quote:Op maandag 4 juli 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je weet mijn rekening nummer. Ik hang de asociale eikel uit, jij mag haar troosten
quote:
Tjôônge... tjeetje dan doen we allebei mee ok? Deal?!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Leugenaar!ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
Tot nu toe denk ik..
Hete, humoristische, transparante dingen die bij elkaar horen
Je denkt ook maar aan een ding hequote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Jij bergt glanzende siliconendildo's op in bierflessen?quote:
Heb je hoge nood Flash??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Je hebt me doorquote:
ongeveer nu dus?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een kwartiertje en dan hebben we officieel een onderwerp voor deze maand
You've been brainwashed by the government!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
1,2,3,4 komt er nog wat van?
5,6,7, we wachten al zo lang!
8,9,10 we willen nog wat zien.
Dat ik het nog op kan dreunen na al die jaren.![]()
Ik ben ook bang daarvoor. Ik ben al 18 jaar van de Basisschool af en nog kan ik dat versje opdreunenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You've been brainwashed by the government!
quote:
Kijk effe op pagina 1 van dit topic en je weet genoeg...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Roffelroffelroffelroffel...
En de winnaar...
...met 25 tegen 17 stemmen...
...is geworden...
...en wel zeeeeeeeeeeer verrassend...Dingen die bij elkaar horen
Een dooie fles en een meetquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
Helaas is-ie geen mod meerquote:
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
een dooie kan toch al niet moddenquote:
Daar heb ik niets aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Krijg je dit soort dingen hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Ja wat een zaad-onderwerp ook zegquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
Privé pics van mijzelf zijn sowieso uitgeslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt eraan wiens lul en vagina het zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |