjes en bij alle inkoppertjes geldt dat je het inkopperige er zo vanaf ziet. Misschien is het juist bij het 'makkelijkste' onderwerp wel het moeilijkst om met iets origineels te komen.
Hier: tieten:quote:Op maandag 4 juli 2005 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijn
sorry, ik moest PdeHoog voor zijn![]()
Ik haat jullie allemaal!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik claim offy en alle stukken fruit die er zijn
sorry, ik moest PdeHoog voor zijn![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Is dat een belofte?quote:
Je weet mijn rekening nummer. Ik hang de asociale eikel uit, jij mag haar troostenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Arme Offy.....pest die grote enge Shark je nou![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je weet mijn rekening nummer. Ik hang de asociale eikel uit, jij mag haar troosten
quote:
Tjôônge... tjeetje dan doen we allebei mee ok? Deal?!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Leugenaar!ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
Tot nu toe denk ik..
Hete, humoristische, transparante dingen die bij elkaar horen
Je denkt ook maar aan een ding hequote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Jij bergt glanzende siliconendildo's op in bierflessen?quote:
Heb je hoge nood Flash??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Je hebt me doorquote:
ongeveer nu dus?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een kwartiertje en dan hebben we officieel een onderwerp voor deze maand
You've been brainwashed by the government!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
1,2,3,4 komt er nog wat van?
5,6,7, we wachten al zo lang!
8,9,10 we willen nog wat zien.
Dat ik het nog op kan dreunen na al die jaren.![]()
Ik ben ook bang daarvoor. Ik ben al 18 jaar van de Basisschool af en nog kan ik dat versje opdreunenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You've been brainwashed by the government!
quote:
Kijk effe op pagina 1 van dit topic en je weet genoeg...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Roffelroffelroffelroffel...
En de winnaar...
...met 25 tegen 17 stemmen...
...is geworden...
...en wel zeeeeeeeeeeer verrassend...Dingen die bij elkaar horen
Een dooie fles en een meetquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
Helaas is-ie geen mod meerquote:
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
een dooie kan toch al niet moddenquote:
Daar heb ik niets aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Krijg je dit soort dingen hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Ja wat een zaad-onderwerp ook zegquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Privé pics van mijzelf zijn sowieso uitgeslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt eraan wiens lul en vagina het zijn he.
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.quote:
hier zijn we al geweest toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.
Sterker nog, je kan een grappige foto maken van twee hete transparante dingen die bij elkaar horen en je hebt alle vier de onderwerpen te pakken.
Is dat humoristischquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.
Sterker nog, je kan een grappige foto maken van twee hete transparante dingen die bij elkaar horen en je hebt alle vier de onderwerpen te pakken.
Jij en je clone?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Die horen bij elkaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Jij en je clone?
Zie die maar eens te fotograferenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[inkoppertje]
Lord Dreamer & Phoenixx
[/inkoppertje]
Whehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie die maar eens te fotograferenHet zal je zwaar vallen
Dan had het voor de wedstrijd van Aug. moeten zijn , dan had je een kans gehad hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Ach...het was maar een ideetje
nee, maar wel van de japanse grillquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Ymke het volgende:
En ,,, staan jullie al bol van de ideeen?
shark.bait + japanse grill. goede combiquote:
iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
shark.bait + japanse grill. goede combi
quote:
hehehehequote:Op woensdag 6 juli 2005 08:21 schreef Puckzzz het volgende:![]()
Shark!!! Het is nog veel te vroeg voor flauwe grappen, mijn koffie...wat doe je!!!
quote:ontopic: ik ga proberen een foto te maken van mijn vriend die een sigaret opsteekt, a la Humphrie Bogart, en nee dit komt niet door de foto van Pea, dit idee had ik al en toen kwam zij met een foto van Re die een sigaret opsteektmaar ik ga er toch mee door
![]()
Mijn troef van vandaag is "Archiefmateriaal"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie die maar eens te fotograferenHet zal je zwaar vallen
Oh ja da's waar. Had ik niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
veel dingen horen bij elkaar. en het hoeven natuurlijk niet 2 dingen te zijn, het kunnen er ook meer zijn. Maar je moet het wel zodanig op de foto zetten dat het duidelijk over komt...
Ik voel weer een bokeh-achtige discussie opkomenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ja da's waar. Had ik niet eens aan gedacht.Maar gewoon een foto waar sigaretten en vuur/rook op staan voldoen niet aan het onderwerp. Kan ik ook wel een modelfoto insturen. Het model en de kleding horen bij elkaar...
Nou ik er zo over nadenk is het onderwerp eigenlijk veel te ruim.
Nou dat zou op zich best een leuk idee zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
Dus een foto van een paar getunde Golfjes met een paar van die Sjonnies en doodgeblondeerde Anitaaaas is dus ook geen goed onderwerp.![]()
Zoek ik verder.![]()
waarom niet? Anita hoort bij Sjonnie- Sjonnie hoort bij Golf .... ik zie het probleem niet hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
Dus een foto van een paar getunde Golfjes met een paar van die Sjonnies en doodgeblondeerde Anitaaaas is dus ook geen goed onderwerp.![]()
Zoek ik verder.![]()
Scherp en onscherp hoort bij elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel weer een bokeh-achtige discussie opkomen
Tis wel een goed idee, maar dan geven we die sjonnies en anitaaas weer aandacht en dat is niet de bedoeling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom niet? Anita hoort bij Sjonnie- Sjonnie hoort bij Golf .... ik zie het probleem niet hoor
Nou, je kan hier erg leuke dingen mee doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn idee? Sigaret en vuur horen toch bij elkaar? Ik kan ook een goudvis en een glas water op het aanrecht zetten, maar dat vind ik zo zielig......
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoogquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....heb Flash nog nooit zo enthousiast gezien voor een fotowedstrijd. Ben benieuwd wat het gaat worden Flash
Dat is je geluktquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoog
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publicerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn troef van vandaag is "Archiefmateriaal"
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
Gelukkig weet jij niet wat ik in mijn archief hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
In jouw geval zal dat vermoedelijk archiefmateriaal zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee jij heb recentelijk nog geneukt wou je zeggen
grappen moeten uitleggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was dat een reactie op mijn posting
Zo ja....wat bedoel je in godsnaam
![]()
Ik snapte 'm welquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote:
Als je er een Krat Hertog Jan van maakt, doe ik met je mee Flash.quote:
en zoooo 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1998 etc.quote:
ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat heb ik hierboven dus aangegevenAl was dat meer om Puckzzz vlot te trekken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenvlot.....touw......hoort ook bij elkaar toch?
die snapte ik weer ff niet Fles
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronderquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe dan een zwembad met een dronken flash er in![]()
Jepquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronder
het idee is leuk Astridj0h! ik vind de eerste het leukste, maar dan wel scherp s.v.p.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wat zij zegtquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie dat nog niemand iets ingeleverd heeft. Meestal duurt het hoogstens een paar uur. Betekent dat dat het onderwerp kont zuigt?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
[...]
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Post voor de gein ook de andere helft van die fotoquote:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
*KNIP*
nee, jij hebt kennelijk niet gestemd op dit onderwerp wat shark nogal persoonlijk schijnt te raken, aangezien hij helemaal nergens bij hoortquote:
Ik vind het idee erg leuk, zoals ze nu zijn vind ik nr 2 de mooiste, maar je gaat vast nog doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Wheheh...das weggesoeptquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post voor de gein ook de andere helft van die foto
dit ligt op tafel? je kunt proberen een spot naast je camera te leggen (kom je ook van die schaduw af) flitsen met een stukje wit papier voor je flitser?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
tis een stuk plexiglas, gebogen (dus al met ondergrond en achterkant) maar het is eigenlijk beetje te kort (moet daarom telkens flink stuk croppen) en dichterbij met deze lens kan niet (out of focus) misschien morgen ff die miditele er opschroeven had lamp er onder en lamp er achter, bij lamp er boven kreeg je irritantie spiegeling in puntenslijper. geprobeerd met klein reflectieschermpje, maar dat is hem niet...
In de tijd van computers had ik zeker niet meer aan deze combinatie gedachtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Ik iets met flessen en combinaties en dergelijke. Ik ben alleen aan het denk hoe ik daar een mooie compositie van kan maken. Ja lekker eerst een paar felssen leegdrinken en dan de compositie maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
Ja dat licht van voren... dat was dus de hele tijd het probleemquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weer
Jij had er niet op gestemd, dus als je wint, slaan de domme dingen stemmers een modder figuurquote:
shit! maar jij hoort daar dus ook bij met terugwerkende post!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef dubbellu het volgende:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmen![]()
leukquote:
ja hoor past primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
ik heb wel een erg mooi idee, maar ik weet niet of het helemaal in het thema toebehoort. Twee mensen die bij elkaar passen, verstrengelde handen?
Re en een scheermesquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Re het volgende:
heel veel ideetjes dat wel ... maar ja wat hoort nou niet bij elkaar?
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's nou een goeie Stil. Allen de uitwerking nog. Je kan het volgens mij beter
Naaktfotografie. Ik zag een heleboel naakte, gewillige stilzittende kippen bij de supermarktquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef stil het volgende:
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.![]()
Hey! Mijn ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
ik heb wel een erg mooi idee, maar ik weet niet of het helemaal in het thema toebehoort. Twee mensen die bij elkaar passen, verstrengelde handen?
Misschien eten geven? Daar zijn dieren nogal eens gevoelig voor (en mensen ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef stil het volgende:
[..]
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.![]()
Eten genoeg gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Misschien eten geven? Daar zijn dieren nogal eens gevoelig voor (en mensen ook).
Verder een erg leuk idee!
Cool , ik heb een voorkeurs stemquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij had er niet op gestemd, dus als je wint, slaan de domme dingen stemmers een modder figuur
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
quote:
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Als het hitte word, heb ik al een inzending
[afbeelding]
Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.
Je selecteert met je lasso tool de lippen, en dan keer je die selectie om. De selectie die je dan hebt zet je om naar ZW. Ik weet niet juist hoe het met photoshop zit, maar bij psp doet ie je bewerking alleen op hetgeen je geselecteerd hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Oh, het ging over de peper foto, dat had'k nog niet eens doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.
Dat is nou juist het knappe.
en naar de rand van het schoteltje, daar zie je nog blauw.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
ik had expres een kopje met een blauw randje gebruikt om het nog eens aan te tonen (dat van die fluitketel kwam ik later achter). Re gaf em daarom juist minder punten toenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
paigna 1 van dit topic....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:52 schreef Lisariya het volgende:
Shit, waar stond die foto nou alweer?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef Lisariya het volgende:
Jaaaa nu zie ik het! Inderdaad geen ZW! Wat goed!!
water na de wijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dane het volgende:
Uhm... ik had een opzetje gemaakt met een kurk e.d.![]()
sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dane het volgende:
Uhm... ik had een opzetje gemaakt met een kurk e.d.![]()
Ik vind 'm wel een beetjes saai, statischquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef Sasami het volgende:
[..]
dank je
Ik vond hem zelf een beetje saai maar dat valt dus wel mee?
't Hoeft al niet meer... t is een beetje een "dood" onderwerp. Ik heb nog meer optiesquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar ik weet nog niet of ik die instuur hoor dus je hebt nog een kans met je kurk.
Ja dat vind ik dus ook... maar ach was maar de 1e pogingquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel een beetjes saai, statisch
Het idee is leuk. En er zijn 3 dingen ipv de 2 waar iedereen mee aankomtquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef Sasami het volgende:
dank je
Ik vond hem zelf een beetje saai maar dat valt dus wel mee?
nee, ik haal niet meteen uit de foto om welke dingen het gaat, sorry....quote:
Ik dacht: fototoestel en Fok!forum...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, ik haal niet meteen uit de foto om welke dingen het gaat, sorry....
Nee, er is geen limiet, iedereen ging er wel van uit in eerste instantie. Hoe meer hoe duidelijker denk ik....quote:
Ja te veel afleiding en niet zo'n scherpe foto inderdaad, bedankt voor je reactie Sharky!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, er is geen limiet, iedereen ging er wel van uit in eerste instantie. Hoe meer hoe duidelijker denk ik....
Ik weet niet hoor... ik vind het magertjes.... misschien teveel afleiding door de omgeving, misschien toch niet je-van-het...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je foto mag zoals hij nu is, trouwens niet meedoen aan de wedstrijd
De combinatie fototoestel en fokforum is de reden dat de foto niet mee mag doen of omdat er te veel combinaties opstaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind'm ook niet echt geslaagd, hoewel ik wel zag wat bij elkaar zou moeten horen. Ik heb nu niet echt het idee dat die 2 dingen echt bij elkaar horen, er zijn dan wel betere dingen die bij een fototoestel passen. Om er een paar te noemen: Een statief, een flits, een mem.kaart ...
Ik heb hem via fok laten resizen! Nee, ik snap het al en daarna geplaatst op een website en daar is ie natuurlijk weer groter gegroeid...quote:
Zegm, nog even, gele teken, vind je het echt dat bij een fototoestel beter een statief, een flits, enz. past dan het fokforum? Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind'm ook niet echt geslaagd, hoewel ik wel zag wat bij elkaar zou moeten horen. Ik heb nu niet echt het idee dat die 2 dingen echt bij elkaar horen, er zijn dan wel betere dingen die bij een fototoestel passen. Om er een paar te noemen: Een statief, een flits, een mem.kaart ...
Ze zitten toch wel aan de achterzijde hoop ik?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef k_man het volgende:
Wat een klote laptop trouwens. Deksel vertoon grote scheuren.
Jullie horen bij elkaarquote:
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?quote:
Compaq en Canon beginnen met de letter C dus dan horen ze bij elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?
Een camera en een computer met de Fok Fotowedstrijd op het scherm... lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?
Ik vond het zelf wel een aardig idee....quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Een camera en een computer met de Fok Fotowedstrijd op het scherm... lijkt me wel.
Leuk idee, belichting kan beter denk ik..... scherptediepte ook misschien?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb deze maand weinig tijd maar vanavond snel even deze gemaakt:
[afbeelding]
is het wat?
![]()
Jij. Bij het stemmen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
Wie bepaalt er trouwens wat er bij elkaar hoort?
Tsja... Christan en Pais, die horen bij elkaar, maar dat zegt iemand die onze zoon niet kent echt helemaal niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
Wie bepaalt er trouwens wat er bij elkaar hoort?Er zijn zoveel dingen die op het eerste gezicht niks met elkaar te maken hebben, maar uiteindelijk toch alles...
Scherptediepte vind ik niet echt storend, de verlichting is iets waar ik altijd problemen mee heb, omdat ik nog steeds geen goeie lampen hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk idee, belichting kan beter denk ik..... scherptediepte ook misschien?
Leuk die 'wolkjes' in je koffie
Dat hoort niet bíj elkaar... dat is één geheel!!!!! Bovendien is het reclamequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb deze maand weinig tijd maar vanavond snel even deze gemaakt:
[afbeelding]
is het wat?
![]()
Dan heb jij een vreemde andere kijk op één geheel, reclame is het wel maar om het nou af te plakkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef dane het volgende:
[..]
Dat hoort niet bíj elkaar... dat is één geheel!!!!! Bovendien is het reclame![]()
Het gaat opvallenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Astridj0h het volgende:
dubbellu heeft wat met voedsel/drinken volgens mij![]()
Wat een slechte acteur!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tsja... Christan en Pais, die horen bij elkaar, maar dat zegt iemand die onze zoon niet kent echt helemaal niks
[afbeelding]
idd:quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Astridj0h het volgende:
dubbellu heeft wat met voedsel/drinken volgens mij![]()
Ik was wel aan het eten achter de cameraquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef dubbellu het volgende:
Ik was wel aan het eten achter de camera![]()
dus tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik was wel aan het eten achter de camera![]()
idemquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af wat gelly nou in dit topic doet.
archiefmateriaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef Re het volgende:
wie het nieuws een beetje heeft gevolgd...
[afbeelding]
ik had de tafel eerst schoongemaakt, voor de rest prima plaatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn inzending is inmiddels verstuurt, dit is em geworden:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:12 schreef Re het volgende:
ik had de tafel eerst schoongemaakt, voor de rest prima plaat
Dat kussen hoort bij die bankquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
En het kussen op de bank weggehaald
Wat mij betreft mag dit best in kleur, het blauw van het pak dat afsteekt tegen het witte van de melk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:23 schreef Esto het volgende:
Ik heb vanmiddag paar dingen geprobeerd en vond 't zelf de beste..... Kan dit?
[afbeelding]
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dit best in kleur, het blauw van het pak dat afsteekt tegen het witte van de melk.
Zorg dat je glas recht staat. Het beste kan je het pak en het glas op een stuk karton zetten , dat kan je dan een beetje buigen zodat je geen scheidingslijn tussen de (tafel en muur?) ziet zoals links op de foto.
Probeer een beetje te spelen met lamjes zodat je geen storende schaduwen op het pak melk krijgt.
Kan je hier wat mee?
Mooi , succes ermeequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef Esto het volgende:
[..]
KloptDank voor de tips, kan er zeker wat mee!!!
Een fraaie kunstzinnige foto, maar ik begrijp de links met het nieuws niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef Re het volgende:
wie het nieuws een beetje heeft gevolgd...
[afbeelding]
Een aardig, bokkeh-achtig plaatje. Ik ga koffie zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn inzending is inmiddels verstuurt, dit is em geworden:
[afbeelding]
Leuk, halfvolle melk in een halfvol glas.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:23 schreef Esto het volgende:
Ik heb vanmiddag paar dingen geprobeerd en vond 't zelf de beste..... Kan dit?
[afbeelding]
Lees maar eensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef PaulJRD het volgende:
[..]
Een fraaie kunstzinnige foto, maar ik begrijp de links met het nieuws niet.![]()
![]()
De bank hoort niet op de foto, het kussen dus ook niet. En gezien de positie van het kussen t.o.v. het onderwerp, is het kusen een overbodige, hinderlijke toevoeging aan een leuk gevonden onderwerp.quote:
Nee, want de andere zijn Broodje Bal, Patatje Pinda, Pindakaas... Dus moeten die bovenste twee ook zoiets voorstellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart en wit neem ik aan..?
peperkorrel en zoutkristalquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart en wit neem ik aan..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |