quote:
Kijk effe op pagina 1 van dit topic en je weet genoeg...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Roffelroffelroffelroffel...
En de winnaar...
...met 25 tegen 17 stemmen...
...is geworden...
...en wel zeeeeeeeeeeer verrassend...Dingen die bij elkaar horen
Een dooie fles en een meetquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
Helaas is-ie geen mod meerquote:
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
een dooie kan toch al niet moddenquote:
Daar heb ik niets aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Krijg je dit soort dingen hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Ja wat een zaad-onderwerp ook zegquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Privé pics van mijzelf zijn sowieso uitgeslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt eraan wiens lul en vagina het zijn he.
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.quote:
hier zijn we al geweest toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.
Sterker nog, je kan een grappige foto maken van twee hete transparante dingen die bij elkaar horen en je hebt alle vier de onderwerpen te pakken.
Is dat humoristischquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.
Sterker nog, je kan een grappige foto maken van twee hete transparante dingen die bij elkaar horen en je hebt alle vier de onderwerpen te pakken.
Jij en je clone?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Die horen bij elkaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Jij en je clone?
Zie die maar eens te fotograferenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[inkoppertje]
Lord Dreamer & Phoenixx
[/inkoppertje]
Whehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie die maar eens te fotograferenHet zal je zwaar vallen
Dan had het voor de wedstrijd van Aug. moeten zijn , dan had je een kans gehad hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Ach...het was maar een ideetje
nee, maar wel van de japanse grillquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Ymke het volgende:
En ,,, staan jullie al bol van de ideeen?
shark.bait + japanse grill. goede combiquote:
iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
shark.bait + japanse grill. goede combi
quote:
hehehehequote:Op woensdag 6 juli 2005 08:21 schreef Puckzzz het volgende:![]()
Shark!!! Het is nog veel te vroeg voor flauwe grappen, mijn koffie...wat doe je!!!
quote:ontopic: ik ga proberen een foto te maken van mijn vriend die een sigaret opsteekt, a la Humphrie Bogart, en nee dit komt niet door de foto van Pea, dit idee had ik al en toen kwam zij met een foto van Re die een sigaret opsteektmaar ik ga er toch mee door
![]()
Mijn troef van vandaag is "Archiefmateriaal"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zie die maar eens te fotograferenHet zal je zwaar vallen
Oh ja da's waar. Had ik niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
veel dingen horen bij elkaar. en het hoeven natuurlijk niet 2 dingen te zijn, het kunnen er ook meer zijn. Maar je moet het wel zodanig op de foto zetten dat het duidelijk over komt...
Ik voel weer een bokeh-achtige discussie opkomenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh ja da's waar. Had ik niet eens aan gedacht.Maar gewoon een foto waar sigaretten en vuur/rook op staan voldoen niet aan het onderwerp. Kan ik ook wel een modelfoto insturen. Het model en de kleding horen bij elkaar...
Nou ik er zo over nadenk is het onderwerp eigenlijk veel te ruim.
Nou dat zou op zich best een leuk idee zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
Dus een foto van een paar getunde Golfjes met een paar van die Sjonnies en doodgeblondeerde Anitaaaas is dus ook geen goed onderwerp.![]()
Zoek ik verder.![]()
waarom niet? Anita hoort bij Sjonnie- Sjonnie hoort bij Golf .... ik zie het probleem niet hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
Dus een foto van een paar getunde Golfjes met een paar van die Sjonnies en doodgeblondeerde Anitaaaas is dus ook geen goed onderwerp.![]()
Zoek ik verder.![]()
Scherp en onscherp hoort bij elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel weer een bokeh-achtige discussie opkomen
Tis wel een goed idee, maar dan geven we die sjonnies en anitaaas weer aandacht en dat is niet de bedoeling..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom niet? Anita hoort bij Sjonnie- Sjonnie hoort bij Golf .... ik zie het probleem niet hoor
Nou, je kan hier erg leuke dingen mee doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn idee? Sigaret en vuur horen toch bij elkaar? Ik kan ook een goudvis en een glas water op het aanrecht zetten, maar dat vind ik zo zielig......
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoogquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....heb Flash nog nooit zo enthousiast gezien voor een fotowedstrijd. Ben benieuwd wat het gaat worden Flash
Dat is je geluktquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk ik span de verwachtingen maar ff hoog
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publicerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn troef van vandaag is "Archiefmateriaal"
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
Gelukkig weet jij niet wat ik in mijn archief hebquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mijn troef is de "deleknop" samen met het ban-aanvraag topic, aangezien je geen toestemming krijgt om archief materiaal te publiceren![]()
In jouw geval zal dat vermoedelijk archiefmateriaal zijnquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee jij heb recentelijk nog geneukt wou je zeggen
grappen moeten uitleggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Was dat een reactie op mijn posting
Zo ja....wat bedoel je in godsnaam
![]()
Ik snapte 'm welquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappen moeten uitleggen
bijtjes-bloemetjes
overdrachtelijk bedoeld
etc
quote: