Scherp en onscherp hoort bij elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel weer een bokeh-achtige discussie opkomen
Tis wel een goed idee, maar dan geven we die sjonnies en anitaaas weer aandacht en dat is niet de bedoeling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom niet? Anita hoort bij Sjonnie- Sjonnie hoort bij Golf .... ik zie het probleem niet hoor
Nou, je kan hier erg leuke dingen mee doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn idee? Sigaret en vuur horen toch bij elkaar? Ik kan ook een goudvis en een glas water op het aanrecht zetten, maar dat vind ik zo zielig......
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoogquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....heb Flash nog nooit zo enthousiast gezien voor een fotowedstrijd. Ben benieuwd wat het gaat worden Flash
Dat is je geluktquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoog
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publicerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn troef van vandaag is "Archiefmateriaal"
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
Gelukkig weet jij niet wat ik in mijn archief hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
In jouw geval zal dat vermoedelijk archiefmateriaal zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee jij heb recentelijk nog geneukt wou je zeggen
grappen moeten uitleggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was dat een reactie op mijn posting
Zo ja....wat bedoel je in godsnaam
![]()
Ik snapte 'm welquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote: